De Kletten 10
9206BA Drachten

8,9

-1%

Rob beoordeelde op 2019-09-10

Ondanks het bouwverlof werd alles zo snel mogelijk geleverd. Uitstekende service!

Eddy Bosmans beoordeelde op 2019-08-21

Goede service, omdat een deel van de bestelling niet direct leverbaar was werd deze in twee deelleveringen verzonden zonder bijkomende kosten. Alles verliep volgens afspraak. Ook de materialen zijn van goede kwaliteit.

Johan beoordeelde op 2019-08-21

vlotte levering, alles was OK

Werner beoordeelde op 2019-08-21

1 bestelling geplaatst, maar door een vergissing werd 1 artikel vele later geleverd. Aangezien ik niet kon wachten op deze levering ergens anders hetzelfde artikel gekocht. Eens aangekomen mocht ik dit artikel dus niet meer retourneren. Dus ongeveer 100 euro in de vuilbak!!!!

Reactie van tegeldrager.nl, onderdeel van de productgroep Envirolift van Fiberplast BV:
Hallo Werner,

Bedankt voor uw review en hierbij nogmaals ons oprechte excuses voor de gemaakte fout. Door een fout in ons voorraadsysteem was een bepaald product helaas niet meer leverbaar. Zodra we achter onze fout kwamen hebben wij kosten noch moeite gespaard om deze alsnog middels een omweg zo snel mogelijk bij u af te leveren. Helaas heeft het niet niet mogen baten en begrijpen wij uw frustratie. Wij hopen dit in de toekomst tijdig te kunnen aangeven.

Wij accepteren over het algemeen geen deelretours omdat dit voor veel probleem zorgt in ons voorraad- & boekhoudsysteem. Tevens hebben wij de afgelopen jaren gemerkt dat veel geretourneerde spullen niet meer door te verkopen zijn. Om deze redenen accepteren wij alleen retourzendingen als het de gehele zending betreft en de producten nog in de originele verpakking zitten.

Eric - Klantenservice Tegeldrager.nl

Jos Hondeman beoordeelde op 2019-08-21

Snelle levering. Alleen kunnen hele bestellingen geretourneerd worden en niet het gedeelte wat overblijft en war voor mij dus waardeloos is geworden. Jammer

Hallo Jos,

Bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat ons retourbeleid wat vervelend kan zijn ten aanzien van overschotten. Wij doen dit omdat het voor nogal wat problemen zorgt in onze systemen en omdat veel retour producten onverkoopbaar terugkomen. Wij raden daarom ook sterk aan alles vooraf zo goed mogelijk door te rekenen om grote overschotten te voorkomen. Met een beetje geluk kunt u wellicht de overgebleven producten in een andere project verwerken.

Met vriendelijke groeten,

Eric, Klantenservice Tegeldrager.nl

WS (Leiden) beoordeelde op 2018-08-09

Bestelling keurig geleverd en compleet

k. Ravijts beoordeelde op 2018-07-31

alles juist vrlopen

C. Blommaert beoordeelde op 2018-07-30

super gemakkelijk te bestellen zonder account & snelle levering.

T. Tinus beoordeelde op 2018-05-09

Snel de spullen in huis, goed verpakt

Ranko beoordeelde op 2018-04-26

Wow, wat een service! Ik heb recent 2 bestellingen geplaatst en heel goed ontvangen. De 2de bestelling had ik dringend nodig en deze is bijzonder snel geleverd, zelfs een dag vroeger dan verwacht. De medewerkers zijn ongelooflijk behulpzaam. Top bedrijf!

M beoordeelde op 2018-04-04

vlot, goed verpakt, geleverd. nog niet gebruikt

E. de Goeijen beoordeelde op 2018-04-04

Goed meegedacht en uiteindelijk snelle levering. Dank!

Gerard Kramer beoordeelde op 2017-11-15

Snelle service!

Rudy Berghe beoordeelde op 2017-11-15

alles was io gr

Ronald Goudswaard beoordeelde op 2017-05-09

Goed

Co Huisman beoordeelde op 2017-05-08

Heel snel en geheel naar genoegen afgeleverd.