Leeuwenhoekstraat 120
2652XL Berkel en Rodenrijs
KvK 20143722

Daniela Hiesinger beoordeelde op 2019-08-22

Reactie van tinymoon:
Dank je wel Daniela voor je prachtige beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Wendy beoordeelde op 2019-08-15

Snelle levering, super mooie haarbanden, netjes afgewerkt, mooi verpakt geleverd met een persoonlijk berichtje, mooi verhaal achter de naam van het concept! Ik ga zeker nog eens iets bestellen!

Reactie van tinymoon:
Hi Wendy – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en uitgebreide mooie toelichting! Heel blij word ik daarvan! Geniet van je bestelling en dus... tot een volgende keer! ;-) Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Saskia Wolf, van der beoordeelde op 2019-08-15

Originele kleding. Mooie stof / print. Broekjes zijn voor mijn dochtertje wat wijd bij heup/taille (ze is vrij smal). Dus mogelijkheid om smaller te maken met knoopjes, zoals standaard in veel kinderkleding zit, zou fijn zijn.

Reactie van tinymoon:
Hi Saskia – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en uitgebreide nuttige toelichting! Altijd fijn, want daar kan ik iets mee. Als je toekomstig kleding smaller wilt, geef het dan bij de bestelling aan, dan houd ik daar rekening mee. Veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Lieske de Wit beoordeelde op 2019-08-14

Fijne kwaliteit harembroekjes die perfect over wasbare luiers passen en een keurig verpakte levering in een papiertje.

Reactie van tinymoon:
Hi Lieske – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en goede toelichting! Blij mee. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Kirsten van Gelderen beoordeelde op 2019-08-13

Super leuke kleertjes en goede kwaliteit! Snelle, persoonlijke reactie op mijn vraag en ook nog een persoonlijk briefje bij mijn bestelling, heel fijn!

Reactie van tinymoon:
Hi Kirsten – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en uitgebreide leuke toelichting! Leuk, leuk! Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer... Fijn weekend! Lieve groet, Carola

Marc Hulst beoordeelde op 2019-08-08

Reactie van tinymoon:
Hi Marc – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer... Fijn weekend! Lieve groet, Carola

Maaike De Ruiter beoordeelde op 2019-08-08

Heel tevreden. Broekje ziet er mooi uit en ik kreeg het heel snel thuis bezorgd.

Reactie van tinymoon:
Hi Maaike – super bedankt voor je mooie beoordeling en uitgebreide, fijne toelichting! Fijn. Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer... Gezellig weekend voor nu! Lieve groet, Carola

Herma Visser beoordeelde op 2019-08-07

Heel klantvriendelijk, persoonlijk.
De legging is zeer goed afgewerkt, zoiets zie je niet vaak, sowieso niet in een gewone kledingwinkel.
Petje af!

Reactie van tinymoon:
Oh–Wow wat een mooie, lieve woorden Herma! Dankjewel daarvoor en voor je mooie beoordeling! Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Linda Engelen beoordeelde op 2019-08-05

Ondanks de vakantie toch gewoon een snelle levering! Super leuk broekje weer. Ik ben fan en mijn kleine Jamie ook!

Reactie van tinymoon:
Dank je, Linda en ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en toelichting! Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Paula Koemans beoordeelde op 2019-08-05

Reactie van tinymoon:
Hi Paula – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer... Fijn weekend! Lieve groet, Carola

Fedde Brussaard beoordeelde op 2019-08-05

Ik had wat leuks voor Mn neefje besteld, na navraag wanneer het ongeveer verstuurd zou worden gelijk antwoord gekregen en nog ver binnen de lever tijd echt super! Hele leuke spulletjes en gaan tot nu toe lang mee ! Mijn neefje ziet er altijd top uit door jullie spulletjes !

Reactie van tinymoon:
Hi Fedde – ontzettend bedankt voor dit superleuke bericht! Daar word ik blij van. Foto's van je neefje in tinymoon kun je altijd mailen naar info@tinymoon.nl, daar word ik dan weer extra blij van! ;-) Graag tot een volgende keer... Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Kelly Van der plas beoordeelde op 2019-08-05

Reactie van tinymoon:
Hi Kelly – super bedankt voor je prachtige beoordeling! Veel plezier van de bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellig weekend! Lieve groet, Carola

Anna-Lou Dijkstra beoordeelde op 2019-07-31

Super leuke kleertjes, snelle levering, persoonlijke service. Helemaal blij mee!

Reactie van tinymoon:
Hi Anna-Lou – en ik ben helemaal blij dat jij blij bent! Precies daar doe ik het voor: mensen blij maken. Ontzettend bedankt voor je mooie woorden en beoordeling! Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer... Fijn weekend! Lieve groet, Carola

Jocelyn Van der ploeg beoordeelde op 2019-07-30

Keurig en leuk verpakt, snelle levering. Stofjes zien er leuk uit en lijken op de maat te vallen. Ik heb het niet gewassen/gedragen. Dus dat weet ik nog niet. Wat ik vooral heel erg leuk vind is dat het ook voor grotere maten zijn. Dus ook voor onze oudste van 5 jaar (Mt 116/122)!

Reactie van tinymoon:
Hi Jocelyn – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en uitgebreide toelichting! Graag tot een volgende keer en laat me weten of je na tig keer wassen nog altijd happy bent. Fijn weekend! Lieve groet, Carola

Liese van Lier beoordeelde op 2019-07-29

Reactie van tinymoon:
Hi Liese – super bedankt voor deze prachtige beoordeling! Heel veel plezier van de kleertjes en geniet van de zomervakantie! Graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Wiebke Oswald beoordeelde op 2019-07-28

Reactie van tinymoon:
Hi Wiebke – super bedankt voor je mooie beoordeling! Ik wens je nogmaals heel veel plezier van de bestelling. Graag tot een volgende keer. Fijne zomervakantie! Lieve groet, Carola

Anoniem beoordeelde op 2019-07-27

Linda de Greef beoordeelde op 2019-07-21

Reactie van tinymoon:
Hi Linda – heel erg bedankt voor deze super beoordeling! Heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. Mooie zomervakantie! Lieve groet, Carola

David Wierbos beoordeelde op 2019-07-21

Super toffe kleertjes, mega hip en een leuk kaartje met een persoonlijke tekst. Erg blij met de bestelling ✌🏼

Reactie van tinymoon:
Hi David – heel erg bedankt voor deze super beoordeling en bijzonder leuke toelichting! Heel veel plezier van de bestelling en graag tot een volgende keer. Fijne zomervakantie! Lieve groet, Carola

Letta van der Vis beoordeelde op 2019-07-20

Tinymoon doet alle moeite om jou als klant het leven makkelijk te maken: advies, kleur, snelheid van maken als het niet op voorraad is en ook nog eens op tijd leveren. Klasse. En die service is na al die jaren niet verminderd, integendeel.

Reactie van tinymoon:
Hi Letta – wow, bedankt voor deze supermooie woorden! Ik word er zelfs een beetje stil van... Ik doe het met heel veel liefde in de overtuiging dat je dat dan ook oprecht overbrengt. En mijn missie om zoveel mogelijk mensen blij te maken met mijn kleertjes is bij deze weer geslaagd ;-) Heel erg bedankt voor deze super beoordeling! Mooie zomer en graag tot een volgende keer! Lieve groet, Carola