Leeuwenhoekstraat 120
KvK 20143722

M Franssen beoordeelde op 2018-12-14

Zonne Hofman beoordeelde op 2018-12-14

Gabry van Brakel beoordeelde op 2018-12-14

Weer een superleuk setje besteld. Er stond al bij dat de levertijd iets langer zou zijn maar het was het wachten waard.

Jolanda van Wijk beoordeelde op 2018-12-13

D Van arkel beoordeelde op 2018-12-13

Snelle levering en goede kwaliteit

j pirovano beoordeelde op 2018-12-11

Ik had een bepaald model broekje besteld. Tinymoonmedewerkster stuurde een mail om te vragen of ik niet liever een ander model had. Ik had namelijk een model besteld voor wat zwaardere babies. Ik kreeg het broekje daarna heel snel keurig thuisgestuurd. Het ziet er heel goed uit .

Reactie van tinymoon:
Dank je wel voor je toelichting! We hebben het samen zo goed opgelost toch. Heel veel plezier van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Als je verbeterpunten hebt, dan hoor ik ze ook altijd graag. Je kunt ze sturen naar marketing@tinymoon.nl. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Sandra Van der Weiden beoordeelde op 2018-12-10

Mooie kwaliteit, mooi ingepakt. Persoonlijke niet erbij. Erg leuk.

Reactie van tinymoon:
Dank je, Sandra! Voor je beoordeling en toelichting waarbij "Persoonlijke niet" vast 'Persoonlijke noot' moet zijn ๐Ÿ˜‰ Ja, dat doe ik nog steevast bij iedere bestelling! Zo hoort dat vind ik. Nogmaals heel veel plezier van je bestelling. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Carlotta Hubner beoordeelde op 2018-12-10

Uitstekende service! Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld en daar werd per mail een perfect oplossing voor gezocht! Super snelle levering ook?

Reactie van tinymoon:
Bedankt Charlotta en heel graag gedaan. Leuke reactie en mooie beoordeling met toelichting. Fijn! Veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola.

Dineke López Rendering-Groenhof beoordeelde op 2018-12-10

Reactie van tinymoon:
Hi Dineke โ€“ bedankt voor je prachtige beoordeling! Superleuk. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Lizzy Vd maden beoordeelde op 2018-12-10

Reactie van tinymoon:
Hi Lizzy โ€“ super bedankt voor je prachtige beoordeling! Nogmaals: heel veel plezier van je bestelling! Graag tot een volgende keer... Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Natalie Hofman beoordeelde op 2018-12-09

Reactie van tinymoon:
Hi Natalie โ€“ bedankt voor je mooie beoordeling! Nogmaals, heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. En als je nog punten ter verbetering hebt, wil je die dan mailen naar marketing@tinymoon.nl? Elke tip is welkom en waardeer ik zeer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Vera Jansen beoordeelde op 2018-12-09

Uitstekend al als het contact fijn en vlot verloopt!
Ik heb cadeaubonnen besteld en dat zag er super leuk uit met een persoonlijke touch.

Reactie van tinymoon:
Hi Vera โ€“ bedankt voor je mooie beoordeling en superleuke toelichting! Echt fijn om te lezen. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer weer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Eveline van Helvoort-Snoeren beoordeelde op 2018-12-09

Reactie van tinymoon:
Hi Eveline โ€“ super bedankt voor je prachtige beoordeling! Als je tips ter verbetering hebt, wil je die dan mailen naar marketing@tinymoon.nl? Alles is welkom en wordt zeer gewaardeerd. Nogmaals, veel plezier van je bestelling! Graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Sabrina Hetem beoordeelde op 2018-12-09

Super leuke broekjes! Uniek en hip.
Levertijd duurde wel wat langer dan verwacht, op zondag besteld en op vrijdag in huis.

Reactie van tinymoon:
Hi Sabrina โ€“ bedankt voor je super mooie beoordeling en toelichting! Alle kleertjes worden met de hand gemaakt, dus je snapt, dat was even extra hard doorwerken met Black Friday erbij ;-) Dat was ook de reden dat het ietsjes langer duurde dan normaal. Heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Anke Euverman beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering, op een heel sympathieke manier door er een briefje bij te doen. Ook nog eens feestelijk ingepakt.
Prima dus.

Reactie van tinymoon:
Hi Anke โ€“ bedankt voor je super beoordeling en toelichting. Precies daar doe ik het voor, dus geweldig om te lezen. Dank je! Heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer weer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Jeanine Siebes beoordeelde op 2018-12-08

Reactie van tinymoon:
Hi Jeanine โ€“ super bedankt voor je geweldig mooie beoordeling! Ik word er toch nog altijd stiekem heel blij รฉn een beetje verlegen van (bloos). Heel veel plezier van je bestelling! En graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Eveline de Waard beoordeelde op 2018-12-07

Prima service en goede kwaliteit!

Reactie van tinymoon:
Hi Eveline โ€“ bedankt voor je super beoordeling! Geniet van de bestelling en graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola

Anja beoordeelde op 2018-12-05

Heeeele leuke kleding!

Reactie van tinymoon:
Hi Anja โ€“ super bedankt voor je prachtige beoordeling! Graag tot een volgende keer. En nogmaals, heel veel plezier van je bestelling. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola. Ps. Als je nog tips ter verbetering hebt, wil je die dan sturen naar marketing@tinymoon.nl. Alles is welkom en waardeer ik zeer.

Corine Van den broek beoordeelde op 2018-12-04

Reactie van tinymoon:
Hi Corine โ€“ bedankt voor je prachtige beoordeling! Heel veel plezier van je bestelling! Graag tot een volgende keer weer. Alvast hele fijne feestdagen toegewenst! Lieve groet, Carola

Anique Prinzen beoordeelde op 2018-12-03

Erg leuk merk met originele kleertjes. Goede en snelle service. Kwaliteit vd kleertjes is super! Erg blij mee

Reactie van tinymoon:
Hi Anique โ€“ bedankt voor je super beoordeling. En daar ben ik erg blij mee! Echt heel erg leuk om te lezen. Onderstreept precies die dingen waar ik elke dag voor ga. Nogmaals: heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer. Fijne feestdagen! Lieve groet, Carola