Leeuwenhoekstraat 120
2652XL Berkel en Rodenrijs
KvK 20143722

Esther van Renswoude- leeuw beoordeelde op 2019-06-23

Reactie van tinymoon:
Hoi Esther. Super bedankt voor je mooie beoordeling! Heel fijn. Heel veel plezier van je kleertjes he en graag tot een volgende keer. Fijne dag! Lieve groet, Carola

Roos Kuijpers beoordeelde op 2019-06-17

Reactie van tinymoon:
Hi Roos – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling! Superfijn. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Lore Marichal beoordeelde op 2019-06-15

Reactie van tinymoon:
Hi Lore – ontzettend bedankt voor je prachtige beoordeling! Geweldig fijn. Heel veel plezier van je kleertjes en natuurlijk graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Daphne Nagel - Janssen beoordeelde op 2019-06-15

Reactie van tinymoon:
Hi Daphne – super bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer... Lieve groet, Carola

Geertje Hooijsma beoordeelde op 2019-06-13

De levering was snel en netjes verpakt.
het pakje was heel feestelijk ingepakt met een persoonlijk briefje erbij. dat maakte het extra leuk!

Reactie van tinymoon:
Hi Geertje – super bedankt voor je mooie beoordeling en superleuke toelichting erbij! Heel veel plezier van de broekjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Linda Hauwert beoordeelde op 2019-06-11

Fijne broekjes alleen de maten kloppen vaak niet. Hierdoor heb ik regelmatig veel te grote broekjes of te kleine jurkjes gekocht. Je moet verzendkosten betalen om het artikel te retourneren (wat begrijpelijk is), maar dan is het wel vervelend als de maten niet goed kloppen.

Reactie van tinymoon:
Hi Linda – ontzettend bedankt voor je mooie beoordeling en toelichting. Fijn om te lezen. De maten zijn combimaten en vallen als de grootste maat, maar je kunt het item dragen vanaf de kleinste maat. Het klopt dus dat het in het begin iets groter valt, maar hierdoor heb je er wel twee maten plezier van. Ieder merk valt net weer anders. Op onze website staat in een handige maattabel de maten vermeldt zodat je het thuis op kunt meten en je hierdoor de juiste maat voor jou kunt kiezen. Ik begrijp dat dit soms lastig is. Bij twijfel, stuur ons in het vervolg gewoon een berichtje naar info@tinymoon.nl dan helpen we je graag en kunnen we op voorhand op maat adviseren. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Linda Keuris beoordeelde op 2019-06-09

Ik ben heel tevreden. Mijn vraag werd snel beantwoord en de bestelling was al snel binnen.

Reactie van tinymoon:
Hi Linda – heel erg bedankt voor je beoordeling! En je woorden erbij. Altijd fijn om te horen/lezen. Heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer... Lieve groet, Carola

Emalie Hurkmans beoordeelde op 2019-06-09

Super leuke broekjes en een super snelle service!

Reactie van tinymoon:
Hi Emalie – super bedankt voor je prachtige beoordeling en mooie toelichting! Heel veel plezier van de broekjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Thea Gruijters-Simon beoordeelde op 2019-06-06

Mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap. Schoondochter was blij met de hippe babykleertjes 👌🏾

Reactie van tinymoon:
Hi Thea – bedankt voor jouw prachtige beoordeling en toelichting! Super om te lezen dat kleertjes in goede aarde zijn gevallen. Heel veel plezier ervan en wie weet tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Michelle van de Velde beoordeelde op 2019-06-02

Reactie van tinymoon:
Hi Michelle – bedankt voor je mooie beoordeling. Superfijn! Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Fijne dag! Lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze graag via info@tinymoon.nl.

Wouter Bahlman beoordeelde op 2019-06-01

Reactie van tinymoon:
Hi Wouter – bedankt voor deze beoordeling. Mooi! Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Fijne dag! Kleurrijke groet, Carola.

Lisa Ligterink beoordeelde op 2019-05-31

Reactie van tinymoon:
Wat een prachtige beoordeling, Lisa! Super bedankt. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer. Gezellige dag! Lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze natuurlijk graag via info@tinymoon.nl...

Erika Brugman beoordeelde op 2019-05-31

Reactie van tinymoon:
Geweldige beoordeling Erika, super! Dankjewel. Heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellige dag! Lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze uiteraard graag via info@tinymoon.nl...

Jorinde Staal beoordeelde op 2019-05-30

Super mooie printen en goede kwaliteit!!

Reactie van tinymoon:
Super beoordeling en toelichting! Heel erg bedankt daarvoor Jorinde! Superfijn om te lezen. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellige dag en lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze natuurlijk graag via info@tinymoon.nl...

Marloes Heemskerk beoordeelde op 2019-05-25

Reactie van tinymoon:
Hi Marloes, heel erg bedankt voor je supermooie beoordeling! Superfijn om te krijgen. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je bestelling en zeker graag tot een volgende keer. Gezellige dag en lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze natuurlijk graag via info@tinymoon.nl...

Wendy Jasmo beoordeelde op 2019-05-25

Goede service zelfs. Na een kleding stuk wat ik liever in een andere kleur had hebben ze alles op alles gezet om te zoeken naar die kleur en maat. En ja hoor zo kwam mijn bestelling binnen. Zo blij mee.

Reactie van tinymoon:
Hi Wendy! Ja, zo doen we dat toch. En daar doe ik het iedere dag voor: mensen blij maken. Ik heb service echt hoog op 't vaandel. Vind ik super belangrijk, dus heel fijn om zo terug te krijgen van je. Bedankt voor je prachtige beoordeling en toelichting! Superfijn om te lezen. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellige dag en lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze natuurlijk graag via info@tinymoon.nl...

Petra Visbeen beoordeelde op 2019-05-24

Hele mooie kleertjes en een prettige persoonlijke benadering.

Reactie van tinymoon:
Dankjewel voor je mooie beoordeling en toelichting, Petra! Altijd superfijn om te lezen. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van de kleertjes! Graag tot een volgende keer. Fijne dag en lieve groet, Carola.

Channa Degreef beoordeelde op 2019-05-23

Mooie broekjes fijne stof

Reactie van tinymoon:
Hi Channa, dankjewel voor je beoordeling en toelichting. Fijn om te lezen. Geniet van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellige dag en lieve groet, Carola. Ps. Heb je foto's? Stuur ze dan naar info@tinymoon.nl, ik zie ze graag!

Linda Flantua beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering goed product

Reactie van tinymoon:
Super beoordeling en toelichting Linda! Heel erg bedankt en altijd superfijn om te lezen. Daar doe ik het voor: mensen blij maken. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer. Gezellige dag en lieve groet, Carola. Ps. Als je foto's hebt, ik zie ze natuurlijk graag via info@tinymoon.nl...

Jo Janse beoordeelde op 2019-05-20