Leeuwenhoekstraat 120
2652XL Berkel en Rodenrijs
KvK 20143722

Patijn beoordeelde op 2019-02-22

Erg mooie kleding voor de kleine, en aparte gave prints. Dit zie je niet veel. Daarnaast ook vriendelijk geholpen. Gisteren ontdekt op de negenmaandenbeurs. Aanrader!!

Rachel Zuilhof beoordeelde op 2019-02-22

Mooie materialen, leuk ingepakt en een persoonlijk bericht. De kleren zijn wel prijzig maar van goede kwaliteit en vind de prints erg leuk. Wel jammer dat je alsnog verzendkosten moet betalen.

Paula Emo beoordeelde op 2019-02-22

Femke Ruis beoordeelde op 2019-02-19

Anneke Nabben beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering en snell reactie op mijn mail. Daarnaast erg leuk het persoonlijke berichtje bij de bestelling

S Maaskant beoordeelde op 2019-02-16

Mooie handgemaakte producten, leuke stoffen, goed verpakt, snelle levering

gitte Van looveren beoordeelde op 2019-02-15

Leuke hippe printjes , ik ben er helemaal gek van .

Jamie Jacobs beoordeelde op 2019-02-15

Michelle van Dijk beoordeelde op 2019-02-14

Super goede ervaring bij Tiny Moon! Hele snelle verzending goede kwaliteit.

Nienke Folkers beoordeelde op 2019-02-13

Reactie van tinymoon:
Hi Nienke – superbedankt voor je prachtige beoordeling! Geniet van de kleertjes en graag tot een volgende keer... Lieve groet, Carola

Ps. Vanaf woensdag 20 t/m 24 februari vind je ons ook op de Negenmaandenbeurs in de RAI, in hal 8, naast Babboe bakfietsen, dus wie weet tot daar!

Sanne Suijker beoordeelde op 2019-02-11

Reactie van tinymoon:
Hi Sanne – superbedankt voor jouw geweldige beoordeling! Geniet van de kleertjes en graag tot een keer. Veel plezier ervan! Lieve groet, Carola

Ps. Vanaf woensdag 20 t/m 24 februari vind je ons ook op de Negenmaandenbeurs, in hal 8, naast Babboe bakfietsen, dus wie weet tot daar!

mandy schlicher beoordeelde op 2019-02-10

optijd geleverd !
leuk ingepakt...
het pakje zag er geweldig uit

Reactie van tinymoon:
Hi Mandy – bedankt voor jouw mooie beoordeling en toelichting! Superleuk om te lezen. Geniet van de kleertjes en graag tot een keer. Heel veel plezier ervan! Lieve groet, Carola

Carola Hagemans beoordeelde op 2019-02-09

Reactie van tinymoon:
Hi Carola – super bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. En daarover gesproken: ik ben van 20 t/m 24 februari op de Negenmaandenbeurs in de RAI Amsterdam. Je vindt tinymoon in hal 8 stand 108 naast de bakfietsen van Babboe met de hele collectie en veel nieuws.... Wie weet, tot dan. Lieve groet, Carola

Jose Donners beoordeelde op 2019-02-09

Reactie van tinymoon:
Hi Jose – super bedankt voor je mooie beoordeling! Nogmaals, heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Ps. ik ben van 20 t/m 24 februari op de Negenmaandenbeurs in de RAI. Je vindt tinymoon in hal 8 stand 108 naast de bakfietsen van Babboe met de hele collectie en veel nieuws...

Dieuwke van der Meer beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering en fantastische kwaliteit! Zeer tevreden!

Reactie van tinymoon:
Hi Dieuwke – super om te lezen! Dank je wel voor je mooie beoordeling en toelichting! Veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Ps. Van 20 t/m 24 februari vind je tinymoon op de Negenmaandenbeurs in hal 8, stand 108 naast de bakfietsen van Babboe met de hele collectie en veel nieuws....

mieke beoordeelde op 2019-02-06

Wat een mooie envelop kwam er vandaag met de post!
Daarin nog een mooi pakje; ik heb het wel even stiekem opengemaakt; een heel leuk 'flamingo broekje'
heel verzorgd; dank!

Reactie van tinymoon:
Hi Mieke – wat een superleuke reactie! Heel graag gedaan en daar doe ik het voor: zoveel mogelijk mensen ontiegelijk blij maken met mijn kleertjes en aan deze reactie te lezen is precies dat gelukt! Dank je wel voor je mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Ps. Van 20 t/m 24 februari vind je tinymoon op de Negenmaandenbeurs in hal 8, stand 108 naast de bakfietsen van Babboe met de hele collectie en heel veel nieuws.... Wie weet tot daar!

Monique Van Eeden beoordeelde op 2019-02-05

De verkeerde maat was opgestuurd maar nog voordat ik het broekje had teruggestuurd ontving ik de juiste maat. Superservice!

Reactie van tinymoon:
Hi Monique – heel graag gedaan! Dank je voor je mooie beoordeling en deze uitleg. Veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Yvonne Louwe beoordeelde op 2019-02-03

Leuke kleding

Reactie van tinymoon:
Hi Yvonne – bedankt voor het compliment en mooie beoordeling. Veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer in de webshop of tot ziens op de Negenmaandenbeurs. Ik ben daar met de hele collectie van 20-24 februari in hal 8 (stand 108) naast Babboe. Wie weet tot daar! Leuk. Lieve groet, Carola

Rebecca van Wieringen beoordeelde op 2019-02-03

Op woensdag in 2 verschillende bestellingen een aankoop gedaan. Per mail verzocht om de maat en bezorgadres aan te passen. Op vrijdag al bezorgd. Juiste maat en bezorgadres!

Reactie van tinymoon:
Hi Rebecca – zo doen we dat 👊 Bedankt voor je supermooie beoordeling en toelichting. Maakt me altijd blij om zoiets te lezen, want daar doe ik het elke dag voor: mensen blij maken! Heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. En mocht je naar de Negenmaandenbeurs gaan, ik ben er van 20-24 februari met de hele Spring-Summer collectie, in hal 8 (standnr. 108). Leuk je daar te ontmoeten! Lieve groet, Carola

Marianne van het Reve beoordeelde op 2019-02-01

Reactie van tinymoon:
Hi Marianne – super beoordeling, dank je wel! Nogmaals heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer! En als je naar de Negenmaandenbeurs gaat... ik ben er van 20-24 februari met de hele collectie, en heel veel nieuws, in hal 8 (standnr. 108). Wie weet tot daar! Lieve groet, Carola