Leeuwenhoekstraat 120
2652XL Berkel en Rodenrijs
KvK 20143722

Anja Baas beoordeelde op 2019-04-20

Goede service en snelle levering! De kleertjes staan heel mooi bij onze dochter 😃

kelly kelly beoordeelde op 2019-04-19

Zeer content van broekje en haarband. Ga er zekers nog op bestellen

Annet van Riel beoordeelde op 2019-04-18

Snelle levering, mooie afwerking. Altijd persoonlijk bericht terug op mail! Aanrader!

Josine Blok beoordeelde op 2019-04-15

Reactie van tinymoon:
Hi Josine – dank je voor je mooie beoordeling! Super. Heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer. Leuke foto's mag je natuurlijk altijd mailen naar info@tinymoon.nl! ;-) Lieve groet, Carola

Carien Bakker beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering, mooi kwaliteit, heel leuk verpakt en een persoonlijke handgeschreven boodschap erbij. Zeer tevree mooi matriaal ook

Reactie van tinymoon:
Hi Carien – wow! Je beschrijft alles waar ik voor sta en waar ik iedere dag mijn passie voor geef, dus als dat zo wordt onderstreept en bij me terugkomt, dan bloos ik zelfs een beetje (van blijdschap). Dankjewel voor je súper beoordeling met toelichting! Veel plezier van je kleertjes en heb je leuke foto's, wil je die dan sturen naar: info@tinymoon.nl? Ik ben benieuwd. Tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

andrea knoest beoordeelde op 2019-04-14

Reactie van tinymoon:
Hi Andrea – geweldige beoordeling, super bedankt! Heel veel plezier van je kleertjes - zeker met dit mooie lenteweer. Heb je leuke foto's, stuur ze vooral naar: info@tinymoon.nl, dat vind ik echt superleuk. Graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Diana Hanssen beoordeelde op 2019-04-14

Reactie van tinymoon:
Hi Diana – wat een super beoordeling, onwijs bedankt! Daar ben ik echt heel blij mee. Heel veel plezier van je kleertjes. Heb je leuke foto's, stuur ze dan vooral naar: info@tinymoon.nl! Graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Sanne Van Kessel beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden! Ontzettend leuke kleertjes en snelle levering!

Reactie van tinymoon:
Hi Sanne – wat een súper beoordeling en toelichting! Onwijs bedankt, daar ben ik echt heel blij mee. Ik ga je nogmaals heel veel plezier van je kleertjes toewensen. En heb je leuke foto's, wil je die dan met me delen via: info@tinymoon.nl? Graag tot horens of ziens. Lieve groet, Carola

Femke Bezuyen beoordeelde op 2019-04-12

Reactie van tinymoon:
Hi Femke – wat een superfijne beoordeling, onwijs bedankt! Echt heel blij mee en trots op. Heel veel plezier van je kleertjes en heb je leuke foto's, stuur ze dan vooral naar: info@tinymoon.nl! Graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Linde Smink beoordeelde op 2019-04-11

Reactie van tinymoon:
Hi Linde – ontzettend bedankt voor je super beoordeling! Blij mee. Ik wens je nogmaals heel veel plezier van je bestelling en graag tot een volgende keer weer. Heb je leuke foto's, stuur ze dan vooral naar: info@tinymoon.nl! Daar word ik ook heel blij van. Fijne dag! Lieve groet, Carola

Babette beoordeelde op 2019-04-08

De bestelde broekjes weer mooi en goed van kwaliteit. We hebben er al veel en er zullen er zeker nog meer volgen. Wij zijn fan!!

Reactie van tinymoon:
Hi Babette! Dank je wel en wát een superleuke en lieve reactie! Heel veel plezier van deze kleertjes en graag tot een volgende keer, dan maken we ze weer met veel liefde voor jullie. Fijne dag! Lieve groet, Carola

Nynke van Schuylenburg-Ombelet beoordeelde op 2019-04-05

Reactie van tinymoon:
Hi Nynke - bedankt voor je super beoordeling! Heel blij mee. Nogmaals: heel veel plezier van je kleertjes en graag tot een volgende keer. Mooie dag! Lieve groet, Carola

Farah Kalkman beoordeelde op 2019-04-02

Super leuke broekjes, ook voor de grotere kids. De service en communicatie met Carola is ook top en ze denkt met je mee.
Wij zijn super tevreden

Reactie van tinymoon:
Hi Farah – dank je wel voor je supermooie beoordeling en lieve woorden. Ik denk ook graag mee, is superleuk om te doen en daar worden we allemaal blij van. Nogmaals: heel veel plezier van je kleertjes! Graag tot horens of ziens. Lieve groet, Carola

Rebecca Klaui beoordeelde op 2019-03-31

Snelle bezorging en broekje is precies zoals op het plaatje 😊. Verdere beoordeling kan pas als broekje gebruikt en gewassen is.

Reactie van tinymoon:
Hi Rebecca – supermooie beoordeling! Dank je wel daarvoor. Ook voor je toelichting. Echt leuk om te lezen. Heel veel plezier van de kleertjes! En ik hoor graag van je hoe ze bevallen als ze zijn gebruikt en zijn gewassen, dus graag tot horens! Lieve groet, Carola

Maartje Katoen - Geerlings beoordeelde op 2019-03-31

Reactie van tinymoon:
Hi Maartje – jij ook onwijs bedankt voor je geweldig mooie beoordeling! Geniet van de kleertjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

Taryn Brouns beoordeelde op 2019-03-28

Reactie van tinymoon:
Hi Taryn – onwijs bedankt voor deze *****-beoordeling! Supefijn! Heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer weer... Lieve groet, Carola

Sanne Oudshoorn beoordeelde op 2019-03-28

Reactie van tinymoon:
Hi Sanne – jij ook super bedankt voor je mooie beoordeling! Weer iemand blij gemaakt zo te zien! ;-) Heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer. Lieve groet, Carola

W Stapels beoordeelde op 2019-03-27

Supermooie kleding en altijd geleverd met handgeschreven kaartje!

Reactie van tinymoon:
Zo hoort dat vind ik! En dat ga ik ook nooit anders doen. Beloofd! Dank je voor je lieve woorden en prachtige beoordeling! Heel veel plezier van de kleertjes en dan graag tot een volgende keer weer... Lieve groet, Carola

Wendy Paske beoordeelde op 2019-03-25

Op tijd geleverd. En zulke leuke kleding. Kom vast vaker terug!!

Reactie van tinymoon:
Hi Wendy – onwijs bedankt voor je lieve woorden en supermooie beoordeling! Word ik extra blij van. Heel veel plezier van de kleertjes en graag tot een volgende keer... Lieve groet, Carola

Judy Andres beoordeelde op 2019-03-25

Hallo Carola van Tiny Moon,

Jullie ontwerp van kleding is heel origineel en mooie. De enigste wat ik wil zegen is dat ik jullie prijzen iets te hoog vind i.v.m. de feit dat zij zijn voor baby maten. Ook zijn de prijzen exclusief verzend kost voor de klant voor alles onder de 50 euro zover ik heb begrijpen. Hopelijk, is dit een goed suggestie voor klanten die niet zoveel kan betalen en toch jouw kleding mooie vind. Als het mogelijk is zal ik 3 - 5 euro goed koper maken en regelmatig meer artikelen afprijzen. Ik geloof dat je zal nog meer klanten krijgen want jouw producten
zijn heel aantrekkelijk !!!

Met vriendelijke groet, Judy