postbus 5
085 8769028

A.C. Wyczynski-Henneveld beoordeelde op 2018-08-15

Heel tevreden.

Suzan Stenzel beoordeelde op 2018-08-12

Goede prijs-kwaliteit verhouding, eindelijk de overknee kousen gevonden waar ik al zo lang naar op zoek was!

ETIENNE RYCKAERT beoordeelde op 2018-08-07

enkel wat vertraging op gelopen bij de bezorgdienst maar dit zal komen door het groot verlof het pakje is dan ook nog in goede orde ontvangen kom zeker nog terug

Roderik Maas beoordeelde op 2018-08-03

Correcte levering

Semra Kurtoglu beoordeelde op 2018-07-31

super snel en makkelijk wilde alleen vragen of jullie ook zwarte met witte puntjes dt is omdat ik omdat een zwarte prothese heb dan vindt ik

Reactie van toffekousen.nl:
Hallo Semra,
Fijn te horen dat je zo tevreden bent.
We hebben best veel zwarte overknees. Helaas niet met witte puntjes maar wel veel andere.
Hier is de link naar al onze overknees. Misschien vind je nog wel andere die je leuk vindt.

Met vriendelijk groet,
Petra
Toffekousen.nl

Madelene van der Stel beoordeelde op 2018-07-27

Heel spijtig om te zeggen, maar in één paar kousen zat al een fabricage fout en in de panty zat een ladder. Tweede paar kousen zit een beetje strak, maar verder oke.
Op de website staat dat artikelen goed te beoordelen zijn zonder ze uit de verpakking te halen, dit is echter niet het geval. Ik moest de kousen en panty uit de verpakking halen om vervolgens te ontdekken dat er gaten in zaten.
Maar eenmaal uit de verpakking mogen de artikelen niet meer teruggestuurd worden, dat was wel teleurstellend.

Ik werd echter persoonlijk benaderd en er werd gevraagd welke artikelen dan niet naar wens waren. Deze werden vergoed.
Bedankt voor deze goede nazorg!

Sabine beoordeelde op 2018-07-23

snelle service

Hape beoordeelde op 2018-07-21

Vlotte bezorging en met zorg verpakt. Prima!

Gemma Nelissen beoordeelde op 2018-07-18

Ik ben tevreden. De bestelling kwam binnen een paar dagen aan dus hoefde niet lang te wachten. Ik had wel geen mail gekregen waar stond hoe laat hij zou aankomen, maar omdat het in de brievenbus paste maakte dat eigenlijk niet veel uit.

Sabine beoordeelde op 2018-07-16

goede service

Kuijpers beoordeelde op 2018-07-16

Kousen waren iets te kort. En een van de bestelde kousen kwam in de verkeerde kleur. Ze zijn niet terug gestuurd omdat dit te veel moeite was.

M. de Vries beoordeelde op 2018-07-15

2 paar overknee sokken gekocht voor mijn dochter, waarbij er bij eentje een weeffoutje in zat.
oude sokken mochten we houden en we kregen kosteloos een nieuw paar toegestuurd.

TOP service!!! daar kan menig website van leren...

Nadia Smits beoordeelde op 2018-07-05

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Fransje beoordeelde op 2018-07-04

Super snelle afhandeling!

Annemiek Hessels beoordeelde op 2018-07-03

Snelle correcte levering!

AJH Ysermans beoordeelde op 2018-06-23

Snelle levering. Mooie kousen.

Sissie Van Zwieten beoordeelde op 2018-06-19

Lekker gekke sokken snel geleverd

Mirjam van den Ende-Stel beoordeelde op 2018-06-07

Goed wat betreft bezorging en betaling.
Minder wat betreft sommige artikelen.
Ik had gekozen voor overknee 70% of 75 % katoen, maar een gedeelte van de bestelling was hoofdzakelijk polyester.
ik heb het niet terug gestuurd, maar katoen is beter voor mijn voeten.
En sommige zijn goed lang, andere weer net over de knie.
Misschien een tip om de lengte te vermelden bij dit artikel.

Marit Stüvel beoordeelde op 2018-05-07

Soepel en snel en een van de weinige met gekleurde heren sokken van bamboe!

FM Weegenaar beoordeelde op 2018-04-27

Goed.