postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

Ella Koenders beoordeelde op 2019-06-18

De sokken zijn in het echt nog beter dan op de foto! Topkwaliteit die ook nog snel verzonden wordt. Ik weet waar ik voortaan mijn sokken koop!

Piet Oosterbaan beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering geen gezeur prima

Monique Geuze beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering! Leuk persoonlijk bedankje bij de levering. Super! !

Als ik de volgende keer weer iets nodig heb zal ik zeker bij toffe kousen bestellen.

ronald van meygaarden beoordeelde op 2019-06-13

snelle en correcte levering.

Audrey Kowallik beoordeelde op 2019-06-11

Geweldig hoe snel ze er waren en wat een toffe sokken! 12 jarige dochter helemaal blij!!!! Top top top

Hellen te Walvaart beoordeelde op 2019-06-05

Inderdaad ... hele toffe kousen! En razendsnel geleverd met een leuk kaartje erbij. FIJN!

Angelique goudriaan beoordeelde op 2019-06-05

Goed goede kwaliteit

d sloos beoordeelde op 2019-05-30

De levering was snel maar er was een defect in het artikel. De verkoper heeft het keurig opgelost. De volgende dag ontvingen wij kosteloos een goed product dat wel voldeed aan de verwachtingen. Deze verkoper is communicatief zeer vaardig en sterk servicegericht. Chapeau.

Angelien De Bruijn beoordeelde op 2019-05-21

Ik vind de kwaliteit van het product onvoldoende. De service is prima!

Bianca Pieterse beoordeelde op 2019-05-17

Snel geleverd. Groot assortiment.

Arjen Blom beoordeelde op 2019-05-07

Tevreden. Bestelling op tijd geleverd.

Andy Delbroek beoordeelde op 2019-04-24

Heel tevreden over de service, levering en kwaliteit...

Ann VAN DEN HAUTE beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering. Coole kousen die je niet overal vindt.

José Stout beoordeelde op 2019-04-17

Niet echte kwaliteit maar voor een feestje kan het er mee door

Merel Gallee beoordeelde op 2019-04-16

Mooie sokken en kousen, snelle service

Rian Boerkamp beoordeelde op 2019-04-15

Snelle levering !
Mooie sokken van goede kwaliteit !
Blij :)

Nicole Eijpe beoordeelde op 2019-04-15

Snel in huis. Product zoals beschreven. Persoonlijk kaartje erbij ook!

Suzanne Nouwens beoordeelde op 2019-04-12

Na de bestelling kwam ik erachter dat ik de verkeerde kleur besteld had. Ik mailde dit en het werd meteen gecorrigeerd! Een dag later had ik de juiste panty’s in huis! Super!

Lizzy Sluis beoordeelde op 2019-04-10

Superleuk sokken waar ik