postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

Judith Stern Hanf beoordeelde op 2019-08-21

Leuke collectie, goede verpakking en verzending, ik kom vaker .

Bijlaard beoordeelde op 2019-08-21

juiste en snelle levering ondanks de vakantie.
Geweldige kousen en goede kwaliteit

Isabel Scheenloop beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering van mijn bestelling. Toffe kousen, ga zeker vaker kousen kopen bij toffekousen.nl

Miranda de Visser beoordeelde op 2019-08-14

Super snelle levering. Mooie producten.

Jamie Markman beoordeelde op 2019-08-07

Heel tevreden, goede levering en de producten zagen er keurig uit

Anita beoordeelde op 2019-07-29

Prima

Tessa De Jong beoordeelde op 2019-07-26

Vriendelijke klantenservice, heb helaas een week moeten wachten voordat me kousen binnen waren.. En is niet voor stevige dames weggelegd, kousen zijn 1size maar zijn mij al behoorlijk strak.. (53kilo ben ik)

freddy beoordeelde op 2019-07-25

De kousen zijn te klein. Ze knellen de enkels al af, laat staan dat ze over je knie passen. Na melding hiervan is het wel netjes opgelost door toffekousen.nl

Pauline Hogendoorn beoordeelde op 2019-07-18

Goeie snelle levering :D

Ronald Truin beoordeelde op 2019-07-16

snel en vriendelijk !

Esther Jans beoordeelde op 2019-07-04

Snel geleverd. Helemaal blij mee!

S. beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering! De beenwarmers zijn vrij dun, maar voor het themafeest waarvoor ik ze kocht voldoen ze prima.

Marion Dietrich beoordeelde op 2019-07-02

heel vriendelijke, snelle service!! echte aanrader!!

Nathalie Harbrecht-Bros beoordeelde op 2019-07-01

Erg blij met mijn bestelling, super snel in huis!

Ch. Alberto/Sille beoordeelde op 2019-07-01

Ik ben tevreden met mijn bestelling

Mam Van ast beoordeelde op 2019-06-27

Erna De roos beoordeelde op 2019-06-25

Heel tevreden, snelle afhandeling, leuke spullen ook

Yvette Van der voort beoordeelde op 2019-06-25

Alles kwam netjes en op tijd binnen

Nicole van den Heuvel beoordeelde op 2019-06-24

Mooie sokken, natuurlijk ,snelle levering top

ANONIEM beoordeelde op 2019-06-24

LEUKE KOUSEN SNELLE LEVERING