postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

Rachel Lutterman beoordeelde op 2019-02-21

Leuke kousen voor mijn dochter en haar vriendinnen besteld voor carnaval. Ze zijn perfect!

Ryan van den Akker beoordeelde op 2019-02-20

besteld en volgende dag netjes verpakt binnen. Top

Nel beoordeelde op 2019-02-18

snelle levering en een kloppende bestelling

Chayenne456 beoordeelde op 2019-02-18

Ik had 2 paar kousen besteld. Ik kon bij de bestelling geen maat kiezen dus ik ging er vanuit dat het gewoon elastische sokken zouden zijn die een gemiddeld persoon zou passen. Helaas was dit niet het geval. Ik heb zelf echt geen brede benen maar ik kreeg de sokken echt heel lastig aan en ze knelde bij mijn bovenbenen. Vind het echt heel jammer want de kousen zijn verder helemaal prima! De levering was ook heel snel

Hanna Schoonbroodt beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Susanne De Graaf beoordeelde op 2019-02-11

Mooie sokken, snelle verzending

Miranda de Ruyter beoordeelde op 2019-02-11

Service is vriendelijk en snel. Super fijn!! Echter zijn de kousen prijzig vergeleken met de kwaliteit. Sorry..

M. Busser beoordeelde op 2019-02-08

Heel tevreden

Rüya Dereli beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering en leuke kousen. Pcies zoals verwacht:) Dankjulliewel!

Natasja beoordeelde op 2019-02-04

Zeer snelle levering. Na een week deed ik nog een bestelling en toen was een product niet meer voldoende voorradig. Na een telefoontje werd het productaantal voor mij verhoogd zodat ik kon bestellen en betalen en het werd verzonden toen de voorraad weer voldoende was. Ook nog met enige tijdsdruk van mijn kant. De bestelling was op tijd binnen.

maayke steen beoordeelde op 2019-02-04

vlak na besteld te hebben al verzonden en volgende dag in huis.

Catharine Van Santen beoordeelde op 2019-01-30

Prima service, snelle levering.

Marjo Daniels beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering voor mooie kwaliteit en prijs

Karin beoordeelde op 2019-01-29

Snelle levering, correcte afhandeling van de bestelling.

Laura Van Room beoordeelde op 2019-01-24

Producten snel ontvangen. Helaas zat er bij 1 kous direct bij het aantrekken al een gat. De kousen zijn mooi lang en zakken niet af. Zal als ik kousen nodig heb zeker weer hier bestellen en is echt veel keuze.

Melissa Spits beoordeelde op 2019-01-22

1 paar kousen was stuk .... En voor allemaal gold " 1 maat, past vrijwel iedereen" .... dus niet !! Heb slanke benen maar deze kousen zijn echt te strak. Miskoop :(
Wel snelle levering :)

Reactie van toffekousen.nl:
Hallo Melissa,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kousen. De one size kousen passen normaal gsproken iederen met maat 36-42 en we krijgen hier eigenlijk nooit opmerkingen over.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat er iets aan de hand kan zijn met het paar wat je hebt ontvangen. En wanneer je een paar ontvangt wat stuk is gaan we dat natuurlijk oplossen.
Je had meteen contact met ons op kunnen nemen om het te melden. Dan hadden we je een nieuw paar gestuurd.
Wanneer je ons even laat weten welke kousen stuk waren dan gaan we kijken of we het op kunnen lossen.
Groet Petra

Maaike Visser beoordeelde op 2019-01-21

De kousen waren snel binnen alleen blijven ze niet echt goed zitten. Ze zakken af...

Anneke Verbrugge beoordeelde op 2019-01-15

De kousen zijn heel mooi, maar de kwaliteit van de wol is wat ondermaats. Bij de eerste maal dragen komen erheen makkelijk lusjes in de kousen. De beige kousen zakken heel makkelijk naar beneden.

Desiree Scheffrahn beoordeelde op 2019-01-14

Product goed ontvangen, goede zorg

Thea Derksen beoordeelde op 2019-01-10

de panty die ik gekocht heb ziet er prachtig uit. maar bij de eerste keer dat Mila hem aan had pluist hij heel erg en blijft er van alles aankleven. echt lelinl6