postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

D.C. Staelens beoordeelde op 2018-12-07

Erg tevreden, vlotte verzending en goed product.

Hugo Raus beoordeelde op 2018-12-06

Niets op te merken
En rap geleverd

Sandra beoordeelde op 2018-12-04

Heel fijn, snel bezorgd. Ik had 6 paar sokken besteld en deze zaten in een brievenbuspakketje, dus ik hoefde er niet voor thuis te blijven. Top en superleuke sokken. :-)

Wilma Van dooren beoordeelde op 2018-12-04

Goed verpakt mooie kousen

marijke kraaijeveld beoordeelde op 2018-12-04

snelle reactie en bezorging

Thalitha Lambregts beoordeelde op 2018-12-04

Mijn vragen werden snel beantwoord en verzending koste slechts 1 dag. De kousen waren echter niet voor iedereen overknee omdat ze wat te strak zaten. Toch nog steeds erg leuk!

H Vos beoordeelde op 2018-11-28

toen ik de kousen kreeg stond er in eens een maat op terwijl op de site dit niet te vinden was

Reactie van toffekousen.nl:
Bedankt voor je review. Deze zijn heel erg belangrijk voor ons.
Onze overknee kousen worden gemaakt in one size. Dat wil zeggen dat iedereen met een gemiddelde schoenmaat ze past.
Het staat wel degelijk bij het artikel dat iedereen met een schoenmaat 36-41 ze aan kan.
Wellicht heb je dit niet gezien.
Petra

Doddema beoordeelde op 2018-11-22

Prima!

Gyane Molendijk beoordeelde op 2018-11-19

Tevreden, snel en netjes geleverd. Product was ook naar verwachting

Frans Panday beoordeelde op 2018-11-19

Snel geleverd, heel goedkoop en mooi. Thanks. Frans Panday

Olga de Haas-Veen beoordeelde op 2018-11-16

zoals verwacht gewoon goed.

Sophie Meester beoordeelde op 2018-11-16

Hele fijne sokken :) goeie fit!

Marita Vermeer beoordeelde op 2018-11-12

Goede snelle levering.

neervoort beoordeelde op 2018-11-09

prima aanbod en snelle levering !!

Rita Zweers beoordeelde op 2018-11-05

Heel tevreden. De panty in grote maat met naad was nergens anders verkrijgbaar. De 2e keer zelfde panty besteld. Echt heel erg blij mee.

Diana van Dorp beoordeelde op 2018-11-05

Netjes verpakt. Snel bezorgd. Kousen precies zoals beschreven op de site.

Li Mulder beoordeelde op 2018-11-01

Ik heb een paar mismatched sokken besteld en 1paar grote maten staat up kousen. Helaas waren de kousen niet geschikt voor mijn maat, meteen bij het passen rolde het er zo weer af. Normaal gesproken volgens hun voorwaarden kan je het ergens hygiëne niet retour sturen, maar ik wilde het toch doorgeven dat dit product zo niet plus size was. Ze was heel coulant en ik kreeg het bedrag terug gestort. Heel fijn. Dank hiervoor.

Nora Ben beoordeelde op 2018-11-01

Snel en accuraat, niks op aan te merken.

Cindy Leeijen beoordeelde op 2018-10-16

Prima, snelle levering

Domin Harvey beoordeelde op 2018-10-14

Volgende dag binnen gekregen dus prima service!