postbus 5
8150AA Lemelerveld
085 8769028

Janneke Pietersma beoordeelde op 2018-04-16

Goed te vinden artikelen en gemakkelijk te bestellen. Levering ging vlot.

Heidi van der Veen beoordeelde op 2018-03-21

Heel tevreden, er was iets mis gegaan met de bezorging en dit is keurig opgepakt en hersteld.

vera Smit-Salters beoordeelde op 2018-03-20

Zeer snelle service en leuke heren sokken

dianne chrispijn beoordeelde op 2018-03-19

Een gouden legging besteld, maar bleek erg kort. Na een mailtje mochten we de legging houden en kregen ons geld terug. Mooie oplossing en komen daardoor nog eens terug!

Leonie Werensteijn beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering, prima kousen

Laura Bozzolini beoordeelde op 2018-03-16

super snelle service!

Angela Knaapen beoordeelde op 2018-03-13

Goede levering. Fijne sokken.

Lido beoordeelde op 2018-03-12

Het was een snelle bezorging en precies binnen de tijd. Ook is de kwaliteit van de kousen erg goed

Netty Nauta beoordeelde op 2018-03-09

Uitgebreid assortiment en mijn bestelling was werkelijk de volgende dag in huis!!!!

Naomi Kalloe beoordeelde op 2018-02-28

Ik heb ze net op tijd binnen gekregen, iets later dan verwacht. Maar ze zitten perfect. Goede beademend katoen zorgt er voor dat je warm blijft zonder zweetvoeten. Heb er een hele dag en avond van kunnen genieten!

Marietje Stoter beoordeelde op 2018-02-27

Kousen mooi en prima kwaliteit. Snelle levering.
Ben er hartstikke blij mee. Leuke aparte kousen.

Glenda Peters beoordeelde op 2018-02-25

Leuke spullen voor weinig geld. Toffe kousen

Jacques TYTGADT beoordeelde op 2018-02-19

Correcte professionele benadering, vlugge levering, kortom alles wat men verwacht.

Verbrugge beoordeelde op 2018-02-17

Heb eerst gebeld of het artikel ook daadwerkelijk op voorraad was. Dit bleek zo te zijn en mocht ik gelijk online bestellen (voor 12.00uur) zou het de volgende dag binnen zijn. Inderdaad dit was zo!!! Vriendelijk persoon aan de lijn gehad en dus uitstekende service

Ingrid Botvliet beoordeelde op 2018-02-15

Erg tevreden en snelle levering

Claudia Van Strien beoordeelde op 2018-02-13

Ik had verkeerde kousen gekregen. Gebeld.. en dag erna meteen de juiste binnen. Snelle verzending!

T, Karhof beoordeelde op 2018-02-13

Op mijn ervaring met Toffekousen.nl valt niets op aan te merken. Ze doen wat ze beloven: De ene dag bestellen, de volgende dag in de brievenbus/bezorgd!! Ik ben zeer tevreden.

Femke Veenstra beoordeelde op 2018-02-11

Goede kwaliteit kinderpanty en snelle levering, top!

Danielle Rettich beoordeelde op 2018-02-11

Ik ben erg tevreden. Had een aantal dingen besteld. Zaterdag besteld en dinsdag in huis. Kousen kwamen goed in orde.

sille grootenhuis beoordeelde op 2018-02-08

Mooi assortiment, snelle levering