Gratamastraat 29
7425CG Deventer
0648202123

8,4

Ron Hageraats beoordeelde op 2018-05-19

Ik bestel al een aantal jaren bij Toolsonsite.nl Ik ben er zeer te vrede over.
Omdat voorraden heel erg duur zijn kan het voorkomen dat er een nalevering volgt, heel normaal toch en zo jammer dat daar commentaar op gegeven wordt.
Dennis adviseert, reageert en beantwoord altijd goed en snel, super!! Bij schade aan mijn gereedschap (ontstaan tijds gebruik) altijd een helpende hand zodat ik weer snel verder kan. TOP bedrijf! Tot de volgende bestelling maar weer.

v/d Zanden beoordeelde op 2018-05-09

Gewoon super goed. Foutjes worden gemaakt maar dan ook meer dan perfect opgelost. Ik zal nooit meer elders mijn handgereedschap kopen.

de graaf beoordeelde op 2018-03-19

zeer slechte service en levering!! 2 weken geleden meerdere dingen besteld na een paar dagen niks te hebben gehoord zelf maar contact op genomen.het stond op nalevering werd mij verteld en zou de volgende dag worden verzonden. een week later weer gebeld maar hij vertelde dat het aan de pakketdienst lag dat mijn bestelling nog niet binnen was. vandaag meerdere keren gebeld maar weer geen gehoor.

Herman beoordeelde op 2018-02-28

geen enkele reacties op mails met betrekking tot de levertijd. zeer slechte reclame dit. Er zijn anno 2018 nog steeds webshops die het dus niet begrijpen hoe je een web winkel moet runnen

Misha beoordeelde op 2018-01-11

Maandag gereedschap besteld, niets meer gehoord. Mail gestuurd geen reactie. Het is nu vrijdag

peter beoordeelde op 2017-12-01

Een week geleden gereedschap besteld maar tot op heden niets ontvangen
3 dagen geleden een bericht verstuurd maar geen reactie op gehad

H.R.J. Geervliet beoordeelde op 2017-11-22

Na telefonisch contact te hebben gehad over onderstaand verhaal ben ik wel tevreden. Er was een email storing (mails bleken niet verzonden te zijn of kwamen niet bij de ontvanger terecht). Tevens is mijn pakket zoek geraakt. Hierop is opnieuw de voorradige onderdelen verstuurd en waren de volgende dag op verzendadres gearriveerd. Vandaag email met nalevering ontvangen. Hopelijk morgen alles binnen.

Ik heb al diverse keren gebeld maar er wordt niet opgenomen. Email gestuurd maar daarop geen antwoord. Geen email met verzend gegevens ontvangen. Geen idee wanneer ik mijn bestelling krijg.

Reactie van toolsonsite.nl:
Erg jammer,dat uw bestelling niet naar wens is verlopen.
Echter een bevestiging met aangepaste leverdatum is verzonden,omdat niet voldoende voorraad aanwezig was voor alle produkten en ook is een bevestiging van levering verzonden.
Ik zal dan ook morgen meteen contact opnemen met de vervoerder om uw pakket te traceren,krijg ik daar morgen geen uitsluitsel over dan zal ik uw bestelling morgen opnieuw verzenden.

Mijn excuses voor het ongemak

Michiel beoordeelde op 2017-11-02

Bestelde tools zijn goed. Helaas was een deel niet op voorraad. Het eerste deel werd na 1 week geleverd. Na ruim 2 weken een mail gestuurd met de vraag wanneer de nalevering van de resterende artikelen zou volgen: deze werd niet beantwoord. Deel 2 werd na 3,5 week verstuurd. Deel 3 kwam na 4 weken, waarbij door een foutje in de administratie van toolsonsite er ook nog bijna een hamer miste. Kortom, goed materiaal tegen een goede prijs, maar je moet wel de tijd hebben.

Hallo Michiel,

Erg jammer inderdaad dat er wat extreme levertijden bij zaten.
De bitsets en beitel waren ook gewoon bij Gedore niet op voorraad en daardoor niet snel leverbaar.
Bovendien was de beitel een uitlopend produkt en hebben ze het samengestelde produkt als service in losse onderdelen uitgeleverd,maar duurde daardoor ook weer langer.
De vuisthamer was inderdaad een fout van Toolsonsite,maar is gelukkig na je melding dezelfde dag alsnog verstuurd.
Onze excuses voor deze situatie waardoor er toch een deel onvrede is ontstaan.
We zijn wel blij te lezen dat je over de prijs en kwaliteit tevreden bent,en we zullen ons gaan verbeteren door eerder en meer vooraf te gaan informeren !!

J.Brouwer beoordeelde op 2017-10-18

Probeer al een week contact te krijgen met Toolsonsite.
Geen enkele reactie, geen levering van bestelling.

Hallo Jan,

Een en ander ondertussen opgelost na je melding en hoop dat alles
naar tevredenheid is opgevolgd en verwerkt !!

kas eikelenboom beoordeelde op 2017-07-24

goed

Haagie beoordeelde op 2017-06-23

Ik heb nu bijna een jaar geweldige ervaringen met Toolsonsite.nl. Er is goed contact met de eigenaar. Service is geweldig en ik bestel er bijna elke maand weer. Dennis, de eigenaar, reageert altijd en adviseert op vragen. Een echte aanrader (ook voor een cadeau tip) Ga zo door Dennis!!

Ron

Ans Aukema beoordeelde op 2017-03-18

Ik ben heel te vreden een super snelle service en vriendelijke Dennis aan de andere kant van de mail.
Super Bedankt !!!!!!!

tevreden klant beoordeelde op 2017-03-08

Prima communicatief bedrijf. Zorgvuldige emails die goed aangaven wat het proces was bij enige vertraging bij levering

R.J. Kooiman beoordeelde op 2017-03-07

Goede communicatie en ondanks dat een artikel wat langer duurde, heeft Toolsonsite hierover persoonolijk, duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Daarna werd met mij een goed aflevermoment afgesproken!

Gert beoordeelde op 2017-03-03

Het product wat ik eerst wilde was pas volgende maand leverbaar. Netjes een mailtje met uitleg en in goed overleg besloten iets anders uit te zoeken. Uiteraard jammer dat wat ik wilde tijdelijk niet leverbaar was, maar dit is een goed alternatief. Goede persoonlijke communicatie, daar hou ik van. De volgende dag al geleverd, dat was lekker snel. Wat ik uitgezocht had was ook twee tientjes goedkoper, verschil werd keurig teruggestort. Zeer aan te raden!

Jan beoordeelde op 2017-02-16

Over de kwaliteit van Gedore gereedschap valt niet te twisten, de service van toolobsite is top. Ik had een bestelling van Gedore sleutels geplaatst, maar kwam er vervolgens achter dat ik 1 maat vergeten was en bestelde deze extra, samenvoegen van de bestellingen was geen probleem. Erg bedankt hiervoor!

Sander S Full Car Service beoordeelde op 2017-02-04

Zeer tevreden. Na bestelling op zondag goed op de hoogte gehouden over de levering en vrijdag in huis.
Top!

Tom beoordeelde op 2017-01-31

Uitstekend contact, snelle levering

Willem beoordeelde op 2017-01-18

We zijn door Dennis van Tools on Site heel goed geholpen.
Het pakket was door een fout van de bezorgdienst bij de buren gebracht.
De service daarbij was uitstekend

WJO beoordeelde op 2017-01-13

Scherpe prijzen, goede service.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.