Gratamastraat 29
7425CG Deventer
0648202123

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

kas eikelenboom beoordeelde op 2017-07-24

goed

Haagie beoordeelde op 2017-06-23

Ik heb nu bijna een jaar geweldige ervaringen met Toolsonsite.nl. Er is goed contact met de eigenaar. Service is geweldig en ik bestel er bijna elke maand weer. Dennis, de eigenaar, reageert altijd en adviseert op vragen. Een echte aanrader (ook voor een cadeau tip) Ga zo door Dennis!!

Ron

Ans Aukema beoordeelde op 2017-03-18

Ik ben heel te vreden een super snelle service en vriendelijke Dennis aan de andere kant van de mail.
Super Bedankt !!!!!!!

tevreden klant beoordeelde op 2017-03-08

Prima communicatief bedrijf. Zorgvuldige emails die goed aangaven wat het proces was bij enige vertraging bij levering

R.J. Kooiman beoordeelde op 2017-03-07

Goede communicatie en ondanks dat een artikel wat langer duurde, heeft Toolsonsite hierover persoonolijk, duidelijk en eerlijk gecommuniceerd. Daarna werd met mij een goed aflevermoment afgesproken!

Gert beoordeelde op 2017-03-03

Het product wat ik eerst wilde was pas volgende maand leverbaar. Netjes een mailtje met uitleg en in goed overleg besloten iets anders uit te zoeken. Uiteraard jammer dat wat ik wilde tijdelijk niet leverbaar was, maar dit is een goed alternatief. Goede persoonlijke communicatie, daar hou ik van. De volgende dag al geleverd, dat was lekker snel. Wat ik uitgezocht had was ook twee tientjes goedkoper, verschil werd keurig teruggestort. Zeer aan te raden!

Jan beoordeelde op 2017-02-16

Over de kwaliteit van Gedore gereedschap valt niet te twisten, de service van toolobsite is top. Ik had een bestelling van Gedore sleutels geplaatst, maar kwam er vervolgens achter dat ik 1 maat vergeten was en bestelde deze extra, samenvoegen van de bestellingen was geen probleem. Erg bedankt hiervoor!

Sander S Full Car Service beoordeelde op 2017-02-04

Zeer tevreden. Na bestelling op zondag goed op de hoogte gehouden over de levering en vrijdag in huis.
Top!

Tom beoordeelde op 2017-01-31

Uitstekend contact, snelle levering

Willem beoordeelde op 2017-01-18

We zijn door Dennis van Tools on Site heel goed geholpen.
Het pakket was door een fout van de bezorgdienst bij de buren gebracht.
De service daarbij was uitstekend

WJO beoordeelde op 2017-01-13

Scherpe prijzen, goede service.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

A. Hendertink beoordeelde op 2017-01-12

Snelheid terugkoppeling van mail
Vriendelijk
Afspraak is afspraak

Rik Tennekes beoordeelde op 2017-01-09

Zeer goed en vakkundig geholpen. Scherpe prijs. Zeer zorgvuldig en betrouwbaar in alle afspraken. Goede en snelle service: Zeer snel meedenken met het maken van de juiste aankoopkeuze. Vlotte levering. Mooie prijs-kwaliteit verhouding. Zo moet het!

BJ Walker beoordeelde op 2016-12-24

Goede communicatie en advies, weten waar ze het over hebben. Sneller geleverd dan verwacht, kan niet beter!

maurits beoordeelde op 2016-12-23

Van mijn bestelling ringsteeksleutels kwamen door overmacht 2 sleutelmaten in backorder te staan. Voor mij was dat geen probleem gelukkig. Binnen een redelijke termijn is alles netjes thuis bezorgd. Ik kan niet anders dan helemaal tevreden zijn.

Haagie beoordeelde op 2016-12-16

grote keuze, mooie prijzen, een leverancier die met je meedenkt en je op de hoogte houd. Ondanks dat het een web-site is, is er persoonlijk contact (via mail). Kort omschreven een goed contact met goede service. Een aanrader voor je adressen bestand dus.

Bart beoordeelde op 2016-12-15

Nette prijzen, goede communicatie telefonisch als mail. Kom zeker terug als ik gereedschap nodig ben.

Cor beoordeelde op 2016-12-10

Uitstekende service. De meest uitgebreide Carolus dopsleutelset bevalt mij prima. Een los geleverde ratel liep te stroef en is inmiddels kostenloos vervangen door een soepel lopend exemplaar. Communicatie hierover met Toolsonsite/dhr Overink verliep gemakkelijk, correct en to the point.

Martin beoordeelde op 2016-12-03

Goede producten, jammer dat de bestelling twee keer vertraagd is door aanlevering van de leverancier aan toolsonsite. Echter dit werd zeer duidelijk en vriendelijk gecommuniceerd door toolsonsite. Jammer dat men met DHL verzend. DHL is echt een drama

Reactie van toolsonsite.nl:
Hallo Martin,

Hartelijk dank voor je reactie.
Ik ervaar inderdaad dat mensen toch ook graag een keuze in de vervoerder willen hebben,wat mij ook opvalt is dat de kwaliteit van een vervoerder ook per regio kan verschillen.
Ik ben in ieder geval bezig met postNL om ook deze vervoerder toe te kunnen voegen
in de webwinkel.
2016