Zilverschoon 135

Imke Emons beoordeelde op 2019-04-18

Wendy Boeken beoordeelde op 2019-04-14

Bunga Sukploy beoordeelde op 2019-04-14

Henk de Goede beoordeelde op 2019-04-14

Precies als aangeboden en snel geleverd. Helpdesk accuraat en zeer snel.

Ans Bijsterbosch beoordeelde op 2019-04-13

Patrick Koster beoordeelde op 2019-04-13

Harro Vieregge beoordeelde op 2019-04-13

Bart van de Pieterman beoordeelde op 2019-04-11

Rick Capaan beoordeelde op 2019-04-11

Raymond Huijbregts beoordeelde op 2019-04-07

Alice Schraven beoordeelde op 2019-04-07

Dit was mijn derde bestelling inmiddels. Heel tevreden, weer snel de nieuwe Sim-kaart in huis na mijn bestelling en keurig met track & trace zoals gevraagd. Telefonisch ook heel netjes te woord gestaan.

Suzanne Simon beoordeelde op 2019-04-06

Hendrik beoordeelde op 2019-04-06

In de webshop prima informatie, via de e-mail keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van verzenden en op een nette manier verpakt.

Richard Droog beoordeelde op 2019-04-05

Erik beoordeelde op 2019-04-05

Prima service 's avonds besteld en dag 2 binnen

Johan Talsma beoordeelde op 2019-04-05

henk keur beoordeelde op 2019-04-05

Jeroen Faber beoordeelde op 2019-04-01

Snelle correcte bezorging van het gekozen telefoonnummer.

Farhad Mirzazada beoordeelde op 2019-03-31

Elly Bakker-v.d.Spoel beoordeelde op 2019-03-30

Heel tevreden, leuke/fijne nrs. Voor redelijke prijzen.