Zilverschoon 135
7577BW Oldenzaal

The Feedback Company 51 9,3

Luuk Kessels beoordeelde op 2019-06-24

Snelle en adequate service. Dat is top geregeld!

piet Balkema beoordeelde op 2019-06-19

Edgar beoordeelde op 2019-06-18

Duidelijke website, snelle levering, uitstekende services!

c. kajnak beoordeelde op 2019-06-17

Hans Bosch beoordeelde op 2019-06-17

Goed verpakt aangekomen. Blij met gratis extra tooltje om sim te ontgrendelen plus verloopjes

Abdoulatif Moussaoui beoordeelde op 2019-06-16

Top

Desiree Plenker beoordeelde op 2019-06-15

Barend Bol beoordeelde op 2019-06-14

Prepaid met mooi nummer gekocht. Schappelijke prijs, snelle levering. In de telefoon, aangemeld bij Vodafone en alles werkt.

Cas Harte beoordeelde op 2019-06-11

Jan Voortman beoordeelde op 2019-06-10

Mooi nummer snel geleverd.

Josee Aten beoordeelde op 2019-06-09

Adriaan van Dalfsen beoordeelde op 2019-06-08

Timo Brockhus beoordeelde op 2019-06-08

Lamia El Hajeui beoordeelde op 2019-06-08

Heel tevreden maandag besteld dinsdag in huis. Makkelijk nummer waar ik tevreden mee ben. Goeie keuze dat ik dit niet eerder wist👌🏻

Michael beoordeelde op 2019-06-07

Bestelling was in 2 dagen thuis, verzonden in een degelijke enveloppe en met simkaarttool. Prima service!

Louise Lorist beoordeelde op 2019-06-07

Zoals altijd, helemaal top! Super snelle levering en uitstekende navigatie op de site. Tot de volgende keer.

Alfons Hoogenberg beoordeelde op 2019-06-06

Kahtan Mohamad beoordeelde op 2019-06-06

Ik ben egt blije met dat nummer dankwel

Nico beoordeelde op 2019-06-03

Gewoon mooi nummer uitkiezen, makkelijk bestellen en snel verzonden.
Kortom, goede site dus !

Hugo Ent beoordeelde op 2019-06-03

Na twee eerdere bestellingen, die vlekkeloos verliepen, opnieuw gebruik gemaakt van Top06. Helaas liet de postbezorging ons dit keer in de steek en is de simkaart niet bezorgd. Na communicatie hierover tussen mij en Top06 is dit naar aller tevredenheid opgelost, alhoewel we er beiden niets aan konden doen. Enfin, een pluim voor Top06 voor hun moeite hierbij en hoe ze het hebben afgehandeld.