Zilverschoon 135
7577BW Oldenzaal

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

The Feedback Company 50 9,3

Boudewijn Nefkens beoordeelde op 2019-02-15

in een weekend besteld, op maandag keurig een bevestiging en enkele dagen later in de brievenbus.

w holierhoek beoordeelde op 2019-02-11

duidelijke site, besteld en een dag later bezorgd.
En, heel attent, er wordt meteen een pinnetje meegleverd om het vakje op de smartphone te openene. Scheelt meteen een zoektocht naar een paperclipje oid

Tarik El Azzouzi beoordeelde op 2019-02-10

Faatje Hayati beoordeelde op 2019-02-08

Ajs van der Linden beoordeelde op 2019-02-08

nu al 4 keer bij besteld. Supersnel verzonden en redelijke prijzen. Stom genoeg alleen de vorige keren voor onze kids vergeten na verloop van tijd het tegoed van het nummer te upgraden, waardoor stom genoeg de nummers vervielen. Dat was erg zonde, niet de schuld van Top06 natuurlijk, al had het fijn geweten als er automatisch de voorwaarden van de aanbieder meegezonden zou kunnen worden per email bijvoorbeeld.
Door schade en schande wijs geworden nu, en helaas een paar hele mooie nummers kwijt. Daarom is dit de tip die ik kan meegeven.
Ook niet alle aanbieders accepteren dat je dit binnen een jaar bijv zou omzetten naar een abonnement. Ook wel handig om te weten en daarop sommige aanbieders over te slaan.

David Mock beoordeelde op 2019-02-08

Prima service, snelle levering, top!

hassan douri beoordeelde op 2019-02-07

Anoniem beoordeelde op 2019-02-07

B.A. Benit beoordeelde op 2019-02-07

Karel Roes beoordeelde op 2019-02-07

Pascal van Herpen beoordeelde op 2019-02-07

Asli Asli beoordeelde op 2019-02-05

Super snelle service.volgende dag al direct geleverd.

Jan Haefkens beoordeelde op 2019-02-04

De prijsstelling, service en levertijd zijn uitmuntend!

Laura Bervoets beoordeelde op 2019-02-03

Frank van Hellemond beoordeelde op 2019-02-02

Mooi nummer tegen een normale prijs.
Simkaart snel geleverd, inclusief sim adapter set. Top service, zeker aan te bevelen.

E ten Thije beoordeelde op 2019-02-02

Makkelijk besteld, snel in huis

Joost Otto beoordeelde op 2019-02-01

Bafatada beoordeelde op 2019-01-31

Simpel bestelproces en snelle levering!

Maarten beoordeelde op 2019-01-31

snelle levering. Alles top!

R. van Os beoordeelde op 2019-01-31