H a Lorentzstraat 111
3331EE Zwijndrecht

2015

Bert Jongeneel beoordeelde op 2015-11-19

Na een lange zoektocht eindelijk bij een bedrijf gekomen waar ze daadwerkelijk verstand hebben van traprenovatie. Tevens een bedrijf waar klant koning is. Omdat ik 2 trappen wilde renoveren was ik genoodzaakt om het zelf te doen. Moet zeggen, het is wel te doen maar je moet er wel de tijd voor nemen. De medewerker die het materiaal kwam afleveren gaf me gelukkig heel veel tips en ben er gewoon aan begonnen. Het is echt wel te doen maar je moet wel het juiste gereedschap hebben. Als je het zelf doet dan kom je er wel achter dat het plaatsen door De Fouw, eigenlijk helemaal niet zo duur is. Want er gaat echt heel veel tijd in zitten. Ik ben super behandeld en heb mega veel tips gekregen om een heel mooi eindresultaat neer te zetten. Nogmaals bedankt!!

Jo Aerts-vanriel beoordeelde op 2015-09-17

goede service
trap keurig bekleed
keurig nette monteur en harde werker

jo aerts beoordeelde op 2015-09-17

vandaag is mijn trap bekleed ,hij is prachtig geworden ik ben er echt blij mee,
ik wil ook even kwijt dat er een echte harde werker is geweest
hij werkt hard en keurig netjes
dank jullie wel voor de goede service

L Kuijpers beoordeelde op 2015-07-08

Erg vriendelijk geholpen!
Een goede uitleg, deze mensen weten waar ze over praten
Levering zo als afegesproken.

Aantebevelen!

Mvg Larissa