Ringlaan 48b
9900 Eeklo
+3293309588
KvK BE0890681714

willy merckx beoordeelde op 2018-01-16

de eerste maal besteld en
zeer te vreden zal het nog doen op deze manier
vanuit je zetel en tword
op je schoot gebracht
eerlyk en korekt daar hou
ik van

Jacques Maes beoordeelde op 2018-01-15

Product komt overeen met beschrijving. Snelle, goed opvolgbare levering, en correct op tijd.

Madelief beoordeelde op 2018-01-15

Heel tevreden met de spulletjes. Goede prijs- kwaliteitverhouding en heel snel geleverd. In tegenstelling tot wat ik hier lees was e.e.a. juist heel erg goed verpakt in een supergrote doos vul afbreekbaar beschermingsmateriaal. Aanrader.

Melis beoordeelde op 2018-01-14

Top website, top producten, snelle levering, MAAR.... de verpakking!! Ik zie aan andere beoordelingen dat dit inderdaad een serieus probleem is. Spijtig dat enkel door dit onderdeel in het proces de hele waardering naar beneden wordt getrokken hé. Bij ons was het eekhoornglas van eethuisje gebarsten, pot met zaad volledig gebarsten zodat zaad gewoon uit de grote doos viel op de grond, niets was beschermd in de doos. Alles lag gewoon los in de doos met enkel een bruin papiertje er bovenop. Nochtans steeds zeer tevreden geweest van de producten en snelheid van levering op zichzelf. Misschien toch eens tijd om dit verpakkingsprobleem eens aan te pakken?

Reactie van tuinadvies.be:
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat de producten schade hebben opgelopen tijdens het transport. Als u ons een duidelijke digitale foto van de beschadigde producten kan mailen naar bestelling@tuinadvies.be met vermelding van uw bestelnummer dan kan de dienst na verkoop u snel verder helpen. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

Vissers Cor beoordeelde op 2018-01-13

De kwaliteit is goed ,prijs is goed ,maar de verzendingsverpakking was veel te slecht , zakken gescheurd, emmer platgedrukt zodat de inhoud er was uitgelopen

Reactie van tuinadvies.be:
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te vernemen dat het pakket schade heeft opgelopen tijdens het transport. Als u ons een duidelijke digitale foto kan mailen naar bestelling@tuinadvies.be, dan kan de dienst na verkoop u snel verder helpen. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

Isabelle Van de Velde beoordeelde op 2018-01-09

Rekje voor tuinmateriaal is zeer goed bevonden. De lantaarn echter was schots en scheef, heel jammer want het was toch vrij duur. En we hebben de lantaarn toch gehouden omdat we het niet zagen zitten om terug naar de post te rijden om terug te sturen.

Luc beoordeelde op 2018-01-08

Alles vlot verlopen

Fons beoordeelde op 2018-01-08

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit. Slecht verpakt, Onduidelijk levermoment.

MARC beoordeelde op 2018-01-08

zeer snelle levering van producten.
Vandaag bestellen en morgen in huis,gewoon top.

hug van t dack, bertem beoordeelde op 2018-01-01

snelle levering, goede kwaliteit/prijs ;

Walter beoordeelde op 2018-01-01

Keurig en snel geleverd

Richard beoordeelde op 2017-12-31

Super snel binnen en goede kwaliteit

Jos beoordeelde op 2017-12-31

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij tuinadvies en ben er zeer tevreden over. Een aanrader.

Paul beoordeelde op 2017-12-31

De eerste keer dat ik online iets besteld.
De prijs heeft mij over de streep geholpen.
Netjes en veilig thuisgeleverd zeker in de kerstperiode.

Joseph beoordeelde op 2017-12-30

100 Bloempotten goed ontvangen, goede kwaliteit en snel geleverd.
Is de eerste keer dat ik bij Tuinadvies een aankoop doe maar het zal niet de laatste keer zijn.
Heb 2 stukken landbouwgrond waar ik fruit op kweek, appelboompjes op ent en ook zelf blauwbesplantjes kweek.

Moepla beoordeelde op 2017-12-27

Leuk materiaal in de tuin en voor andere toepassingen. Met de vorstbeschermer 80Wat 63cm kan ik nu mijn marmeren salontafel op een gezellige 20 houden. De verwarmingdraad van 20 meter gebruik ik voor het wandelpad aan voordeur, sneeuwvrij te houden.

IRIS beoordeelde op 2017-12-26

Ik ben heel tevreden. Een dag nadat mijn geld gestort was, kreeg ik mijn bestelling thuis geleverd door B-Post (een hele vriendelijke man). Ik kon alles over mijn bestelling volgen via mail.
Nogmaals bedankt.

Wim beoordeelde op 2017-12-26

Ik ben heel tevreden van de zending, jammer dat de doos een beetje ingedeukt was.

Evelien beoordeelde op 2017-12-23

Vlotte service.
Goede communicatie over levering.
Pakketje kwam op afgesproken dag toe. Ik had schrik voor beschadiging bij verzending, maar alles was netjes ingepakt met nopjesfolie. Dus dik in orde! 👍🏼
ik ga zeker opnieuw bestellen via jullie mocht ik wat nodig hebben.

bellemans b beoordeelde op 2017-12-22

zoals altijd stipte en snelle levering en aan scherpe prijs doe zo voort ben al jaren klant