Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 799 8,9

Maarten beoordeelde op 2019-07-17

Al vaak besteld, van serre tot klein tuin gereedschap. Altijd top, altijd snel, heel fijne webwinkel.

Torremans beoordeelde op 2019-07-16

Snelle en goede levering.

V.M.Berghaan beoordeelde op 2019-07-15

Altijd op tijd geleverd, prima spullen en prima service. Ik bestel altijd eerst bij hen of kijk eerst of zij iets hebben. Zo niet dan ga ik pas naar anderen. Mijn hele tuin staat ook vol met hun tuinplanten, decoraties, maar ook bestrijdingsmiddelen e.d.

Guido DB beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering tegen scherpe prijs.

Susy Baels beoordeelde op 2019-07-11

heel snelle levering, prima product, heel tevreden

Eddy beoordeelde op 2019-07-10

Snel geleverd, goed verpakt en aan een interessante prijs..

Kurt beoordeelde op 2019-07-09

Correcte levering, kwalitatief goed product enkel jammer dat handleiding niet verkrijgbaar is in Nederlandse taal.

bart ketelslegers beoordeelde op 2019-07-08

2 identieke Vleermuiskastn gekocht die niet identiek blijken te zijn.
Goedkoop maar bedenkelijke kwaliteit met gaten en spleten waar het niet hoort. Ineengezet met schietnagels maar het dak valt er zo af. Het zou me verbazen moest een vleermuis voor zoiets kiezen ?!

Lieve Van Limbergen beoordeelde op 2019-07-04

Heb een watersroeier -ronddraaiend gekocht. werkt perfect zelfs aangesloten op een dompelpomp. het enig dat volgens mij ontbreekt is een handleiding.

stefan sacré beoordeelde op 2019-07-01

één maal gebruikt en al stuk, gewoon afgebroken

Reactie van tuinadvies.be:
Het spijt ons dit te vernemen. Als u ons hiervan een duidelijke digitale foto kan doorsturen, dan kunnen we u snel verder helpen. U mag de foto mailen naar klantendienst@tuinadvies.be. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

Marc beoordeelde op 2019-07-01

Gebruiksvriendelijke website, vlotte afhandeling van de bestelling.

Peter beoordeelde op 2019-07-01

Correcte afhandeling. Zeer tevreden

Virginie beoordeelde op 2019-06-28

Heel snelle en correcte levering!

Vanhove Georges beoordeelde op 2019-06-26

Bestelling blijft maar in behandeling. Op de aangekondigde hoeveelheid (8) voorradig van een artikel bestel ik er twee. Dat wordt bevestigd. Maar nu blijkt dat er maar 1 beschikbaar is.

Een afhandeling die maar niet vooruitgaat vanwege organisatorische procedures en menselijke fout. Dit noemt men dan een stockfout.

Ik zal het maar Murphy zijn rug schuiven aangezien zoveel positieve recensies.

Ik ben niet bijzonder onder de indruk over de (onbestaande) methode waarmee een reeds lopende bestellingen rechtstreeks online alsnog zouden kunnen aangevuld worden met bijkomende artikels, zolang de verpakking ter verzending nog niet is voltooid.

Reactie van tuinadvies.be:
Het spijt ons ten zeerste dat we uw bestelling niet volledig hebben kunnen leveren. Over het feit dat we slechts 1 bloembak in voorraad hadden ipv 2 heb ik u een eerste keer gemaild op 20 juni. Omdat we geen antwoord kregen heb ik een tweede mail gestuurd op 24 juni. Uiteindelijk, na uw bericht is uw pakket gisteren verstuurd en is het bedrag van de ontbrekende bloembak terug betaald. De bestelde planten worden rechtstreeks door onze kweker verstuurd en dit binnen de aangeven periode bij bestelling, namelijk tussen 26.06 en 2.07. Onze excuses voor het ongemak.

Franca reichmann beoordeelde op 2019-06-25

Heel tevreden, supersnelle levering!

Ceulemans Gerard Blankenberge beoordeelde op 2019-06-24

Had nog tuinplanten besteld zo laat in zomer en ongelofelijk die waren prachtig, nooit verwacht. Zeer goed verpakt en de planten kwamen zo uit tuin.

Werkelijk de moeite. Zal zeker volgend jaar op tijd bestellen.

Ook Windhaan en tuinklok besteld. Beiden zeer goed. Haan werkt en duidelijke muur klok. Zeer goed zal in de toekomst zeker nog bestellen.

Ook een zeer grote keuze .
Hartelijk dank

Van Lent Linda beoordeelde op 2019-06-21

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd.
Van goed kwaliteit .

Van Noten Ilse beoordeelde op 2019-06-21

Zeer snelle levering, alles naar wens.

mathijs .d beoordeelde op 2019-06-20

mijn bestelling van 60 steenanjers was bij levering een echte rotzooi ! uitgedroogde planten goed voor het stort !!! nooit bestel ik nog iets met tuinadvies

Beste,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde planten.
Kan u aub een foto van deze planten doorsturen naar klantendienst@tuinadvies.nl?
Vervolgens kunnen we uw klacht snel verder behandelen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groeten,
Kelly
Klantendienst Tuinadvies

Lesley beoordeelde op 2019-06-18

Goede service en goede produktenles