Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 680 8,9

Gray François beoordeelde op 2019-03-18

Zoals de vorige keren een zeer goede service en vlotte levering. Enkele deze keer zat het gratis geschenk er niet bij. Niet dat het een invloed op de toekomstige bestellingen.

Carlos beoordeelde op 2019-03-18

Snel geleverd en goed verpakt.

Daniels odette beoordeelde op 2019-03-17

Prima kan niet beter op tijd en heeel goed verpakt

Jack van der Pas. beoordeelde op 2019-03-16

Een zeer grote aanrader om met deze mensen in zee te gaan. Keurige afwerking van de bestelling, producten zorgvuldig verpakt en bezorgd door een aangename bezorger.

Sarah beoordeelde op 2019-03-13

Tevreden! Groot aanbod en snelle levering.

Martin Smeets beoordeelde op 2019-03-11

Gewoon wat je mag verwachten van een bedrijf dat via Internet levert. Eenvoudig bestel en betalingsproces, regelmatige updates met betrekking tot bestelstatus en verwachte levertijd. Dus geen verrassingen en verwachtingen helemaal waargemaakt. Top

Rosemarie Poppe beoordeelde op 2019-03-07

Prachtige plantjes groter dan ik verwacht had,
Op de afgesproken tijd bezorgt..
Uitstekend

Vandendael beoordeelde op 2019-03-07

vlotte levering door vriendelijke koerier, Product voldoet aan onze verwachtingen.

Callaert Anna beoordeelde op 2019-03-07

Bestelling en levering prima! Nu nog afwachten of mijn lijsterbes zal groeien.

Marc beoordeelde op 2019-03-04

Het juiste produkt snel en goedkoop geleverd,plus ook een pluim voor de leverancier want die heeft nog een kwartier staan wachten op mij.

Pieter beoordeelde op 2019-03-04

Goed verpakt en snel bezorgd

Sebastien beoordeelde op 2019-03-02

Heb op maandag besteld, pas op donderdag geleverd !! Met een Nederlandse webshop, wordt u op dinsdag gelever !

willy dillen beoordeelde op 2019-03-01

snelle en correcte levering

Glen beoordeelde op 2019-02-27

Top! Snelle levering!

Judith beoordeelde op 2019-02-26

Vlotte en nette levering in NL.
Helaas geen reactie op mijn vraag mbt de levering.

Evelien beoordeelde op 2019-02-24

Heel goede aankoop. Goed alternatief ipv de PE hoezen waarbij je verplicht bent het frame erbij te kopen want dit is echt overbodig. Snelle service en levering. Duidelijke communicatie.

Elke beoordeelde op 2019-02-20

Levering verliep heel vlot. Mooi verpakt.
De perliet die ik bestelde zaterdag niet bij, maar dit werd onmiddellijk ook heel snel rechtgezet.
Goede service!

Carolien Vandecandelaere beoordeelde op 2019-02-20

over het geleverde product zijn we heel tevreden, maar over de manier van leveren minder. het product werd gewoon in de verpakking aan de voordeur gezet, zonder verwittiging dat ze er waren...gelukkig was ik thuis en had ik net via trace en trackcode gekeken zodat ik het product in huis kon nemen. Normaal zou ik gaan werken zijn en kon iemand anders het product weggenomen hebben. Dus graag oppassen hiermee!

Reactie van tuinadvies.be:
Wij danken u voor uw beoordeling. We zullen dit zeker melden aan de koerierdienst DHL. Onze excuses voor dit ongemak.

sybille desmet beoordeelde op 2019-02-19

correct geleverd, handige installatiefiche, hier ben ik echt blij mee

Ann beoordeelde op 2019-02-13

Spijtig genoeg was 1 van de plastiek dozen met mezenbollen in volledig gebroken. Ik heb alle plastiek stukjes overal tussen uit gehaald want het zijn tenslotte de mezenbollen die gebruikt worden, niet de plastiek dozen. Heb de mezenbollen overgeladen in een andere doos. Vond het wel beetje gevaarlijk want er waren zeer scherpe randen aan de doos. Geen idee waar of wanneer de breuk opgelopen is. De vogels eten de bollen van deze doos even graag als van de andere dozen.