Ringlaan 48b
9900 Eeklo
+3293309588
KvK BE0890681714

Rogier beoordeelde op 2018-08-15

Ik heb een tweetal glazen objecten besteld bij tuinadvies.be en deze zijn binnen de gestelde levertijd en in goede orde aangekomen. Snel, compleet volgens verwachting en geen gedoe.

Roland beoordeelde op 2018-08-13

Bestelling correct en snel geleverd, zoals altijd bij vorige bestellingen.

Arlette Wynen beoordeelde op 2018-08-08

Héél tevreden : als onderneming, en zeker ook de webwinkel, zijn een aanrader en dit op alle vlakken. Dit verdient een award=5

Smets beoordeelde op 2018-08-07

Zeer tevreden over snelheid van levering en dienstverlening na verkoop. Na mededeling van een beschadiging werd vrijwel onmiddellijk een oplossing geboden.

Bert vercauter beoordeelde op 2018-08-07

Eerste keer besteld , vroeg advies en gekregen . Informeerden me zelf dat ik voor bestelling best nog paar dagen kon wachten , want dan promotie . Geweldig . Kom zeker terug .?

Elly beoordeelde op 2018-08-06

Goede service. Had 10 solarlampjes besteld, maar 1 deed het niet. Mailtje gestuurd en meteen een nieuwe gekregen!
Een goed bedrijf herken je aan de manier waarop ze problemen oplossen.
In dit geval...chapeau

Ludo Van de Vloed beoordeelde op 2018-08-06

Reeds verschillende produkten bij Tuinadvies besteld, je kan zeggen dat ik een vaste tevreden klant ben.

Dirk beoordeelde op 2018-08-06

regenton : interesante prijs in vergelijking met elders en om 14.u 50 besteld en s'anderendaaggs om 11 uur geleverd.

stuyvaert jozef gilbert beoordeelde op 2018-08-01

ik ben tevreden met de manier van bestellen, en het bestelde was vlug geleverd

Tubbeckx ludo beoordeelde op 2018-08-01

Niet in voorraad en toch 2 dagen later geleverd Proficiat

Guido Bruggeman beoordeelde op 2018-08-01

Levering perfect op verwachtte tijd, 2 dagen na bestelling - Levering in Belgie.
De verpakking kon in een steverige doos.
Bij levering ( door Bpost ) was de doos helemaal ingedeukt, niettegenstaande er op de doos 'breekbaar' stond.
Conclusie: Tuinadvies 7/10 wegens matige verpakking
BPost: 2/10 wegens sterk beschadigde verpakking

Griet beoordeelde op 2018-07-31

Ampullen feromonen voor bestrijding kastanjemineermot werden vlot geleverd. Er zat wel geen gebruiksaanwijzing bij. Leve YouTube.

Monique Rothheut beoordeelde op 2018-07-31

Druppelaars werken naar behoren en zorgen voor mijn tomaten om deze droogte te overleven. Correcte levering, zeer tevreden.

Lorette Vermeulen beoordeelde op 2018-07-30

Heel tevreden mee, extra sterk , daar kan men al eens met meppen ! plastiek uitvoering is direct stuk
Dus een aanrader

E.M. beoordeelde op 2018-07-30

Snelle verzending , snel afgehandeld , geheel correct. Zeer tevreden.

Hermans Luk beoordeelde op 2018-07-27

geleverd binnen de voorgestelde periode en pakket is gemakkelijk te volgen. planten waren in goede staat en zijn allemaal goed aangeslagen. perfect!

chris bruynseels beoordeelde op 2018-07-26

2 stuks insectengaas besteld tegen vliegen en vlinders voor koolplanten, superkwaliteit!

Vanden Broecke Dany beoordeelde op 2018-07-24

Zondag besteld en de woensdag werden de producten reeds geleverd. Prima service!

Van de Vondel Isidore beoordeelde op 2018-07-23

Had voorheen het artikel al gebruikt en is zeer doeltreffend op buxus

Eva beoordeelde op 2018-07-19

Snelle levering, een hele goede service (een lampje werkte niet, kreeg direct een andere toegestuurd), niets op aan te merken, goede web winkel. Ben heel tevreden.