Ringlaan 48b
9900 Eeklo
+3293309588
KvK BE0890681714

Emanuel beoordeelde op 2017-07-24

Na een paar dagen goed bezorgd. Geen uitstekend omdat er een paar dagen tussenzat, maar verder goed verpakt, betrouwbaar, servicepunt vlak bij huis.

mel beoordeelde op 2017-07-22

Vlug geleverd, goed verpakt, perfect in orde

Ghi beoordeelde op 2017-07-22

Zeer tevreden, levering, verpakking en produkten.
Vliegnvanger had ik al in verleden gebruikt, heel tevreden, werkt prima.
Vogelbad, een mooi stukje in de tuin.

Veronique De Brucker beoordeelde op 2017-07-22

Eerste keer dat ik iets bestelde bij tuinadvies .
Zeer tevreden met drinkbak voor mijn kippen en opberger voor tuingereedschap .

Zeer Vlug en correct geleverd .

Anouk beoordeelde op 2017-07-21

Snelle levering, alles zonder problemen, producten in goede staat

laar beoordeelde op 2017-07-17

ervaring is slecht

Reactie van tuinadvies.be:
Beste, het spijt ons dit te vernemen. Is het mogelijk uw klacht door te sturen naar onze klantendienst via bestelling@tuinadvies.be aub? Dan kunnen we u snel verder helpen. Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

Benny beoordeelde op 2017-07-17

alles vlot verlopen, snelle en correcte levering

Annette beoordeelde op 2017-07-16

Zeer vlug ontvangen en in onberispelijke staat. Zeer goed verpakt (weliswaar met die vervelende piepschuimbolletjes die een beetje zoekwerk geven om alles terug te vinden ) dus ik ben een tevreden klant.

Dick beoordeelde op 2017-07-15

Website goed inzichtelijk om artikel te vinden. Snel besteld. Keurig via een mail met link wordt je op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Snelle levering via DHL. Prima zeer tevreden.

Gr. Willem beoordeelde op 2017-07-14

Levering was op tijd, maar het product zelf was /is niet aan te bevelen, werkt vrijwel niet (lokstof voor vliegenvanger). Raamsticker moeilijk te beoordelen.

Reactie van tuinadvies.be:
Wij danken u voor uw beoordeling. De opstart van de vliegenvanger kan enkel dagen duren en werkt beter als hij in de zon hangt. Eens er een aantal vliegen in de val zitten, zullen de anderen snel volgen.

Claudine beoordeelde op 2017-07-14

Ook wij zijn super tevreden met de regenton van 360 l.
Beter kan niet...

Seyssens Viviane beoordeelde op 2017-07-11

pakket op tijd geleverd zoals beloofd,goed verpakt.Heel tevreden!!!

Van pottelbergh luc beoordeelde op 2017-07-10

Alles is heel goed verlopen en het was prettig op de voet te kunnen volgen hoe het met de bestelling gaat

Hans beoordeelde op 2017-07-10

Slim apparaat. Goed uitgevoerd. Ik gebruik hem zowel binnen- als buitenshuis
Als 80-jarige ben ik daardoor minder afhankelijk van hulp. De prijs meer dan waard !

Karin beoordeelde op 2017-07-09

Snelle levering en perfect in orde.

Marie-Thérèse beoordeelde op 2017-07-08

Heel vlugge levering ... zondag besteld, dinsdagmorgen geleverd. De heksenbollen zijn een meerwaarde voor de tuinvijver en hopelijk schrikken deze de reiger ook af.

Marlene beoordeelde op 2017-07-08

Snel bezorgd!

Christine beoordeelde op 2017-07-03

Uiterst tevreden, woensdag mijn winkelwagentje gevuld, en op vrijdag kreeg ik al mijn bestelling. Het was mijn 2de bestelling, bij de 1ste heb ik geen beoordeling ingevuld omdat ik dacht dat er voor nieuwe klanten wel een extra inspanning zou geleverd worden, maar niets is minder waar. Zal zeker nog bestellen...

Jan Lemmens beoordeelde op 2017-07-02

Dit was voor mij de eerste bestelling en moet zeggen , snelle afhandeling,
snelle levering en voldoende informatie omtrent aflevering data en tijdstip.
Zal in de toekomst zeer zeker weer gebruik maken van deze service.

Kees beoordeelde op 2017-07-02

Paketje op tijd en in prima staat ontvangen, netjes en goed verpakt.