Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 636 9,0

P beoordeelde op 2019-01-16

over 2 van de 3 producten zeer tevreden. Zeer vlotte, duidelijke communicatie , goede leveringstijd

Annemie Van Dijck beoordeelde op 2019-01-14

Correcte en snelle levering

Paul Van Overmeire beoordeelde op 2019-01-08

Dag na bestelling in perfecte staat geleverd. Alles in orde.

Anne beoordeelde op 2018-12-31

Vogelvoeder gekocht voor kleine vogeltjes. Het was 1+1gratis:-) Snel geleverd en goed ingepakt!

Cams Jos beoordeelde op 2018-12-26

Stipte, snelle en correcte levering. Gevraagd om uiterst snel te leveren want er was een verjaardagsgeschenk bij en het verliep zonder problemen.

Jos Konings beoordeelde op 2018-12-25

Positieve ervaring met Tuinadvies. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Snelle levering en ook het bestelde artikel bevalt me erg.

Thierry beoordeelde op 2018-12-24

De slechtvalk is heel mooi en realistisch. Wel wat te klein in vergelijking met een echte. Krijgt elke dag een ander postje tussen de net gezaaide groeten. Ik hoop dat de mussen elders zullen gaan spelen : )

Martens beoordeelde op 2018-12-19

Heel tevreden

Emilie beoordeelde op 2018-12-19

Nadat de gietijzeren vogelkapstok helaas gebroken aankwam, werd na een foto van het probleem gestuurd te hebben, direct een nieuwe verzonden en gelukkig intact ontvangen. Heel tevreden

B. van Gameren beoordeelde op 2018-12-18

Vlotte levering, produkt voldoet aan mijn verwachtingen

Thijs Mulders beoordeelde op 2018-12-18

De rekjes om pindakaaspotten alleen voor kleine vogels bereikbaar te maken zijn mogelijk iets te kort waardoor ook kleine vogels niet tussen het rekje en de pot passen

claes_pellaers@hotmail.com beoordeelde op 2018-12-17

Snel en correct geleverd , jammer dat de verpakking was beschadigd doordat het pakket in brievenbus was gedeponeerd die eigenlijk te klein was voor dit pakket

Peeters Katelijne beoordeelde op 2018-12-15

Super tevreden over de snelle service, goede levering en mooi resultaat van mijn kerstboom. Prijs /kwaliteit : top!

De backer chris beoordeelde op 2018-12-12

Prachtig,ik kwam thuis na mijn werkdag en zag 2 grote kartonnen dozen aan mijn voordeur,zeer goed ingepakt,en als ik ze opende de planten mooi op naam geschikt,gewoon zalig,niet meer zelf moeten halen,alleen enkel nog te planten,genieten dus,van mij een 10 op 10 !!!!! Heeeeel tevreden!!! Als ik nog bomen of struiken nodig heb bestel ik ze hier! Heel tevreden klant ☺️❤️Hier bestel ik heel zeker nog meer!!

Maria beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering, alles prima in orde.

Romeijn beoordeelde op 2018-12-09

Was wat we wilde .goedkoop en vlugge levering

Vandamme Michael beoordeelde op 2018-12-05

Ik bestelde
• 1 x Tuinafboording / Kantopsluiting 4,8 m
• 2 x Noppenfolie / schaduwdoek bevestigers
• 1 x Groene bevestigingsclips noppenfolie / schaduwdoek
en na een vlotte en vlugge levering zeer tevreden.

Sniper beoordeelde op 2018-12-05

Prijs kwaliteit uitstekend. Jammer dat er zovele zaken niet altijd in voorraad zijn. Levering top.

De Brabander Dirk beoordeelde op 2018-12-05

Prima levering! Veilig verpakt en prima op tijd ...

Fred Van de Winckel beoordeelde op 2018-12-04

ik bestelde 2 soorten planten, waarvan de ene soort duidelijk nog niet in winterrust bleek, daar is niks mis mee. De beworteling was ook prima. Van de tweede soort was er "bovengronds" niks meer te zien. De plantjes hadden ook relatief weinig beworteling . Ik hoop dat dit goed komt tegen de lente. Dus : een beetje dubbel gevoel.