Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 836 8,8

Luc Cappoen beoordeelde op 2019-08-20

De eerste zending ging verloren bij DHL. De tweede werd verkeerd gesorteerd bij DHL. Mireille van de klantendienst liet een derde zending opsturen. Uiteindelijk, 4 weken na mijn bestelling en betaling, ontving ik 2 pakjes. Voor de prijs van 1!
10/10 voor Mireille van de klantendienst, 0/10 voor DHL!

De Buyst beoordeelde op 2019-08-19

Zonder meer in orde zoals altijd

Michel Vergeylen beoordeelde op 2019-08-18

Ben heel tevreden over mijn aankoop. Het sproeisysteem (revolver van Birchmeyer)
werkt uitstekend. Vroeger moest ik met mijn rugspuit met 10l inhoud op de rug, op een ladder staan om de top van mijn catalpa's te bereiken,niet gemakkelijk en nog minder veilig als je 83 bent. Ook mijn vrouw is nu , zoals ze zelf zegt,..... ;gerust !

De Witte Dany beoordeelde op 2019-08-18

Snelle en correcte levering

Lydia beoordeelde op 2019-08-13

Snelle reactie en snelle levering ben heel tevreden bedankt

Pecher beoordeelde op 2019-08-13

Perfecte service, snel geleverd (de volgende dag) en het product voldeed aan de verwachtingen.

Ronny beoordeelde op 2019-08-13

Snelle reactie snelle levering top

Chris Roeygens beoordeelde op 2019-08-12

Vlotte levering goeie producten

STEEMANS LOUISE beoordeelde op 2019-08-12

heel tevreden ook wat de levertijd betreft

ruben beoordeelde op 2019-08-12

heel tevreden

Elke beoordeelde op 2019-08-12

Perfecte levering en service

Franky beoordeelde op 2019-08-12

Wel jammer dat we maar 2 verschillende groene tinten hadden.... maar service ok

Bertus beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering degelijke verpakking goede service je wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van het pakket ik ben zeer tevreden en zal TUINADVIES zeker bij anderen aan bevelen.
Bertus Heelsum NL

robert wellens beoordeelde op 2019-08-05

snel en correct! meer moet dat niet zijn!

Fran vervoort beoordeelde op 2019-07-30

Netjes , op voorspelde tijd, goede prijs, mooie site, info oke wat wil je nog meer.

ann beoordeelde op 2019-07-30

Ik bestel zeker opnieuw daar, alles correct en snel verlopen

Guido beoordeelde op 2019-07-29

Sproeiers werken goed en ideaal voor een afkoeling. Wel wat spatten op de grond, daar kan je niet van uit.

Mireille Vispoel beoordeelde op 2019-07-28

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop nl. een houten plantenrek, heel makkelijk in mekaar te steken, goede verpakking en op tijd geleverd. Bedankt, Mireille

Hans luthart beoordeelde op 2019-07-25

De witte beschermzakjes beschermen niet alleen tegen insecten maar ook tegen extreme warmte zodat mijn appels niet gestoofd worden 🕺🏻💪🏼👌

J. van der Kooij beoordeelde op 2019-07-24

Snelle correcte levering!