Ringlaan 48b
9900 Eeklo
+3293309588
KvK BE0890681714

Vanhee Eric beoordeelde op 2018-04-24

Ik heb een kruidenbak besteld die na twee dagen geleverd werd. Er ontbraken evenwel twee stukken maar na contact met tuinadvies werden die twee dagen nadien geleverd. Puike service! Heel tevreden.

Ann beoordeelde op 2018-04-23

Woensdagvoormiddag besteld, donderdagnamiddag geleverd - ideaal dus. De verpakking was wel open, maar de bestelling zelf was niet beschadigd.

johan beoordeelde op 2018-04-22

stipte levering

Pjw beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering, maar het product (prikrol) is rommel.

Lemmens Kristien beoordeelde op 2018-04-21

Levering is binnen de aangeven tijd gebeurd. Ben heel tevreden over het product (vegtrug medium). Echter, misschien toch een betere verpakking voorzien voor dit product, omdat de doos aan de ene zijde toegeplakt was door DHL en in de andere hoek, zat een flink gat. Gelukkig is er niets verloren gegaan. Vanwege de verpakking net een minder hoge score, maar voor de rest is alles dik ok.

Bert beoordeelde op 2018-04-20

Snelle levering, keurig verpakt!

Fre beoordeelde op 2018-04-20

Zeer tevreden, snelle verzending! De bestelde producten zijn mooi afgewerkt, ik ben een tevreden klant! :)

Patrick beoordeelde op 2018-04-16

Netjes verpakt, tijdig geleverd zoals altijd. Het product kon ik nog niet beoordelen vermits het een accessoire is voor mijn serre die nog moet geleverd worden. Aan te bevelen.

Patrick beoordeelde op 2018-04-16

Vandaag besteld, morgen geleverd: het is geen holle leuze! Onze aankoop was bovendien ook nog degelijk verpakt. Kortom: prima service.

Johanna beoordeelde op 2018-04-16

Goede website, snelle levering en democratische prijzen! doe zo verder...

Philip beoordeelde op 2018-04-15

vlotte levering van een bijzonder teleurstellend product

Colora veurne beoordeelde op 2018-04-15

Top service!!!!

Lieve Lammerant beoordeelde op 2018-04-15

De bestelling is heel vlot verlopen; spijtig dat één van de twee thermometers stuk was maar na een mailtje werd er de dag nadien een ander exemplaar thuisgeleverd. Prima service ;) jammer dat het weer eens bij mij moest mislopen qua 'kwaliteit'

willems carlos beoordeelde op 2018-04-14

zeer tevreden vlug geleverd en correct
dank u

robert schreurs beoordeelde op 2018-04-14

Keurige afhandeling van de bestelling, vanaf de communicatie erover t/m de prima verpakking en de vlotte levering.

Sandra Geerts beoordeelde op 2018-04-13

Correcte afspraken werden nageleefd!!!

Peter Delodder beoordeelde op 2018-04-13

Snelle en correcte levering. Product zeer handig en snel geplaatst!

• 8 x Tuinafboording kunststof - steenlook ca. 240 cm

ludo beoordeelde op 2018-04-10

Zoals altijd, alles prima in orde!

Frans beoordeelde op 2018-04-09

Bestelling goed en snel aangekomen, in perfecte staat!

Bregina beoordeelde op 2018-04-09

In één woord: TOP.
Artikel was niet op voorraad, maar kreeg direct een mailtje toen het er weer was.
Direct besteld en volgende dag al in huis. Zeer goed verpakt. Bij artikel (tomatentoren) beschrijving erbij om het in elkaar te zetten.
En zoals altijd zeer goede kwaliteit.