Ringlaan 48b
9900 Eeklo
+3293309588
KvK BE0890681714

Wolter beoordeelde op 2018-09-16

Snelle levering, alles duidelijk.

HvD beoordeelde op 2018-09-16

Marja beoordeelde op 2018-09-12

Goed verpakt, snelle levering, mooie en duidelijke website. Zal zeker hier weer bestellen.

Hoeks, A.B.M. beoordeelde op 2018-09-12

Alles altijd prima!

A.C. Roos beoordeelde op 2018-09-11

Product snel ontvangen. Ondanks de stikker 'zeer breekbaar' (plastic buxusmotval), kwam de doos zwaar gehavend aan. Iets betere kwaliteit doos gebruiken misschien. Maakte nu niets uit, maar bij echt breekbare stukken of kleine items kan dit problemen opleveren.

N. Looman beoordeelde op 2018-09-11

Voedereikel besteld, snelle levering en prima verpakt (4 stuks). Ook goede eerdere ervaring!

jet beoordeelde op 2018-09-11

ik had het egelhuisje snel. alleen jammer dat er geen bodem in zit.

L beoordeelde op 2018-09-10

Over het algemeen heel tevreden, product werd snel geleverd en was niks mis mee. Enig puntje van kritiek is dat ik een zeer kwetsbaar product had besteld (van glas) en de doos kwam aardig beschadigd bij mij thuis aan. Dit zal waarschijnlijk niet te wijten zijn aan tuinadvies maar meer aan DHL, maar ik wilde het toch even melden.

w.s. bakker beoordeelde op 2018-09-06

Bestelling en afleveing ok!

W v straten beoordeelde op 2018-09-04

Snel en goed bezorgd

Jacqueline devilee beoordeelde op 2018-09-04

Strips voor op schutting tegen katten gekocht . In 2 bezorgingen binnen en 2 kleuren beetje jammer

Reactie van tuinadvies.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. Ik kan onder uw naam slechts 1 bestelling terug vinden van 3 afweerpinnen. Is het mogelijk dat u 2 bestellingen gedaan hebt bij 2 verschillende webshops aub?

Janssen beoordeelde op 2018-09-04

Het product werd een dag later geleverd, maar waarschijnlijk ligt dit niet aan jullie.

Marco beoordeelde op 2018-09-04

Bloedmeel besteld tegen de klavers. Zou moeten helpen.... ik heb het op de plaatsen gestrooid waar de klaver staan....hopelijk gaan ze weg.
Levering via tuinadvies was prima. Zelf bij ophaallocatie kunnen ophalen.

lucia amende beoordeelde op 2018-09-03

Het was er snel en alles wat ik besteld had prima nu maar wachten op het voorjaar of de bollen ook echt zo mooi zijn maar ik heb alle vertrouwen

Loman beoordeelde op 2018-09-02

bij levering was er een honingpot kapot. Na contact werd er zonder problemen een nieuwe pot geleverd. Hele nette service!

Fred Leupen beoordeelde op 2018-09-02

Snel bezorgd. Ga product pas toepassen voorjaar/zomer 2019

Els Jansen beoordeelde op 2018-08-31

bestelling snel ontvangen maar het product helpt voor geen meter het was de buxesmot vangbeker

E. Schop beoordeelde op 2018-08-30

Bij bestelling was aangegeven dat levering eind augustus zou zijn. ( plantseizoen) Bestelling kwam half augustus zonder vooraf bericht. Dat was wel jammer. In een doos zaten alle planten, 8 stuks, een beetje raar op elkaar gepropt. Op de doos stond gelukkig wel voorzichtig hanteren “ breekbaar”. Planten wel in een ruime pot en verder geen beschadigingen, dus zeker tevreden.

Jos van Iperen beoordeelde op 2018-08-29

Advies en communicatie waten uitstekend. Bij het transport is enigszins ruw omgegaan. Diverse geknakte sprieten.

Melissa beoordeelde op 2018-08-28

Snelle levertijd en goed op de hoogte gehouden van de levering. Erg blij met het product en de levering!