Ringlaan 48b
9900 Eeklo
+3293309588
KvK BE0890681714

C.Moloney-Coomans beoordeelde op 2017-11-17

Keurige,snelle levering,kreeg(na lange tijd)ook mailtje dat het artikel weer verkrijgbaar was ik was dus niet vergeten!

Cindy beoordeelde op 2017-11-16

Hadden het product wat ik besteld had niet meer op voorraad. Het was een foutje in het systeem. diezelfde dag werd ik gebeld met een verontschuldiging en zouden zo'n zelfde product in een duurdere uitvoering voor de prijs die ik besteld had leveren. Hele vriendelijke, goede en snelle service.
Zeker een aanrader om bij deze leverancier te bestellen!

Bart van de Hoef beoordeelde op 2017-11-13

Keurig ingepakt alles afgeleverd en binnen 1 dag!!!

jos meuleners beoordeelde op 2017-11-12

snelle levering, prima product

Ruud van Engelen beoordeelde op 2017-11-11

Snelle vevering, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Aanrader!

Tjeu Salimans beoordeelde op 2017-11-07

Snelle levering, geen gedoe.

BM beoordeelde op 2017-11-04

Vetwarminskabel werd dezelfde middag verzonden zodat ik niet een extra dag (volgende dag was Belgische feestdag) hoefde te wachten.

Dick Kalis beoordeelde op 2017-11-03

Oprolbare waslijn. Uitstekend product, veel goedkoper dan elders, snel geleverd.

Ton C beoordeelde op 2017-10-31

Snelle service

Koper123 beoordeelde op 2017-10-27

Goed, netjes en snel verzorgd.

Odijk beoordeelde op 2017-10-26

Goed assortiment, goed functionerende website, snel bestellen, makkelijk betalen en redelijk snel bezorgd

G. A. van Beek beoordeelde op 2017-10-23

snelle levering van goede kwaliteit.

R.J. van Boudestein beoordeelde op 2017-10-21

Perfect op tijd geleverd, ook dhl prima op tijd

B. Meulenhoff beoordeelde op 2017-10-18

Voor het eerst besteld bij Tuinadvies en ik ben daar erg tevreden over.
Snelle bezorging, zodat de producten nog mee genomen konden worden naar Amerika.

I. Betist beoordeelde op 2017-10-15

Snelle service. De dag na de bestelling al in goede orde in huis. Super.

Tevreden klant beoordeelde op 2017-10-14

Top service
Bestelling kapot gegaan bij levering, de volgende dag nieuwe bestelling thuis.

jan lenaerts beoordeelde op 2017-10-14

zeer goede service, nu maar afwachten of ik ook daadwerkelijk oesterzwammen krijg.
bedankt.

Kees van Leeuwen beoordeelde op 2017-10-10

Keurig op tijd. Prima ga zo door.

P. van der Linden beoordeelde op 2017-10-09

Precies wat ik zocht: Pindakaaspothouder voor kleine vogels. Potten waren voorheen altijd zo leeggevreten. Het roodborstje, winterkoninkje enz. kregen geen kans. Snelle levering en gemakkelijke montage.

J. van Nuland beoordeelde op 2017-10-09

Heel tevreden en snelle levering.