Ringlaan 48b
+31858882475
KvK BE0890681714

Trustpilot 920 9,0

Heuvelink beoordeelde op 2019-09-22

Goed goedkoop en snelle service

Oja beoordeelde op 2019-09-18

Bestelling was vlug binnen en alles is presiese volgens de beschrijving!

Barry Overgaauw beoordeelde op 2019-09-18

de deurmatten waren goed, de duivenpinnen waardeloos ze lopen er gewoon overheen

Roy beoordeelde op 2019-09-17

De bestelde producten een dag later al in huis. Precies zoals verwacht, ik ga hier vaker bestellen aangezien ze producten hebben die andere niet hebben.

W.O. Buys beoordeelde op 2019-09-17

Omdat de bestelling om bollen gaat, moet ik dus nog wachten of de bollen ook goed uitkomen, de bestelling was verder goed uitgevoerd en netjes bezorgd.

Eef beoordeelde op 2019-09-17

Goed verpakt goede kwaliteit

Dineke Wursten beoordeelde op 2019-09-16

Goed verpakt, goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Helen beoordeelde op 2019-09-16

Erg tevreden over de geleverde producten, was netjes verpakt

Dora beoordeelde op 2019-09-16

Iedere bestelling, correct (automatisch) bevestiging, snel geleverd prima prijs. Ik kan niet anders dan deze webwinkel iedereen aanbevelen.

Susan Eastermar beoordeelde op 2019-09-15

Mailtje ontvangen dat een product weer leverbaar was , direct besteld en op af gesproken tijd stip keurig bezorgt , product voldeed volledig aan de omschrijving kan niet beter .

Ineke Vos beoordeelde op 2019-09-11

Ruime keuze, producten snel geleverd, zeer tevreden.

{ In de ruimte voor extra vragen of opmerking, had ik een vraag gesteld betreft een product, maar daar helaas geen antwoord op gehad.} Komt misschien nog.

robert K beoordeelde op 2019-09-05

snel geleverd product van goede kwaliteit

Rianne de Bruijn beoordeelde op 2019-09-05

Top snelle levering en heel mooi egelhuisje

E beoordeelde op 2019-09-04

Bestelling duurde een paar dagen (dag of 5) dus het is geen Bol.com maar het werd netjes geleverd en verpakt.

Bert beoordeelde op 2019-09-02

Zeer tevreden, snel geleverd

freek keijzer beoordeelde op 2019-09-02

Correcte- en zeer snelle levering. ZEER tevreden.

Hendrik beoordeelde op 2019-09-02

Duidelijke omschrijving op de web t.a.v. de artikelen...snel en goed geleverd

Albert beoordeelde op 2019-09-02

Snel de juiste materialen thuis.

Annelies Hamerlinck beoordeelde op 2019-08-28

al binnen een paar dagen de bestelling binnen. super leuke spullen , precies zoals ze staan beschreven .

Patrick de Koning beoordeelde op 2019-08-27

Keurig verzonden en alles netjes maar het product solar led tafellampje is onder de maat.

Reactie van tuinadvies.nl:
Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Indien u het product wenst te retourneren dan kan u een betalend retourlabel krijgen op aanvraag via email.