Ringlaan 48b
KvK BE0890681714

1956 beoordelingen

Trustpilot 762 8,8

Margreet beoordeelde op 2019-05-20

De levering en kwaliteit was wat ik ervan had verwacht. De verbinding/ overloop voor de regenton werkt goed. De regenton zit nog niet vol, maar ben benieuwd of het echt werkt. Dik tevreden over de levering van dit product.

Bram Stikkel beoordeelde op 2019-05-20

Er is een opmerkelijk verschil tussen de email die ik ontving met een uitnodiging om hier mijn ervaring te delen en deze enquête zelf. De heeft als titel: Hoe tevreden bent u met uw bestelling? Maar in deze beoordeling wordt gevraagd, hoe ik Tuinadvies.nl zelf beoordeel.
De bestelling en levering ging prima; gemakkelijk en vlot.
De bestelde grondzeven vielen echter in kwaliteit tegen. Ten eerste stond er op de website dat ze van gerecycled plastic zouden zijn gemaakt. Ik twijfel daarover als ik het mooie egale groene plastic zie, waarvan ze in werkelijkheid gemaakt zijn.
Ten tweede waren de zeefbakken - het kunststofgedeelte - veel te slap.
Op basis van de informatie over het gebruik van gerecycled plastic, verwachtte ik bakken van toch op z'n minste een halve cm dik plastic. Het is echter hooguit één a twee mm plastic. Daardoor kunnen ze vervormen en valt de ingeklemde zeef eruit. De enige manier om dat te voorkomen, is om tijdens het zeven, de twee klemmende zijkanten goed naar elkaar te blijven drukken. Maar dat wil je niet echt, natuurlijk. Ik heb er uiteindelijk gaatjes in geboord en de zeef van mijn keuze - er zitten twee gaasmaten bij - met tyraps vastgezet.
Ook de handgreep gedeelten zijn van dun plastic, met als gevolg dat de rand van deze grepen, vrij onaangenaam in je handen drukt als je geen handschoenen draagt.
De meegeleverde zeven zelf zijn van degelijk en goed verzinkt metaal. Die zijn prima.

Aline beoordeelde op 2019-05-18

De bestelling is snel geleverd. De oppottafel is mooi maar minder stevig dan ik dacht Het laatje past niet, daar zal iemand flink aan moeten bijschaven. Toch geen spijt.

Roel de Ruiter beoordeelde op 2019-05-18

Snelle, betrouwbare levering.

Pris beoordeelde op 2019-05-16

Heel tevreden, de dag erna had ik alle spullen in huis! Goede prijs kwaliteit!

Arnaud beoordeelde op 2019-05-15

Heel tevreden, 's middags besteld en de volgende dag geleverd. De status van de levering was (via een link) ook goed te volgen.

Cor Schutter beoordeelde op 2019-05-15

zeer snelle levering, keurige verpakking product is zeer goed

Anoniem beoordeelde op 2019-05-14

Binnen 24 uur in huis, alles ok!

Jan beoordeelde op 2019-05-14

verzendign en tijdigheid prima
kwaliteit van het trapje viel gezien de prijs wat tegen, net niet stabiel genoeg en bij het in elkaar zeten onstond al een beschadiging.

Cabo beoordeelde op 2019-05-14

Volgens afspraak geleverd. Juiste. verpakkig voor de bestelde planten. Planten zelf voldoen volgens bestelling. Goed gedaan👍🏻

T van der Jagt beoordeelde op 2019-05-13

Zeer snelle levering, advies online doorgenomen en nu maar hopen dat het gaat werken, ben benieuwd

Mariska van Rooyen beoordeelde op 2019-05-13

Ik ben heel tevreden, heel snel en goed verpakt geleverd en het product voldoet precies aan de verwachting. Ik heb Spagnum-mos besteld en het was vers en kwalitatief prima in orde. Een tevreden klant dus!

Rob Schuitema beoordeelde op 2019-05-12

Makkelijk bestellen, nette prijzen en snelle levering, al diverse keren besteld bij Tuinadvies, tot en met een grote tuinkas, netjes verpakt en keurig geregeld, bijzonder tevreden.

Rob

Tim beoordeelde op 2019-05-12

Gemakkelijk besteld, snel geleverd en uitstekend verpakt! Zeer breekbare spullen (keramiek) in perfecte staat aangekomen.

trudy de bakker beoordeelde op 2019-05-12

Mooie boompjes. snelle levering. Uiterst tevreden!

carlo Van Der Laan beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering voor een kleine prijs,
Jammer dat het postbedrijf met de dozen gooit terwijl er handel with care opstaat, hierdoor was de emmer met Witsel open gegaan....jammer

Suzanna van der Voort beoordeelde op 2019-05-10

Mijn eerste bestelling bij deze webshop en ik ben uiterst tevreden! Mijn planten zagen er goed uit en waren, stevig beschermd verpakt en volgens de afgesproken leveringstermijn geleverd. De verhouding van prijs en verzendkosten zijn lovenswaardig. TOP!

De klant wil onbeschadigde planten ontvangen, dan kan de webwinkel niets anders doen dan de planten zo goed mogelijk beschermen met GOED herbruikbaar materiaal.
En dat doet deze webwinkel ook, ALLE verpakkingsmateriaal kan hergebruikt worden en zij doen dit niet op een overdreven manier. Ook hier weer, de planten goed beschermd in een recyclebare plastiek houder en gefixeerd met speciaal karton-papier tegen het verchuiven tijdens het transport. TOP!
Ik ga beslist hier vaker bestellen.

J.W. van Prooijen beoordeelde op 2019-05-09

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de planten en de prijs-kwaliteit verhouding. Ik vind het jammer dat er veel plastic en karton in de verpakking wordt gebruikt.

Conny beoordeelde op 2019-05-08

Snel ontvangen die supergave hondengong voor buiten .conny

L. Jurriens beoordeelde op 2019-05-07

Goed verpakt, snelle levering! De verzendkosten waren minder dan bij andere online tuinplanten winkels.Top!!
Ik ben zeer tevreden!