Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 696 8,9

J.Fransen beoordeelde op 2019-03-18

Het pakket is goed ontvangen.Nog niets mee gedaan. Te koud.
De tuinafboording kwam wel kleiner over als wij hadden gedacht.
Maar de maten stonden er goed bij.

Melinda beoordeelde op 2019-03-18

Pottenpers besteld erg te vreden mee.
Goede en snelle levering.

s.romkes beoordeelde op 2019-03-18

Goede waar,snel en goed verpakt geleverd.

Vincent beoordeelde op 2019-03-18

Goede potjes het plastic is wel dunner dan verwacht.

Marguerite beoordeelde op 2019-03-17

Prima webshop, artikel minder dan verwacht. Ik heb een compostemmer besteld. Baal dat het anti-stank filter veel te klein is en er steeds uitvalt.

L. Rentenaar beoordeelde op 2019-03-15

Uitstekend

Ben beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering prima

P. Kroezen beoordeelde op 2019-03-13

Snel geleverd zoals beloofd. Te veel verpakkingsmateriaal. 4 zakken gazonstart had ook zonder extra verpakking verzonden kunnen worden.

lidia beoordeelde op 2019-03-12

Altijd goede ervaringen met Tuinadvies, snelle afhandeling, goede kwaliteit.

antoon jacobs beoordeelde op 2019-03-12

goede en snelle levering

Wim beoordeelde op 2019-03-11

Snelle, goed verpakte bezorging.

Veerman beoordeelde op 2019-03-11

Zeer snelle levering had hangende plantzakken besteld zijn nergens te koop na veel zoeken jullie gevonden op internet

ploum beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering.alles in orde.

Frans Graat beoordeelde op 2019-03-07

Door sorteerfout 1 dag later bezorgd dan gepland, maar was geen probleem voor mij. Zeef met verwisselbare netten voldoet uitstekend.

Tine Anderiesen beoordeelde op 2019-03-06

Ik had leuke Solar feestverlichting voor op balkon gekocht. Snel geleverd, goed verpakt en niet geheel onbelangrijk, ze zijn zo leuk. Ze branden gewoon de hele avond en nacht en dat In februari waarin de zon- en lichtjaren beduidend minder zijn dan in de zomermaanden. Dus van goede kwaliteit en een leuke prijs. Ik ben blij.

Cees beoordeelde op 2019-03-06

de bestelling was goed verpakt, werd keurig op tijd bezorgd, en alles ziet er goed uit!

L. Coppens beoordeelde op 2019-03-05

Gemakkelijk in elkaar te zetten en degelijk materiaal

Arjan van Beelen beoordeelde op 2019-03-04

Ruim aanbod (bijv. Schizophragma soorten die lastig te verkrijgen zijn), lage (verzend)kosten, planten dan wel per doos verstuurd, maar degelijk verpakt waardoor alles goed is aangekomen. De kwaliteit van de planten is goed (voor echte topkwaliteit zal je (elders) een stuk meer moeten betalen!). Twee losse orders (ik was wat vergeten) werden netjes samengevoegd en tegelijk verstuurd. Tuingereedschap en dergelijke komt sneller en apart binnen (zoals aangegeven op de website).

Ron beoordeelde op 2019-03-04

Eerste koop bij tuinadvies is goed bevalen.snel geleverd

Dprien van Rinsum beoordeelde op 2019-03-04

snelle levering