Ringlaan 48b
+3293309588
KvK BE0890681714

Trustpilot 668 8,8

Ron beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering en keurig verpakt.

Jo Smeets beoordeelde op 2019-01-05

snelle levering keurig verpakt, correct afgeleverd bij de buren

Lia Convents beoordeelde op 2019-01-04

Snel geleverd. Goed verpakt. Mooie kunstplant.
Mis even een gebruiksaanwijzing om de bladen uit te vouwen.

K de Veth beoordeelde op 2019-01-02

Helaas ging het niet allemaal vlekkeloos, uiteindelijk wel opgelost.

Gerda Burgers beoordeelde op 2019-01-01

Besteld nadat ik een herinnering had gekregen dat hetgeen ik wilde bestellen weer voorradig was, erg handig was dat. Bestellen was makkelijk en snel in huis

José beoordeelde op 2019-01-01

Super. Makkelijk via de site alles besteld en snel geleverd.

W. Barto beoordeelde op 2018-12-31

Het pakket is door tuinadvies prima en snel geleverd.
Echter de aflevering door DHL was waardeloos. De doos met het pakket gewoon neergezet voor de deur, het was dat wij toevallig net thuis kwamen en aan de bezorger vroegen waarom zet je dat zo neer en lever je het niet af bij de buren. Antwoord van de bezorger: Daar heb ik geen tijd voor, ik heb het erg druk en het staat daar goed en droog. Het pakket staat daar open en bloot in een portiek aan de openbare weg, iedereen die langskomt kan het zien staan en zo meenemen, geen haan die er naar kraait.
De bezorger had ook zelf getekend voor het pakket want wachten op een handtekening van de klant of de buren was onmogelijk i.v.m. tijdsdruk beweert de bezorger.

CE Vermeulen beoordeelde op 2018-12-29

De bestelling werd correct uitgevoerd en snel geleverd.

Theo Verjans beoordeelde op 2018-12-27

Overzichtelijke site makkelijk met bestellen en zeer snelle levering heel correct !

Hilde beoordeelde op 2018-12-27

Zeer vlotte levering, goed ingepakt, leuk product, ik ben zeer tevreden!!

Dassen beoordeelde op 2018-12-24

Ben erg tevreden. Snelle levering, heel goed verpakt. Goede prijskwaliteit.

A Schelling beoordeelde op 2018-12-19

Prima geregeld. Snel en goed. Niets dan lof.

E. Hazenberg. beoordeelde op 2018-12-18

Geweldige service. Kregen bericht wanneer onze bestelling binnen was en werd de volgende dag geleverd.

P. Van Puyvelde beoordeelde op 2018-12-15

Ben zeer tevreden. Snelle levering, goed verpakt, goed product.

Manja beoordeelde op 2018-12-15

Keurig verpakt en snelle levering. Producten prima!

j. van beekum beoordeelde op 2018-12-10

besteld en zeer snel thuis gekregen. keurig verpakt. Prima!

Jaap beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering en product voldoet helemaal aan onze eisen.
Dus: gewoon goed.

Etienne van Breugel beoordeelde op 2018-12-10

Prima service, alles volgens afspraak

Ine beoordeelde op 2018-12-10

Bestelling snel en goed verpakt ontvangen. Toch 1 nestkastje dakje beschadigd Puntjes afgebroken. Na 2 dagen een nieuwe. Prima ! Dakje erg kwetsbaar. Bij 2e kastje gaan we dakje alsnog wat beter vastzetten.

Thom Pronk beoordeelde op 2018-12-10

De kwaliteit van het vogelvoederhuisje is onvoldoende. De poten zelf in elkaar te schroeven; één staander was al gebarsten. Niet stabiel. Bovendien was de doos reeds geopend. Gaarne nieuwe poot toezenden.

Reactie van tuinadvies.nl:
Het spijt ons dit te vernemen. Als u ons hiervan een duidelijke digitale foto kan doorsturen met vermelding van uw bestelnummer of pakbon dan kan de dienst na verkoop u snel verder helpen. U mag dit mailen naar klantendienst@tuinadvies.nl.
Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.