Franseweg 110
4651GJ Steenbergen

9,0

Ward Vermeer beoordeelde op 2018-04-03

Een uitstekend zou de site krijgen als hun binnen een dag zoude kunnen leveren

dave delnoy beoordeelde op 2018-03-25

Snel en netjes geleverd met uit gebreid verslag hoe je je handschoenen het best kuntverzorgen

Ronald Cornelisse beoordeelde op 2018-02-14

De lever tijd mag iets sneller,maar voor de rest goed..

S.H.K. Rutten beoordeelde op 2018-01-31

Ik ben zelf erg tevreden. Ik weet dat ik - deels - een gok neem door handschoenen te bestellen die ik niet heb kunnen passen. In de winkel heb ik "vergelijkbare" van Uhlsport gepast en de maat was goed, vandaar toch maar deze besteld (hadden ze niet in de winkel). Binnen afgesproken tijd geleverd en met stukje uitleg hoe het best om te gaan met de handschoenen.
Kortom, prima geregeld !