Franseweg 110
4651GJ Steenbergen

9,0

Bas Bult beoordeelde op 2018-12-04

Iets te laat maar voor de rest prima voor elkaar

Katrien Despiegelaere beoordeelde op 2018-12-03

langere levertijd dan gedacht, maar wel correct

Alex Marcus beoordeelde op 2018-11-14

Bestelling geplaatst en na het betalen geen bevestiging ontvangen.
Heb gebeld word niet opgenomen.
Gemaild via website, geen reactie.
Ander e-mailadres geprobeert hierop komt de mail terug met foutmelding.

Reactie van uhlsportkeepers.nl:
Jammer Alex dat je deze ervaring met onze webshop hebt. Wij hebben echter geprobeerd jou meermaals te bereiken. Helaas zonder succes omdat jouw contactgegevens niet juist waren ingevuld. Gelukkig is het na wat dagen toch gelukt. En heb je de spullen binnen de vermelde levertijd ontvangen.

Arjan Kleuver beoordeelde op 2018-11-13

Duidelijke site, maandag 2 sets keepershandschoenen besteld, waarvan 1 -2 werkdagen levertijd en de andere 3-5 werkdagen levertijd, helaas kwamen ze zaterdagmiddag binnen, 4 uur na de wedstrijd van mijn zoon. kwalitatief goede producten en bovendien nog voorzien van zijn naam.

Eddy Cuijpers beoordeelde op 2018-08-18

Goede service voor een goede prijs. Men moet enkel de, voor een webshop, relatief lange levertijd van 3-5 werkdagen voor lief nemen.

Reinier Smit beoordeelde op 2018-08-17

Prima.

Maarten Heer beoordeelde op 2018-08-14

Goede en snelle service. Product van goede kwaliteit.

John Van Daele beoordeelde op 2018-08-02

Ik heb de handschoenen besteld op 20 juli 2018 en vandaag 02/08/2018 ontvangen. Door het verlof is de levering later gebeurd ; wat Uhlsportkeepers ook heeft laten weten en ook een korting gaf indien je toch tijdens het verlof bestelde. Het bestelde is mooi verpakt toegekomen en het is hetgene ik besteld heb. Vader en zoon zijn tevreden ;-)

Jozefien Heyte beoordeelde op 2018-06-20

Goed

Aniek van de Par beoordeelde op 2018-06-16

Overzichtelijke site.
Door een contact persoon van Uhlsport vooraf kunnen passen en advies gekregen.

Tom Janssen beoordeelde op 2018-06-16

Snel en gemakkelijk

Bob Bergmans beoordeelde op 2018-05-21

Snelle levering zoals beloofd!

Ward Vermeer beoordeelde op 2018-04-03

Een uitstekend zou de site krijgen als hun binnen een dag zoude kunnen leveren

dave delnoy beoordeelde op 2018-03-25

Snel en netjes geleverd met uit gebreid verslag hoe je je handschoenen het best kuntverzorgen

Ronald Cornelisse beoordeelde op 2018-02-14

De lever tijd mag iets sneller,maar voor de rest goed..

S.H.K. Rutten beoordeelde op 2018-01-31

Ik ben zelf erg tevreden. Ik weet dat ik - deels - een gok neem door handschoenen te bestellen die ik niet heb kunnen passen. In de winkel heb ik "vergelijkbare" van Uhlsport gepast en de maat was goed, vandaar toch maar deze besteld (hadden ze niet in de winkel). Binnen afgesproken tijd geleverd en met stukje uitleg hoe het best om te gaan met de handschoenen.
Kortom, prima geregeld !