Diepenveenseweg 164
7413AV Deventer

Sharon Rath beoordeelde op 2017-12-15

Pakketje optijd binnen met een leuk persoonlijk briefje,producten waren goed verpakt

Pim Snijdoodt beoordeelde op 2017-12-12

Fijne webshop, duidelijke communicatie en een leuk overzichtelijk aanbod van Scandinavisch design.
Daarbij een snelle levering en prettige service met een persoonlijke tintje.

Extra leuk voordeel was de gratis inpak optie vanwege de feestdagen. Kundig en origineel uitgevoerd.

Corrie Kop van Kampen beoordeelde op 2017-12-12

Heel tevreden over producten, bezorging en de wijze waarop de producten feestelijk waren ingepakt. Kon niet beter!

Tamara Schepens beoordeelde op 2017-12-12

Had mijn bestelling zeer vlug in huis, ook een leuk extraatje is dat je de bestelling gratis kan laten verpakken als cadeautje.

Eline Copal beoordeelde op 2017-12-11

duidelijke wegshop en snelle levering!

Jeannette Barten beoordeelde op 2017-12-10

Nadat de eerste bestelling/ zending niet bij mij aangekomen was werd er toch gelijk actie ondernomen zodat ik mijn bestelling toch zo snel mogelijk af kon halen bij het plaatselijke ophaalpunt.
Wat een service! Nogmaals bedankt.

Carolien Akkermans beoordeelde op 2017-12-10

Snelle bezorging en heel leuk ingepakt! Tot de volgende keer!

Anne Van Mechelen beoordeelde op 2017-12-07

Het product was snel in huis. Superleuke spulletjes!

Yindee de Rouw beoordeelde op 2017-12-06

Hele mooi producten, snelle levering en alle cadeautjes waren super mooi en zorgvuldig verpakt!

Marie van der Zouwen beoordeelde op 2017-12-06

Mooie collectie, blij de site gevonden te hebben. Enige plek met een uitgebreide collectie avvento kandelaars die ik makkelijk kon vinden Snelle levering en prachtig ingepakt. Persoonlijke boodschap inclusief. Fijn!

Bas beoordeelde op 2017-12-05

Snelle levering!

Martine Kruider beoordeelde op 2017-12-05

Mooi ingepakt, snelle service. Prima!

Carry Ogg beoordeelde op 2017-12-05

uit 't Noorden heeft prachtige spullen! Mooie, goed afgewerkte lijsten van MOEBE, een uitstekende kwaliteit. En zoveel oogstrelend Marimekko.
Alleen de belofte over snelle bezorging werd niet helemaal waar gemaakt. Kan ook aan de post liggen natuurlijk. Gelukkig had ik mijn bestelling tijdig gedaan.

Reactie van uit 't Noorden:
Hej Carry, dank je wel voor je complimenten. Je opmerking t.a.v. de bezorging, begrijp ik niet helemaal, gezien het pakket precies op de door jouw aangegeven datum bij de Formido lag. Je hebt hem zelf een dag later daar opgehaald. Als ik nog wat voor je kan betekenen hoor ik het graag.

Alexander Marks beoordeelde op 2017-12-05

het bestelde artikel was ruim op tijd voor het Sinterklaasfeest, dat de levering een dag langer duurde had te maken met de drukte bij Postnl.

Ja, gelukkig op tijd!

Saskia Elissen beoordeelde op 2017-11-28

Mijn bestelling is snel en correct afgehandeld!

Reactie van uit 't Noorden:
Fijn om te horen dank je.

Jos de Vries beoordeelde op 2017-11-27

Bestelling snel geleverd prachtig ingepakt zonder meer kosten. TOP!

Leuk! Dank je wel!

m beoordeelde op 2017-11-27

Snelle levering, mooi ingepakt

Dank je wel!

Karlijn beoordeelde op 2017-11-27

Leuk assortiment met artikelen die niet overal te krijgen zijn, snelle levering

Reactie van uit 't Noorden:
Dat is leuk om te horen, dank je wel.

Suzanne Vooijs beoordeelde op 2017-11-26

Prima service

Bedankt!

Lia Van Dingenen beoordeelde op 2017-11-26

Prima geregeld

Reactie van uit 't Noorden:
Dat is fijn om te horen!