Voortsweg 23

7,8

kelly sullivan beoordeelde op 2018-12-11

Stefan Bijlsma beoordeelde op 2018-12-10

Zeer snel geleverd.
Allen jammer dat de verkeerde einddemper meegeleverd is. En de Middendemper klein lek had verder over levering en service geen klachten.

cor de vries beoordeelde op 2018-12-07

Zanin Farrell beoordeelde op 2018-12-06

T Muller beoordeelde op 2018-12-06

Frank Crijns beoordeelde op 2018-12-05

ismail Citil beoordeelde op 2018-12-03

Wendy Okkes beoordeelde op 2018-12-03

Richard Keesmaat beoordeelde op 2018-11-30

Debestelde uitlaat was qualitatief goed alleen de maatvoering klopte niet geheel daar hij langer was en dus niet gelijk paste
Na het op maat maken was hij goed
De bijgeleverde onderdelen waren ook goed.

Hamdi Ekiz beoordeelde op 2018-11-29

Lekker goedkoop:))

Johan Bax beoordeelde op 2018-11-28

Charaf Ammati beoordeelde op 2018-11-28

Super snelle levering en paste perfect op de Citroën c1 bouwjaar 2006.
Kwaliteit is top en de prijs is goed.
Bedankt

Maikey Parami beoordeelde op 2018-11-26

Martie van den Elzen beoordeelde op 2018-11-23

John Jansen beoordeelde op 2018-11-21

Bestelling de dag erna ontvangen. Keurig verpakt.
Waarschijnlijk had ik niet juist besteld maar omdat ik het kenteken van de auto heb meegegeven de juiste Uitlaatdemper inclusief montageset ontvangen.

Erik Versteeg beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering.
Helaas verkeerde product. Na een paar WhatsApp berichten (van mijn kant)
Kreeg ik een bericht terug...
Mijn vraag; hoe werkt de retour procedure, kreeg ik terug. Dan MOET u maar op de site kijken.
Werd niet eens moeite gedaan om eventueel het probleem op te lossen. Geen excuus, niets.. zeer slecht zaak. Ik ben een halve dag bezig geweest om de uitlaat te ver lassen en aan te passen. Ik bestel hier niets meer

Dirk Bosch beoordeelde op 2018-11-21

De bestelde uitlaat was snel geleverd, helaas zat de montageset er niet bij (rubbers en klembus.
telefonisch was uitlaataanbiedingen niet te bereiken (2 dagen geprobeerd), voicemail stond uit.
Na heel wat mailtjes een antwoord: de klembus was niet nodig, maar of ik de ophangrubbers nog wilde hebben.
mijn antwoord; ja oké dus geen klembus maar stuur de rubbers wel op. tot op heden zijn de beloofde rubbers nog niet geleverd.
Factuurnummer INV05394.

Kadir Arik beoordeelde op 2018-11-20