Voortsweg 23

Ray Hummel beoordeelde op 2019-06-12

John Vranken beoordeelde op 2019-06-12

Kees Nieuwland beoordeelde op 2019-06-11

Marco De Groot beoordeelde op 2019-06-11

Je kunt heel snel de materialen ophalen of bestellen waarna je het ook snel hebt. Erg goede pasvorm voor een super aantrekkelijke prijs. Een aanrader voor iedereen.

lo diemel beoordeelde op 2019-06-11

Sjors van de Sluis beoordeelde op 2019-06-10

Jente Terpstra beoordeelde op 2019-06-10

10/10!

+ de volgende dag bezorgd
+ Alles zat er netjes bij, rubbers, klemmen, boutjes etc.
+ Hele nette prijs

Heel erg tevreden

jeroen van dam beoordeelde op 2019-06-05

Top

John Kooreman beoordeelde op 2019-06-04

Roy Appels beoordeelde op 2019-06-03

H.A. Baars beoordeelde op 2019-06-01

Prima eind demper jammer dat hij flink gestoten was. 3 deukjes in 2 dempers. Maar het zit onder de auto dus je ziet er niets van.

Bart Rikers beoordeelde op 2019-05-31

Snel en goed. Donderdagavond besteld, zaterdagochtend bezorgd. Uitlaat van voldoende kwaliteit en compleet geleverd met bevestigingsbenodigheden.

Kid Ruchtie beoordeelde op 2019-05-31

Goede verkoper met sterke prijzen en zeer snelle levering

Ronnie Janssen beoordeelde op 2019-05-31

Na bestelling geplaatst te hebben, product niet goed. Meerdere mails gestuurd maar je krijgt geen reactie meer. Verkopen willen ze wel maar klanten behouden en tevreden stellen ho maar.

Mario Zomer beoordeelde op 2019-05-30

Paste niet helemaal perfect door de leeftijd van de auto maar na een beetje aandringen paste alles mooi in elkaar en lekvrij

Henk Chinnoe beoordeelde op 2019-05-30

Uitlaat was goed. Alleen de uitlaat beugel was niet passend. Genoeg!

Edwin Dorland beoordeelde op 2019-05-28

Past perfect en snel geleverd.