blankvoorn 107

8,1

Marianne Schaap beoordeelde op 2019-04-29

Monique Van Der Vaart beoordeelde op 2019-04-27

Theo Bolhuis beoordeelde op 2019-04-27

Duurde lang, 14 dagen. Moest vaker bellen voor levering. 7 x xl. besteld, maar werd uiteindelink 6 x xl en 1 x l.

Tom Vermeulen beoordeelde op 2019-04-26

Goede kwaliteit kleding, voor de nominale maat wel wat aan de strakke kant. Verzending was veel te laat. Beloofd dat kledij dag na orderplaatsing bezorgd zou worden, maar werd uiteindelijk 6 dagen erna.

Anoniem beoordeelde op 2019-04-26

Bestelling kwam pas na 2 en halve week binnen. Dit na meerdere keren contact. Bleek eerst niet op voorraad te zijn en toen vergeten om op te sturen.

Miranda beoordeelde op 2019-04-25

Top service! Vorig jaar al eens kennis gemaakt met dit bedrijf. Bestelling kon toen helaas niet doorgaan i.v.m. voorraadverschil. Het persoonlijke contact en top klantenservice is me toen bijgebleven. Nu wederom super snelle service en handgeschreven dank je wel op de pakbon. Leuke touch! Deze mensen weten hoe je met een klant dient om te gaan!! Hier moet je zeker bestellen!!

EEW de klein beoordeelde op 2019-04-25

voor de eerste keer besteld. Niks op aan te merken, snel besteld via de mobiel en volgende dag in huis. TOP

Jan reedijk beoordeelde op 2019-04-25

Maandag besteld, dinsdag in huis. Helaas had ik zelf verkeerde maat besteld. Retouren ging ook snel. fijne shop ga zo door.

KM Hendriks beoordeelde op 2019-04-25

ik heb geen opmerkingen. betaalbaar, snel in huis, duidelijk communicatie en goed geholpen via de chat

HH Veelen beoordeelde op 2019-04-25

echt een aanrader. Wij houden van voordeelpacks :). Voor mij en mijn man besteld. Zo geregeld en heel snel in huis.

JB Klarenbeek beoordeelde op 2019-04-25

Niks op aan te merken. Snel in huis. Fijne boxers

K.K. de Vries beoordeelde op 2019-04-25

Duidelijk website, kwaliteit tegen een fijne prijs

M. Adams beoordeelde op 2019-04-25

Al vaker besteld voor mijn man en nu ook voor mij zelf. Bevalt prima. makkelijk bestellen en snel in huis

Miri beoordeelde op 2019-04-25

spullen zijn van hoge kwaliteit, order was zeer snel geleverd. Bij ons fijn via DHL.

Willy Stoel beoordeelde op 2019-04-20

Super tevreden, op de aangegeven tijd keurig bezorgd!

M.A. Versloot beoordeelde op 2019-04-19

Boven € 50,00 zou je geen verzendkosten hoeven te betalen. Echter bij bestelling heb je alleen de optie verzenden via Post NL kosten €4,95. Uiteindelijk pakket bezorgd via DHL maar wel €4,95 aan verzendkosten mogen betalen. Ook de informatie mbt bezorging was onjuist bericht in brievenbus volgende dag 2e bezorging en via mail bericht ophalen bij afhaalpunt. Al met al slecht communicatie en informatie.

Steven Rietveld beoordeelde op 2019-04-17

André Masteling beoordeelde op 2019-04-12

Frank Veeke beoordeelde op 2019-04-12

Harry Evers beoordeelde op 2019-04-12

Vlotte levering en geen nare dingen achteraf.👍