blankvoorn 107
3356EW papendrecht

8,4

marjan top beoordeelde op 2019-03-17

O.M.G. Coster beoordeelde op 2019-03-17

Was prima telefonisch te bereiken , alleen de levering duurde wat langer .

M Elenbaas-Kunstman beoordeelde op 2019-03-15

Goed product,snelle levering

Bep van Eijk beoordeelde op 2019-03-11

Prima en snel de bestelling thuis gekregen met post NL

Aafke Brouwerkoop beoordeelde op 2019-03-08

Goed geregeld , zelf foute maat besteld, meestal m goed , had nu l moeten bestellen, zit geen retour formulier bij , gelukkig kon iemand anders mij bestelling overnemen.

Deni M. beoordeelde op 2019-03-08

Het duurde vrij lang voordat mijn betaling werd doorgevoerd. De levering niet ook wat langer op zich wachten. En voor het terugsturen van het te ruim vallende artikel moet je verzendkosten betalen. Nee, niet een heel positieve eerste ervaring.

Vera Poppelaars beoordeelde op 2019-03-04

Beloftes worden niet na gekomen. 3 dagen wordt er gezegd dat het product “morgen” geleverd zal worden. Uiteindelijk een maat kleiner ontvangen dan gewenst

anja de Jonge beoordeelde op 2019-03-04

Frans Fontaine beoordeelde op 2019-03-02

E.J. Hageman beoordeelde op 2019-03-01

Website heeft reclameslogan “Voor 17:00 uur besteld volgende dag in huis”. Duurde 2 weken voor bestelling in huis was. Geen informatie tussendoor waarom het zo lang duurde. Geen trackingmail van PostNL doorgegeven.
Heeft me 3 telefoontjes gekost. Ik ging aan de betrouwbaarheid van de website twijfelen!

Pien Lenferink beoordeelde op 2019-02-24

Marjo Bartels beoordeelde op 2019-02-22

duurt veel te lang voordat je de bestelling krijgt. je wordt net zolang aan het lijntje gehouden totdat de webwinkel keur inschakelt. te triest voor woorden. ik koop hier niets meer, beslist geen aanrader.

Marjo Bartels beoordeelde op 2019-02-15

wachten al sinds 30 januari op onze bestelling
al 4 keer belooft over 1 a 2 dagen
nog steeds niets

Linde De clercq beoordeelde op 2019-02-15

JM Daniels beoordeelde op 2019-02-15

Lang gewacht op levering van mijn bestelling en toen zat er ook nog een foutieve maat van een artikel bij de levering

W Kersbergen beoordeelde op 2019-02-14

Eddie Van de Voorde beoordeelde op 2019-02-14

Arno Noorloos Noorloos beoordeelde op 2019-02-10

Beste Arno,

We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons een 4 sterren beoordeling hebt gegeven.

Jacqueline Janzen beoordeelde op 2019-02-10

Levering goed verzorgd. Maat hemd wijkt af van het soort dat ik heb gekocht. 4 hemden maat xl drie dezelfde en 1 andere soort. De drie vallen klein uit en de andere erg groot. Terwijl ze allemaal xl.zijn. erg jammer

Beste Jacqueline,

Jan de Koning beoordeelde op 2019-02-09

Het geheel verliep uitstekend,

Beste Jan,

We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons een 5 sterren beoordeling hebt gegeven.