blankvoorn 107
3356EW papendrecht

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Dientje hoogervorst beoordeelde op 2018-11-07

Bestellen en betalen ging snel en was super eenvoudig. De volgende dag had je alles al in huis en alles klopte. Dus super.

Beste Dientje,

We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons een 4 sterren beoordeling hebt gegeven.

Patrick goosens beoordeelde op 2018-11-07

De ruime keuze op de website en de pijzen die voor het gebodene worden verlangd deden mij overstag gaan en de kwaliteit van de spullen hebben mij verder overtuigd!

Beste Patrick,

We hechten erg veel waarde aan onze service, daarvoor bedankt dat je ons een 5 sterren beoordeling hebt gegeven.

een tevreden klant beoordeelde op 2018-11-07

Zeer goede service, snel in huis

Beste,

annemarie beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering, artikelen zoals verwacht. Duidelijke website

Beste Annemarie,

Mathilda de jong beoordeelde op 2018-11-07

thermo is een genot om te dragen, snel binnen nu lekker warm op mijn werk

Beste Mathilda,

Josh beoordeelde op 2018-11-07

super boxers van muchachomalo

Beste Josh,

Giel smittermans beoordeelde op 2018-11-07

Zeer snelle levering!, top slips

Beste Giel,

Isolette Boom beoordeelde op 2018-11-07

Snel en gekregen wat besteld was

Beste Isolette,

Sita janssen beoordeelde op 2018-11-07

Ja wat moet ik hier nu opzeggen, gewoon zoals het hoort vandaag bestelt morgen in huis,en als de maat toch niet goed is gewoon terug sturen en dan staat je geld gewoon weer binnen 2 dagen op je rekening😊.
Verder wordt op alles netjes gereageerd.
Gewoon een top service 👍😊

Beste Sita,

Job meeren beoordeelde op 2018-11-07

Altijd goede verwerking van bestellingen.

Beste Job,

Miri poesse beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering ook de afhandeling van retourzending binnen 2 dagen geregeld super.

Beste Miri,

Dominique beoordeelde op 2018-11-07

Super boxers en dat voor weinig

Beste Dominique,

Gvw beoordeelde op 2018-11-07

Heb voor de kleinzoon besteld 👍👍👍

Beste gvw,

S de lammer beoordeelde op 2018-11-07

zou wel eens een kortingscode willen ontvangen.

Anne Pirioe beoordeelde op 2018-11-07

fijne hemden , goed verpakt en snel geleverd

Beste Anne,

marjolien de leeuw beoordeelde op 2018-11-07

Altijd snelle levering en goeie kwaliteit

Beste Marjolein,

marnix vermie beoordeelde op 2018-11-07

snel aangekomen en verzonden

Beste Marnix,

marnix beoordeelde op 2018-11-07

Supersnelle levering
Er was iets toch niet meer leverbaar. Binnen een uur geconstateerd en vraag wat ik ervoor in de plaats wilde.
Aangezien ik snel reageerde was het toch nog de volgende dag in huis.

Beste Marnix,

arie katsman beoordeelde op 2018-11-07

De bestelling ging prima alleen post.nl liet het afweten door het pakketje wat door de brievenbus zou kunnen maar helaas te groot was voor de deur heeft neergelegd ipv af te geven bij postagentschap, door een alerte voorbijganger is er aangebeld opdat er een pakketje voor de deur lag.

Beste Arie,

huberts kemps beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering en makkelijk te ruilen ivm andere maat, goeie reactie van klantenservice bij niet op voorraad zijn van de nieuwe maat.

Beste Huberts,