Terwaenen 13-15
KvK 16042040

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 8,0

Mirjam Vink beoordeelde op 2018-04-13

Gelijk reactie toen ik besteld had. Snelle verzending en scherpe prijs. Helaas was de service van PostNL minder goed!

Pety Keus beoordeelde op 2018-04-07

Zeker heel tevreden. Ik had nog een vraag en had heel snel een reactie hierop. En de levering is ook perfect.

Dick Dammers beoordeelde op 2018-04-05

De bestelling verliep prima.
Alleen is helaas het horloge vandaag niet bezorgd.

Jacintha Hessels beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering! En een doos vol kadootjes met en persoonlijke boodschap,leuk hoor!!

Dick van Kempen beoordeelde op 2018-03-25

Een super snelle bezorging van het horloge mooi verpakt en een persoonlijk berichtje op het visite kaartje. Kan iedereen aanraden om bij van de Ven juweliers iets te bestellen

Bianca Schlüszas beoordeelde op 2018-03-23

Kreeg geen bevestiging via de mail dus een mail gestuurd en binnen 10 minuten kreeg ik al antwoord, echt super! Helaas was het bestelde artikel te groot dus moest ik retourneren. Weet nog niet hoe dat afloopt

Kitty Brekelmans beoordeelde op 2018-03-23

Mooi ingepakt en binnen 2 dagen in huis! Super

Olga beoordeelde op 2018-03-22

Sieraad was leuk ingepakt en er zat een aardig handgeschreven kaartje bij, heel persoonlijk!

Charlotte Brens beoordeelde op 2018-03-18

Uitstekende service. Vrijdag besteld en zaterdag meteen al in huis. Ook was mijn bestelling mooi ingepakt, heel leuk!

Lydia de Vin beoordeelde op 2018-03-01

Betere service kan ik me niet bedenken! Volgende dag en op maat gemaakt horloge mooi ingepakt in huis. Top👌!

Bezoeker beoordeelde op 2018-03-01

Snelle levering en mooi verpakt !

John Danchi beoordeelde op 2018-02-21

Netjes afgeleverd, mooie cadeau papier met een leuke kaartje.
Top een aanrader.

José Kleipoel beoordeelde op 2018-02-19

makkelijk, snel en leuk ingepakt

Gerrit beoordeelde op 2018-02-16

Scherpe aanbiedingen, snelle levering en prima service bij vragen

Bezoeker beoordeelde op 2018-02-10

Erg tevreden. Snelle levering en goede , vriendelijke service. Horlogeband op maat gemaakt en past perfect.

Bezoeker beoordeelde op 2018-02-07

Hallo vandevenjuwelier, bedankt voor de snelle levering van de horloge. Ik ben erg tevreden ermee. Precies wat ik zocht.
Gr Freek Beurskens

Erna Arzbach beoordeelde op 2018-01-31

Supersnel geleverd!

Bezoeker beoordeelde op 2018-01-20

Top webshop! Artikel was niet op voorraad,binnen paar dagen was het artikel weer op voorraad en na bestelling, meteen de volgende dag geleverd !!

Carla beoordeelde op 2018-01-17

Snel geleverd. Leuk ingepakt en een kaartje erbij. Top!

Arie beoordeelde op 2018-01-17

Gave Armani gekocht. Volgende dag in huis ingepakt als een kadootje.
Gewoon voor mezelf gekocht, maar toch leuk.