Terwaenen 13-15
5341 DC Oss
KvK 16042040

Google Plus/Places - 8,2

Bezoeker beoordeelde op 2019-06-25

Wat een goede service!!!! Ik was totaal verrast!!! Natuurlijk wist ik wel dat ik een horloge had besteld maar dat deze met veel zorg is ingepakt met inpakpapier met een persoonlijk berichtje erbij, écht helemaal top!!!! Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij een onlinebestelling!! Dank u wel Rob van de Ven het was érg leuk om zo mijn bestelling te onvangen.

Germaine van Ballegooijen beoordeelde op 2019-06-25

Super snelle service en leuk ingepakt!

Martijn Rademaker beoordeelde op 2019-06-24

Annelie Notté beoordeelde op 2019-06-18

Online bestelling gedaan, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket bezorgd wordt. En ze hebben het mooi ingepakt.

Clea Fisher beoordeelde op 2019-06-14

Esther van Bochove beoordeelde op 2019-06-12

Bezoeker beoordeelde op 2019-06-12

Ines Brouwers beoordeelde op 2019-06-12

super tevreden, ook over de leuke verpakking!
Top

Bezoeker beoordeelde op 2019-06-12

Was niet zo maar in een doos gedaan en opgestuurd.
Hier was aandacht aan besteed.
Als geschenk verpakt en handgeschreven kaartje erbij.
Garantiekaart netjes ingevuld.
Deze juwelier weet hoe het moet.

koper beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering. Keurig verpakt.

Josje beoordeelde op 2019-06-12

Mooie sieraden, redelijk snel verzonden en mooi verpakt! Ik ben tevreden en zal hier zeker vaker wat bestellen!

Lisanne Kalverdijk beoordeelde op 2019-05-26

Arjan Kool beoordeelde op 2019-05-24

Goeie service snelle verzending aardige mensen

Marisa Hennige beoordeelde op 2019-05-22

Zeer correct!

Francois Coppens beoordeelde op 2019-05-22

Ring besteld in de sale. En daarna hen gemaild wat graveren zou kosten. Dit hebben ze perfect opgelost voor mij, waarvoor dank.
Super service.

Bezoeker beoordeelde op 2019-05-17

Zeer positief, snel en netjes verzonden, ben zeer tevreden

marike eissink beoordeelde op 2019-05-17

Simone van Gent beoordeelde op 2019-05-12

Goede en snelle klantenservice, bestelling mooi verpakt met een persoonlijke groet!

M.C. Gestel beoordeelde op 2019-05-12

Marielle De Bruijn beoordeelde op 2019-05-10

Snelle levering en erg mooi ingepakt! De persoonlijke, hand geschreven briefje, vond ik erg leuk.