Terwaenen 13-15
5341 DC Oss
KvK 16042040

Google Plus/Places - 8,4

Frans Postma beoordeelde op 2019-08-22

Dinsdagavond besteld en donderdagmiddag netjes in huis. Prima service!

Nazmi Demiroz beoordeelde op 2019-08-18

Telefonisch goed te woord gestaan. Goed geholpen. Snelle levering plus nog eens een persoonlijke bedankt kaartje dat ik heb besteld! Dus volle aandacht voor de klant.

Jony Scheper beoordeelde op 2019-08-18

Super!
Prachtig horloge!
Snelle levering!
Mooi ingepakt als een cadeau met kaartje erbij.
Zeer blij mee!

Astrid beoordeelde op 2019-08-14

Onlangs een horloge besteld via de webshop en na deze zeer positieve ervaring een bijpassende ring besteld. Wederom in 1 woord geweldig en de ring staat prachtig en past perfect. Wederom dank team vd Ven, en graag tot een volgende keer!

MP Ottens beoordeelde op 2019-08-09

A.T. beoordeelde op 2019-08-08

Snelle en correcte levering met een persoonlijke note. Leuk!

TG Kuipers Dalen beoordeelde op 2019-08-06

Mooie spaarpot.mooie gravering.supersnel bezorgd.gewoon top en zeker voor herhaling vatbaar

Esther Reitsma beoordeelde op 2019-07-31

Snelle verzending en communicatie.

Astrid beoordeelde op 2019-07-31

In 1 woord geweldig! Wie zei dat online bestellen onpersoonlijk is? Mijn bestelling prachtig verpakt in cadeaupapier ontvangen, mét een persoonlijke boodschap op een bijgevoegd kaartje. Héél erg leuk en ik ben erg blij met mijn horloge, bedankt!

M. Faber beoordeelde op 2019-07-24

Volgens afspraak op tijd geleverd en netjes verpakt. Horloge passend gemaakt en voldoet helemaal aan de verwachtingen.

Adjied Abdoella beoordeelde op 2019-07-22

Blabla beoordeelde op 2019-07-20

Een mooie guess horloge besteld via de site. Bestelling was supersnel binnen met een mooie inpakpapiertje erom heen.
Enige minpuntje was dat ik verzendkosten moest betalen, ondanks dat mijn bestelling over de 50 euro was (het betrof een sale bestelling). Als tip geef ik daarom ook mee om ook op de sale artikelen gratis verzending toe te passen.
Verder zeer tevreden klant.

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-20

Armband besteld, niet ontvangen.Keurig op tijd opgelost, Super mooi ingepakt .Fijne correspondentie. Zeer tevreden

PCT den Boer beoordeelde op 2019-07-20

Heel erg tevreden en nog een handgeschreven kaartje erbij erg attent

Inge b beoordeelde op 2019-07-20

Snelle levering en al in cadeauverpakking.

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-19

goede en snelle levering

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-16

Prima artikel en gelukkig nog op voorraad voor een nette prijs.

Bijl L beoordeelde op 2019-07-15

top snelle levering leuke verpaking en een persoonlijk bericht

S Nieling beoordeelde op 2019-07-05

Bezoeker beoordeelde op 2019-07-05

Snelle en nette levering. En ook nog mooi verpakt!