Terwaenen 13-15

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Google Plus/Places - 8,4

John Danchi beoordeelde op 2018-02-21

Netjes afgeleverd, mooie cadeau papier met een leuke kaartje.
Top een aanrader.

José Kleipoel beoordeelde op 2018-02-19

makkelijk, snel en leuk ingepakt

Gerrit beoordeelde op 2018-02-16

Scherpe aanbiedingen, snelle levering en prima service bij vragen

Bezoeker beoordeelde op 2018-02-10

Erg tevreden. Snelle levering en goede , vriendelijke service. Horlogeband op maat gemaakt en past perfect.

Bezoeker beoordeelde op 2018-02-07

Hallo vandevenjuwelier, bedankt voor de snelle levering van de horloge. Ik ben erg tevreden ermee. Precies wat ik zocht.
Gr Freek Beurskens

Erna Arzbach beoordeelde op 2018-01-31

Supersnel geleverd!

Bezoeker beoordeelde op 2018-01-20

Top webshop! Artikel was niet op voorraad,binnen paar dagen was het artikel weer op voorraad en na bestelling, meteen de volgende dag geleverd !!

Carla beoordeelde op 2018-01-17

Snel geleverd. Leuk ingepakt en een kaartje erbij. Top!

Arie beoordeelde op 2018-01-17

Gave Armani gekocht. Volgende dag in huis ingepakt als een kadootje.
Gewoon voor mezelf gekocht, maar toch leuk.