Terwaenen 13-15
5341 DC Oss
KvK 16042040

Google Plus/Places - 8,4

Chantal beoordeelde op 2018-12-17

Super service! Snelle reactie op mail en snelle verzending. Zaterdag een spaarpot besteld en deze gratis kunnen laten graveren. Deze werd dezelfde dag verzonden zodat deze maandag mooi ingepakt binnen kwam.

Bezoeker beoordeelde op 2018-12-05

Bezoeker beoordeelde op 2018-12-05

Heel tevreden met wat ik besteld heb. Leuk in cadeaupapier verpakt en snelle levering

Bezoeker beoordeelde op 2018-12-04

Snelle levering; prachtig / feestelijk verpakt, heel attent een kaartje er bij . Super!! blij mee.

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-28

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-28

Snelle reactie op mijn mail. Helaas niet geweten dat er op maandag niet verzonden word. (Dan zijn zij gesloten) dus mijn cadeau komt helaas te laat.

Lenie Descendre beoordeelde op 2018-11-26

Mateusz Zajkowski beoordeelde op 2018-11-24

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-23

Hendrik Machiels beoordeelde op 2018-11-18

Zeer vlotte levering, zelfs naar Slowakije

Bezoeker beoordeelde op 2018-11-08

Vlot telefonisch contact, horloge werd even gereserveerd terwijl ik de on-line aankoop afronde. Daarna dezelfde dag verstuurd en na twee dagen (een dag vertraging door PostNL, daar kan Juwelier van de Ven natuurlijk niets aan doen) in huis. Hele leuke geste om het te verpakken in cadeau papier en een handgeschreven kaartje erbij maakte de digitale aankoop toch weer wat persoonlijker. Van de Ven Juwelier krijgt mijn hartelijke aanbeveling !

Tamara van Keulen beoordeelde op 2018-11-07

Joey Rademakers beoordeelde op 2018-10-26

Men was zeer vriendelijk het product op voorraad terwijl bij andere sites niks leverbaar bleek te zijn en zeer snelle levering kortom top!!

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-26

Op afstand online een horloge gekocht maar toch met een persoonlijke touch geleverd. Garantiekaar gied ingevuld, visitekaartje met een persoonlijke noot, keurig netjes als cadeau verpakt. Kortom: van de Ven juweliers KLASSE!!
Zeker tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sedat.

jan Kosters beoordeelde op 2018-10-19

Kan er niets van zeggen, moet nog binnenkomen...………….
effe geduld

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-14

Bert Veenstra beoordeelde op 2018-10-12

Horlogearmband keurig op maat gemaakt.
Vervolgens is het horloge prachtig ingepakt als cadeau zodat ik er geen omkijken naar had!

Alie Kreeftmeijer beoordeelde op 2018-10-12

Keurig netjes verzorgd. Mooi ingepakt, feestelijk en op het visitekaartje een hand geschreven boodschap. Ondanks dat het een internetbestelling is geweest maakt dit laatste het ook persoonlijk.

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-05

Mooi verpakt, persoonlijk briefje. Snel geleverd.

Bezoeker beoordeelde op 2018-10-03

Heel tevreden en de ring was ook nog mooi als een kadootje ingepakt met een persoonlijk geschreven kaartje erbij !