Hupselseweg 31

Jo Toussaint beoordeelde op 2019-07-10

Paul Toonen beoordeelde op 2019-07-10

johan Hermie beoordeelde op 2019-07-10

Roger Bensch beoordeelde op 2019-07-09

Prima geregeld. Alleen verzendingskosten zijn vrij hoog.

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Ja Roger, dat ben ik volledig met je eens. Maar omdat in het verleden heel veel gewone brievenbus post in België maar ook in Nederland verloren raakte hebben we besloten de kleine producten per brievenbus pakje of zoals naar België als gewoon pakje te versturen.

E. Breimer beoordeelde op 2019-07-07

Zeer snelle levering.

Marc-Jan van den Maagdenberg beoordeelde op 2019-07-06

TRH beoordeelde op 2019-07-02

Bestelling en betaling liep super. Alleen kregen we geen enkele melding wanneer het bezorgd zou worden. Dat kwam ook goed vandaar dat we ook tevreden zijn

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
De track en trace code wordt automatisch naar de klant verstuurd zodra het artikel op verzonden wordt gezet. Dat is ook bij u gebeurd. Misschien dat het bericht in de spam terecht is gekomen? Fijn dat het goed gekomen is :-)

Bob Tuijten beoordeelde op 2019-07-02

Onderdeel snel gevonden, betaald en snel thuisgestuurd

Liesbeth van Weert beoordeelde op 2019-07-01

Ruud Vos beoordeelde op 2019-06-29

Ik ben super tevreden met de service. Mijn bestelling was op tijd geleverd. En ik geniet elke dag van mijn super mooie herderstick of wandelstok. Dit is vele malen fijner om te gaan wandelen ik loop verder als ooit een super leuke ervaring, ik raad het iedereen aan vooral als je naar een park of in de natuur gaat wandelen. Het is niet zomaar een stock het is zo veel meer... ik ben super blij met mijn herderstick... grtjs van Ruud

peter hulsinck beoordeelde op 2019-06-29

Prima: had bestelling na 3 dagen in huis. Ook betalingswijze prima!
Een uitstekende ervaring, kan het aanbevelen 👍

Willeke Hummel beoordeelde op 2019-06-22

Snelle levering en goede kwaliteit

rajaa dictus beoordeelde op 2019-06-18

Zeer slecht te lang geduurd

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Hallo Rajaa, het spijt ons dat u niet tevreden bent. Als een bestelling binnenkomt op zaterdag 8 juni en dit product wordt rechtstreeks vanaf de groothandel verstuurd dan kan het pas op 10 juni verder afgehandeld worden. Op 11 juni kregen wij bericht dat het artikel de groothandel verlaten had en op 13 juni bericht van DPD dat het bij u is aangekomen. Bij het artikel staat dat de levertijd 5-7 dagen kan bedragen. Uw pakket is dus binnen die gestelde termijn geleverd.

Vriendelijke groet,
Greet Abbink

Agnes bruins beoordeelde op 2019-06-18

Je krijgt bericht dat de bestelling in behandeling is en de volgende dag was hij binnen. Supersnelle levering en keurig verpakt. Echt een aanrader.

Claudia Vermijs beoordeelde op 2019-06-17

Bob Vellinga beoordeelde op 2019-06-17

Xxxx

Jo Puls beoordeelde op 2019-06-17

Prima service en binnen de drie dagen geleverd. Het bestelde is exact wat beschreven is, dank u wel

M Cornelissen beoordeelde op 2019-06-15

Snelle levering, prima kwaliteit