Hupselseweg 31
7151 GN EIBERGEN
+31652466124

Esther Van Middelkoop beoordeelde op 2018-07-16

nico daalder beoordeelde op 2018-07-16

Was allemaal keurig op tijd

Anja beoordeelde op 2018-07-15

Ik ben tevreden. Heb zondag het product besteld en het was - afkomstig uit Duitsland - woensdag in huis. De kwaliteit is prima.

Gerard Lansink beoordeelde op 2018-07-15

Ben van Werven beoordeelde op 2018-07-14

Communicatie prima, keurig op tijd, in mijn geval uit Duitsland. Zending ook goed te volgen met ontvangen info. Prima mail-communicatie via telefoon ‘maar ook via de mail. Nazorg en garantie .... ja dat kan ik pas zeggen wanneer ik daar een beroep op moet doen. Ben zeer tevreden, heb vergelijkbare produkten van concurrenten bekeken. Dit is echter een produkt met de Deutsche Grünlichkeit kwaliteitswaardering

Grietje Kooy-Jilderda beoordeelde op 2018-07-10

Rina Nijsten vd linden beoordeelde op 2018-07-08

Bakker beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering, goed advies

Mirella Blauw beoordeelde op 2018-07-04

Jan van der Sanden beoordeelde op 2018-06-30

Vlotte levering van hetgeen ik besteld had

Maarten Hertzberger beoordeelde op 2018-06-30

prijs/kwaliteit in goede verhouding, snelle levering

A.A. Staal beoordeelde op 2018-06-28

Goede informatie op de site, kwaliteit producten heel goed, levering erg snel, verpakking uitstekend.
Kortom enorm tevreden.

karin bredschneijder beoordeelde op 2018-06-27

Maarten Hertzberger beoordeelde op 2018-06-26

Rick Blind beoordeelde op 2018-06-24

goede service en snelle levering, kreeg teveel betaalde verzendkosten weer terug zonder er om te vragen!

matthijs de jonge beoordeelde op 2018-06-19

Hans Dirkes beoordeelde op 2018-06-18

Jasper De witte beoordeelde op 2018-06-18

Carola Vergouwe beoordeelde op 2018-06-18

Zeer snelle levering en prima verpakt,

A.C. Gotink beoordeelde op 2018-06-18

Mooie degelijke stok besteld, die werd snel geleverd. Alleen heb ik de mail, waarin de aflevering werd gemeld, nooit gezien. Mijn fout?

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Nee niet uw fout, we hebben een paar dagen een vervelende storing gehad op de computer. Onze excuses.