Hupselseweg 31
7151 GN EIBERGEN
+31652466124

Sjaenny Ter Haar beoordeelde op 2019-01-21

Goed materiaal, snelle levering, correcte financiele afhandeling.
Dank u wel๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Hans Willemsen beoordeelde op 2019-01-17

Snel binnen en precies wat ik bedoelde kan niet beter

henny hendriks beoordeelde op 2019-01-15

Na telefonisch overleg de bestelling geplaatst. Daarna volgde een snelle levering, die goed te volgen was. Niets op aan te merken. Product ok, prijs ok!

Dirk Goethals beoordeelde op 2019-01-14

Snel geleverd, bedankt

Emiel Wolterink beoordeelde op 2019-01-13

CJM Graat beoordeelde op 2019-01-12

Linda Haverkate beoordeelde op 2019-01-12

Bestelling gedaan; netjes mail contact gehad en snelle levering volgens afspraak!! Dank je wel!!

Alie Zoelman beoordeelde op 2019-01-09

Frank Neve beoordeelde op 2018-12-22

Lieke Esveldt beoordeelde op 2018-12-22

Jos Meijer beoordeelde op 2018-12-22

Jaro Docter beoordeelde op 2018-12-21

vlotte levering en product is van goede kwaliteit, al met al zeer tevreden

Chloe Van gorp beoordeelde op 2018-12-17

Sylvia van Gijtenbeek beoordeelde op 2018-12-16