Hupselseweg 31
7151 GN EIBERGEN
+31652466124

simin farahani beoordeelde op 2017-10-19

ik ben tevreden van mijn eerst bestelling.

René de Visser beoordeelde op 2017-10-16

Tevreden met mijn bestelling. Snel geleverd en prima kwaliteit.

Carl Koch beoordeelde op 2017-10-16

Zeer prettig en persoonlijke behandeling van de bestelling, welke er ook snel was. Probleempje is dat in de praktijk de bellen anders ( veel luider) klinken dan in de toelichtende video. Anders 5 sterren.

JJA van Gent beoordeelde op 2017-10-16

Zeer snelle levering en het product zeer gord verpakt, alleen de verzendkosten aan de hoge kant.

Susan de Boer beoordeelde op 2017-10-16

Snel geleverd. En prima in orde

Gerard van der Heijden beoordeelde op 2017-10-14

Van bestelling tot en met de levering is alles uitstekend en volgens afspraak geleverd.

L. van Waardhuizen beoordeelde op 2017-10-14

Snelle, correcte levering.

R van Dijk beoordeelde op 2017-10-09

Prima en snelle levering

Jakob Rosenbaum beoordeelde op 2017-10-09

prachtig mooi product dat aan de verwachting voldoet

mick aaldering beoordeelde op 2017-10-02

toppie

Huso beoordeelde op 2017-09-29

Goede service vragrn worden goed beantwoord. Erg behulpzaam aan telefoon.

D.J. de Witte beoordeelde op 2017-09-27

Honden(auto)tuigje voor mijn grippet (kruising whippet/greyhound) besteld. Past perfect. Ook de gordelsluiting kan prima in mijn Ford Mondeo van 1998, er staat bij de beschrijving dat het niet kan in een Ford, in die van mij kan het wel)
Uiteraard vond ik de foto bij de advertentie van de greyhound ook wel toevallig. Behalve de langere neus is het sprekend de mijne :-) Zelfs de kleur klopt.

karin vanbeginne beoordeelde op 2017-09-25

Ik ben heel tevreden over de bestelling.
Snel,
en alles is samen geleverd!
Dankjewel voor de extra pen!

John Kraak beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden met de service van v.d. Schapenhoeve.
Snel en duidelijk contact gehad via mail en telefoon.
Snelle verzending, volgende dag in huis.

John.

Giel Boers beoordeelde op 2017-09-24

Ik ben heel tevreden met het geleverde artikel. Het werd snel en correct geleverd.

Henk Meijs beoordeelde op 2017-09-24

snelle en correcte levering

WALER SENTE beoordeelde op 2017-09-23

Schaapsherderfluitje paste niet aan het koordje, onmiddelijk opgelost door de verkoper

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Hallo Waler, in de tekst bij het product staat duidelijk dat dit fluitkoord inderdaad niet geschikt is voor dit type fluit en dat je er een aparte snaphaak bij moet bestellen. (tekst: Dit koord is in principe geschikt voor alle Herders fluitjes .... behalve voor de MONTANA fluitjes die op deze site te koop staan! Deze hebben net een iets kleiner gaatje. We hebben losse fluit snaphaken te koop, die door ons aan dit fluitkoord bevestigd kunnen worden waardoor de Montana fluit er wel aan kan. Kijk bij 'accessoires' ! Dit haakje apart bijbestellen)

Om u tegemoet te komen zal ik een speciaal haakje zonder kosten naar u toesturen.

Greet Abbink

CPM Sanders beoordeelde op 2017-09-21

Goede service, reageren goed op een vraag dan wel op een opmerking. Men wil graag de klant tot dienst zijn en dat vind ik super positief.
Prima zaak.

Ivo Vanden Born beoordeelde op 2017-09-20

Hadden net wat ik zocht. En een supersnelle levering.

P.M.G. van der Stap beoordeelde op 2017-09-20

komen de afspraak na