Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Hupselseweg 31
7151 GN EIBERGEN
+31652466124

R. Brilman beoordeelde op 2019-09-09

Eén plastic schapenfluitje had volgens mij ook in een gewone envelop gekund (bijvoorbeeld in de folder gestoken) waardoor we weer plastic en portokosten bespaard hadden.

Robert Zwertvagher beoordeelde op 2019-09-09

Een snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Guy Thys beoordeelde op 2019-09-09

alain achten beoordeelde op 2019-09-07

Ik plaatste mijn bestelling. Automatisch kwamen mijn gegevens op het scherm.
Maar er was een fout opgetreden. De naam van het land was blijkbaar verkeerd.
Ik had het pas gezien toen de bestelling al verzonden was.
Ik heb onmiddellijk een mail gestuurd en mevrouw was zo vriendelijk om direct een aanpassing te doen, anders was mijn bestelling nooit aangekomen.
En wat de snelheid van leveren betreft = top, zeer vlot en snel.
Bedankt.

Hugo Lous beoordeelde op 2019-09-06

Het bestelde artikel werd zeer snel geleverd.

Ted v.d. Kleij beoordeelde op 2019-09-04

Coby vd Bosch beoordeelde op 2019-09-02

Snelle bezorging . Netj es verpa kt

Leonie beoordeelde op 2019-09-02

Top! Snelle levering, goed product.

B.C Siegmann beoordeelde op 2019-08-31

A. Peute beoordeelde op 2019-08-31

Duidelijke webshop. Levering op tijd en correct. Product precies zoals beschreven.

roland van duijn beoordeelde op 2019-08-28

Cecile Merkx beoordeelde op 2019-08-28

Uitstekend, snelle levering.

Dirk Gensch beoordeelde op 2019-08-28

Angelique Roland beoordeelde op 2019-08-26

Ik heb een herdershoed bij de Schapenhoeve besteld en meteen de dag erna ontvangen, super snelle levering. Ik ben erg blij met mijn nieuwe hoed!

Durk Kooistra beoordeelde op 2019-08-26

F.R. Veenstra beoordeelde op 2019-08-25

Keurige levering

Selma Brooks-Boot beoordeelde op 2019-08-25

R. Pater beoordeelde op 2019-08-17

Edwin Hoeve beoordeelde op 2019-08-17

Product wat ik besteld had van goede kwaliteit en een snelle levering , ben dik tevreden.

Sillen Sara beoordeelde op 2019-08-17