Hupselseweg 31
+31652466124

Yolanda budding lissenberg beoordeelde op 2019-05-19

Bert-Jan okma beoordeelde op 2019-05-18

Anna Braakmann beoordeelde op 2019-05-18

pakket naar een totaal ander nummer gestuurd dan dat ik ingevuld had.

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Beste Anna, ik heb het nagekeken en zie inderdaad dat het naar nummer 4 verstuurd is en niet naar nummer 11. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig is het uiteindelijk wel bij u terecht gekomen. Ik zal de volgende keren beter opletten.
Greet Abbink

Andre Brasse beoordeelde op 2019-05-18

Bestelde is goed van kwaliteit en snel geleverd.

Cwj Vermeulen beoordeelde op 2019-05-18

Wilma Boukes-Verstrate beoordeelde op 2019-05-15

Alles prima in orde, netjes geleverd

Andy Knaap beoordeelde op 2019-05-15

Tevreden over de afhandeling.

Jan Molendijk beoordeelde op 2019-05-14

Roberto beoordeelde op 2019-05-08

niet duur en erg goed !

janet Budding beoordeelde op 2019-05-06

Rien Van Gemert beoordeelde op 2019-05-04

Zou uitstekend zijn als je kan afhalen maar is geen optie bij bestellen

Maroesja Kraak beoordeelde op 2019-05-04

Bas Rovers beoordeelde op 2019-05-04

Hannelies van der Heijden beoordeelde op 2019-05-03

Roland Hoogendonk beoordeelde op 2019-04-30

prima cominucatie en netjes verstuurt