Hupselseweg 31

Gewoon tevreden! šŸ‘

Jan Reuvers beoordeelde op 2018-05-09

bestelling snel binnen

Elise Hogewoning beoordeelde op 2018-05-08

Snelle levering, keurige producten en kwaliteit prijs verhouding is top. Goede service

Bos beoordeelde op 2018-05-06

Snelle levering!!
Goede prijs/kwaliteit.

thea Verheij beoordeelde op 2018-04-29

er werd meegedacht over tijdstip van bezorging en er is telefonisch contact geweest, wat in deze tijd bijzonder is.
Product ziet er goed uit en was snel bezorgd.

harm heinkens beoordeelde op 2018-04-28

uitstekend mooi en snelle levering

Kinderboerderij 't Heike beoordeelde op 2018-04-25

Het goede product en al na 1 dag binnen

Willem Weimer beoordeelde op 2018-04-24

Ben heel tevreden.

Jerry Manuhutu beoordeelde op 2018-04-18

De producten zijn kwalitatief uitstekend. En de communicatie over de bestelorder verloopt prettig. Wat wordt getoond op de produktfoto’s, wordt vervolgens ook op het huisadres van de klant/ consument/opdrachtgever goed stevig verpakt geleverd.

Arnold Heijkamp beoordeelde op 2018-04-18

Gewoon top snel en goed verzorgt......dank

Elise Hogewoning beoordeelde op 2018-04-17

Heel tevreden, snelle levering goede kwaliteit. Top

astrid stip beoordeelde op 2018-04-16

snelle levering goed verpakt. ik had een leren bandje gekocht en een hoornen fluit. De website gaf aan dat de clip van het bandje op alle fluiten zou passen. Dat was niet helemaal het geval. Maar we konden er makkelijk een draai aan geven

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Jammer inderdaad dat u verkeerd geĆÆnformeerd bent. Ik heb de tekst op de website direct aangepast. De aparte leren koordjes zijn geschikt voor alle 'Herdersfluiten' maar niet voor de Jachtfluiten. Mijn excuses.
Greet Abbink

Michel Verjans beoordeelde op 2018-04-16

Vlotte levering. Contact goed bereikbaar en snelle behandeling.

Theo Kwak beoordeelde op 2018-04-14

Zeer teleurstellend. Mijn bestelling bestond uit wandelstokdoppen: 3 st. 18mm. en 3 st.20mm. Voor de forse prijs van €35.54. Ik ontving echter alleen doppen van 18 mm. waarvan er twee behoorlijk verroest zijn. Ook werd mij meegedeeld dat dit de laatste waren, het artikel verdwijnt uit het aanbod..In een bijgaand briefje werd mij meegedeeld dat mij ter compensatie " een paar" doppen xtra werden gezonden, dit bleek echter om EEN dopje te gaan..Al met al voel ik me bekocht! Ook op een door mij gedane telefonische oproep is niet gereageerd. VANDAAR

Reactie van v.d. Schapenhoeve:
Hallo Theo,

Heel erg spijtig dat u via deze weg uw ongenoegen uit. In het bijgaande briefje stond namelijk ook dat wanneer u het hier niet mee eens was, u het geld terug kon krijgen. Ik heb geen telefoontje van u gehad. U had ook een mailtje kunnen sturen ...
In overleg is bij ons van alles mogelijk. Ik kan er ook niets aan doen dat deze stokpunten niet meer in het assortiment terug komen.
Ik zal u alsnog het hele bedrag terug storten op uw rekening. De stokpunten hoeft u niet retour te doen.
Greet Abbink

Rinus Aerts beoordeelde op 2018-04-11

Bestelling is netjes binnen de gestelde termijn keurig geleverd
Ook netjes bericht ontvangen van tijdsbestek van leveren ook hieraan is prima voldaan

a.m. Pol beoordeelde op 2018-04-09

snel geleverd

Marlon Noorman beoordeelde op 2018-04-09

Snel en goed ontvangen!

harmen zijlstra beoordeelde op 2018-04-05

correkt en had niet verwacht dat het zo snel voor elkaar was,
vriendelijk bedankt,en verder veel succes.

Tiny Schnackers-Delahaije beoordeelde op 2018-03-25

Mijn product via mail besteld op zondag en op het dinsdag werd het al netjes afgeleverd.
Mijn compliment hiervoor