Rudolf Dieselweg 34 F
5928RA Venlo

Google Plus/Places - 10,0

Martine beoordeelde op 2018-12-08

Vlotte afwerking en extra moeite gedaan om je te helpen, ik woon in Belgïe en werd opgebeld voor extra informatie over de velgen.
Top !
Merci.
Mevr. GM

J Mulder beoordeelde op 2018-12-03

Goed te woord gestaan en vragen beantwoord. Binnen 1 dag geleverd.

Timur Seyhan beoordeelde op 2018-12-02

Ton Franken beoordeelde op 2018-11-28

Er zijn geen naafkapjes meegeleverd, terwijl deze wel zijn afgebeeld op de foto's.

Danny Dahles beoordeelde op 2018-11-24

Sjoerd Honderd beoordeelde op 2018-11-20

Prima bedrijf met vriendelijke mensen.

Tahir Sheikkariem beoordeelde op 2018-11-18

Vragen werden snel beantwoordt. Wel enige twijfel door dat ze niet op kantoor waren. En of het product er nog was.

Dominique Kramm beoordeelde op 2018-11-14

Rob Tang beoordeelde op 2018-11-13

Ik heb 4 zowat nieuwe originelen velen met banden gekocht bij Velgen groothandel in Venlo. Voor een zeer nette prijs. De velgen met banden zijn precies zo als ze op de website worden getoond en de info die er bij staat klopt ook precies . Je word er goed geholpen en ze werken zeer netjes . Het was voor mij ook zeker de moeite waard om er van uit Waalwijk naar toe te rijden . gewoon een goed en eerlijke Zaak !!!

Bernd De Rodder beoordeelde op 2018-11-12

Bernard Rosier beoordeelde op 2018-11-10

Prima service. Via de telefoon afgestemd of de velgen wel gingen passen. Gelukkig heb ik uiteindelijk de goede maat kunnen kopen. TOP!!
Je zal toch net maar een set kopen die niet past.

Ismail Seyhan beoordeelde op 2018-11-03

Schnelle Lieferung und einwandfreie Räder. Prima !

Georges VdV beoordeelde op 2018-10-29

Velgen en banden zijn exact zoals beschreven op de website, ook zeer snelle levering thuis. Zeker aan te bevelen indien je velgen zoekt.

H. S. beoordeelde op 2018-10-29

Super tevreden! Snelle levering en topkwaliteit.

E Schoorl beoordeelde op 2018-10-28

Volgens afspraak banden en velgen snel geleverd

Lolke Dijkstra beoordeelde op 2018-10-28

Ondanks dat de eerder gekochte velgen (via website) al verkocht waren, is e.e.a. naar tevredenheid afgerond. Er is een ander set velgen aangeboden die voldeed aan de specificaties. De velgen zijn snel en netjes verpakt aangekomen.

Jv beoordeelde op 2018-10-27

duidelijke dialoog , snelle en goedkope verzending ( 48h ) , mooie verpakking , zeker een aanrader

Maik Peter beoordeelde op 2018-10-26

Perfect service, fast shipping, Good price

Jan Bleeker beoordeelde op 2018-10-24

Goede service!

Roland Cordonnier beoordeelde op 2018-10-24

Supersnel geleverd! De velgen en banden zijn in uitstekende staat 👍