Groot egtenrayseweg 72
5928PA Venlo

Google Plus/Places - 8,8

R. Poort beoordeelde op 2019-08-16

Zomerbanden op velg gekocht. Velgen werden netjes en schoon afgeleverd, konden snel worden gemonteerd. Ik moet nog wel even achter de naafkappen aan want die zaten er niet bij (maar dat stond ook in de advertentie). Tot op heden tevreden met de aankoop. En de leveringskosten (4 zware banden op velg) vallen mij erg mee. Kortom, tevreden.

Theo Hofman beoordeelde op 2019-08-14

Vriendelijk te woord gestaan en velgen keurig afgeleverd. Prima zaak !

Harald F beoordeelde op 2019-08-09

E. Tilstra beoordeelde op 2019-08-08

Leijnse beoordeelde op 2019-08-08

Velgenset v.v. "goede" banden gekocht middels Marktplaats voor een marktconforme prijs. Na levering bleken de achterbanden niet zgan maar kaal te zijn. Na reclameren kon ik het velgenset voor eigen rekening terug zenden. Een andere tegemoetkoming niet mogelijk! Erg jammer dat zij zo zaken doen, ik zal er nooit meer kopen en anderen ten alle tijden afraden bij de velgen groothandel te Venlo te kopen.

Reactie van velgengroothandel:
Geachte Heer leijnse,

de gekochte 18 inch insignia set is prima in orde en precies zoals aangegeven als in de advertentie. de achterbanden waren 3,5mm en dit stond duidelijk in de advertentie. de 2 voorbanden waren nieuw. foto's, documentatie en mail correspondentie kan weerlegt worden. als u een recentie achterlaat graag dan ook alle informatie toevoegen.

wij hebben u 2 opties gegeven om u tegemoet te komen waaronder, gratis retourneren (zie ook algemene voorwaarden dat retourneren gratis is) of u mag de 2 gebruikte banden vervangen door bij ons tegen inkoopprijs nieuwe banden te kopen.

helaas wilde u geen van beide opties accepteren, want wij staan achter onze producten maar zijn ook zeer coulant omtrent retourneren. echter werd er van u verwacht dat wij financieel tegemoet zouden moeten komen in de aankoopprijs. met 600 euro zijn wij al de goedkoopste aanbieder in nederland. andere sets beginnen bij 700 euro en naar boven.

omdat wij de door u verlangde financiele tegemoetkoming hebben afgewezen vond u het nodig om negatieve recenties af te geven (google 3 weken geleden en nu hier). Dit is natuurlijk jammer maar iedereen is vrij om een recentie achter te laten.

onze andere recenties laten duidelijk zien dat wij een serieuze onderneming zijn.

iedereen is ook vrij om bij ons op bezoek te komen en zich een eigen beeld te maken van onze kwaliteit en service.

met vriendelijke groet,

team velgengroothandel

Boyd beoordeelde op 2019-08-06

Top service, goed advies en zeer snelle levering. Aanrader!

Michel Broekaart beoordeelde op 2019-08-03

Frans Van Houte beoordeelde op 2019-08-03

Goede service en snelle levering.
Goede kwaliteit, zoals de website aangeeft.

Lubomir Benik beoordeelde op 2019-07-31

P van R beoordeelde op 2019-07-30

Heel tevreden met de nieuwe set velgen en banden voor onze Kia. Netjes te woord gestaan via whatsapp en snel een afspraak kunnen maken. De velgen laten monteren en alles verliep vlot en netjes. Kortom: een aanrader!

R Leijenaar beoordeelde op 2019-07-29

E beoordeelde op 2019-07-29

Super goede ervaring! Velgen werden zelfs eerst op de auto gemonteerd om zeker te zijn dat ze passen.
Zijn erg deskundig en weten waar ze over praten.
Ga zo door!

mannes beoordeelde op 2019-07-29

PB beoordeelde op 2019-07-29

Heel tevreden. Duidelijk advies bij telefonisch overleg en goede service bij afhandeling.

Tjeerd beoordeelde op 2019-07-29

Bij de velgen groothandel langs de zaak geweest. Hebben me super goed geholpen, hele aardig en vakbekwaam. En eem goede prijs natuurlijk.

Peter M beoordeelde op 2019-07-29

Velgen en winterbanden zien er perfect uit. Deze zijn geleverd conform beschrijving en foto's. Snel contact en goede antwoorden.

Steffens beoordeelde op 2019-07-29

h.christiaans beoordeelde op 2019-07-29

Voldoet prima aan mijn verwachtingen.

j. De cleer beoordeelde op 2019-07-29

Top service

William beoordeelde op 2019-07-29

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle en goede service en een zeer prettige mensen. De koffie is ook goed ;-)
Zeker een aanrader!