Groot egtenrayseweg 72
5928PA Venlo

Google Plus/Places - 9,0

M. 's. beoordeelde op 2019-06-23

Keurig product, mooie prijs en snel geleverd

Stella Böger beoordeelde op 2019-06-19

Prima zaak. Ter zake kundig, vlotte levering.

Tom Jansen beoordeelde op 2019-06-17

MHDA Ploeg beoordeelde op 2019-06-16

Een compliment voor dit bedrijf.

Michael Demeulemeester beoordeelde op 2019-06-10

Aernout Bisschop beoordeelde op 2019-06-09

Gerrit T beoordeelde op 2019-06-08

Super, zondags besteld en dinsdags al in huis. Velgen met banden besteld in uitstekende conditie , velgen waren als nieuw.

Andre Muller beoordeelde op 2019-06-02

Setje velgen voor Mazda besteld om cadeau te geven aan mijn vader. Hoewel gebruikt, toch 4 prachtige onbeschadigde en originele exemplaren opgestuurd gekregen binnen een paar dagen. Goede service. TOP.

Roelf Sikkema beoordeelde op 2019-05-11

Goede hulp bij keuze, goede correctie ondertussen bijdrage bestelling, bestelling wordt goed aangekondigd, vlotte afhandeling, correct, zeer lage bezorgkosten. Kun je zelf niet voor rijden

Twana Fattah beoordeelde op 2019-05-07

Snelle levering, supermooie velgen voor een scherpe prijs. Super tevreden over de service !!!

sanja karreman beoordeelde op 2019-04-26

Professioneel. Uitstekende service en adequate informatie. Toen ik de afmetingen vroeg omdat ik de velgen zelf naar Italië wilde vervoeren, ontving ik zonder er om te vragen de kosten voor verzending naar Italië!!! Velgen waren binnen een week binnen. Een aanrader

P D A beoordeelde op 2019-04-14

I am very satisfied
a great seller
each request was answered very quickly
super fast shipping
great value for money
***** best recommendation *****
Thank you very much

Jeffrey Bury beoordeelde op 2019-04-06

Harry beoordeelde op 2019-04-05

Prima bedrijf! Goed advies en een supersnelle, goedkope levering. Materiaal in prima conditie. Aanrader!

Clemens Peinbauer beoordeelde op 2019-04-02

Henny van Doorn beoordeelde op 2019-03-30

goede omschrijving en keurig snel geleverd!

Jurrien H beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering. Beetje slordig dat de prijs op marktplaats niet helemaal juist was. We hebben het verschil samen gedeeld. Prima oplossing!

Arjen Veendijk beoordeelde op 2019-03-25

Jan Van Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering en conform product omschrijving

Johan Weggemans beoordeelde op 2019-02-24

Netjes verpakt om beschadeging te voorkomen