Groot egtenrayseweg 72
5928PA Venlo

Google Plus/Places - 8,8

Ivo A. beoordeelde op 2019-02-21

Uitstekende service. Velgen zagen er als nieuw uit en binnen 24 uur bezorgt. Doorgegeven profiel klopte helemaal. Mijn Mazda MX5 ziet er weer prachtig uit met deze nieuwe velgen.

stefaan aps beoordeelde op 2019-02-20

Correcte levering

Roeland Overvoorde beoordeelde op 2019-02-16

Reageerd snel en verstuurd netjes en beld er ook nog achteraan of het netjes ontvangen was. Top service

Kevin Hillaert beoordeelde op 2019-02-10

Caroline van Hilten beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering, zeer klantvriendelijk. Ik ga ze zeker aanbevelen!

W.G. G. beoordeelde op 2019-02-04

We hebben geleverd gekregen wat op de site werd beloofd. (o.a. profieldiepte van de banden)
Verder waren de l.m. velgen prima beschermd tegen beschadigen tijdens vervoer.

Martin Koning beoordeelde op 2019-02-03

Velgen besteld bij velgengroothandel, geen naafkapjes bij geleverd. Al een paar keer contact opgenomen maar nog steeds niets ontvangen

Reactie van velgengroothandel:
Wij hebben aangegeven deze te na te leveren zodra wij de juiste maat weer op voorraad krijgen. Dit is naar de klant gecommuniceerd. vandaag 5-2-2018 zijn de juiste naafkappen binnen bij ons en deze worden morgen ook zoals beloofd naar de klant gestuurd.

sven

RG beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering, goede banden maar zijn wel uit 2012. Velgen prima.

Dhr. J de Goede beoordeelde op 2019-01-26

Dinsdag geappt met Sven, binnen twee minuten antwoord gekregen op mijn vraag. ‘s middags bestelt en volgende dag waren mijn banden incl LM-velgen in Zaandam geleverd. (Voor maar €17,-) Banden al gemonteerd en zien er perfect uit en auto rijdt ook goed. Boven verwachting. Dankjewel.

Robin van Tilburg beoordeelde op 2019-01-20

Thomas Bosboom beoordeelde op 2019-01-03

H.B. Bakelaar beoordeelde op 2019-01-02

snelle levering

SanderK beoordeelde op 2018-12-29

Alles is prima verlopen met de bestelling en levering van velgen+winterbanden set. Dezelfde dag nog verzonden via PostNL. Duidelijke foto’s op de site die overeen kwamen met de werkelijkheid vond ik ook een pré.

Marcel De Vos beoordeelde op 2018-12-26

Uitstekende service
Had het product snel in huis
Ik gad ook een paar vragen die werden snel beantwoord

Bas van Steeg beoordeelde op 2018-12-24

Boudewijn Van Weert beoordeelde op 2018-12-23

Arjen Noordam beoordeelde op 2018-12-19

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Top.

Toon Moorman beoordeelde op 2018-12-19

Had tweedehands velgen besteld via de website,velgen zouden zonder beschadigingen zijn,maar ze waren gewoon in nieuwstaat,ook de levering voor €17,- voor vier velgen met banden door geheel Nederland is bijna onmogelijk.
Kortom een zéér snelle levering en een bijzondere kwaliteit.
Was zeer verrast.

Swen, bedankt.

Rouben S beoordeelde op 2018-12-17

Goede service!

Martine beoordeelde op 2018-12-08

Vlotte afwerking en extra moeite gedaan om je te helpen, ik woon in Belgïe en werd opgebeld voor extra informatie over de velgen.
Top !
Merci.