Groot egtenrayseweg 72

Google Plus/Places - 9,0

P D A beoordeelde op 2019-04-14

I am very satisfied
a great seller
each request was answered very quickly
super fast shipping
great value for money
***** best recommendation *****
Thank you very much

Jeffrey Bury beoordeelde op 2019-04-06

Harry beoordeelde op 2019-04-05

Prima bedrijf! Goed advies en een supersnelle, goedkope levering. Materiaal in prima conditie. Aanrader!

Clemens Peinbauer beoordeelde op 2019-04-02

Henny van Doorn beoordeelde op 2019-03-30

goede omschrijving en keurig snel geleverd!

Jurrien H beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering. Beetje slordig dat de prijs op marktplaats niet helemaal juist was. We hebben het verschil samen gedeeld. Prima oplossing!

Arjen Veendijk beoordeelde op 2019-03-25

Jan Van Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2019-03-03

Snelle levering en conform product omschrijving

Johan Weggemans beoordeelde op 2019-02-24

Netjes verpakt om beschadeging te voorkomen

Ivo A. beoordeelde op 2019-02-21

Uitstekende service. Velgen zagen er als nieuw uit en binnen 24 uur bezorgt. Doorgegeven profiel klopte helemaal. Mijn Mazda MX5 ziet er weer prachtig uit met deze nieuwe velgen.

stefaan aps beoordeelde op 2019-02-20

Correcte levering

Roeland Overvoorde beoordeelde op 2019-02-16

Reageerd snel en verstuurd netjes en beld er ook nog achteraan of het netjes ontvangen was. Top service

Kevin Hillaert beoordeelde op 2019-02-10

Caroline van Hilten beoordeelde op 2019-02-09

Snelle levering, zeer klantvriendelijk. Ik ga ze zeker aanbevelen!

W.G. G. beoordeelde op 2019-02-04

We hebben geleverd gekregen wat op de site werd beloofd. (o.a. profieldiepte van de banden)
Verder waren de l.m. velgen prima beschermd tegen beschadigen tijdens vervoer.

Martin Koning beoordeelde op 2019-02-03

Velgen besteld bij velgengroothandel, geen naafkapjes bij geleverd. Al een paar keer contact opgenomen maar nog steeds niets ontvangen

Reactie van velgengroothandel:
Wij hebben aangegeven deze te na te leveren zodra wij de juiste maat weer op voorraad krijgen. Dit is naar de klant gecommuniceerd. vandaag 5-2-2018 zijn de juiste naafkappen binnen bij ons en deze worden morgen ook zoals beloofd naar de klant gestuurd.

sven

RG beoordeelde op 2019-02-03

Snelle levering, goede banden maar zijn wel uit 2012. Velgen prima.

Dhr. J de Goede beoordeelde op 2019-01-26

Dinsdag geappt met Sven, binnen twee minuten antwoord gekregen op mijn vraag. ‘s middags bestelt en volgende dag waren mijn banden incl LM-velgen in Zaandam geleverd. (Voor maar €17,-) Banden al gemonteerd en zien er perfect uit en auto rijdt ook goed. Boven verwachting. Dankjewel.

Robin van Tilburg beoordeelde op 2019-01-20

Thomas Bosboom beoordeelde op 2019-01-03