Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Zwaluwenweg 22
3762 VC Soest
+31629815160

6,9

Kolijn beoordeelde op 2019-04-04

slechte communicatie,als excuus kunnen niet in hun systeem,kunnen niet overweg met aangeleverde bestanden,annuleren order en weigeren het geld terug te betalen.

Zal het aanpassen als het geld teruggestort wordt!!

k beoordeelde op 2019-03-18

zeeeeeer slechte service ! er staat dat ze binnen 8 dagen leveren , maar na betalen had ik 5 weken later nog niks ontvangen , toen ik belde konden ze mn order niet vinden , en zou ik 5 min later terug gebeld worden ..3 x raden..ik werd niet terug gebeld .. toen ik weer gebeld had , zou ik per mail te horen krijgen wanneer ik de bestelling zou krijgen .. ook die heb ik niet gekregen ..ik kreeg een mail dat ze niks met ons bestand konden ( vreemd ... want dit bestand gebruiken we voor borduren , belettering enz. ) het geld hebben wij nog niet terug .

C.G. Plomp beoordeelde op 2019-03-15

Prachtige website, goede offerte. Vooraf betalen navraag over levering, geen reactie.
telefonische beriekbaarheid slecht!
Na eindelijk contact toezegging dt het wordt uiygezocht en reactie volgt!
Reactie volgt niet
Wel vooraf betalen biet leveren dat is vlagzo!

Arjen beoordeelde op 2019-03-13

Een vlag besteld, kreeg echter een vlag in de verkeerde afmeting (210x130cm). En logo was daarop dus ovaal ipv rond. Werd afgedaan als krimp terwijl de vlag die besteld was 150x225cm was. Meerdere keren achteraan gebeld, gemaild.. geen reacties. Wederom contact gezocht met vraag dit te herstellen. En toen was de printerkop kapot... wacht nog op een vlag en antwoord. I.v.m. deadline dezelfde vlag bij andere leverancier besteld, binnen 4 dagen in huis, perfect. Ik zag dus graag de betaalde kosten (incl. btw) binnen 8 dagen retour op onze rekening gestort wegens wanprestatie, ook op die email is nog niet gereageerd.

Lubach.M beoordeelde op 2019-02-18

Gedetailleerde bestelling besproken en gedaan, daarna een offerte gekregen en vooruit betaald, zou binnen 2 a 3 wkn geleverd worden.
Nu 3 maanden verder, na meerdere keren ZELF hebben moeten bellen, ze maken namelijk wel afspraken om terug te bellen, maar ze doen dat nooit.
Dan kunnen ze niet voldoen aan de bestelling en de offerte die ze zelf goedgekeurd hebben en willen dat afdoen met 49 euro. Mast is wel goed geleverd, na 2,5 maand, vlag en wimpels uiteindelijk wel maar niet volgens offerte.
Zeer slechte communicatie, geld is binnen en bij problemen zeggen ze sorry, nieuwe medewerker had het niet mogen goed keuren maar is nu ontslagen. U krijgt een credit nota, meer kunnen we niet voor u doen.

Ans beoordeelde op 2018-12-01

Zeer snelle service, goede prijs kwaliteit. Aanrader voor iedereen die een goede kwaliteit vlag nodig heeft.

Gj Limburg beoordeelde op 2018-11-14

Komt afspraken niet na.. slechte levering en te laat... slecht te bereiken en als je ze aan de telefoon hebt proberen ze onder de afspraken uit te komen..

Reactie van vlagzo:
Jammer dat u het zo neemt. We hebben er alles aan gedaan en u zelfs gratis vlag aangeboden bij een nieuwe opdracht. U zou een nieuwe order inzenden, maar nooit ontvangen en pas later. keurig de in kosten gebrachte spoedkosten terug gestort.

peter van der Weerd beoordeelde op 2018-11-08

Prima, snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Reactie van vlagzo:
Fijn om te horen en tot een volgende keer.

Gr.
Vlagzo team

Johan Homan beoordeelde op 2018-11-07

Leuke site, die toegankelijk aangeeft wat de bedoeling is.
Als je het programma invult, moet allereerst betaald worden. Op zich prima, maar niet heel prettig.
Ik zond niet het juiste bestand en daarna ging bij mij het e.e.a. mis met de bestelling en levering
Vlagzo heeft het uiteindelijk snel en keurig opgelost!

Reactie van vlagzo:
Goedemiddag, ja zie dat er e.e.a. is mis gegaan. Begon met het aanleveren van een verkeerd document waarna we van u verschillende documenten hebben ontvangen. Als er dan is mis gaat gaat bij u nu alles mis. Vinden dit zeker vervelend en willen u tegemoet komen met een gratis vlag. Met dien verstande dat u de melding van 2 sterren achterwege laat. Dit kost ons klanten en dat willen wij niet. Wij willen het graag met u oplossen. Het is ook nooit onze bedoeling geweest u in het ongewisse te laten.

Storm Stooker beoordeelde op 2018-11-07

Uitermate slecht in communiceren, geregeld status van bestelling moeten opvragen. Gestuurd van het kastje naar de muur en primaire bestelling pas na 2 producties succes.

Goedemiddag,

Uw eerste aangeleverde bestand was niet juist. Na ontvangst nieuwe bestand direct geproduceerd en op tijd bij u afgeleverd.

Ria beoordeelde op 2018-11-02

Zeer tevreden over het mooie resultaat. Goede service, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

SMART Online Solutions beoordeelde op 2018-11-01

Groot aantal vlaggen en twee spandoeken besteld voor een evenement van ons bedrijf. Bestanden waren in eerste instantie niet juist maar erg goed geholpen met de opmaak en zeer tevreden met het eindresultaat!

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Gr. Het Vlagzo team

Hans beoordeelde op 2018-10-24

Levertijd schoof iets op maar in overleg. Goede kwaliteit en echt messcherpe prijzen. Zeer tevreden

Ane van Ekeren beoordeelde op 2018-09-23

Levertijd werd niet gehaald. Geen tussentijdse melding levering is vertraagd. Verwarring over bestelling. Uiteindelijk is het wel goed gekomen

Reactie van vlagzo:
Nu zijn er geen vertragingen meer. Bij uw volgende bezoek en opdracht ontvangt u van ons een 20% korting ter compensatie.

Frenchy beoordeelde op 2018-09-12

Goede service, en een zeer mooi product. Vanwege vakantie iets later geleverd dan normaal.. maar hier is netjes over gecommuniceerd.

H. van Putten beoordeelde op 2018-09-10

Goede kwaliteit vlaggen en vriendelijk geholpen. Inmiddels hier 2x vlaggen voor ons horecabedrijf besteld.

Bever beoordeelde op 2018-09-10

Zeer tevreden. Goede prijs en kwaliteit

M. Brandans beoordeelde op 2018-08-31

Super geholpen met order vlaggen. Snel in huis. Aanrader

Bo Fokkes beoordeelde op 2018-08-02

Zeer ontevreden over de service, vlag veel te laat bezorgd op het verkeerde adres en communicatie erg slecht. Ik ga hier nooit meer bestellen en raad anderen aan om dat ook NOOIT te doen.

Reactie van vlagzo:
Deze opdracht is niet gelopen zoals het had moeten zijn. De volgende keer zal dit niet meer kunnen gebeuren Gr. Vlagzo team

Evelien beoordeelde op 2018-07-26

Na enige ontevrededenheid en een vlag die niet naar wens was,
Keurig door hun opgelost nog niet 4 maar 8 vlaggen ontvangen.
Alsnog erg tevreden. Mooie kwaliteit en kleuren.

Reactie van vlagzo:
Deze relatie is uiteindelijk zeer tevreden. Heeft niet 4 maar zelfs 8 vlaggen ontvangen in een sublieme kwaliteit. Reactie klant is zeer tevreden. Gr. Vlagzo team