Zwaluwenweg 22
3762 VC Soest
+31629815160

8,3

peter van der Weerd beoordeelde op 2018-11-08

Prima, snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Reactie van vlagzo:
Fijn om te horen en tot een volgende keer.

Gr.
Vlagzo team

Johan Homan beoordeelde op 2018-11-07

Leuke site, die toegankelijk aangeeft wat de bedoeling is.
Als je het programma invult, moet allereerst betaald worden. Op zich prima, maar niet heel prettig.
Ik zond niet het juiste bestand en daarna ging bij mij het e.e.a. mis met de bestelling en levering
Vlagzo heeft het uiteindelijk snel en keurig opgelost!

Reactie van vlagzo:
Goedemiddag, ja zie dat er e.e.a. is mis gegaan. Begon met het aanleveren van een verkeerd document waarna we van u verschillende documenten hebben ontvangen. Als er dan is mis gaat gaat bij u nu alles mis. Vinden dit zeker vervelend en willen u tegemoet komen met een gratis vlag. Met dien verstande dat u de melding van 2 sterren achterwege laat. Dit kost ons klanten en dat willen wij niet. Wij willen het graag met u oplossen. Het is ook nooit onze bedoeling geweest u in het ongewisse te laten.

Ria beoordeelde op 2018-11-02

Zeer tevreden over het mooie resultaat. Goede service, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan.

SMART Online Solutions beoordeelde op 2018-11-01

Groot aantal vlaggen en twee spandoeken besteld voor een evenement van ons bedrijf. Bestanden waren in eerste instantie niet juist maar erg goed geholpen met de opmaak en zeer tevreden met het eindresultaat!

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Gr. Het Vlagzo team

Hans beoordeelde op 2018-10-24

Levertijd schoof iets op maar in overleg. Goede kwaliteit en echt messcherpe prijzen. Zeer tevreden

Ane van Ekeren beoordeelde op 2018-09-23

Levertijd werd niet gehaald. Geen tussentijdse melding levering is vertraagd. Verwarring over bestelling. Uiteindelijk is het wel goed gekomen

Reactie van vlagzo:
Nu zijn er geen vertragingen meer. Bij uw volgende bezoek en opdracht ontvangt u van ons een 20% korting ter compensatie.

Frenchy beoordeelde op 2018-09-12

Goede service, en een zeer mooi product. Vanwege vakantie iets later geleverd dan normaal.. maar hier is netjes over gecommuniceerd.

H. van Putten beoordeelde op 2018-09-10

Goede kwaliteit vlaggen en vriendelijk geholpen. Inmiddels hier 2x vlaggen voor ons horecabedrijf besteld.

Bever beoordeelde op 2018-09-10

Zeer tevreden. Goede prijs en kwaliteit

M. Brandans beoordeelde op 2018-08-31

Super geholpen met order vlaggen. Snel in huis. Aanrader

Bo Fokkes beoordeelde op 2018-08-02

Zeer ontevreden over de service, vlag veel te laat bezorgd op het verkeerde adres en communicatie erg slecht. Ik ga hier nooit meer bestellen en raad anderen aan om dat ook NOOIT te doen.

Reactie van vlagzo:
Deze opdracht is niet gelopen zoals het had moeten zijn. De volgende keer zal dit niet meer kunnen gebeuren Gr. Vlagzo team

Evelien beoordeelde op 2018-07-26

Na enige ontevrededenheid en een vlag die niet naar wens was,
Keurig door hun opgelost nog niet 4 maar 8 vlaggen ontvangen.
Alsnog erg tevreden. Mooie kwaliteit en kleuren.

Reactie van vlagzo:
Deze relatie is uiteindelijk zeer tevreden. Heeft niet 4 maar zelfs 8 vlaggen ontvangen in een sublieme kwaliteit. Reactie klant is zeer tevreden. Gr. Vlagzo team

Bas beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering? Niet bepaald. De 6 werkdagen die in de order stonden, bij lange na niet gehaald. Zelf gebeld....vertraging uit China, wordt volgende week geleverd. Einde van die week nog maar eens gebeld, want zelf geven ze geen updates....hela, die vlaggen liggen hier al een week te wachten om te worden verzonden. Volgende keer kiezen we een andere leverancier.

J Francken beoordeelde op 2017-10-13

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede drukproef ontvangen, daarna gemaakt en snel bij ons bedrijf geleverd.
Zal indien nodig zeker weer een bestelling plaatsen

Denise beoordeelde op 2017-10-13

Mooi groot spandoek inclusief bedrukken ontvangen van VlagZo. Zou het zeker aanraden.

Hylkema beoordeelde op 2017-10-10

Ben heel goed geholpen door Vlagzo
Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Wij komen zeker terug.

Levi beoordeelde op 2017-10-09

Goede kwaliteit vlaggen en mooi op tijd geleverd. De kosten voor spoedbezorging zijn wel hoog, maar dat was deze keer niet anders.

Rijkens beoordeelde op 2017-10-09

Super ervaring! Goed overleg gehad met Marten, waarnaar er een mooie drukproef kwam geheel passend bij mijn aangegeven wensen. Levering was ook snel en het product van hoogwaardige kwaliteit.

Danny van Veen beoordeelde op 2017-10-06

Goede service en bovendien snel bereikbaar per telefoon toen ik nog een aantal vragen had. De bestelde gevelvlaggen binnen de toegezegde 4 dagen bezorgd in hoge kwaliteit!

Danny beoordeelde op 2017-10-04

Super snel geleverd en goede prijs / kwaliteit verhouding.
Echte aanrader!