Zwaluwenweg 22
3762 VC Soest
+31629815160

J Francken beoordeelde op 2017-10-13

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede drukproef ontvangen, daarna gemaakt en snel bij ons bedrijf geleverd.
Zal indien nodig zeker weer een bestelling plaatsen

Denise beoordeelde op 2017-10-13

Mooi groot spandoek inclusief bedrukken ontvangen van VlagZo. Zou het zeker aanraden.

Hylkema beoordeelde op 2017-10-10

Ben heel goed geholpen door Vlagzo
Goede kwaliteit en prijs verhouding.

Wij komen zeker terug.

Levi beoordeelde op 2017-10-09

Goede kwaliteit vlaggen en mooi op tijd geleverd. De kosten voor spoedbezorging zijn wel hoog, maar dat was deze keer niet anders.

Rijkens beoordeelde op 2017-10-09

Super ervaring! Goed overleg gehad met Marten, waarnaar er een mooie drukproef kwam geheel passend bij mijn aangegeven wensen. Levering was ook snel en het product van hoogwaardige kwaliteit.

Danny van Veen beoordeelde op 2017-10-06

Goede service en bovendien snel bereikbaar per telefoon toen ik nog een aantal vragen had. De bestelde gevelvlaggen binnen de toegezegde 4 dagen bezorgd in hoge kwaliteit!

Danny beoordeelde op 2017-10-04

Super snel geleverd en goede prijs / kwaliteit verhouding.
Echte aanrader!

M. de Winkel beoordeelde op 2017-10-04

Goede service en lekker snel geholpen via de chatfunctie. Goede prijzen en lekker overzichtelijk. Kwaliteit gewoon super.

B. Janssen beoordeelde op 2017-10-04

Zeer tevreden met de kwaliteit van de geleverde beachflags bedrukt met ons logo. Prima service en op tijd geleverd.

C. Degen beoordeelde op 2017-10-04

Zowel de vlaggen als de bedrukking waren van goede kwaliteit. Verder heb ik de bestelling netjes binnen 4 dagen ontvangen en ben ik goed en snel geholpen met mijn vraag via de mail.