Nijverheidsweg 6

7,8

Martien beoordeelde op 2019-06-14

Prima site en winkel

Shanella van loon beoordeelde op 2019-05-04

Gisteren verkeerde pakket van een andere klant gekregen mail gestuurd nu nog geen reactie gehad baal ik van !!

Reactie van volleybaldirect.nl:
Beste Shanella,

Wij hebben vrijdag geconstateerd dat wij twee adres stickers verwisseld hebben. Na deze ontdekking hebben wij, gelijk vrijdag middag, geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen om je dit te melden, helaas kregen wij hier geen contact en konden wij je dus niet op de hoogte stellen van ons foutje.

De mail welke jij ons gestuurd hebt staat gedateerd op vrijdag avond. Omdat wij in het weekend gesloten zijn hebben wij je mail vanochtend (maandag) pas gezien en direct beantwoord. Wij hopen dat wij dit naar wens hebben gedaan.
In deze mail staat ook dat je eigen pakketje inmiddels weer onderweg is jou kant op.

Mochten er na aanleiding van de gestuurde mail nog vragen of opmerkingen zijn horen wij deze graag.

Sportieve groet,

Balsportdirect.

Ruurd beoordeelde op 2019-02-13

Correcte, snelle levering tegen een concurrerende prijs.

Rienk Flendrie beoordeelde op 2019-01-24

Binnen een dag geleverd. Prima.

Tim beoordeelde op 2018-06-15

Goede service, binnen beloofde tijd geleverd.

Fred Sonneville beoordeelde op 2018-06-15

Mijn ervaringen tot nu toe zijn dat je altijd snel en goed wordt geholpen. Ik heb een pakket aan kleding besteld incl. sponsorbedrukking. Vooraf krijg je een voorbeeld toegestuurd hoe het er uit gaat zien zodat je niet verrast kan worden met het verkeerde. Meewerkend en denkend om de bestelling tijdig in huis te krijgen. Top! Past het niet? Dan wordt het juiste snel en soepel geregeld.

Niels de Vries beoordeelde op 2018-06-14

Zeer snelle en nette levering, tevens goed bereikbaar bij vragen.
Al jarenlang klant en nog geen enkele slechte ervaring gehad!

P. beoordeelde op 2017-08-02

Ik heb een paar volleybalschoenen gekocht. Productinformatie is duidelijk en helder. De webshop heeft een heldere opzet. Ook kun is de webshop via diverse wegen te bereiken bij vragen of opmerkingen.

Prima prijs/kwaliteit-verhouding.

Verzending verloopt volgens afspraak en zoals staat aangegeven bij elk product.

Leon Kleynen beoordeelde op 2015-10-05

Slecht service en geen levering

2015