Deel je ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog je omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

VSDeal.com

Koperweg 11-J
2401LH Alphen aan den Rijn
+31 172-820234
KvK 511368210

Geverifieerd door WebwinkelKeur

VSDeal.com

Gemiddelde beoordeling

8,0

108 beoordelingen

Beoordeling van klanten

76%

5%

19%

2017
VSDeal.com

Dreen beoordeelde op 2017-01-20

Week geleden bestelling voor batterijen geplaatst. Moeten e-mailen omdat de bestelling nog stond op verwerken betaling terwijl deze al lang betaald was.
Werd met excuses n.a.v het mailtje aangepast. Na een week weer gemaild waarom de zending nog niet verstuurd was. Weer excuses en zou worden verzonden.
Gister pas ontvangen. Nooit enige track or tracé info ontvangen dan wel verzendbevestiging.
Zal niet zo snel weer bestellen.

VSDeal.com

R H beoordeelde op 2016-12-15

Product besteld bij deze club maar gelijk gecanceld. Hiervan een bevestiging ontvangen en daarna niets meer vernomen. Na 20 dagen maar eens geïnformeerd hoe het ermee staat en of ik mijn geld terug en wanneer ontvang? Telefonisch zijn zij al weken niet bereikbaar dus via e-mail. zie onderstaande relaas.....

Op Di, 13 Dec at 8:35 PM , 02******g <info@0******g.nl> schreef:
Beste VSDEALS,
Hierbij wil ik een klacht doen m.b.t. het niet en te laat RETOUR BETALEN BINNEN DE WETTELIJKE TERMIJN van 14 dagen !
De door mij betaalde goederen zijn dezelfde dag telefonisch geannuleerd en niet afgestuurd. IK VORDER HIERBIJ PER OMGAANDE MIJN BETAALDE € **.** RETOUR.
===================================================
Het antwoord is als volgt de volgende dag van VSDEALS:
Beste 02*****g,
Bedankt voor uw bericht.
Vervelend om te lezen dat u het aankoopbedrag nog niet retour heeft ontvangen. Dat is zeker ook niet onze bedoeling.
Ik heb uw bestelgegevens erbij gepakt en zie staan dat uw bestelling op 23 november is gecrediteerd op het moment van creditering stuurt ons systeem u ook een mail ter informatie dat uw bestelling is gecrediteerd en dat wij geen rekeninggegevens opslaan in verband met veiligheidsredenen en dat u deze gegevens door kan geven in uw VSDeal account of mocht u hier niet uitkomen ons een mail sturen zo dat wij het voor u in orde kunnen maken. Het is natuurlijk mogelijk dat deze mail ergens is blijven hangen. Onze excuses. Wat ik voor u ga doen is het aankoopbedrag laten uitbetalen.
Binnen 10 werkdagen staat dit bedrag op uw rekening.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
R***ne M***p
VSDeal.com
=====================
Dus het is de klant zijn eigen schuld dan had ie maar een account aan moeten maken??? Dit slaat natuurlijk nergens op en ik mag nu dus nogmaals 10 DAGEN WACHTEN ? Webwinkelkeur ik geloof niet dat dit de bedoeling is.... Heb uiteraard terug gemaild dat ik dit niet accepteer maar tot op heden geen reactie. vandaar dat ik maar dan een slechte beoordeling moet geven. Ik exploiteer zelf 3 webwinkels en hoef dit bij mijn klanten niet te proberen sterker nog wij wachten geen 14 dagen en nemen actief contact met de klant op. Men houdt zich dus verre van aan de regels, zie ik aan de klachten op internet over dit bedrijf. Een account aanmaken als verplichting? Dat is echt niet meer van deze tijd.... Waarvan akte een zeer ontevreden ex klant. R. H.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

M. Mostert beoordeelde op 2016-10-25

Heb besteld , maar nooit spullen ontvangen, zij zeggen pech, na 30 dagen kunnen wij u niet meer helpen, slechte service , ga er nooit meer bestellen

VSDeal.com

Henk Thomas beoordeelde op 2016-10-11

Heb circa 10 maal de onderstaande klacht naar VSDeal verzonden. Uiteraard nog steeds geen antwoord ontvangen.

Geachte dames en heren,

Er moet mij iets van het hart: zakendoen bestaat niet alleen uit de levering van artikelen, en het vooraf incasseren van de kostprijs daarvan, maar een veel belangrijker vormt de SERVICE achteraf. Daarmee creëert u een band met uw klant hetgeen kan resulteren tot meer zaken in de toekomst.

Aan een juist gevoel voor service ontbreekt het er bij uw bedrijf helaas aan. Al op vrijdag 23 september jl. meldde ik u, via het contactformulier op uw site, dat de voeding van één van de 2 door u geleverde AEG draadloze telefoons de geest had gegeven. Ik verzocht u mij, uiteraard onder garantie, een nieuwe voeding te sturen, zodat ik de bewuste telefoon weer kan gebruiken. U belooft binnen 24 uur, uiteraard op werkdagen, mij een antwoord te sturen, maar u raadt het al ………………. ik kan wachten tot ik een ons weeg want een antwoord uwerzijds komt er niet.

Daar uw contactformulier kennelijk niet werkt benader ik u op deze wijze met het dringende verzoek mij per omgaande een nieuwe voeding te zenden.

Ik hoop dat u nu wel uw, op de website gedane, toezeggingen gestand zult doen en zie uw omgaande reactie (of liever uw omgaande verzending van een nieuwe voeding) met belangstelling tegemoet.

m.vr.gr.
Henk Thomas
Leeuwetand 39
1775 BS Middenmeer


Reactie van VSDeal.com:
Beste Henk Thomas,

Bedankt voor uw beoordeling.
Hier schrikken wij van. Dit is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat u geen service ervaart bij ons.

Ik heb in ons mailsysteem nagekeken of wij uw mails beantwoord hebben.
Onder de volgende ticketnummers heeft u ons gemaild en hebben wij gereageerd voor een eventuele oplossing:
#556004,#556398,#556667,#556853,#556957,#556957,#556669,# 556711, #556852, #556922,# 556956 en #556995
Helaas hebben wij nooit een reactie van u ontvangen op onze mail hierdoor hebben wij uw klacht niet verder op kunnen pakken.

Ik ga er voor zorgen dat mijn collega van de klachten afdeling u vandaag telefonisch contacteert.
Wij gaan ons best doen om uw klacht zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

Onze voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Joanna
VSDeal.com
VSDeal.com

Ed beoordeelde op 2016-09-20

A4 papier bestel. Letter werd geleverd. 2x gemaild. Foto gestuurd, bevestiging van ontvangst RMA gekregen. Geen inhoudelijke reactie ontvangen. Klacht is niet afgehandeld.
VSDeal stelt in een reactie op deze melding op 5 september te hebben gereageerd op mijn mail. Is mij echter niet bekend.
Men heeft inmiddels het bedrag teruggestort. Daarmee is de klacht naar mijn tevredenheid afgehandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van VSDeal.com:
Vervelend om te lezen dat u onze berichten niet heeft ontvangen. Ik zie dat wij op 5 september antwoord op uw RMA hebben gestuurd. Ik zie dat uw aankoopbedrag naar u gecrediteerd is. Ik ga u onze antwoord van 5 september direct doorsturen.
VSDeal.com

P. Heijboer beoordeelde op 2016-07-13

In tegenstelling tot sommige beweringen over slechte service e.d. heb ik een zeer goede ervaring met deze webshop.
Heb in mei een artikel besteld dat niet voldeed aan de verwachting m.b.t. de gebruiksaanwijzing van het artikel en werd keurig te woord gestaan door een medewerkster.
Heb daarna een mail ontvangen met verzend informatie om het gratis te retourneren naar VSDeal.
Vervolgens verzonden per Kiala en begrepen dat het pakket is zoekgeraakt desondanks heb ik netjes het betaalde bedrag in 1 dag betaald gekregen op mijn rekening.
Dus kan niet anders zeggen prima service VSdeal en heb een groot vertrouwen in jullie.
Een punt van verbetering moet zijn voor VSdeal, nooit geen zaken meer doen met Kiala.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

Radder beoordeelde op 2016-05-07

Bestelling geplaatst. Na een aantal dagen een mail gestuurd om te vragen wanneer de bestelling komt. Geen antwoord op meerdere mails. Uiteindelijk 2x moeten bellen voordat ik de juiste info kreeg. Bestelling ondertussen ontvangen maar niet compleet. Waar ik de bestelling voor plaatste zat er niet bij. Ik vermoed dat het te groot was om te versturen. De mat waar het omgaat is nog wel in de verkoop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

Gary lawrence beoordeelde op 2016-05-06

Dit bedrijf komt zijn afspraken ten aan zien van garanties niet na !!

Ik heb een garage deur afstand bediening teruggestuurd ongeveer 2 maanden geleden en zij beloofde tot twee keer toe een nieuwe te sturen ! Nog steeds niet gebeurd !

Nep bedrijf !!

Gary Lawrence

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

Anja beoordeelde op 2016-04-18

Bestelling 2 weken geleden geplaatst. Krijg geen reactie meer na diverse mails over de levering. Had graag mijn geld terug maar dat zal wel moeilijk worden

VSDeal.com

dennis beoordeelde op 2016-04-18

heb op 03-04-2016 een Power Washer Waterspuit besteld na 2 keer geprobeerd te hebben contact te leggen met de klanten service heb ik maar geprobeerd om te bellen naar hun nummer maar dat word niet opgenomen
ben erg terleurgesteld wel staat er bij mij bestelling voltooid nou er is dus helemaal niks voltooid want ik heb niks

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

raymond beoordeelde op 2016-04-17

heb een night vision opzetbril besteld en reeds betaald. de bril heb ik nooit ontvangen, oplichterij.

VSDeal.com

Jeroen van Nierop beoordeelde op 2016-04-16

Ik wacht al 1,5 maand op mijn bestelling. Ik heb 3 mails gestuurd, maar geen antwoord. Nu 3x gebeld en iedere keer wordt gezegd dat ik teruggebeld wordt. Mooi niet dus. Oh ja, er is al 2x gezegd door de klantenservice dat de bestelling onderweg was en eigenlijk afgeleverd had moeten zijn. Ik wacht nog steeds. Kortom waardeloos!

Jeroen, Eindhoven

VSDeal.com

M van Leuken beoordeelde op 2016-04-09

Onderstaande is inmiddels opgelost, naar dagen van Mail en bellen. Uiteindelijk een medewerker aan de lijn gekregen die het product zelf handmatig heeft verzonden.
Echter blijft mijn beoordeling staan want zoals het gelopen is verdient ook namens de telefoniste van VSDeal geen schoonheidsprijs.


Apparaat gekocht bij VSDEAL op 25 maart en Ideal betaald, na een week een mail gestuurd waarom deze nog niet geleverd is.
Krijg ik een mail terug, oooo ik zie nu dat u pakket morgen verzonden wordt.

Volgende dag Track en trace nummer gekregen, geen pakket geleverd, en bij DHL is het track en trace nummer niet bekend. Weer mail gestuurd, echter wordt op elke mail pas 24 uur later gereageerd, inmiddels dus ander halve week verder ( 3 mailtje = 3 dagen)
Nu de vraag of ik vsdeal het track en trace nummer wil doorgeven? deze hebben jullie zelf gestuurd. Maakt overigs niet uit want ik heb geen goederen ontvangen, en tot heden nog steeds zending onbekend en geen spullen geleverd. Donderdag 7 april nog een mail gestuurd, niets meer gehoord, de beloofde 24 uur komen ze dus ook niet meer na. belachelijk slechte klantenservice.

Het lijkt erop dat ik geen spullen krijg en ook mij geld kwijt ben, service is waardeloos, communicatie is in deze digitale tijd veel te lang, oplossing draagt men niet aan!!!
Voor ons is het niet anders dan de rechtelijke macht om een uitspraak te vragen, die zijn sneller mee dan VSDeal!

VOOR MIJ NOOIT GEEN VSDEAL MEER, U BENT GEWAARSCHUWD.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

Anoniem beoordeelde op 2016-04-09

25-03-2016 bestelling geplaatst voor €80,80 en mijn bestelling zou VSdeal binnen 5 werkdagen opsturen, tot op heden heb ik helaas niks ontvangen! Meerdere malen gebeld helaas geen gehoor!! Ik ontving een mail (05-04-2016) van VSdeal dat mijn bestelling verzonden was via DHL en de zending was niet te volgen en gisteren gebeld met DHL en blijkt dat VSdeal helemaal geen pakket aangeboden heeft!! Meer dan 5 berichten gestuurd, helaas geen enkel reactie!!! Ik ontvang graag mijn geld terug op mijn rekening!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

Bert Visser beoordeelde op 2016-03-10


snelle aflevering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

kenneth beoordeelde op 2016-03-06

Niet goed geleverd 1ipv 2 produkten en met bellen en klachten kom je nergens


Reactie van VSDeal.com:
Beste Kenneth,
Vervelend om te horen dat ons magazijn een fout heeft gemaakt bij het versturen van uw bestelling. Kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0172 - 820234? Wij lossen uw klacht namelijk graag op.
Groet,
VSDeal.com
VSDeal.com

Pietje B. beoordeelde op 2016-03-05

Geen van de twee opgestuurde items werkte. Waardeloos.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van VSDeal.com:
Beste Pietje,
U heeft bij ons slechts één artikel aangeschaft namelijk een USB aansteker. Heeft u deze eerst opgeladen alvorens deze te proberen? En heeft u al contact gezocht met onze klantenservice over het feit dat hij niet werkt? Dan sturen wij u namelijk zonder problemen een vervangend product toe.
Groet,
VSDeal.com
VSDeal.com

heiko de vries beoordeelde op 2016-03-05

Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
VSDeal.com

Jaap beoordeelde op 2016-03-05

Lamp deed t eerst niet, maar met hulp van telefoniste opgelost

VSDeal.com

Gerard Straatman beoordeelde op 2016-03-05

Snelle levering maar vooral conform afspraak!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Kom je toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kun je het geschil voorleggen aan DigiDispuut welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door jou

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heb je iets besteld bij een lid? Dan vragen we je vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiekelijk getoond zodat je een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat je de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Ben je een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog je omzet met ons keurmerk + reviewsysteem. Voor een lidmaatschap betaal je slechts een klein bedrag per maand.