Kassandralaan 21
7577KT Oldenzaal
+31612030994

8,7

E. beoordeelde op 2018-06-25

Op vrijdag ruim voor 4 uur een horloge besteld zodat deze op zaterdag binnen zou komen. Echter kreeg ik op zaterdag het bericht dat het horloge niet was aangemeld bij PostNL.. Contact opgenomen met het bedrijf maar zij leggen de schuld bij PostNL en zeggen dat de horloge pas op dinsdag binnen komt wat dus te laat is om het horloge als cadeau te geven.. Het bedrijf toont geen enkele medewerking en dus ook nog moeten betalen voor het terugsturen van het horloge!!

Reactie van watchitnow:
Jammer dat u onze service zo ervaart en op deze manier een negatieve reactie achterlaat.

Zoals ik u ook via de mail heb laten weten is uw pakketje dezelfde vrijdag als Brievenbuspakje+ met Track en Trace verzonden via PostNL. Wij doen deze brievenbuspakjes altijd in de brievenbus net als onze normale post, dit kan ook volgens PostNL (https://goo.gl/K6oC6B). De Track en Trace code wordt dan meestal 's nachts actief. PostNL doet zijn best om alle post de volgende dag te leveren. Helaas was dat deze keer niet het geval, dit staat tevens op hun website: "Als u vóór de buslichting uw Brievenbuspakje+ verstuurt, dan wordt deze meestal de volgende werkdag bezorgd". Wij kunnen niets doen aan een dergelijke vertraging. U heeft het horloge terug kunnen sturen en het bedrag van de bestelling plus verzendkosten van ons naar uw adres terug gekregen.

De retourverzendkosten worden niet vergoed, dit is een van de redenen dat wij horloge zo voordelig kunnen aanbieden. Ik heb zelfs nog geprobeerd de verzendkosten van het heensturen terug te krijgen bij PostNL zodat ik deze aan u kon doorgeven. Maar dat was helaas niet mogelijk.

Ronald beoordeelde op 2017-01-20

Prima service en snelle levering.

Horloge had een defect maar kreeg kosteloos een nieuwe opgestuurd!

Chapeau.

Kilic beoordeelde op 2016-07-20

Had een bestelling gedaan, was er niet tevreden over. Mailtje gestuurd, snelle reactie terug gekregen en het probleem was snel verholpen. Super service, gratis extra batterij en lage kosten, kortom gewoon doen!

Myrthe beoordeelde op 2015-04-30

Super snelle en nette levering.
Product op maat gemaakt, extra batterijtjes en schakels.

mlv beoordeelde op 2015-03-11

horloge werd snel bezorgd. en ik ben er echt gek op. ik ga hem ook in de andere versie bestellen!

Henk beoordeelde op 2014-12-09

Erg goede service

L. beoordeelde op 2014-10-04

Ik had een horloge besteld maar die bleek niet op voorraad te zijn, dit werd dezelfde avond nog doorgegeven en ik kon kiezen tussen een iets ander model of mijn geld terug. Voor het eerste gekozen en er zat nog een extraatje voor het ongemak bij! Top!

2014