Simon Stevinweg 17
6827BS Arnhem

8,9

Bol.com 137 9,1

J.W Mulder beoordeelde op 2019-07-18

Mooie website, heel veel artikelen die snel geleverd worden tegen een aantrekkelijke prijs. Ben in winkel in Arnhem geweest, fijn personeel die alle tijd voor je nemen om iets uit te leggen, kortom, ben heel tevreden.

Leen brand beoordeelde op 2019-07-18

Olof Verweij beoordeelde op 2019-07-15

Snel en eenvoudig te bestellen

Joost Brood beoordeelde op 2019-07-15

Wim Hietbrink beoordeelde op 2019-07-15

Martin Schultz beoordeelde op 2019-07-13

Uitstekende service en snelle levering.

Henk de Bie beoordeelde op 2019-07-04

Op de website stond 'voor 14.00 uur besteld, de volgende dag in huis'. Een aantal dagen later kreeg ik het pakket. 1 item staat als geleverd op de pakbon maar zat niet in het pakket. Een ander item staat als nalevering maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen (bijna 2 weken geleden). Op een mail met de vraag waar mijn item blijft krijg ik geen antwoord. Ik heb wel betaald helaas.

Reactie van watersportvoordeel:
Hallo Henk,

Op onze website staat voor 14:00 EN op voorraad dan word het de zelfde dag verstuurd.

Echter hadden wij niet al uw bestelde producten op voorraad. Op 25 Juni heeft u de bestelling geplaatst en 27 juni is het afgeleverd. De nalevering kon niet meer plaats vinden omdat ze niet meer leverbaar zijn.

Dit verschil is 1 Juli aan u terug betaald. Per mail bent u daarvan op de hoogte gesteld. Excuses voor het ontstane ongemak.

Wim Dannenberg beoordeelde op 2019-06-12

Goede & snelle levering

Fons Hoes beoordeelde op 2019-06-12

Het bestelde artikel is juist geleverd in het tijdbestek wat aangegeven was op de webside, prima service en kwaliteit.

Hans Groot beoordeelde op 2019-06-08

Super, spullen lekker snel in huis !

Jack Wartenhorst beoordeelde op 2019-06-07

Heb cilinder slot besteld, stonden geen afmetingen bij...ga nu gaten moeten vullen!
Heb ook de bestelling van iemand in Duitsland ontvangen...logistiek niet in orde bij jullie. Op de leveringsbon een andere naam dan op leveringsadres.

Hendri Roffel beoordeelde op 2019-06-07

Product op tijd en naar verwachting.

Philippe Wynen beoordeelde op 2019-06-03

ik verkrijg een mail dat mijn bestelling verpakt is en later verkrijg ik een mail dat mijn bestelling niet op stock is en dat de leveringstermijn ca 2 weken zal zijn...? Wat is nu de conclusie? Verpakt of niet op voorraad??

Alle Runhart beoordeelde op 2019-06-03

Correcte en snelle afhandeling

jacko van meurs beoordeelde op 2019-06-03

vlotte afhandeling van de bestelling en zeer goed geinformeerd tijdens het proces (4 mails totaal ontvangen).

Rob beoordeelde op 2019-05-03

...

MJJ beoordeelde op 2019-05-02

snelle levering, goede prijs

Hans van der Plaat beoordeelde op 2019-05-02

Snelle service

Y Bloemhof beoordeelde op 2019-04-26

Dit bedrijf blijft je spammen met reclame, afmelden gaat niet, link werkt niet.
Heb ook al klachten bij de ACM neer gelegd, weten ze van, maar ze hebben er gewoon schijt aan.

hans Hendriks beoordeelde op 2019-04-04

Goede service