Simon Stevinweg 17
6827BS Arnhem

8,2

MLM Vermeulen beoordeelde op 2019-01-07

Mijn Bestelling is goed verlopen en afgehandeld.

Marco Claassen beoordeelde op 2019-01-05

2 weken geleden een filter besteld en nog niet binnen.het zou enkele dagen geleden verzonden zijn maar nog niet binnen.de eerste en de laatste keer...

Reactie van watersportvoordeel:
Hallo, Spijtig dat u dit ervaart. Zoals op de website is vermeld geweest waren wij gesloten in de vakantie periode. Uw bestelling is 04 01 2019 om 13:38 afgeleverd.
Excuus voor het ontstane ongemak.

freddy praet beoordeelde op 2019-01-05

eerste bestelling was toch goed

p.j.m. de jongh beoordeelde op 2018-12-08

snel geleverd. en het juiste produkt

Ilona Diepeveen beoordeelde op 2018-12-02

snelle levering van een goed product

Jan Esselink beoordeelde op 2018-12-02

Het bestelde artikel was prima, maar de verzending en de kosten voor zo’n klein brievenbus artikel zijn wel buiten proporties. Een grote bestelauto van GLS heeft twee achtereenvolgende dagen voor de deur gestaan om dit postpakketje af te leveren. Zonde van de tijd en kosten

G van der Lee beoordeelde op 2018-11-03

Heb kritiek op de webside Selecteren van een item is onduidelijk. Zo zijn niet alle items met nummer gerelateerd aan een plaatje., waardoor onduidelijkheid ontstaat. Hierdoor is een foute levering ontstaan.
Contact is vriendelijk en behulpzaam. Afhandeling loopt nog.

Bram Roza beoordeelde op 2018-10-08

snelle levering

Ruud Gortworst beoordeelde op 2018-10-08

Geen info ontvangen wanneer de bestelling geleverd zou worden. Moest erachteraan bellen of- en wanneer het zou komen. Daar is wel weer direct op gereageerd.

Ad van den Berg beoordeelde op 2018-09-20

Levering duurde langer dan we tegenwoordig gewend zijn.

PJM Wijgers beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering! Bedankt.

Guido Laenen beoordeelde op 2018-09-01

Geleverd materiaal is eerste klas, maar verzending duurde langer dan volgens de website, en bij 1ste email geen reactie, pas na 2de bericht ontvangen van verzending. maar dan zonder track en trace code,
uiteindelijk alles toch in goede staat ontvangen.

Hugo Depauw De Boomhut beoordeelde op 2018-07-03

De bestelde snapsluiting+gaffel bleek in de maat L=70mm een levertijd van 4-6 weken te hebben; er werd door "Trudy" de onmiddellijk leverbare maat groter L=87mm voorgesteld !
Deze attente oplossing heb ik erg geapprecieerd.

P.A. van den Berg beoordeelde op 2018-06-01

Bestelling wel bevestigd maar daarna vergeten

Wendy Verburg beoordeelde op 2018-06-01

Heel tevreden, dinsdag besteld, woensdag al gelijk binnen!!

Bart beoordeelde op 2018-05-20

Ik bestelde op donderdagavond, zodat ik op zaterdag mijn pakketje kon verwachten. Op vrijdagmorgen stond het als "klaar om te verzenden" in mijn account. Op maandag werd het eindelijk verzonden, en kreeg een email dat ik een track&trace code zou ontvangen, maar woensdag kreeg ik het pakketje zonder ooit een code te hebben ontvangen. Ik kon het pakketje wel traceren aan de hand van de code op het adreslabel, maar daar heb je achteraf niks aan.
Toen bleek dat er een paar karabijnhaakjes van het verkeerde type geleverd waren. Ik stuurde daar gelijk een een ticket over, maar geen antwoord. Ik stuurde een paar dagen later een bericht via hun contactformulier, maar geen antwoord. De maandag daarop stuurde ik een email, en kreeg eindelijk bericht terug dat de karabijnhaken in het verkeerde vak lagen en de juiste besteld zijn. Die ontving ik de vrijdag daarop. Ik stuurde wel direct een email terug met de vraag die ik al een paar keer eerder gesteld had, hoe we het retourneren van de twee verkeerd geleverde haken zouden regelen. Geen reactie. Pas als reactie op mijn zoveelste email kreeg ik de dinsdag daar weer op dat ik die niet terug hoefde te sturen (zal wel ivm de verzendkosten zijn, die hoger zouden zijn dan de waarde van de haakjes).

Resumerend:
- Geen track&trace code, ondanks toezegging.
- Late levering
- Foute levering
- Bijzonder summiere en trage communicatie

Er valt nog een hoop te verbeteren bij Watersportvoordeel.nl

Jan De Meyer beoordeelde op 2018-05-05

Het bestelde was ok. De levering liet op zich wachten en er was geen info waar het pakket zich bevond.

koen boeckx beoordeelde op 2018-05-03

tijdig geleverd wat besteld werd:-)

pieter stoffel beoordeelde op 2018-05-03

Prima
Had nog gebeld voor advies, goede service & betrokkenheid

Hans Hogenhout beoordeelde op 2018-04-03

goed vlot