Simon Stevinweg 17
6827BS Arnhem

8,5

Ad van den Berg beoordeelde op 2018-09-20

Levering duurde langer dan we tegenwoordig gewend zijn.

PJM Wijgers beoordeelde op 2018-09-04

Snelle levering! Bedankt.

Guido Laenen beoordeelde op 2018-09-01

Geleverd materiaal is eerste klas, maar verzending duurde langer dan volgens de website, en bij 1ste email geen reactie, pas na 2de bericht ontvangen van verzending. maar dan zonder track en trace code,
uiteindelijk alles toch in goede staat ontvangen.

Hugo Depauw De Boomhut beoordeelde op 2018-07-03

De bestelde snapsluiting+gaffel bleek in de maat L=70mm een levertijd van 4-6 weken te hebben; er werd door "Trudy" de onmiddellijk leverbare maat groter L=87mm voorgesteld !
Deze attente oplossing heb ik erg geapprecieerd.

P.A. van den Berg beoordeelde op 2018-06-01

Bestelling wel bevestigd maar daarna vergeten

Wendy Verburg beoordeelde op 2018-06-01

Heel tevreden, dinsdag besteld, woensdag al gelijk binnen!!

Bart beoordeelde op 2018-05-20

Ik bestelde op donderdagavond, zodat ik op zaterdag mijn pakketje kon verwachten. Op vrijdagmorgen stond het als "klaar om te verzenden" in mijn account. Op maandag werd het eindelijk verzonden, en kreeg een email dat ik een track&trace code zou ontvangen, maar woensdag kreeg ik het pakketje zonder ooit een code te hebben ontvangen. Ik kon het pakketje wel traceren aan de hand van de code op het adreslabel, maar daar heb je achteraf niks aan.
Toen bleek dat er een paar karabijnhaakjes van het verkeerde type geleverd waren. Ik stuurde daar gelijk een een ticket over, maar geen antwoord. Ik stuurde een paar dagen later een bericht via hun contactformulier, maar geen antwoord. De maandag daarop stuurde ik een email, en kreeg eindelijk bericht terug dat de karabijnhaken in het verkeerde vak lagen en de juiste besteld zijn. Die ontving ik de vrijdag daarop. Ik stuurde wel direct een email terug met de vraag die ik al een paar keer eerder gesteld had, hoe we het retourneren van de twee verkeerd geleverde haken zouden regelen. Geen reactie. Pas als reactie op mijn zoveelste email kreeg ik de dinsdag daar weer op dat ik die niet terug hoefde te sturen (zal wel ivm de verzendkosten zijn, die hoger zouden zijn dan de waarde van de haakjes).

Resumerend:
- Geen track&trace code, ondanks toezegging.
- Late levering
- Foute levering
- Bijzonder summiere en trage communicatie

Er valt nog een hoop te verbeteren bij Watersportvoordeel.nl

Jan De Meyer beoordeelde op 2018-05-05

Het bestelde was ok. De levering liet op zich wachten en er was geen info waar het pakket zich bevond.

koen boeckx beoordeelde op 2018-05-03

tijdig geleverd wat besteld werd:-)

pieter stoffel beoordeelde op 2018-05-03

Prima
Had nog gebeld voor advies, goede service & betrokkenheid

Hans Hogenhout beoordeelde op 2018-04-03

goed vlot

AC van Doorn beoordeelde op 2018-04-01

Goede kwaliteit en snelle verzending.

Wouter Michels beoordeelde op 2018-03-03

Bestelproces eenvoudig en snel. Wel aanmerkelijk langere levertijd dan andere webshops.
Geen melding dat de bestelling verzonden was, geen track en trace code dus.
Bestelling was zonder bericht vooraf incompleet. Artikel was niet leverbaar. Zelf gebeld om te weten wat er mis was. Vervangend (duurder) product werd zonder meerprijs aangeboden en dezelfde dag nog verzonden, volgende dag geleverd. Het kan dus wel.

wim beckers beoordeelde op 2018-03-01

Snel en correct geregeld

erik augustin beoordeelde op 2018-03-01

Snelle leveringšŸ‘

H Scheltema beoordeelde op 2018-02-01

De levertijd was langer dan ik had verwacht. Nergens bleek mij tijdens het bestellen dat het artikel niet op voorraad was. Tevens was mij telefonisch beloofd naar mij nog te reageren op mijn vraag naar bijbehorende schroeven. Helaas niets meer gehoord

jan miedema beoordeelde op 2018-02-01

lange levertijd

Djahmayhl Rijk beoordeelde op 2018-02-01

Binnen een dag in huis ! Top

Koen Kempeneers beoordeelde op 2018-01-07

Precies zoals het moet, vlot besteld en correct uitgeleverd!

hans ultee beoordeelde op 2017-12-01

nog nooir een bestelling zo snel geleverd