Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

D. Toussaint beoordeelde op 2019-09-18

Dit was mijn 2e bestelling bij webkarpet. ondanks dat ik de voorwaardes niet had gelezen, ben op een zeer nette manier geholpen. Webkarpet verdient een warme douche

Wolter.S-Enschede beoordeelde op 2019-09-17

Zeer tevreden snelle bezorging en heel netjes en goed verpakt.

Marcia Wagenaar beoordeelde op 2019-09-16

Goede website erg overzichtelijk en prijs kwaliteit verhoudingen prima!
Service en verpakking keurig.

Marianne beoordeelde op 2019-09-16

Heel veel keus. Snelle levering. Betalen met afterpay.
Geweldig!

Arend van de Pol beoordeelde op 2019-09-16

Heel tevreden

Liek beoordeelde op 2019-09-13

Snelle en correcte levering.

Patricia Glasmacher beoordeelde op 2019-09-12

Zeer snelle levering, ondanks dat de structuur op de foto anders is ben ik er héél blij mee vandaar toch mijn uitstekende beoordeling.
Ik zal absoluut meer kleden bestellen maar dan wel eerst een staaltje aanvragen ;)

Liane beoordeelde op 2019-09-12

Zeer snelle levering

Annemiek beoordeelde op 2019-09-11

Prachtig vloerkleed, zelfde kleur als de foto’s. Mooie kwaliteit en snelle en betrouwbare service! Top!

Camille beoordeelde op 2019-09-11

Met behulp van een aantal stalen een keuze gemaakt voor een vloerkleed op maat. Heel fijn dat het mogelijk is om precies de juiste afmeting te kunnen bestellen. De levering heeft vervolgens wat vertraging opgelopen, maar dit was voor mij geen probleem. We zijn erg tevreden over het kleed. De prijs kwaliteit verhouding is goed!

Rineke beoordeelde op 2019-09-10

Altijd super. Vandaag bestellen voor een top prijs en morgen in huis!

Maja Baars beoordeelde op 2019-09-09

Een mooi kleed. Er werd goed meegedacht over wat het het mooist was voor de rand. en er was een snelle levering. Ik heb gelijk een 2e kleed besteld. Zo tevreden was ik. Ik wacht nu af of het vervolg even goed gaat.

Fons van Geelen beoordeelde op 2019-09-09

Product precies wat ik bedoelde.
Aflevering netjes op tijd.

Yvonne beoordeelde op 2019-09-09

Top ....duidelijke website
Overzichtelijk ,snelle levering
Je kunt kleurstalen aanvragen voor de juiste kleur dat is nog weleens lastig vanaf een foto ...
Alle maten zijn mogelijk voor er vloerkleed
Ik vind het in 1 woord geweldig

Ruurd beoordeelde op 2019-09-07

Zeer goede service doen wat ze beloven.
Was vergeten kortings code in te vullen van de gekochte staal werd meteen gebeld na de bestelling dat ze mijn 5 euro zouden terug storten top hoor zo kan het ook.
Superrrrrrrr

Luus beoordeelde op 2019-09-06

Heel tevreden. Aangevraagde stalendoosje heel snel in huis. Hier door mogelijk om juiste keus te maken. De bestelling van ons kleed ging nog rapper dan we dachten en het resultaat is prima!

D Thomson beoordeelde op 2019-09-05

Vriendelijke, behulpzame medewekers die gericht helpen een oplossing te vinden!

berends beoordeelde op 2019-09-04

Dinsdag bestelt Vrijdag in huis

Ruud beoordeelde op 2019-09-04

Nette aflevering en makkelijk het ontvangstadres te wijzigen via internet. Tijdbestek van levering duurde echter wel een paar dagen meer als wat was afgesproken, via de bestelsite.

Karine beoordeelde op 2019-09-02

Keurige levering. Werd netjes de dag voor de levering gebeld.