Sisalstraat 23
038 2022304

Joke bakker beoordeelde op 2019-01-21

Heel mooi karpet

Rene beoordeelde op 2019-01-21

De goederen waren correct, de prijs correct. Enkel de levering waren enkele problemen met de vervoerdienst, de aanduiding van leveringsdatum is niet duidelijk men geeft een datum op en daarna geeft men uitzonderingen. Men kan duidelijk een datum aanduiden gezien men weet naar welk land de goederen gaan. Verder niet te melden, nogmaals prijs en goederen zeer goed.

Greet Boot beoordeelde op 2019-01-21

Uitstekende service,ook telefonisch.

Don. Schaeks beoordeelde op 2019-01-21

Snelle levering, uitstekend verpakt zodat er niets mee kon gebeuren, en ook op de afgesproken tijd geleverd.

Monique beoordeelde op 2019-01-17

Super blij met onze nieuwe tapijten.. snel geleverd en goede kwaliteit. Fijn dat je eerst een staaltje kunt opvragen voor de juiste kleur en stof! Top gewoon...

Martijn beoordeelde op 2019-01-16

Mooi vloerkleed en snel geleverd !

A. Ozturk beoordeelde op 2019-01-16

Ik ontving een stalendoosje waardoor ik mn beslissing kon maken en mn bestelling op korte termijn zoals naar wens heb ontvangen.

Inge beoordeelde op 2019-01-15

We hebben een ronde mat besteld in het blauw. Onze zoon is erg blij mee, de maat klopt. Snelle levering en netjes afgewerkt. Wij zijn dik tevreden.

HG Hoefman Boelsma beoordeelde op 2019-01-15

Service en klantvriendelijk uitstekend verzorgd. Klachten worden zeer snel opgelost.

Maaike de boer beoordeelde op 2019-01-15

Geweldig productiebedrijf met oog voor detail zijn fijn geholpen en vloerkleed snel geleverd prima verpakt wij kunnen webkarpet aanraden

Rob beoordeelde op 2019-01-14

Ik werd prima geholpen door de klantenservice. Over het aflevertijdstip werd er telefonisch contact opgenomen. Heel attent!

Kirsten Veldhuizen beoordeelde op 2019-01-13

Ik ben zeer tevreden over de goede service van Webkarpet. Hier heb ik onlangs een prachtig vloerkleed gekocht. Vooral het snel reageren op mijn vragen en het meedenken over de kleur vond ik heel fijn.
Webkarpet is wat mij betreft een echte aanrader!!

Annette leuvering beoordeelde op 2019-01-13

Mooi vloerkleed, prima levering. Ik kan webkarpet aanbevelen.

van de Sandt beoordeelde op 2019-01-10

Product in goede orde ontvangen.
In overleg levering gepland. Top!

Sandra beoordeelde op 2019-01-09

snelle levering en zeer goede kwaliteit!!!

Jolanda beoordeelde op 2019-01-09

Levering was zeer snel en de bezorgtijd had een marge van een uur en was echt binnen dat uur, top!

N. van der Meer beoordeelde op 2019-01-09

Het voldoet geheel aan onze verwachting en een groot pluspunt is dat het een snelle levering was.

Trix Manders beoordeelde op 2019-01-09

Ik heb nu twee kleden. Prima prijs en mooie kwaliteit!

Marloes beoordeelde op 2019-01-09

Mooi vloerkleed, snel geleverd.

G Schalkx beoordeelde op 2019-01-08

Heel tevreden over het vloerkleed. De levering duurde echter best lang: Op woensdagavond aangeleverd aan vervoerder, echter pas op zaterdagmiddag geleverd bij koper.