Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

Jolanda beoordeelde op 2019-05-21

Makkelijk en erg handig, vloerkleed op maat gemaakt en binnen 2 dagen het vloerkleed binnen

Sj. Edelenbos-de Groot beoordeelde op 2019-05-21

Ik wilde al heel lang een nieuw vloerkleed maar kon de juiste niet vinden, in elk geval niet voor de prijs die ik wilde betalen. Toen zag ik op TV een metamorfose waarbij een kleed van webkarpet werd gebruikt. Omdat ik het een mooi kleed vond werd ik nieuwsgierig en ben op internet eens gaan kijken. Ik werd blij verrast door het aanbod en de prijzen die er genoemd werden. Na enig zoeken vond ik mijn nieuwe kleed. De volgende dag werd het besteld, direct uitgepakt en heel erg blij verrast door de kleur, de kwaliteit en de prijs. Helemaal tevreden dus. Zeker een aanrader, wat je ziet is wat je ontvangt. Complimenten aan we karpet.

Frank beoordeelde op 2019-05-21

Een vloerkleed besteld van 3x4 meter. Netjes en snel geleverd

Hieke beoordeelde op 2019-05-21

Gister een vloerkleed besteld en 't werd vandaag al geleverd!
Netjes verpakt en advies erbij over evt schoonmaak.
Erg blij mee!

F de Heer beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snelle levering en prima kwaliteit.

Gerda Spaargaren beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en keurig netjes verpakt.
Ik had eerst stalen opgevraagd werden ook netjes geleverd en een maat dat je goed je keuze kon maken.Echt top👍🏻

Harry van Heijst beoordeelde op 2019-05-21

Wij hebben een fantastisch kleed liggen dat dankzij geweldig fotomateriaal op site perfect aansluit op onze wensen. Zelfs nog gebeld om alternatief te bespreken en randafwetking af te stemmen. Binnen twee dagen in huis. Top.

Rik beoordeelde op 2019-05-21

Snelle en top levering mooie goede kwaliteit

Annemarie beoordeelde op 2019-05-21

Super snelle service en hele goede kwaliteit super blij mee!

Linda beoordeelde op 2019-05-21

Super service, super snelle levering en super goede kwaliteit (voor weinig geld).

Emmie Koorn beoordeelde op 2019-05-21

Dit is al mijn 2e kleed van Webkarpet.
Ik ben super tevreden over de kwaliteit. De beschrijving op de site klopt precies.
Snelle levering.

Se van Amelsfort beoordeelde op 2019-05-21

Erg tevreden, mooi kleed goede service!

William Koekkoek beoordeelde op 2019-05-21

Eerste kontakt op een markt in Amsterdam.
Daarna naar Genemuiden gereden en zeer vriendelijk ontvangen.
Ruime keus en uitstekende kwaliteit.
Zeer tevreden met de karpet.

Fatima Akachaou beoordeelde op 2019-05-21

Topkwaliteit en topservice! Ik beveel jullie in mijn omgeving 👍

Ger de Knegt (Amsterdam) beoordeelde op 2019-05-21

Wilde hoogpolig kleed op maat hebben en zij hadden precies de kleur die ik wilde hebben. Had hieromtrent wel een vraag die ik sa ook via de mail had ingestuurd en zie hier....werd nog diezelfde middag terug gebeld met een bevredigend antwoord. Kleed dan ook besteld die na drie dagen al werd geleverd. De informatie hieromtrent werd ook netjes gemaild en koetsier was ruimschoots op tijd. Kortom, ben zeer tevreden.

N.Meijer beoordeelde op 2019-05-21

Prima kleden👍

Nanda beoordeelde op 2019-05-21

Ik heb ooit een kleed besteld en wat mij is bijgebleven is dat het kleed voldeed aan de foto s en beschrijving op de website...

Natalija beoordeelde op 2019-05-21

Zo snel geleverd en wat een fijne kwaliteit, ben er zo blij mee.
Voordat ik bij Webparket had besteld, had ik ergens anders besteld en ik ben werkelijk belazerd door het bedrijf. Ik ben reuze gelukkig over de manier hoe Webkarpet met zijn klanten omgaat. Ga zo door!

Marli Falize beoordeelde op 2019-05-21

Uitstekende woordvoering aan de telefoon en snelle levering. En last but not least: een mooi tapijt van natuurlijk materiaal voor een redelijk bedrag.

Sabrine beoordeelde op 2019-05-16

Heerlijke tapijt en snelle levering.
En voor iedere prijs klasse wel wat in huis ,zo kan iedereen hier wel van genieten.
Ik heb het mijn hele familie aangeraden broer ,moeder,vader , en zus ook heel tevreden met hun aankoop.Zo ook mijn beste vriendin !
Zeker een aanrader !