Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

G. van der Borden beoordeelde op 2018-11-15

Afhandeling van de bestelling en het retourneren , na zicht van een alternatief product , is goed verlopen.

Sylvia beoordeelde op 2018-11-14

Ik had eerst kleurstalen besteld om de kleur precies uit te kunnen zoeken, daarna op woensdag avond het kleed op maat besteld. Donderdag middag werd ik gebeld dat het kleed vrijdag middag wordt bezorgd. Echt supersnel, het staat geweldig.

janet beoordeelde op 2018-11-13

ben er heel blij mee.
prachtig mooi rond kleed goed afgewerkt.
complimenten voor de verzending en verpakking van het kleed!
hoop dat ik er lang plezier van mag hebben!

Grave beoordeelde op 2018-11-13

Eerst gratis stalen besteld
En daarna met 2 werkdagen het op maat gemaakte vloerkleed thuis ontvangen

Lia beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering van een mooi vloerkleed.

J. van Lieshout-Veenstra beoordeelde op 2018-11-11

Zeer tevreden, op zondagmiddag besteld en op dinsdag al geleverd. Ik werd via track-trace op de hoogte gehouden van de levering. Product zat perfect verpakt.

Familie Bruinsma, Stein. beoordeelde op 2018-11-07

Goede website. Na een aantal stalen nog geen keuze kunnen maken. Weer stalen opgevraagd. Is voor webkarpet geen enkel probleem. Een karpet werd besteld. Na de bestelling werden we verrast door een telefoontje met de vraag welk type omzoming we wilden en werd aangeraden toch voor een anti-slip onder het tapijt te kiezen ivm het hoogteverschil die zonder deze anti-slip zou optreden. Hieraan hadden we niet gedacht. Wat geweldig dat we deze opmerking kregen. Uiteraard hebben we hiervan gebruik gemaakt

Astrid beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering van de stalen.
Vervolgens keuze gemaakt waarna het bestelde kleed mooi afgewerkt en goed verpakt geleverd werd.

Ni beoordeelde op 2018-11-05

Snelle levering, goede kwaliteit. Klein nadeel is UPS waarmee verzonden wordt; je krijgt een track and trace, echter wordt voor de bezorging geen tijdsvak aangegeven en wordt verwacht dat je de gehele dag thuis kan zijn om op het pakket te wachten.

M. bovens beoordeelde op 2018-11-05

Ben heel tevreden, over de levering en de kwaliteit van mijn karpet. Zal het mijn vrienden zeer zeker aanraden.

S. van Wonderen beoordeelde op 2018-11-04

Erg tevreden over Webkarpet. Bestellen was simpel, zeer vlotte levering. Product top. Ik kan dit bedrijf dan ook zeker aanbevelen.

Anita Jonk beoordeelde op 2018-11-04

Heb een bestelling gedaan geen factuur gehad meerdere keren een bericht over gestuurd.
Toen via de chat geprobeerd daar zit een zeer onbeschofte agressieve dame.
Marielle die niet begreep dat ik geen order nummer kon geven zonder een factuur.
Het karpet werd onverwacht geleverd en kwam bij de buren terecht,terwijl ik bij de bestelling had gemeld niet bij de buren.
Het karpet is wel van een mooie kwaliteit een mooie kleur en een redelijke prijs.
Op het onbeschofte gedrag na van deze mevrouw heb ik niets op het karpet op aan te merken.

Reactie van Webkarpet:
Goedemiddag Anita,

Er wordt direct na het bevestigen/betalen van uw bestelling een factuur verstuurd, daarnaast wordt de factuur nogmaals toegevoegd bij de bestelling. Deze kunt u terug vinden in de verpakking. U krijgt ook altijd een mail wanneer het vloerkleed verstuurd word en wanneer deze afgeleverd gaat worden. De reden dat de mails niet zijn aangekomen kan aan uw spamfilter liggen, of d.m.v. het invoeren van een onjuist e-mailadres. Hier kunnen wij geen invloed op uitoefenen. Mijn collega heeft u op een correcte en nette manier geholpen, dit heb ik terug kunnen lezen in het chatgesprek met de desbetreffende collega.

Jan Eenkhoorn

Frank beoordeelde op 2018-11-04

Alles goed en snel geleverd

Wim beoordeelde op 2018-11-04

Mooi karpet. Vlotte levering

Tineke beoordeelde op 2018-11-04

Gewoon een prachtig kleed! Goede service! Fijne mensen

Mevr. Koster beoordeelde op 2018-11-04

Heel erg prettig contact gehad. Op maat laten maken. Mooi gedaan. Snel geleverd. Zijn echt tevreden. Een aanrader.

Kitty beoordeelde op 2018-11-04

Kleed heel goed voor die prijs .
Levering netjes op tijd .
Top zaak .

Marijke beoordeelde op 2018-11-02

We hebben het Karpet retour gestuurd omdat de kleur niet bij ons interieur paste.
Het betaalde bedrag hebben we netjes en vrij snel teruggestort gekregen.

Wilma van der Hoorn beoordeelde op 2018-11-01

Zeer tevreden!!! Eerst wat stalen besteld en toen mijn prachtige, hoogpolige ronde karpet! Snel en keurig thuis besteld! Het overtrekt mijn verwachtingen! Heel blij mee!!

Marleen beoordeelde op 2018-10-31

Wat een top winkel! En super snel!