Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

A.S. beoordeelde op 2019-07-17

Prima service, snelle levering, mooi afgewerkt product. Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Henrëtte beoordeelde op 2019-07-17

Goed geïnformeerd, snelle levering, solide verpakt

Anneke beoordeelde op 2019-07-17

Alles snel geregeld en geleverd, prima in orde!

Tineke Aarse beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering prachtig tapijt zeker geen spijt van

Toos Hertog beoordeelde op 2019-07-17

De mensen die ik gesproken heb - voor, tijdens en na de bestelling - zijn allemaal voor 100 % heel hulpvaardig. Je kunt met de medewerkers chatten en zij zijn allemaal heel deskundig. Het vloerkleed is precies wat ik wilde en de prijs is heel schappelijk. Ja, ik raad iedereen aan om bij Webkarpet een vloerkleed te kopen.

Iris beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering en goede kwaliteit van het karpet. Ziet er mooi uit.

Gianni beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering. Als je vragen hebt wordt je goed geholpen en men belt je terug als dat beloofd is!!

Bob Tomanovic beoordeelde op 2019-07-15

Geweldige kwaliteit voor een vriendelijke prijs !

Marlene beoordeelde op 2019-07-10

Super service. Even though I purchased my carpet a week before the summer sales, webkarpet gave me the sale discount...which was very courteous. I would advise friends and family to buy products, and certainly I would purchase again from them. Perfect, great quality carpet!!!!

Suzanne Dam-Manders beoordeelde op 2019-07-10

Geweldig mooi tapijt. Super snelle verzending! Er ging bij mij iets fout bij het plaatsen van de bestelling via internet, maar binnen 1 dag had ik de creditering al terug ontvangen op mijn rekening!!!! Super super super goede klantenservice, zeer behulpzaam! Dit was mijn 2e bestelling daar en zal nergens anders meer willen bestellen, alleen nog bij Webkarpet!!!! Dikke 10+

Marja beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering en het karpet was zorgvuldig ingepakt, top👍

Dirk Sp. beoordeelde op 2019-07-10

Ruime keus, Zelfs na meetfoutje van mij karpet nog op maat gemaakt. En snel geleverd. Erg tevreden over karpet!

Carmen Boksteen beoordeelde op 2019-07-08

Goede prijs en zeer snel geleverd. Heel makkelijk door eerst stalen te bestellen. De verzendkosten voor de stalen werd bij de bestelling weer van de prijs afgetrokken. Al met al een heel goede service.

Ed beoordeelde op 2019-07-01

Prima service

Kristel beoordeelde op 2019-07-01

Gewoon heel tevreden!

Cor Botbijl beoordeelde op 2019-06-30

Mooie kwaliteit, levering had sneller gekund.Er staat op werkdagen voor 14:00 in huis volgende geleverd.Bij ons duurde het 3 dagen. En ik denk dat het handig is om bij het omranden te vermelden in wat voor breedtes het kan en welke kleurnummers de randen hebben.
Vloerkleed is verder supermooi en we zijn er erg blij mee.

Reactie van Webkarpet:
Beste Cor,
Bedankt voor u reactie. graag willen wij u er op attenderen dat wij standaard vloerkleden met standaard afwerking dezelfde werkdag versturen.

S. Herder beoordeelde op 2019-06-30

Een mooie kleed voor een goede prijs

A.Groenhout beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering,keurig verpakt
Goede kwaliteit,ben erg blij met mijn nieuwe karpet!!!

Frans beoordeelde op 2019-06-26

Eerst de stalen besteld, juiste kleur gekozen en daarna keurig die kosten als korting gehad op de definitieve bestelling.
Erg blij met ons nieuwe karpet!

Vinc beoordeelde op 2019-06-24

Op maat laten maken en past precies. Lekker zacht en super luxe aangezicht en gevoel