Elderslo 7

8,3

Beslist.nl 4 8,7
Google Plus/Places - 10,0

Simone Gielen beoordeelde op 2019-06-17

Snel ontvangen en het was zeer goed ingepakt

Angelique Meilink beoordeelde op 2019-06-16

Nadat ik de bestellling had gedaan bij webshoppie geen mail ontvangen ter bevestiging of dat te zien was wat er met de bestelling gedaan werd. Er was ook geen mogelijkheid te bellen hierover met webshop, er werd niet opgenomen. Uiteindelijk na een week toch de bestelling ontvangen was bij de buren afgeleverd. Volgende keer kijk ik beter waar ik de bestelling doe en of ze bereikbaar zijn zodat altijd de mogelijkheid is te bellen als het fout gaat, voor mij niet voor herhaling vatbaar

Isabelle en Monteyne beoordeelde op 2019-06-15

Gwen Smits beoordeelde op 2019-06-14

Goede en snelle levering.

Maria Peters beoordeelde op 2019-06-13

B de Boer beoordeelde op 2019-06-13

Snelle correcte levering en goed verpakt.

Saskia Oort beoordeelde op 2019-06-13

Gerry Masmeijer beoordeelde op 2019-06-13

Heel snel geleverd en goede kwaliteit.

lucien smolders beoordeelde op 2019-06-13

de verzending duurt wat te lang .voor de rest ben ik tevreden

Fam. Pierse beoordeelde op 2019-06-13

Romy Korte beoordeelde op 2019-06-13