Elderslo 7

8,3

Beslist.nl 4 8,7
Google Plus/Places - 10,0

Angélique van Rij beoordeelde op 2019-04-15

Het contact met de verkoper is prima, helaas is de toeleverancier niet echt goed in de communicatie. Uiteindelijk duurde het een maand voordat we onze bestelling ontvingen.

Harry Klein Meulenkamp beoordeelde op 2019-04-14

Aartje de Leeuw beoordeelde op 2019-04-12

Marion Gopal beoordeelde op 2019-04-12

Ben tevreden met mijn bestelling goed en keurig verpakt op Tijd in huis gehad product daar ben ik ook tevreden mee

Aboena Stefanus beoordeelde op 2019-04-11

Het duurde lang eer ik de bestelling had maar ik werd wel op de hoogte gehouden waarom en wanneer het wel kwam
Ik had gelukkig geen haast met de bestelling en ben blij met de goede afhandeling.

Jozina van Veen beoordeelde op 2019-04-11

Tetiana Ancherbak beoordeelde op 2019-04-08

Very fast delivery. Good price.
There were couple of dents on the barbecue, probably caused by its weight.

R Cornelissen beoordeelde op 2019-04-08

Mijn bestelling was snel geleverd. Alleen is een pootje van het kastje korter dan de andere pootjes maar dat is een fout van de leverancier.

Maddy Cardimed beoordeelde op 2019-04-06

Virginia Freeth beoordeelde op 2019-04-06

Robbert Hagenvoort beoordeelde op 2019-04-06

AN TANGHE beoordeelde op 2019-04-05

Zeer triestige kwaliteit

Gina Bongers beoordeelde op 2019-04-05

voor de eerste keer besteld, en alles is netjes gegaan. Snel ontvangen, betaling ook goed gegaan. Ik ben dik tevreden.

Diana van Ommen beoordeelde op 2019-04-03

marielle van Haren beoordeelde op 2019-04-02

Marynel Muis beoordeelde op 2019-04-01

Snelle levering top

Tim van Dongen beoordeelde op 2019-03-31

J. Damstra beoordeelde op 2019-03-30

Het artikel was er met vier dagen wat ik niet verwacht had. Keurig op tijd gekregen.....

Mariska Brzozek beoordeelde op 2019-03-29

Omer Tatli beoordeelde op 2019-03-27