Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

bergse dorpsstraat 103b
3054GC rotterdam
KvK 63209829

8,3

Bart Akkermans beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering alles volgens afspraak

Magdalena Kiarszys beoordeelde op 2018-05-28

Rodney de Rijk beoordeelde op 2018-05-16

Alles was netjes ingepakt en heel snel bezorgt! šŸ‘

Henk Bloeming beoordeelde op 2018-05-09

snel geleverd, goede kwaliteit.

Sicco Sijbrandij beoordeelde op 2018-05-07

Bert Raas beoordeelde op 2018-04-30

Super snel.

Gijs Speelman beoordeelde op 2018-04-18

A.T.M. Mars beoordeelde op 2018-04-11

Bram Van gorp beoordeelde op 2018-03-28

Uitstekend geholpen. Vragen kunnen stellen via whatsapp.

Beste prijs die ik kon vinden na lang zoeken.

NAIM KASTRATI beoordeelde op 2018-03-14

Bram Van Gorp beoordeelde op 2018-03-02

Goed advies en heel scherpe prijs. Goed contact via whatsapp

stephanie Bouwens beoordeelde op 2018-02-16

Heb mijn werkschoenen 16 dagen geleden besteld en heb nog steeds niets ontvangen. Heb inmiddels ook al 3 x aan de telefoon gehangen maar ben nog niets wijzer.

Maik Geraedts beoordeelde op 2018-01-26

Prima geregeld.

Jan Ten Berge beoordeelde op 2018-01-19

pas na bellen werd er actie ondernomen

NWB beoordeelde op 2018-01-02

Na plaatsen order Ć©n betaling hoorden wij niks meer van werkschoencenter.nl.
Na 5 dagen zelf maar contact opgenomen via Facebook, omdat er geen tel. nummer op de site staat. Reactie: schoenen zijn niet op voorraad en de tekst op de site over de levertijd klopt niet. Of ik andere wil bestellen. Hierop 1 alternatief doorgegeven en anders graag geld retour. Na enkele dagen zelf weer moeten vragen naar status.
Helaas was ook het alternatief niet op voorraad dus besloten geld terug te laten storten.
Dit was gelukkig snel geregeld.

Patrick Post beoordeelde op 2018-01-01

Bestelling in goede staat ontvangen binnen de levertijd. Ik ben zeer tevreden over het product

hans beoordeelde op 2017-12-17

snel geleverd product zoals afgebeeld en beschreven

g hijlkema beoordeelde op 2017-12-05

snelle levering

g hijlkema beoordeelde op 2017-12-02

J Sleddens beoordeelde op 2017-11-30

Ik heb op 20 november een order geplaatst. Na 3 dagen niets te hebben gehoord heb ik zelf contact opgenomen, waarop ik te horen kreeg dat ik binnen enkele dagen het product kon verwachten. Inmiddels zijn we een week verder en heb ik nog steeds niet gehoord of mijn order ontvangen. Dus maar WEER zelf contact opgenomen. Volgens de site staat service hoog in het vaandel en zijn alle producten direct uit voorraad leverbaar, dat blijkt dus ver naast de waarheid te liggen!