Zutphenseweg 55
085 - 888 9445

8,7

Zach beoordeelde op 2018-10-03

lmj Pelsser beoordeelde op 2018-09-18

Klachten en vragen over het product werden onvoldoende beantwoord, en pas nadat ik geen genoegen nam met de berichten dat het allemaal aan mij lag en niet aan het product.

Lysbeth Anne Beels beoordeelde op 2018-07-23

Graag deel ik mijn ervaring met de Wigli Just. Na het bezoek van de Wigli stand op de Therapeutenbeurs had ik heel positief gevoel over het Wigli principe, de producten, en de mensen die ze verkopen. Enige tijd later heb ik gebeld met Alphons Hesselmann, en na overleg een Wigli Just besteld. Deze kreeg ik spoedig thuisgestuurd. Ik vind het ontwerp en de uitvoering erg mooi. Toch zat ik niet meteen prettig op mijn Wigli. Daarom heb ik Wigli weer gebeld en mijn probleem uitgelegd. De mensen van Wilgi hoorden mijn vriendelijk aan, dachten met mij mee, en bedachten een maatwerkoplossing. Zo kreeg ik zonder probleem een andere zitting toegestuurd die voor mij beter was. Ook deze had ik snel in huis.
Daarna was voor mijn situatie een andere kwestie die me dwars zat. Ook hierover heb ik gebeld en de zaak voorgelegd. Wederom werd ik vriendelijk te woord gestaan, en verplaatste Alphons zich in mijn situatie. Ook hier een maatwerkoplossing die snel en goed werd uitgevoerd, zonder enig probleem, ongeduld of irritatie. Dit heeft zich nog een keer herhaald. Bij Wigli gaan ze tot het gaatje om problemen op te lossen en de klant te helpen. Ik ben zeer tevreden over Wigli, en zou dit bedrijf bij anderen van harte aanbevelen! Erg fijn om te merken dat zulke service, oprechte klantgerichtheid en vriendelijkheid er nog zijn. Dat maakt het contact en gebruik van Wigli echt een plezier.

Simone Middelkamp beoordeelde op 2018-07-16

Edwin Kruis beoordeelde op 2018-07-11

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van de Wigli actieve stoel. Ik heb al meerdere type stoelen geprobeerd, zadelstoel, ergomische stoel en eigenlijk niets hielp - ik hield last van mijn onderrug en af en toe van mijn voet/hak door een verkeerde zithouding. Met de Wigli is dat nu verholpen, na een korte proefperiode heb ik uiteindelijk besloten om met de Wigli te houden en aan te schaffen. Met een zittende job zoals ik die heb is de Wigli echt een aanwinst en investering in je toekomst.

Arnold Pols beoordeelde op 2018-07-08

Door de heer Hesselmann werd mij telefonisch op 30 mei een Wigli L aangeraden. Die heb ik sinds 1 juni in huis maar die is helaas te hoog.
Zodra de M weer op voorraad is, wordt die omgewisseld, heeft de heer Hesselmann mij toegezegd.
Jammer dat de Wigli M tot nu toe nog steeds niet leverbaar is.

Reactie van Wigli:
Beste meneer Pols, Wij hadden in eerdaad een probleem met de levering van het model M. Dat is inmiddels opgelost en wij hebben de Wigli bij u opgehaald en ingeruild voor een kleiner model M. Ik hoop dat u nu helemaal tevreden bent met uw nieuwe en juiste maat Wigli.

Martin Raven beoordeelde op 2018-07-06

Ik gebruik al jaren een Wigli en kan niet meer zonder. De zitting was na jarenlang intensief gebruik wat ingedeukt en ik heb toen een vervangende bekleding kunnen kopen. Van harte aanbevolen.

Anne Langedijk beoordeelde op 2018-06-28

Ik vind het heel knullig dat ik al drie keer een verzoek tot beoordeling heb gehad, terwijl ik nog wacht op levering van de Wigli. Jullie moeten hier echt iets aan doen.

Reactie van Wigli:
Beste Anne, Wij hadden inderdaad een probleem met de levering van de Wigli M. Dat is inmiddels opgelost en je hebt de Wigli inmiddels in huis. Ik hoop dat deze mooie Wigli je inmiddels heel tevreden stemt!

Karel H beoordeelde op 2018-05-10

Even wennen aan het actieve zitten. Na afwisselen: steeds minder conventionele stoel en vaker de Wigli, gaat het goed. Duidelijk minder stijfheid in de rug. In het begin wel wat last van een houten achterwerk. Met het extra gebruiken van een rond kussentje op de Wigli is dat ook opgelost.
Makkelijk mee te nemen naar andere locaties waar ik werk en doorgaans slechte stoelen had.

Bregje Coolegem beoordeelde op 2018-03-31

Hoi Bregje,

Van Webwinkelkeur hoorde ik dat je een negatieve beoordeling hebt achtergelaten. ik snap dat je niet tevreden bent over de Wigli . Je hebt m immers nog niet in huis.
Ik verwacht de Wigli over 2-3 weken te kunnen leveren. Dan nodig ik je graag uit om weer een beoordeling echter te laten.

vriendelijke groet,
Alphons Hesselmann

Liselotte Feenstra beoordeelde op 2018-03-20

Maaike Alaerts beoordeelde op 2018-02-18

Snel en correct! Heel tevreden over de stoel!!

Gerard Rolink beoordeelde op 2018-02-07

JM Landman beoordeelde op 2018-01-30

Nu ik de wilg stoel thuis heb zit hij zoals verwacht. Het duurde wel even voordat ik hem in huis had, maar de communicatie daarover verliep goed.

G Kooistra beoordeelde op 2018-01-23

een super kruk, blij mee!

Kooistra beoordeelde op 2018-01-10

Super tevreden!
Goed product en snelle levering

Floris Aukema beoordeelde op 2018-01-01

Karolien Deinum-Kok beoordeelde op 2017-12-21

S.P. Noordmans beoordeelde op 2017-12-18

De levering duurde vrij lang. Maar ik werd daarvan wel op de hoogte gehouden. De kruk was goed ingepakt en ik ben er erg blij mee. Ik zit er altijd op achter de computer en andere langdurende klussen.

IvRM Communcatie J. Sieben beoordeelde op 2017-12-14

Zit heerlijk!