Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Wigli

Zutphenseweg 55
7418AH Deventer
085 - 888 9445
KvK 302300670000

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Minimaal 14 dagen bedenktijd Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Wigli

Gemiddelde beoordeling

9,2

18 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

0%

6%

2017
Wigli

Quin Lausberg BrandNewFresh.com beoordeelde op 2017-07-11

Ik kwam met de Wigli in aanraking omdat ik bij een klant van mij er een uurtje op een Wigli ging zitten en tijdens de autorit terug al voelde dat ik mijn buikspieren had getraind. En wat is er mooier dan trainen door te 'niets te doen' ?
Toen ik een paar maanden later pijn mijn rug kreeg als ik bij het DJ-en de hele avond moest staan heb ik de Wigli aangeschaft. Nu is het geen enkel probleem om 5 uur lang achter de draaitafels te staan terwijl ik maar 3 uur per dag op de Wigli zit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Wim Dannenberg beoordeelde op 2017-07-06

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Claudia Doorschodt beoordeelde op 2017-03-21

Prima product! Alleen moet je er niet de eerste keer de hele dag erop gaan zitten! Zeer geschikt voor kinderen die moeite hebben met stilzitten.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Roel Kiers beoordeelde op 2017-01-20

Kreeg vrijwel meteen terugkoppeling op gestelde vraag ('s avonds!) - meteen besteld, bestelproces prima.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

I. Dijkstra beoordeelde op 2016-12-28

Heb besloten om de stoel te retourneren. De hoogte tussen ons bureau en de wigli was te groot. Heel duidelijk aangegeven op de site hoe hij retour gestuurd kon worden. En het geld werd direct op de rekening terug gestort.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Sieuwke Visser beoordeelde op 2016-12-10

Factuur datun 12-11-2016
Ordernr 428

De Wigli bevalt me goed, Het pakket werd nog dezelfde week na de bestelling afgeleverd.
In goede staat ontvangen.

Groet S. Visser

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

P.K. beoordeelde op 2016-11-29

ik ben heel erg tevreden over de service. Ik had een stoel gekocht maar deze zou qua levering te laat komen. Er is alles aan gedaan om de stoel toch op tijd te laten komen. Bedankt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Steenbergen beoordeelde op 2016-11-21

Vrijdag bestelt en betaald. Nog niets gehoord. Van levering of betalingsbevestiging.

Wigli

M van der WERF - VAN DER VEER beoordeelde op 2016-11-16

KEURIG EN OP TIJD AF GELEVERD .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Rober Dijkhuizen beoordeelde op 2016-10-25

Zit prettig

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

G. den Haan beoordeelde op 2016-10-04

Bestelling werd snel afgehandeld. Jammer dat de poten al beschadigd uit de doos kwamen, dat verwacht je niet voor een product van dit bedrag.


Reactie van Wigli:
Beste meneer De Haan,

Wij vinden ook dat onze Wigli's onbeschadigd moeten aankomen. Als onze producten beschadigd aankomen adviseren wij meestal de zending direct terug te sturen.
U kunt de zending alsnog terugsturen. Dan sturen wij u een onbeschadigd exemplaar.
Wigli

OG Noest beoordeelde op 2016-09-23

Vlotte levering. Product voldoet aan de verwachtingen.

Wigli

Natalia beoordeelde op 2016-07-20

I ordered the chair to Australia and the process was straightforward, it arrived swiftly and, most importantly, it was worth it. I have been using it for a while now and I love it - it not only looks good but it does the job (it is what I call 'active sitting'!). It takes a while to get used to it, but once you master it, it is very comfortable. Also communication and service are excellent and I recommend Wigli highly.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Dekkers beoordeelde op 2016-06-16

Heel snel geleverd, keurig verpakt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Antoon Nieuwesteeg beoordeelde op 2016-05-25

Snelle levering.

Wigli

Louis Diepeveen beoordeelde op 2016-05-17

Snel reactie, snel geleverd en plug-and-play in de verpakking met een duidelijke uitleg.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Tiemen van der Worp beoordeelde op 2016-03-26

Ik zit alweer een jaar of drie op mijn Wigli en wil niets anders meer. Helaas moet ik mijn stoel missen bij werkzaamheden op locatie bij klanten. En dan weet je aan hetneindwerk van de dag wat je mist. Een Wigli? Dat zou iedere werkgever moeten doen!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Wigli

Marc Scheffer beoordeelde op 2015-11-25

Degelijk product, goede servicevoorwaarden (je mag de stoel uitproberen). Een uitkomst om mijn rug en buikspieren actief te blijven gebruiken terwijl ik zit.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2015

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.