Zutphenseweg 55
7418AH Deventer

085 - 888 9445

9,1

Claudia Doorschodt zei op 2017-03-21

Prima product! Alleen moet je er niet de eerste keer de hele dag erop gaan zitten! Zeer geschikt voor kinderen die moeite hebben met stilzitten.

Roel Kiers zei op 2017-01-20

Kreeg vrijwel meteen terugkoppeling op gestelde vraag ('s avonds!) - meteen besteld, bestelproces prima.

I. Dijkstra zei op 2016-12-28

Heb besloten om de stoel te retourneren. De hoogte tussen ons bureau en de wigli was te groot. Heel duidelijk aangegeven op de site hoe hij retour gestuurd kon worden. En het geld werd direct op de rekening terug gestort.

Sieuwke Visser zei op 2016-12-10

Factuur datun 12-11-2016
Ordernr 428

De Wigli bevalt me goed, Het pakket werd nog dezelfde week na de bestelling afgeleverd.
In goede staat ontvangen.

Groet S. Visser

P.K. zei op 2016-11-29

ik ben heel erg tevreden over de service. Ik had een stoel gekocht maar deze zou qua levering te laat komen. Er is alles aan gedaan om de stoel toch op tijd te laten komen. Bedankt.

Steenbergen zei op 2016-11-21

Vrijdag bestelt en betaald. Nog niets gehoord. Van levering of betalingsbevestiging.

M van der WERF - VAN DER VEER zei op 2016-11-16

KEURIG EN OP TIJD AF GELEVERD .

Rober Dijkhuizen zei op 2016-10-25

Zit prettig

G. den Haan zei op 2016-10-04

Bestelling werd snel afgehandeld. Jammer dat de poten al beschadigd uit de doos kwamen, dat verwacht je niet voor een product van dit bedrag.

Reactie van Wigli:
Beste meneer De Haan,

Wij vinden ook dat onze Wigli's onbeschadigd moeten aankomen. Als onze producten beschadigd aankomen adviseren wij meestal de zending direct terug te sturen.
U kunt de zending alsnog terugsturen. Dan sturen wij u een onbeschadigd exemplaar.

OG Noest zei op 2016-09-23

Vlotte levering. Product voldoet aan de verwachtingen.

Natalia zei op 2016-07-20

I ordered the chair to Australia and the process was straightforward, it arrived swiftly and, most importantly, it was worth it. I have been using it for a while now and I love it - it not only looks good but it does the job (it is what I call 'active sitting'!). It takes a while to get used to it, but once you master it, it is very comfortable. Also communication and service are excellent and I recommend Wigli highly.

Dekkers zei op 2016-06-16

Heel snel geleverd, keurig verpakt

Antoon Nieuwesteeg zei op 2016-05-25

Snelle levering.

Louis Diepeveen zei op 2016-05-17

Snel reactie, snel geleverd en plug-and-play in de verpakking met een duidelijke uitleg.

Tiemen van der Worp zei op 2016-03-26

Ik zit alweer een jaar of drie op mijn Wigli en wil niets anders meer. Helaas moet ik mijn stoel missen bij werkzaamheden op locatie bij klanten. En dan weet je aan hetneindwerk van de dag wat je mist. Een Wigli? Dat zou iedere werkgever moeten doen!

Marc Scheffer zei op 2015-11-25

Degelijk product, goede servicevoorwaarden (je mag de stoel uitproberen). Een uitkomst om mijn rug en buikspieren actief te blijven gebruiken terwijl ik zit.

2015