Wageningseberg 106
3825GR Amersfoort
KvK 63320355

Bol.com 52 9,3

Jeanette beoordeelde op 2019-08-11

Heel tevreden. Leuke spullen. Mooi verpakt. Lief kaartje erbij. Echt een aanrader om hier iets te kopen!

Linda beoordeelde op 2019-05-31

Wat een feestje om mijn bestelling uit te pakken! Dat bezorgt je nog eens een grote glimlach! Zoveel leuke spulletjes op de website, moeilijk om uit te kiezen...tot een volgende keer weer!

Kirsten beoordeelde op 2019-04-04

Anoniem beoordeelde op 2019-04-04

Daphne beoordeelde op 2019-03-14

Winkeltje van Anne is een soort snoepwinkel! Alles wat je ziet is leuk en wil je hebben :)

Reactie van winkeltjevananne.nl:
Super leuk om te horen Daphne! Dank je wel!

Wendy beoordeelde op 2018-05-16

Vandaag mijn pakketje binnengekregen! Wat super leuk verpakt, onwijs leuk! Snelle levering en blij met mijn nieuwe spulletjes. Tot de volgende bestelling :)

Reactie van winkeltjevananne.nl:
Dank je wel Wendy voor je leuke recensie! Veel plezier met je bestelling!

Marrit beoordeelde op 2018-05-15

Twee tuinposters besteld bij Anne. Ontvangen op zaterdag. Helaas was van èèn poster de kwaliteit niet zoals ik hem verwacht had. Ik kreeg direct een nieuwe toegezonden en had hem dinsdag al in huis! Fantastische service en vriendelijk te woord gestaan. Dit was overigens mijn eerste bestelling, maar ik ga zèker terug komen!

Reactie van winkeltjevananne.nl:
Dank je wel Marrit, fijn te horen dat we het hebben kunnen oplossen! We wensen je veel plezier toe van je bestelling en veel zonnige dagen! Groetjes, Anne