De Wieken 2
8311BC Espel

Trustpilot 2 5,6

Rene Opgenoorth beoordeelde op 2019-07-21

Bestelling werd nog vroeger als aangegeven dag in goede staat geleverd

Jimmy Hendriks beoordeelde op 2019-07-21

Goede snelle levering zeer tevreden!!!

Jacqueline beoordeelde op 2019-07-18

Per ongeluk artikel dubbel besteld en betaald. Onmiddellijk een mail gestuurd en met dezelfde vaart is mijn geld teruggestort. Chapeau en een warme douche voor dit bedrijf.

Peter Eijsvogels beoordeelde op 2019-07-17

snel geholpen prima winkel

Theo Oberndorff beoordeelde op 2019-07-10

Duurde lang van bestelling tot levering.

Reactie van winkelwagenonline:
Hartelijk dank voor uw reactie. De bestelling heeft inderdaad wat langer geduurd dan normaal.

Ricardo Martins beoordeelde op 2019-07-09

Natasja Buchan beoordeelde op 2019-07-06

T de Lange beoordeelde op 2019-07-04

Mijn produkt heeft enige dagen geduurd na 3 dagen gebeld waar produkt bleef, daar ik hem nodig had op kort termijn. Ze hebben gelijk gereageerd en ervoor hezorgd dat het produkt nog die dag verstuurd werd. Toppie service

Shiron Pater beoordeelde op 2019-07-02

Ik werd via mail op de hoogte gehouden van mijn bestelling. Echt heel erg fijn en netjes. Ook werd de bestelling zoals afgesproken bezorgd.

Yvette Scholtes. beoordeelde op 2019-07-01

Prima levering, alles correct gegaan.

Nicole Kollen beoordeelde op 2019-07-01

Product was naar wens. Optijd geleverd

Jos Rutten beoordeelde op 2019-06-18

goed product , snelle levering.

R Wijkel beoordeelde op 2019-06-18

Zeer tevreden met het geleverde product welke op tijd geleverd is en voldoet aan alle verwachtingen.

G Plieger beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden , besteld en de andere dag in huis en netjes bezorgd

Dennis Rouhof beoordeelde op 2019-06-09

Tevreden

Jolanda4 Raaijmakers beoordeelde op 2019-06-02

Snelle levering en artikel precies zoals in de omschrijving.

Lies Thiele beoordeelde op 2019-06-01

Binnen twee dagen geleverd! Kon het pakketje volgen via track and trace. Goed product voor een lage prijs. Op andere sites vroegen ze het dubbele.

Ellen Parmentier beoordeelde op 2019-05-27

Zeer vlotte levering

Peter Engel beoordeelde op 2019-05-12

Aflevering volgde enkele dagen na bestelling. Geen trek en trace boodschap echter- was wel beloofd!

Reactie van winkelwagenonline:
Hartelijk dank voor uw reactie. Het is even nagekeken uw bestelling is geplaatst om 17.11 uur en op 7 mei om 10.54 uur verzonden. Hierbij is ook een track en trace code verstuurd. Uw bestelling heeft u op 8 mei ontvangen van Postnl. Misschien is toch het mailtje met de track en trace bij de ongewenste email belandt. In ieder geval bedankt voor uw reactie

Mhhj van Ravenstein beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden en onze kleine man ook. 1 mei artikel besteld en de volgende dag al binnen