de smidse 22
3162 WH Rhoon

A. Glismeije beoordeelde op 2019-02-02

Bestelde skibril werd keurig geleverd op de afgesproken dag en binnen het gemelde tijdslot. Kortom top

Mark beoordeelde op 2019-01-27

Zeer tevreden over product en levertijd.

Robert van Zanten beoordeelde op 2019-01-26

Overzichtelijke site en snelle levering, 2 dagen. Wel vreemd dat er aangegeven wordt dat je skihelmen kunt kopen, mazr het staat niet op de site.

Rene beoordeelde op 2018-12-16

super snel geleverd en de 2 ski brillen zijn van zeer goede kwaliteit hadden wij niet verwacht voor de prijs.

Het kan dus nog echt zeer goede kwaliteit tegen een goedkope prijs!! ga zo door/

Peter Smits beoordeelde op 2018-12-08

Product makkelijk te vinden en snel geleverd

arlette beoordeelde op 2018-08-05

super goedkoop en zeer goede kwaliteit