Machineweg 36
1432ET Aalsmeer
+31848677670

Godelieve Van Hove beoordeelde op 2018-06-13

Zeer snelle afhandeling en zorgvuldig geleverd.

Wim Nijhof beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering, prima geanticipeerd op dubbele bestelling. Mooi product.

Simone Bor beoordeelde op 2018-01-15

Snel geleverd en goed in elkaar gezet. Ziet er mooi uit de loopkar

Ingrid Mengers beoordeelde op 2017-12-06

Verwachting was levering in 9 werkdagen, het pakketje kwam binnen 5 dagen. Zorgvuldig ingepakt! Product was zorgvuldig en solide geproduceerd.

Joke beoordeelde op 2017-12-05

Snelle levering van een prachtig stoeltje!

Manja Kwak beoordeelde op 2017-11-08

een week van te voren besteld en keurig op tijd ontvangen

Gonny Scaf beoordeelde op 2017-10-09

Geheel volgens verwachting, beter kun je niet wensen.