Isaac da Costalaan 259
2624 XZ DELFT

Bol.com 155 8,8
Beslist.nl 14 9,0

Filiz Cinar beoordeelde op 2018-12-10

Goed verpakt, snelle levering!

Catherine De Mol beoordeelde op 2018-12-10

Super!
Mooi en snel!
Heel blij ermee

Lilian Hameleers beoordeelde op 2018-12-10

Had eerst een beetje argwaan. Persoonlijk contact gehad met Gauma. Ben net en vriendelijk te woord gestaan. Besloten om het product via afterpay aan te kopen. Product was binnen 2 dagen binnen.

Jan Boekweit beoordeelde op 2018-12-09

May Manu beoordeelde op 2018-12-09

Glenn Buelens beoordeelde op 2018-12-09

Heel goede klantenservice en heel snelle levering. TOP !

Silvia Van Exem beoordeelde op 2018-12-09

Zillah Le loux beoordeelde op 2018-12-08

thibaut lottin beoordeelde op 2018-12-08

Gysbrechts,Eddy beoordeelde op 2018-12-08

Duidelijke webside,persoonlijk advies en verregaand in betaal comfort,snelle levering.100% betrouwbaar.

Hussein Hussein beoordeelde op 2018-12-07

Ik ben tevreden

jessica botte beoordeelde op 2018-12-07

perfect

Wilbert van Beek beoordeelde op 2018-12-06

Ondanks dat we de bestelling hebben geretourneerd een uitstekende en snelle afhandeling!

Fg beoordeelde op 2018-12-06

Snel en goed, top!

Denis Lagana beoordeelde op 2018-12-06

Zeer goede en snelle service, ze houden ook rekening met de toegevoegde commentaar bij de bestelling.

Philippe Dedry beoordeelde op 2018-12-03

Product was in goede staat en zeer snel geleverd.

Kevin Van Kooten beoordeelde op 2018-12-03

Henk van de Beek beoordeelde op 2018-12-01