Isaac da Costalaan 259

Bol.com 155 9,0
Beslist.nl 182 9,6

Eveline Vlijm beoordeelde op 2019-08-18

Yvette van Vliet beoordeelde op 2019-08-18

Alles verliep vlekkeloos,ben heel tevreden

Peter Drenth beoordeelde op 2019-08-18

Syed Shajee beoordeelde op 2019-08-18

Marcel Doosje beoordeelde op 2019-08-18

Marc Bathelt beoordeelde op 2019-08-18

Marc Heuvelman beoordeelde op 2019-08-18

Eerste keer besteld zeer goede ervaring en snel geleverd

Anita Goeptar beoordeelde op 2019-08-17

Goede service, mail snel beantwoord

Xhejlane Amziji beoordeelde op 2019-08-17

Marcel Lamberts beoordeelde op 2019-08-17

Max beoordeelde op 2019-08-17

Alles precies zoals ze het beloven

M. de Leeuw beoordeelde op 2019-08-17

Marloes Meynhard beoordeelde op 2019-08-16

Patrycja Maurer beoordeelde op 2019-08-16

akif Ataseven beoordeelde op 2019-08-16

eerljk gezegd heb ik in het begin voordat ik besteld had een beetje getwijfeld over het horloge dus heb ik even gebeld met guama daar kon een zeer vriendelijke werknemer mij vertellen waarop de horloges juist zo goedkoop waren. uiteindelijk besloten toch te bestellen en het was inderdaad een echte. was ook bezorgd de dag nadat ik had besteld

Juan jose Ramirez sanchez beoordeelde op 2019-08-16

Alena Dzukaeva beoordeelde op 2019-08-16

Miguel neto beoordeelde op 2019-08-16

Gerges Farhan beoordeelde op 2019-08-16

Hans Lammers beoordeelde op 2019-08-16

Zaten beschadigingen op horloge. Kon kosteloos terug sturen. Volgende dag al weer nieuwe thuisbezorgd. Snelle correcte afhandeling *****