Pollenekker 4
5541DD Reusel

8,9

Clara Boeckx beoordeelde op 2018-10-16

Overzichtelijke website, perfecte service, uitmuntende kwaliteit

J. Istas beoordeelde op 2018-10-03

Super blij met de gekochte pyama's! Helaas duurde het een paar dagen voor ze bi men waren maar onze zoon is erg trots op zijn mooie rode pak.

Theo Lamers beoordeelde op 2018-09-17

Bij bezoek zag ik de hansop hangen in de badkamer na handgewassen en te zijn en zag dat naden was gerafeld. Ik heb dat doorgegeven aan een zorgzuster van Sint Anna te Boxmeer en zij zou u daarover bellen . Ik weet niet of ze dat heeft gedaan want ze nu op vakantie. Groet. Th.H. M. Lamers

A.M Kroon-den Dulk beoordeelde op 2018-09-11

Een maat te groot besteld,werd meteen omgeruild.Toen bleek dat de hansop met rugritssluiting niet gedragen mag worden in het tehuis waar mijn schoonmoeder woont,werd het artikel meteen teruggenomen en geld teruggestort.

WMM de Jong beoordeelde op 2018-09-11

goed en snelle levering

marjolijn roos beoordeelde op 2018-09-04

het is nu fijn om mijn dochter aan te kleden en zo ik haar ook geen pijn. Het materiaal is ook fijn en huid vriendelijk.

E Teuthof beoordeelde op 2018-08-29

Goed

Marjon van der Kuil beoordeelde op 2018-08-23

Bestelling was keurig op tijd binnen.

D.P.W.J. van Knippenberg-de Bruijn beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering, goed verpakt en alles in orde!

Henk Massen beoordeelde op 2018-08-14

Fijne communicatie met de firma gehad. En ook hebben zij alle begrip getoond om spullen terug te nemen, maanden later heb ik het als nog moeten bestellen en helaas weer terug moeten sturen vanwege een te kleine maat. Zit nu te wachten op de juiste maat. Maar gezien de vorige correcte leveringen zal dit geen probleem zijn. Mijn moeder vind de pyama's nog steeds erg mooi, en daar gaat het om. Nu alleen nog de juiste maat en wij zijn weer blij. Bedankt.

Clara Boeckx beoordeelde op 2018-08-14

Overzichtelijke site, snelle levering, prijs kwaliteit super

Willy Pullens beoordeelde op 2018-08-14

Prima webwinkel. Levering snel.

Anne-Marie Stevens beoordeelde op 2018-08-14

Snel en efficiënt

Louise Cameron beoordeelde op 2018-07-26

Snelle levering en goede producten.

Yvette Huysveld beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering en correcte prijs.
Mooie kwaliteit

Ingmar Dombrecht beoordeelde op 2018-07-22

Zeer goed. De communicatie per mail verliep vlot. Op gestelde vragen kwam er vlug een antwoord. De kleuren op het kleurenpatroon komen goed overeen met de werkelijke kleur. Om de maat te kiezen is het erg moeilijk. Voor de jas meet je de borstomtrek en zo bepaal je de maat. Ik koos medium. De breedte van de jas is goed. De lengte van de armen is net lang genoeg. Deze mocht een 2-tal cm langer zijn. Ik weet niet als er een andere mogelijkheid bestaat om de juiste maten te bepalen voor de jas. Een large had dan misschien te groot geweest, ik weet het niet. Deze kan je niet terugsturen. Misschien wat meer maten doorgeven en met tekening weergeven hoe je best meet op de persoon vb. lengte van de arm hoe wordt dit gemeten?
Mvg, Katia

Jeanne van Grinsven beoordeelde op 2018-07-11

Mooi op tijd.

carla grillo weijers beoordeelde op 2018-07-02

goede en duidelijke inlichtingen en snelle levering

T Jorritsma beoordeelde op 2018-06-30

prima service snelle levering top

Ivo Van roy beoordeelde op 2018-06-30

Heel tevreden van uw webwinkel