Parallelweg 3

8,6

Barbora Stefankova beoordeelde op 2019-09-13

Lisa de Wild-Hertog beoordeelde op 2019-09-08

Jessica beoordeelde op 2019-09-06

Ik heb de Aniball inco gekocht om op te rekken en het werkt uitstekend. Ik heb het al vele dames van de patiënte reiniging aangeprezen en verwacht dat jullie sinds een week of zo opeens meer bestellingen hebben!
Mijn vragen werden geld beantwoord en ik had de inco heel snel in huis.

Lydia de Beer beoordeelde op 2019-09-02

Stephanie beoordeelde op 2019-08-19

Op tijd ontvangen. Met 36 weken begonnen. Wel miste ik een duidelijke uitleg, daarom maar op internet gaan zoeken en kwam daar in een andere taal wel een instructiefilmpje tegen.

De eerste keren dat ik de Aniball gebruikte ging het goed. In 5 dagen ben ik van 16cm naar 23 gegaan. Helaas daarna 2 dagen gehad dat ik bloed verloor tijdens het oefenen (had geen pijn). Dit vond ik toch wel een beetje eng en daarom gestopt met oefenen.

Lana Natte beoordeelde op 2019-08-06

Eva Elstak-Weeteling beoordeelde op 2019-08-06

Dina Rameeva beoordeelde op 2019-07-26

Anna beoordeelde op 2019-06-09

Ik ben heel blij dat ik heb geoefend met de aniball want ik geloof oprecht dat de bevalling van ons eerste kindje mede hierdoor super snel is gegaan (4,5 uur bezig geweest en maar één keer hoeven persen). Ik had maar één schaafwondje en hoefde niet gehecht te worden. Ik ben met 36 weken en een paar dagen begonnen met oefenen en ben tot iets over de 30 cm gekomen. Levering was ook snel. Ik raad de Aniball aan al mijn vriendinnen aan!

Mariska Barnhoorn beoordeelde op 2019-05-28

Product was snel binnen. Ik ben pas met 38 weken begonnen met oefenen met de aniball. Het was even wennen maar heb uiteindelijk 27,5cm kunnen bereiken. Het oefenen heeft me meer vertrouwen gegeven in de bevalling en is uiteindelijk ook positief verlopen.

Annemieke Broeder-Baggerman beoordeelde op 2019-05-24

Mariana IJssels-van Bruchem beoordeelde op 2019-05-20

Karolina Warwas beoordeelde op 2019-05-11

Janneke beoordeelde op 2019-05-07

Uitstekend.
Levering zoals op site staat.

Aniball heeft mij geholpen ter voorbereiding op de bevalling.
Ik ben 4 werken van te voren begonnen met diameter van 16 cm. Na 3 weken zat ik op 29cm.
Een dag later is mijn zoon geboren.
Ik had alleen 2 kleine scheurtjes in mijn schaamlippen, verder niks.
Ik beveel dit product hierbij zeker aan.

Marjolein Spiekerman beoordeelde op 2019-05-03

Nathalie Heredia Pagan beoordeelde op 2019-04-24

Fem beoordeelde op 2019-04-23

Ik was heel bang voor de bevalling en heb daarom dit ding aangeschaft. Het gaf me echt vertrouwen te weten dat ik iets van 26 cm uit kon persen (niet verder gekomen met trainen, want bevallen). Uiteindelijk niet geknipt en gescheurd! Ik weet natuurlijk niet hoe het gegaan was zonder de Aniball (en accupunctuur), maar heeft wel geholpen! Heel blij mee!

Susan beoordeelde op 2019-03-22

Snelle service!