Parallelweg 3

Alie den Hartog beoordeelde op 2019-03-09

Robin Lindhout beoordeelde op 2019-02-25

Michelle Majk beoordeelde op 2019-02-18

Martine beoordeelde op 2019-01-25

De bal werd laat geleverd. Daarna ben ik begonnen met oefenen maar ik vond het echt een hel. Je krijgt de bal er heel moeilijk in en nog moeilijker eruit. Het maakte mij erg onzeker. Ook de beschrijving is onduidelijk: hoever moet die bal er nu in? Als je het rekken wilt oefenen volgens mij tot halverwege, maar dan floept het er zo weer uit. En als je het persen wilt oefenen, dan helemaal, maar dan kreeg ik 'm zonder eraan te trekken niet uit. Dat leek me ook niet de bedoeling. Ik raad het niemand aan.

Pili beoordeelde op 2019-01-22

De bedoeling van de product is goed, maar kan beter met een meting van de pomp, instruties zijn heel slecht, ik moet zoeken voor videos maar alles was in polish taal, de pomp werk niet goed na 2 keerjes, ik zou voor mijn volgende zwangerschap gebruiken maar van andere merk.

Krista van Dijck beoordeelde op 2019-01-16

Echt aanrader goede resultaten voor mij

Saskia Dierickx beoordeelde op 2018-12-25

Te laat toegekomen !

Klaudia Bouma beoordeelde op 2018-12-23

De levering was supersnel. Dit was mijn eerste zwangerschap, en ik was erg bang voor uitscheuren. Ik heb geoefend tot zo'n 27 centimeter (ik oefende om de dag), en had uiteindelijk 2 kleine hechtingen nodig. Of dit zonder Aniball anders zou zijn geweest weet ik natuurlijk niet, maar het gevoel van persen was wel fijn om geoefend te hebben.

I.S. Sipkema beoordeelde op 2018-12-17

Willemijn beoordeelde op 2018-11-30

Ik ben erg blij dat ik met de aniball heb getraind. Het heeft mij echt vertrouwen gegeven dat ik het kan. Het is mij gelukt om tot 27 cm uit te persen.
Ik moet wel zeggen dat ik niet altijd even blij was. Het is nog niet zo makkelijk als het lijkt, je moet echt af en toe doorzetten. Dan stopte ik en begon ik overnieuw of ik sloeg een dag over.
Daarnaast is het de kunst om niet te hard te persen maar juist persen en dan even volledig ontspannen daaronder. Dan krijg je dat het ballonnetje er soepel uit gedreven wordt. Ik miste dit wel wat in de beschrijving.
Ik ben uieindelijk niet uitgescheurd bij onze gezonde zoon van 8,5 pond. Ik heb slechts twee schrammentjes er aan over gehouden. Voor mij missie geslaagd en met vertrouwen de bevalling in gegaan. Zeker een aanrader!

E. Altena beoordeelde op 2018-11-25

Mariëlle van Zuijlen-Scherrenburg beoordeelde op 2018-11-23