Parallelweg 3
6574 AN Ubbergen
+3124-20 63 729

8,8

Laura Bauer beoordeelde op 2018-09-11

Met oefenen tot 26 cm gekomen in 2,5 week. Weeen gingen zeer snel, zo snel dat verloskundige maar net op tijd was. Ik had toen ook al persweeen, welke ik herkende doordat ik geoefend had met de anibal. Uiteindelijk wel een kleine knip nodig gehad (5 hechtingen) maar hier nauwelijks last van gehad. Zou product zeker aanraden.

Marit Reitsma beoordeelde op 2018-09-03

Klara van Doorn beoordeelde op 2018-09-01

Ik ben heel tevreden met jullie product. Ik ben begonnen met oefenen iets minder dan 3 weken voor de bevalling en kon in het einde 25 cm bereiken. Ik heb niet alleen geoefend om te kunnen persen maar ik heb ook focus gelegd op de versterking van mijn bekkenbodemspieren. Hoewel ik een lange en zware bevalling had, viel het stadium van persen mee. Kortom: ik moest niet ingeknipt worden en had ook geen hechtingen nodig. Drie uur na de bevalling kon ik lopend naar huis. Ik zou Aniball zeker iedereen aanraden.

Alinda Wit beoordeelde op 2018-08-17

Tila beoordeelde op 2018-08-15

Via een therapeut hoorde ik van Anniball. Ik ben blij dat ik het aangeschaft heb.
Na 3 eerdere bevallingen waarbij een knip gezet moest worden ging het deze keer zonder! Heerlijk om te ervaren dat het ook zo kan!

Roos beoordeelde op 2018-08-12

Aniball heeft voor mij perfect gewerkt. Ik heb de Aniball aangeschaft omdat ik niet wilde inscheuren tijdens mijn eerste bevalling. Ik ben met 36 weken begonnen met oefenen met 22 cm en heb tot 30 cm kunnen oefenen. Met 40 weken en 3 dagen ben ik bevallen van een dochter met een hoofdomtrek van 34 cm. Ik had 1 schaafwondje maar verder ben ik volledig zonder scheuren of knippen op natuurlijke wijze bevallen. De uitdrijvingsfase duurde zelfs maar 4 minuten. Met 2 persweeën was ze er al. Dit dank ik mede aan het feit dat ik door Aniball al beter wist hoe het zou voelen en welke spieren ik aan moest gaan spannen.

Eya Wubben beoordeelde op 2018-07-24

Fijn om mee geoefend te hebben.

anoniem beoordeelde op 2018-07-16

Ik scheurde in bij het gebruik, ondanks dat ik het langzaam opbouwde. Bekkenbodemspieren waren door het gebruik te sterk, waarvoor ik uiteindelijk een knip nodig heb gehad. Zal het niet nogmaals gebruiken en niet aanbevelen.

Eloise beoordeelde op 2018-07-10

Zeer tevreden, eerste kind, geoefend tot 26 cm bevallen bij 42 weken geen schade.

Noortje Koster beoordeelde op 2018-07-01

Yvonne Verdouw beoordeelde op 2018-06-30

José Kuiper beoordeelde op 2018-06-28

Nancy Sommers beoordeelde op 2018-06-25

Sam Zoetmulder beoordeelde op 2018-06-23

Goede bezorging. Hielp enorm met het besef wat te doen tijdens de bevalling

Sofie Van Eijzeren-Vossebelt beoordeelde op 2018-06-18

Hanna Feirabend beoordeelde op 2018-06-12

Githa Buiting beoordeelde op 2018-06-08

Sabrina beoordeelde op 2018-05-25

Geweldig product! Uiteindelijk niet uitgescheurd of ingeknipt en het bootst precies het gevoel na wanneer je het hoofdje uit moet persen. Ik heb er veel aan gehad en het is zeker een aanrader voor iedereen.

Lindsay Westra beoordeelde op 2018-05-17

Super tevreden, besteld en een dag later in huis. Duidelijke beschrijving en oefenplan. Met behulp van Aniball is onze dochter zonder problemen geboren!

Denise Schraag beoordeelde op 2018-05-15