Parallelweg 3
6574 AN Ubbergen
+3124-20 63 729

8,6

Pili beoordeelde op 2019-01-22

De bedoeling van de product is goed, maar kan beter met een meting van de pomp, instruties zijn heel slecht, ik moet zoeken voor videos maar alles was in polish taal, de pomp werk niet goed na 2 keerjes, ik zou voor mijn volgende zwangerschap gebruiken maar van andere merk.

Krista van Dijck beoordeelde op 2019-01-16

Echt aanrader goede resultaten voor mij

Saskia Dierickx beoordeelde op 2018-12-25

Te laat toegekomen !

Klaudia Bouma beoordeelde op 2018-12-23

De levering was supersnel. Dit was mijn eerste zwangerschap, en ik was erg bang voor uitscheuren. Ik heb geoefend tot zo'n 27 centimeter (ik oefende om de dag), en had uiteindelijk 2 kleine hechtingen nodig. Of dit zonder Aniball anders zou zijn geweest weet ik natuurlijk niet, maar het gevoel van persen was wel fijn om geoefend te hebben.

I.S. Sipkema beoordeelde op 2018-12-17

Willemijn beoordeelde op 2018-11-30

Ik ben erg blij dat ik met de aniball heb getraind. Het heeft mij echt vertrouwen gegeven dat ik het kan. Het is mij gelukt om tot 27 cm uit te persen.
Ik moet wel zeggen dat ik niet altijd even blij was. Het is nog niet zo makkelijk als het lijkt, je moet echt af en toe doorzetten. Dan stopte ik en begon ik overnieuw of ik sloeg een dag over.
Daarnaast is het de kunst om niet te hard te persen maar juist persen en dan even volledig ontspannen daaronder. Dan krijg je dat het ballonnetje er soepel uit gedreven wordt. Ik miste dit wel wat in de beschrijving.
Ik ben uieindelijk niet uitgescheurd bij onze gezonde zoon van 8,5 pond. Ik heb slechts twee schrammentjes er aan over gehouden. Voor mij missie geslaagd en met vertrouwen de bevalling in gegaan. Zeker een aanrader!

E. Altena beoordeelde op 2018-11-25

Andrea Dijkstra beoordeelde op 2018-11-05

PB de Jong beoordeelde op 2018-10-04

Karolina Pill beoordeelde op 2018-10-03

Sabrina Pfeiffer beoordeelde op 2018-09-30

De Anibal besteld onder het mom van baat het niet schaadt het niet. Heb uiteindelijk een supersnelle en prima bevalling gehad zonder scheuren of knippen. Mocht ik ooit weer zwanger worden ga ik de Anibal zeker weer gebruiken.

Laura Bauer beoordeelde op 2018-09-11

Met oefenen tot 26 cm gekomen in 2,5 week. Weeen gingen zeer snel, zo snel dat verloskundige maar net op tijd was. Ik had toen ook al persweeen, welke ik herkende doordat ik geoefend had met de anibal. Uiteindelijk wel een kleine knip nodig gehad (5 hechtingen) maar hier nauwelijks last van gehad. Zou product zeker aanraden.

Marit Reitsma beoordeelde op 2018-09-03

Klara van Doorn beoordeelde op 2018-09-01

Ik ben heel tevreden met jullie product. Ik ben begonnen met oefenen iets minder dan 3 weken voor de bevalling en kon in het einde 25 cm bereiken. Ik heb niet alleen geoefend om te kunnen persen maar ik heb ook focus gelegd op de versterking van mijn bekkenbodemspieren. Hoewel ik een lange en zware bevalling had, viel het stadium van persen mee. Kortom: ik moest niet ingeknipt worden en had ook geen hechtingen nodig. Drie uur na de bevalling kon ik lopend naar huis. Ik zou Aniball zeker iedereen aanraden.

Alinda Wit beoordeelde op 2018-08-17