Parallelweg 3
6574 AN Ubbergen
+3124-20 63 729

8,8

Eloise beoordeelde op 2018-07-10

Zeer tevreden, eerste kind, geoefend tot 26 cm bevallen bij 42 weken geen schade.

Noortje Koster beoordeelde op 2018-07-01

Yvonne Verdouw beoordeelde op 2018-06-30

José Kuiper beoordeelde op 2018-06-28

Nancy Sommers beoordeelde op 2018-06-25

Sam Zoetmulder beoordeelde op 2018-06-23

Goede bezorging. Hielp enorm met het besef wat te doen tijdens de bevalling

Sofie Van Eijzeren-Vossebelt beoordeelde op 2018-06-18

Hanna Feirabend beoordeelde op 2018-06-12

Githa Buiting beoordeelde op 2018-06-08

Sabrina beoordeelde op 2018-05-25

Geweldig product! Uiteindelijk niet uitgescheurd of ingeknipt en het bootst precies het gevoel na wanneer je het hoofdje uit moet persen. Ik heb er veel aan gehad en het is zeker een aanrader voor iedereen.

Lindsay Westra beoordeelde op 2018-05-17

Super tevreden, besteld en een dag later in huis. Duidelijke beschrijving en oefenplan. Met behulp van Aniball is onze dochter zonder problemen geboren!

Denise Schraag beoordeelde op 2018-05-15

Amber Meek beoordeelde op 2018-05-09

Linde Sas - Van Den Haak beoordeelde op 2018-05-08

Martsje Brinkman beoordeelde op 2018-04-24

Evelien Molema beoordeelde op 2018-04-07

Suzan beoordeelde op 2018-03-11

Tijdens het gebruik merkte ik dat het steeds makkelijker ging en dat ik de ballon steeds groter kon worden. Tijdens de bevalling was het gevoel tijdens het persen erg herkenbaar. Dit zorgde bij mij voor een stuk rust.

Angela Roest beoordeelde op 2018-03-10

Marloes Scherpenzeel beoordeelde op 2018-02-12

Suus beoordeelde op 2018-02-12

Ik vond het lastig te gebruiken, qua volume in te brengen was ook pijnlijk. Waardoor het ook lastig was om überhaupt te kunnen oefenen. Ik denk dat als alles er goed inzit, je het wel kunt oppompen en je er vast profijt van kan hebben. Maar door het onhandig in brengen wat zeer doet ben ik nooit zo ver gekomen.