Parallelweg 3
6574 AN Ubbergen
+3124-20 63 729

8,7

Suus beoordeelde op 2018-02-12

Ik vond het lastig te gebruiken, qua volume in te brengen was ook pijnlijk. Waardoor het ook lastig was om überhaupt te kunnen oefenen. Ik denk dat als alles er goed inzit, je het wel kunt oppompen en je er vast profijt van kan hebben. Maar door het onhandig in brengen wat zeer doet ben ik nooit zo ver gekomen.

Pauline beoordeelde op 2018-02-11

Ik heb kunnen oefenen t/m 24 cm (begon bij 17 cm met 37 weken). Met 39 weken en 3 dagen bevallen van ons eerste kindje. Hoofdomtrek van ons kindje 37 cm, maar perineum intact en 2 kleine hechtingen inwendig. Er was geen knip nodig. Heel blij met dit product!

Elizabeth beoordeelde op 2018-01-29

Levering was snel. Ik ben hem begonnen te gebruiken, maar het onnatuurlijke persen zorgde ervoor dat net voordat de ballon door het einde moest bij mij alle spieren samentrokken en het probeerde tegen te houden. Het gevolg was dat hij er toch uitfloepte maar het ging bloeden. Ik zat toen op 24 cm. Na 2x bloedingen ben ik gestopt. Ik kreeg er angst voor. Uiteindelijk bevallen met een hechting dus mogelijk heeft het toch bijgedragen.

Ewout Lokker beoordeelde op 2018-01-17

snelle levering en keurig verpakt. artikelen ook top en het werkt echt.

Suzanne van Doorn beoordeelde op 2018-01-05

Snelle bezorging en zeer tevreden over het product! Dankzij de Aniball kreeg ik vertrouwen dat mijn lichaam de bevalling aan kon en leerde ik welke spieren ik moest gebruiken en welke ontspannen. Mijn dochter is uiteindelijk met de vacuüm pomp gehaald en alle artsen en kraamzorg waren zeer verbaasd dat er niet geknipt hoefde te worden en dat ik niet eens een scheurtje had! Heeft dus zeker goed gewerkt!

Deb Van der Zwan beoordeelde op 2018-01-01

Product snel in huis, dus dat was heel fijn! De aniball zelf kreeg ik niet ingebracht. Te groot, het plastic deel wat de bal oppompt vond ik erg hard en daardoor pijnlijk bij poging tot inbrengen. Heb em dus helaas niet kunnen gebruiken. Ondanks dat ging het persen heel natuurlijk. Geen idee of ik uitgescheurd zou zijn, want het eindigde helaas in een spoed keizersnede.

san beoordeelde op 2017-12-15

Omdat ik erg bang was voor uitscheuren en de pijn bij de bevalling heb ik aniball aangeschaft. Ik ben 5 weken voor mijn uitgerekende datum begonnen omdat ik het gevoel had dat ik eerder ging bevallen. Uiteindelijk ben ik een dag voor de uitgerekende datum bevallen maar heb dus goed kunnen oefenen. In de laatste 2 weken heb ik niet meer elke dag geoefend omdat ik door de grootte van de ballon soms wat bloed had. Dan had ik de ballon toch te groot eruit laten gaan. Het grootste wat ik heb bereikt is 29,4 cm. Mijn bevalling is heel goed gegaan. Erg snel en 0 hechtingen! Wat een bijzondere ervaring! Het persen lukte goed doordat ik geoefend had met de ballon. Ik heb echt een hele fijne bevalling gehad. Of het echt door de aniball komt weet ik niet maar ik denk zelf dat het wel heeft geholpen.

Sanne Frans beoordeelde op 2017-12-05

Nav mijn vorige bevalling angst gehad voor het persen en de druk die je dan voelt, dit ding gaf me zeker wel vertrouwen. Heb ook geen knip gehad, maar wel een totaal ruptuur. Vandaar dat ik het scoor op matig.
Helpt dus zeker wel voor vertrouwen in je lijf.

Ann-Laure Delbecq beoordeelde op 2017-10-27

Stipte levering volgens afspraak. De aniball is een echte aanrader: goede voorbereiding op bevalling zonder scheur of episiotomie.

Joyce beoordeelde op 2017-10-01

Ik heb een hele voorspoedige bevalling gehad, dankzij de aniball had ik vertrouwen in m'n lichaam. Het persen ging heel vlot en ik heb geen scheur of knip gehad.

Judith Disberg beoordeelde op 2017-09-26

Ik had wat twijfels of dit product nu echt zou voorkomen dat ik bij de bevalling zou inscheuren of ingeknipt moest worden. Maar, proberen kon altijd dacht ik.
Ik ben 4 weken voor de uitgerekende datum begonnen en ben tot 28 cm gekomen. Ik ben 5 dagen na de uitgerekende datum bevallen. Het persen heeft zo'n 10 minuten geduurd en ik had geen enkele hechting nodig. Voor een eerste bevalling was dit volgens de verloskundige echt bijzonder.
Ik kan niet anders dan concluderen dat de Aniball echt heeft geholpen!

annetta afman beoordeelde op 2017-09-05

ik dacht eerst die balon past er nooit door, haha en ik dacht die recenties kloppen die wel?

ik heb geoefend en wat ik fijn vond is dat je je bekkenbodemspieren traint en dat je leert wat persen is. ik denk dat ik daar veel aangehad heb.

uiteindelijk had ik de 30cm omtrek van de balon. en toen...

lag het in een stuit. ze knippen standaard in bij stuitbevalling helaas. ik wilde het eerst niet omdat ze het al standaard doen alleen wilde niet het risico lopen dat de baby er niet door kon. denk wel eens achteraf dat het wel gekund had maargoed. zeker weten doe ik het niet.

mn eerste bevalling duurde 3en half uur dus voor een stuitje heel snel. denk niet dat dat door de balon komt. je weet maar nooit!

Anoniem beoordeelde op 2017-09-05

Snelle levering en antwoord op vragen via de klantenservice e-mail.

Carolien Peters beoordeelde op 2017-09-02

Na het bestellen had ik het product al binnen een paar dagen in huis.

Inge Wijgerse beoordeelde op 2017-08-12

Heel tevreden, het product werd geleverd volgens afspraak.

B. beoordeelde op 2017-08-07

Vlotte levering van de Aniball. Ik heb de Aniball gebruikt en ben vlot thuis bevallen van onze (eerste) dochter! Gelukkig bleek bij het inspecteren dat er geen hechtingen nodig waren, waardoor ik ook snel weer op de been was! Ik zal de Aniball zeker aan anderen adviseren.

Selina Burgmeijer beoordeelde op 2017-07-30

Na 6 jaar geleden tijdens de zwangerschap van mijn eerste kind een soortgelijk product gebruikt met als resultaat slechts 2 "schaafplekjes" door de bevalling te hebben opgelopen. Ik was snel na de bevalling weer helemaal de oude. Ook de bevalling zelf ging erg vlot. In 3 uur was onze zoon geboren. Nu 6 jaar later de Aniball besteld en 2 weken gebruik van gemaakt. Na een zwangerschap van 39+1 werd onze dochter in 1u en 45 minuten geboren en had ik maar 1 schaafplekje waarvan ik helemaal niets voelde. Na 1 dag lekker bedrust liep ik alweer (wel voorzichtig) rond. Voor mij heeft het product uitstekend gewerkt!

Anneke Aalderink beoordeelde op 2017-07-29

Het product was niet sirect keverbaar, maar dit stond duidelijk aangegeven en na een paar dagrn heb ik nogmaals navraag gedaan en kreeg snel antwoord en ook een juiste indicatiw wanneer ik mijn pakket zou ontvangeb. Het product is ook heel goed bevallen.

Fatima el Marini beoordeelde op 2017-07-22

Niet ingescheurd!

Tamara Andrieu beoordeelde op 2017-07-21

ik kon het persen niet oefenen aangezien de aniball er al uit kwam naarmate hij opgepompt werd. mijn man moest altijd flinke tegendruk geven