Parallelweg 3
6574 AN Ubbergen
+3124-20 63 729

8,5

Anna beoordeelde op 2019-06-09

Ik ben heel blij dat ik heb geoefend met de aniball want ik geloof oprecht dat de bevalling van ons eerste kindje mede hierdoor super snel is gegaan (4,5 uur bezig geweest en maar één keer hoeven persen). Ik had maar één schaafwondje en hoefde niet gehecht te worden. Ik ben met 36 weken en een paar dagen begonnen met oefenen en ben tot iets over de 30 cm gekomen. Levering was ook snel. Ik raad de Aniball aan al mijn vriendinnen aan!

Mariska Barnhoorn beoordeelde op 2019-05-28

Product was snel binnen. Ik ben pas met 38 weken begonnen met oefenen met de aniball. Het was even wennen maar heb uiteindelijk 27,5cm kunnen bereiken. Het oefenen heeft me meer vertrouwen gegeven in de bevalling en is uiteindelijk ook positief verlopen.

Annemieke Broeder-Baggerman beoordeelde op 2019-05-24

Mariana IJssels-van Bruchem beoordeelde op 2019-05-20

Karolina Warwas beoordeelde op 2019-05-11

Janneke beoordeelde op 2019-05-07

Uitstekend.
Levering zoals op site staat.

Aniball heeft mij geholpen ter voorbereiding op de bevalling.
Ik ben 4 werken van te voren begonnen met diameter van 16 cm. Na 3 weken zat ik op 29cm.
Een dag later is mijn zoon geboren.
Ik had alleen 2 kleine scheurtjes in mijn schaamlippen, verder niks.
Ik beveel dit product hierbij zeker aan.

Marjolein Spiekerman beoordeelde op 2019-05-03

Nathalie Heredia Pagan beoordeelde op 2019-04-24

Fem beoordeelde op 2019-04-23

Ik was heel bang voor de bevalling en heb daarom dit ding aangeschaft. Het gaf me echt vertrouwen te weten dat ik iets van 26 cm uit kon persen (niet verder gekomen met trainen, want bevallen). Uiteindelijk niet geknipt en gescheurd! Ik weet natuurlijk niet hoe het gegaan was zonder de Aniball (en accupunctuur), maar heeft wel geholpen! Heel blij mee!

Susan beoordeelde op 2019-03-22

Snelle service!

Mayke Cox beoordeelde op 2019-03-18

Elianne Findhammer beoordeelde op 2019-03-10

Alie den Hartog beoordeelde op 2019-03-09

Robin Lindhout beoordeelde op 2019-02-25

Michelle Majk beoordeelde op 2019-02-18

Martine beoordeelde op 2019-01-25

De bal werd laat geleverd. Daarna ben ik begonnen met oefenen maar ik vond het echt een hel. Je krijgt de bal er heel moeilijk in en nog moeilijker eruit. Het maakte mij erg onzeker. Ook de beschrijving is onduidelijk: hoever moet die bal er nu in? Als je het rekken wilt oefenen volgens mij tot halverwege, maar dan floept het er zo weer uit. En als je het persen wilt oefenen, dan helemaal, maar dan kreeg ik 'm zonder eraan te trekken niet uit. Dat leek me ook niet de bedoeling. Ik raad het niemand aan.

Pili beoordeelde op 2019-01-22

De bedoeling van de product is goed, maar kan beter met een meting van de pomp, instruties zijn heel slecht, ik moet zoeken voor videos maar alles was in polish taal, de pomp werk niet goed na 2 keerjes, ik zou voor mijn volgende zwangerschap gebruiken maar van andere merk.

Krista van Dijck beoordeelde op 2019-01-16

Echt aanrader goede resultaten voor mij

Saskia Dierickx beoordeelde op 2018-12-25

Te laat toegekomen !

Klaudia Bouma beoordeelde op 2018-12-23

De levering was supersnel. Dit was mijn eerste zwangerschap, en ik was erg bang voor uitscheuren. Ik heb geoefend tot zo'n 27 centimeter (ik oefende om de dag), en had uiteindelijk 2 kleine hechtingen nodig. Of dit zonder Aniball anders zou zijn geweest weet ik natuurlijk niet, maar het gevoel van persen was wel fijn om geoefend te hebben.