Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

brugwachter 6
3034 KD rotterdam

Mystery shopper

Lees
waarom

Trustpilot 36 9,3

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

June Jansen beoordeelde op 2018-05-20

Super tevreden! Kwaliteit van de Shea boter is top. Ook de Henna is geweldig, veel natuurlijke producten en snelle en goede service. Ik ga vaker hier bestellen.
June

jacoba beoordeelde op 2017-12-20

Fantastische producten, na 1 keer gebruiken ben ik al enthousiast! Ghassoulklei, arganolie, rozewater; allemaal even prettig te gebruiken!
Snelle levering, ik ben dik tevreden!

Riet beoordeelde op 2015-02-16

Snel, vriendelijk, behulpzaam, keurig verzorgd, kortom: prima!

Angelique Kuijpers beoordeelde op 2014-09-15

Ervaring, besteld, betaald en geleverd dus alles volgens afspraak. Geen ervaring met nazorg en garantie

Mystery shopper beoordeelde op 2014-08-19

We hebben de webwinkel Argantheek onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een belangstellende in de Ghassoul - 500 GR. We vroegen aan de webwinkel wat de periode zou zijn tussen het bestellen en het geleverd krijgen van het product. We kregen al spoedig een reactie van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat wanneer we het vandaag voor 17h00 zouden bestellen het de volgende dag in huis zou zijn. Vanwege de spoedige reactie van de webwinkel zijn we zeer tevreden over de klantenservice van de webwinkel. We beoordelen Argantheek dan ook met de volledige vijf sterren.

Nawal beoordeelde op 2013-05-23

TOP PRODUCT!!! ik heb de argan olie gekocht en ben heel tevreden!
me huid voelt weer zacht aan en stralend !! echt een aanrader !!

Aylin beoordeelde op 2013-05-23

Arganolie was bij mij totaal onbekend, totdat een collega me een keer vertelde dat het onder de marokkanen bekend staat als beautygeheim. En vond het wel 't proberen waard. Ik gebruik het voor mijn gezicht en heb het ook voor aambeien gebruikt.
Na zoveel jaren medicijngebruik ben ik eindelijk van mijn aambeien af. TOP product!

Princess Sara DÁquin beoordeelde op 2013-04-28

Ik gebruik De Arganolie en rozenolie. Ik ervaar de Arganolie als
zeer prettig in gebruik en door meerdere malen op mijn gezicht
aangebracht te hebben is het minder droog geworden en trekt
mijn gezicht gladder en met de rozenolie haal ik mijn make-up er
makkelijker eraf.

munira beoordeelde op 2013-04-27

Ik heb arganolie en rozenwater gekocht bij Biologische producten.. en ik ben zeer tevreden mee. het is goed voor mijn huid en ik gebruik het als een gezichtsmasker.. de Rozenwater gebruik is als tonic om mijn make up te verwijderen deze 2 producten doen wonderen aan mijn huid.. thanks voor de goeie service en lovely products..

fatima beoordeelde op 2013-04-27

ik zelf vind de producten super goed. ben er trots mee vooral met de
argan olie. ben blij dit ik hier me spullen kan halen

Samra beoordeelde op 2013-04-26

Mijn ervaring met producten van Argan zijn meer als meer ZEER
positief, ik gebruik niks anders meer als producten van argan en
merk dat er gelijk verbetering is met het huid en haar.

Ik raad iedereen deze producten aan

lila El beoordeelde op 2013-04-25

Rozenwater is superrr goed en snel effectief
voor de wallen! Bij mij waren ze al binnen
een week WEG!! Ook de arganolie gebruik ik
nu al 3 weken en heb sowieso veel en veel
minder haar uitval en t lijkt erop alsof ik
weer dikker haar krijg! Dus ben super
tevreden.. En de service is by the way in
een woord TOP! Dank je wel voor de snelle
levering. Xx

Rachida beoordeelde op 2013-04-21

Ik was op een zoektocht naar een middel dat een herstellende,
voedende en hydraterende werking heeft. En dat ook nog eens bij mijn
huidtype pas (gevoelige huid). Ik heb toen argan olie van A&M
uitgeprobeerd en ben er tot de dag van vandaag zeer tevreden over.
Zo'n flesje van 100ml gaat ook best lang mee. Goed spul! Snelle service!
Binnen twee werkdagen had ik mijn bestelling al in huis ;).

2013