Blankvoorn 107
3356EW Papendrecht

8,2

KiyOh 343 8,0

Kathy Ruijters beoordeelde op 2019-03-18

Netjes op tijd geleverd. Artikel helemaal naar wens nadat ik gechat had met een medewerker van Beer en ondergoed.

Jan Willem Navis beoordeelde op 2019-03-17

Erg tevreden. Werd op beloofde tijdstip afgeleverd.

W.J.M. van der Vleuten beoordeelde op 2019-03-17

Duidelijke website.
Spullen snel geleverd.
Top!!

Joost van Gammeren beoordeelde op 2019-03-16

Gewoon wat je van een webwinkel verwacht bestellen, betalen en leveren met correcte service op de vragen via chat. gewoon goed

Charles Sarneel beoordeelde op 2019-03-16

Makkelijk, snel en vriendelijk

toon Helleganger beoordeelde op 2019-03-16

Prima

H. ten Brinke beoordeelde op 2019-03-16

Ik moest 5 dagen wachten op m’n pakketje. Na een telefoontje werd het vlot bezorgd.

Hein Kerkhoffs beoordeelde op 2019-03-16

Correcte afhandeling

J.R. Berger beoordeelde op 2019-03-15

Fijne dracht, comfortabel ondergoed en een snelle levering!

J Bal beoordeelde op 2019-03-11

Prima boxers alleen jammer dat sommige maten maar gaan tot xl of xxl!
Vallen best wel klein uit, maar dragen fijn!
Retour zenden ontbreekt er een formulier wat je moet invullen volgens de rekening dat vind ik minder!
En de maten....we zijn niet allemaal slank!

Arno Riessen van beoordeelde op 2019-03-11

Had deze hemden al eens besteld en nu weer de zelfde kwaliteit en snelle levering.

A de Kok beoordeelde op 2019-03-10

Het zit heel erg goed

Pieter Van Namen beoordeelde op 2019-03-10

Overzichtelijke site, tijdige levering, heel zorgvuldig verpakt.

Monique Boudewijn beoordeelde op 2019-03-09

Ik wilde slips ruilen voor een maat groter. Een aardige, bereidwillige meneer stond me te woord. Ik mocht een retourzending doen. Ik stuurde ook nog een mail met het verzoek mij na ontvangst van de slips een maat groter terug te zenden. Er gingen weken voorbij. Dus belde ik weer. Mijn verhaal kwam meneer duidelijk onbekend voor. Mijn mail kende hij evenmin. Toch vond meneer mijn retourzending dus zou een maat groter ondergoed aan me worden gestuurd. Daar ging ook weer lange tijd overheen. Toen ik daarop maar weer eens belde vertelde hij dat hij zelf op een nieuwe zending wachtte. Die zou die middag arriveren. Na nog enkele dagen wachten ontving ik inderdaad de grotere maat . Nieuwe slips in de winkel kopen gaat echt een stuk sneller...

Laurens Kakiay beoordeelde op 2019-03-08

Product is goed verder geen bezwaren.
Voor mijn beoordeling gaf ik goed omdat ik de bestelling donderdags geplaats had en hij werd s’maandags pas verstuurd dinsdag in huis

Miranka van der Tol beoordeelde op 2019-03-08

De levering duurde een paar dagen maar dat was netjes doorgegeven. Netjes verpakt. ik ontving ook nog een mail met een aanbieding waar ik misschien ook in geïnteresseerd was. Het was netjes verpakt en je kreeg duidelijk via track en trace te horen wanneer je pakket zou ontvangen.

Mart Geelhoed beoordeelde op 2019-03-07

Zeer tevreden, snel in huis

Christine de Vries-Boogerd beoordeelde op 2019-03-07

Prima kwaliteit. Levering ok. Niets op aan te merken.

H Dassen beoordeelde op 2019-03-04

Correcte levering en afhandeling en goede kwaliteit /prijsverhouding

Hans J. van der Zalm beoordeelde op 2019-03-04

Goede administratie; snelle levering.