Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

G-J. van der Wolf beoordeelde op 2019-02-16

Besteld, een paar dagen later keurig via de post bezorgd. Netjes verpakt. Wat mij betreft zoals het hoort.

JEANNETTE NAUS beoordeelde op 2019-02-16

uITSTEKEND VERZORGDE BESTELLING ; SNELLE LEVERING; GEWELDIGE BOEKEN

Anika beoordeelde op 2019-01-22

Meer dan tevreden over de correcte en snelle levering, zelfs in de drukke kersttijd. En alle producten waren mooi ingepakt, wat een cadeau!

Jorg beoordeelde op 2019-01-04

Prima, zeer goed verpakt.

Frits beoordeelde op 2019-01-04

Het verliep goed en snel muv de factuur die ontbrak bij de nabestelling (omdat een boek niet meteen te leveren was). Ook na een mail hierover mijnerzijds heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Helaas.
Naar aanleiding van deze reactie heb ik per ommegaande van Martin en reactie gehad en de factuur inmiddels ontvangen. Super service en dus dit laatste stukje toegevoegd.

Reactie van www.christianebeerlandt.nl:
Beste Frits,

Dank je wel voor je beoordeling. Wellicht is de mail met de factuur van de nalevering in de spambox terecht gekomen of niet goed verzonden. Helaas komt dat wel eens voor.

Ik heb inmiddels de factuur van de nalevering op nieuw per mail verzonden. Hopelijk komt deze wel goed aan. Ander graag even een mail.

Martin

M.J.K. Daniels beoordeelde op 2018-11-22

boek is op tijd en in zeer goede staat aangekomen

Isabelle beoordeelde op 2018-10-08

snelle levering en het boek was mooi verpakt.

RG beoordeelde op 2018-10-08

Erg tevreden, snelle levering.

Karin de Wit beoordeelde op 2018-09-17

Leonie Honings beoordeelde op 2018-08-18

Netjes afgeleverd goed verpakt . Ben tevreden.

Nicole beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering, op afgesproken datum.

Jitske van der Brugge beoordeelde op 2018-05-23

Zeer snelle en nette levering!!

Bernice beoordeelde op 2018-05-22

Zeer snelle levering, boek zorgvuldig verpakt, goede service.

Nicole H beoordeelde op 2018-05-22

Zeer tevreden. Ik heb het boek besteld en werd de volgende dag bezorgd. Duidelijke informatie via de mail.

Wil S beoordeelde op 2018-05-22

Snelle bezorging en goed verpakt.

Alexandra Lammerts van Bueren beoordeelde op 2018-05-22

Snelle levering van het bestelde boek.

A. Zijlstra beoordeelde op 2018-04-21

M de Pooter beoordeelde op 2018-03-28

Supersnelle levering.

Jeroen de Lange beoordeelde op 2018-02-13

Snel en zorgvuldig!

Kwam een set-fout in het boek tegen.
Meteen heb ik een nieuw exemplaar gekregen.

Top service

Reactie van www.christianebeerlandt.nl:
Dank je wel Jeroen, graag gedaan.

Annet beoordeelde op 2017-07-28

helaas duurde de levering wat langer op zich wachten , maar prima opgelost en nu tevreden klant de sleutel tot zelf bevrijding.