Vuurdoornstraat 9
6101 MB Echt

Trustpilot 89 9,8

Angeline Kleinjans beoordeelde op 2019-03-30

Ik ben heel tevreden over Creerens. Super goede service, snelle reactie op de mail en het meedenken met de klant !! Geweldig !!!!
En de bestelling is snel klaar , Creerens is een echte aanrader

Jacobs beoordeelde op 2018-10-17

Al verschillende keren bedrukte cadeaus besteld en iedere keer weer heel mooi uitgevoerd en van hele goede kwaliteit. En snel geleverd!
Leuk bedrijf waar goed mee gedacht wordt en met een zeer uitgebreid assortiment!

Larissa van Nies beoordeelde op 2018-07-05

Ze denken goed mee bij een product als je zelf niet precies weet hoe of wat en hebben een snelle en top service!

Cindy van Pol beoordeelde op 2018-07-03

Karin van Ommen beoordeelde op 2018-07-03

Ninthe Peusens beoordeelde op 2018-07-03

Zag allemaal heel leuke hebbendingentjes..!!
En een hele goede service..!!

Simone Sniekers beoordeelde op 2018-07-02

Met vaderdag belde ik op vrijdag creErens op met de vraag of ik nog 2 snoeppotten kon bestellen. Ze vertelde dat het druk was maar ze wilde dit tussendoor nog wel even doen. Zaterdag kon ik ze ophalen super geregel en hartstikke mooi geworden. Top

Nicole Motter beoordeelde op 2018-07-02

Loes van Zijl beoordeelde op 2018-07-02

Snelle correspondentie en levering!

Audrey Wessels beoordeelde op 2018-07-02

Super snelle en goede service

Inge Minkenberg beoordeelde op 2018-07-02

Geweldige kwaliteit, zeer ruimte keuze en geweldige service, iedere keer weer opnieuw. Hartelijk dank!

Debby Jeurissen beoordeelde op 2018-07-02

Vriendelijk personeel en snelle levering. Een geweldig leuk assortiment voor ieder wat wils.

Marleen Timmermans beoordeelde op 2018-07-02

Altijd snelle en goede service!

Patrick van Rooij beoordeelde op 2018-06-30

Zeer snel antwoord op mijn email. leuke en mooie producten. zeer tevreden.

Alina Coenen beoordeelde op 2018-06-26

Heel mooi resultaat en snel klaar!!