weverstraat 53
6921 GB Duiven

Kelly koopmans beoordeelde op 2019-02-14

Heel goed! Lukte niet, zelfs op zondag was de klantenservice beschikbaar en behulpzaam

Paulien beoordeelde op 2019-02-09

Goede kwaliteit, snel geleverd

Johannes beoordeelde op 2019-02-06

Heb een sweater besteld. Werd keurig over gebeld dat het wat langer kon duren. Voor mij geen probleem. De maat was niet goed maar zonder probleem omgeruild.

J beoordeelde op 2019-02-01

Snelle service !! Zeer klantvriendelijk. Mooie kwaliteit spullen. Echte aanrader!!

Jordy beoordeelde op 2019-01-18

Goede service ne snel

Annemieke Bruins beoordeelde op 2019-01-13

Ruim aanbod, overzichtelijke website en razendsnel bezorgd. Top!

Hans Draijer beoordeelde op 2019-01-03

Erg tevreden, snelle levering, goede update's via de mail over voortgang bestelling.

Patricia beoordeelde op 2018-12-28

Superservice!!! Zeer goede en vlotte communicatie. En alles was zeer duidelijk. Snelle levering!

LT beoordeelde op 2018-12-24

Supersnelle levering

LNM beoordeelde op 2018-12-24

De bestelling ging erg snel, ik werd goed op de hoogte gehouden en de spullen zagen er goed uit. Enige kleine kritiekpuntje: spelling in de mails.

Falko beoordeelde op 2018-12-22

Alles top

inge beoordeelde op 2018-12-17

Snelle levering en opvolging

Marta beoordeelde op 2018-12-16

Aanrader

bert kruize beoordeelde op 2018-12-15

heb besteld ,ben vergeten huisnummer te plaatsen , werd terug gebeld met de mededeling dat ik huisnummer vergeten was ,perfecte service

Frederike beoordeelde op 2018-12-14

Heel snelle levering in Sinterklaastijd, correcte afhandeling.

Anita beoordeelde op 2018-12-07

Producten als omschreven, Fortnite trui en een FC Barcelona bidon. Snelle levering

Pascal Boneschansker beoordeelde op 2018-12-07

Goede site vriendelijke en snelle verzending

Florian beoordeelde op 2018-12-07

Geweldige winkel, super service!

Jarka beoordeelde op 2018-12-04

Custom service is perfect, fast communication in foreign language via e-mail and phone. They checked order and were interested in if everything was ok. Article is very nice with high quality with small present. I really appreciate it. Thanks.

Richie beoordeelde op 2018-12-03