weverstraat 53
6921 GB Duiven

Samira Gougou beoordeelde op 2018-06-14

super service!!!!!

Lorenzo beoordeelde op 2018-06-12

Een goede en heldere communicatie was hier zeker aan de orde, ik had een product besteld wat niet direct op voorraad was en werd per sms op de hoogte gebracht hiervan, ook bleek mijn ingevulde email adres niet te kloppen, dus ook dat via de sms netjes opgelost, alles snel geleverd.
Ik heb in het verleden al vaker besteld en iedere keer prima ervaringen met deze man!
uit de kunst!

Rob. beoordeelde op 2018-06-09

super hun best gedaan om op tijd een broekje te versturen die ik snel nodig had als kado.

Marek beoordeelde op 2018-06-08

Ok

Holthausen beoordeelde op 2018-06-04

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk! Ga zo door Mvg Holthausen

JEAN beoordeelde op 2018-05-25

VEEL KEUZE....SNELLE LEVERING NAAR BELGIE.....TOP

Harjo Drent beoordeelde op 2018-04-19

Goeie handeling en super geholpen en een snelle levering ga daar vaker wat bestellen

Schiltmans beoordeelde op 2018-04-19

Snelle goede service

Dennis beoordeelde op 2018-04-15

1 punt wat erg tegenvalt is dat het bezorgbedrijf het pakketje bij de deur heeft gelegd omdat we niet thuis waren. We wonen in een drukke wijk en gebruiken vrijwel altijd de achterdeur. Toevallig zag ik het liggen.

Reactie van www.devoetbalkraam.nl:
Beste dennis,
jammer dat u het niet eerder bij ons heeft gemeldt.
Wij hebben hierover contact gehad met de bezorgdienst en een klacht in gediend.
zij gaan navragen bij de bezorger , en deze erop aanspreken ook zij geven aan dat het geen normale manier van bezorgen is.
Vervelend dat de bezorg dienst het pakket zo voor de deur heeft gelegd. is niet correct
ook wij moeten erop kunnen vertrouwen dat de bezorgdienst het pakket afgeeft bij u adres of bij de buren . gelukkig is dit tot nu ook onze ervaring.
Helaas na afgeven pakket bij bezorg dienst hebben wij geen zicht meer op bezorging alleen de mogelijkhied om te zien of het ook wordt afgegeven.
bij deze onze excuses voor deze manier van afleveren.
Hopen dat u desondanks weer gebruik wil maken van onze webshop.
veel plezier nog van het gekochte product.
met vr gr Fred Holland

Van Batenburg beoordeelde op 2018-04-09

Dit is de eerste x dat ik hier besteld heb maar het ging zeer snel en zoals afgesproken.

Dobbels kathy beoordeelde op 2018-04-06

Supersnelle levering

Dobbels kathy beoordeelde op 2018-03-29

Heel snelle levering

Andrea janse beoordeelde op 2018-03-29

Zeer goede service

Goos beoordeelde op 2018-02-26

Snelle levering, goed verpakt, product prima kwaliteit zoals te zien op de website.

William Callewaert beoordeelde op 2018-02-24

Heel tevreden. 1 dag na bestelling reeds in huis. Vragen werden onmiddelijk beantwoord, zelfs in het weekend en op zondag.

JR beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering en een duidelijke site. Prima webwinkel!Joj

Gabriel Leonora beoordeelde op 2018-01-19

Goed service

Wim beoordeelde op 2017-12-31

Helemaal top zeer snelle levering.en een mooi product

Alex de bruijn beoordeelde op 2017-12-29

Goed en snel geleverd

xxx beoordeelde op 2017-12-14

Tot 2 x hebben ze mij gebeld om ten 1ste te melden dat het gevraagd stuk niet in voorraad was en dat ze bij de leverancier zouden informeren of het alsnog te krijgen was, zoniet zouden ze mij mijn betaling volledig terugstorten. 2de keer opgebeld om te melden dat het bestelde stuk ondertussen was verzonden en heb hiervan telkens de nodige mails ontvangen. Goede en snelle service.