weverstraat 53
6921 GB Duiven

Rabina beoordeelde op 2019-06-16

Had donderdag middag besteld en vrijdag al binnen. Super!!!!

Natasja beoordeelde op 2019-06-14

Geweldige service! Zal zeker hier vaker bestellen.

John v d Berg beoordeelde op 2019-06-07

Veel keuze die niet goed ergens anders te vinden is, Goede betrouwbare financiele afhandeling. Snelle levering, goede communicatie over verzenden.

Tevreden klant beoordeelde op 2019-06-02

Artikel was niet op voorraad. Voorstel 2 dagen wachten of geld terug. Ik heb 2 dagen gewacht en het was op afgesproken dag binnen. Buiten kantoortijden contact gehad. Dat is ook fijn.

Niek van Geijn beoordeelde op 2019-05-17

Uitstekende services! Had per ongeluk twee dezelfde shirts besteld. Voordat ze het verstuurd hadden, hebben ze telefonisch contact gezocht om te vragen of dat wel de bedoeling was. Goeden keurig volgende dag ontvangen. Bleken de shirts te groot uit te vallen. Op locatie direct kunnen omruilen.

Paula vonk beoordeelde op 2019-05-13

Goede service en levering ...top!!!

Suzanne beoordeelde op 2019-05-03

Heel tevreden, het bestelde shirt bleek toch niet meteen op voorraad en ik kreeg direct een persoonlijke mail en het shirt een dag later. Prima en netjes geregeld!

WM Derks Claassen beoordeelde op 2019-05-02

goed en volgens telefonische afspraak

Joyce beoordeelde op 2019-04-27

Heel tevreden!

Michi beoordeelde op 2019-04-26

Perfekt, alles super

Verschueren jan beoordeelde op 2019-04-13

Ik ben tevreden

Melinda beoordeelde op 2019-04-08

Goede prijs/kwaliteit kleding👍🏻En snelle bezorging,alles helemaal prima.Ook fijn dat er maattabellen op de site staan,hierdoor past alles wat ik besteld had prima.

Reactie van www.devoetbalkraam.nl:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te plaatsen..
Fijn om lezen dat u zo tevreden bent over onze producten service en levering.
Ook dat u middels onze maat tabel de juiste maat heeft kunnen vinden voor u kind..
wij blijven ons best doen wat wij toezeggen ook na te komen en blijven onze webshop vernieuwen en aanpassen aan de vragen van klanten..
Hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten op onze webshop.
Veel plezier met de producten . vriendelijke groeten Fred Holland

Cora beoordeelde op 2019-04-05

Nette en snelle levering. Keurig verpakt

M van falier beoordeelde op 2019-04-01

Netjes te woord gestaan, aofspraak wordt netjes nagekomen, goede kwaliteit

Bve beoordeelde op 2019-03-29

Erg snel geleverd. Artikel zoals omschreven.

Wilma Kenter beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden. Snelle correcte verzending, prima.

Mathieu Maanders beoordeelde op 2019-03-07

Super tevreden. Hele goede kwaliteit van de producten. De Voetbalkraam is een bedrijf waar de klant echt koning is. Super service.

Kathy beoordeelde op 2019-03-02

Super vriendelijk en behulpzaam.
Bovendien daags nadien geleverd!
Bedankt!

Zuidema beoordeelde op 2019-02-28

Snelle levering en super service naar de klant. Dit kom je nog maar zelden tegen.

Kelly koopmans beoordeelde op 2019-02-14

Heel goed! Lukte niet, zelfs op zondag was de klantenservice beschikbaar en behulpzaam