weverstraat 53
6921 GB Duiven

René beoordeelde op 2018-10-11

Wat besteld is is geleverd. Alleen zaterdag besteld en pas dinsdag geleverd.

Reactie van www.devoetbalkraam.nl:
Geachte Rene,

Allereerst bedankt U de tijd heeft genomen uw mening te geven over onze diensten en levering. Vervelend dat u er waarschijnlijk van uit ging het pakket maandag te ontvangen.
Wat betreft de levering ,dat heb ik u ook al telefonisch uitgelegd.
De post haalt op zaterdag wel de pakketten op ,maar verwerkt deze pas op maandag.
en vindt de levering pas dinsdag plaats. Fijn om te horen dat U tevreden bent over de producten. dat u er maar lang plezier van mag hebben. graag tot een volgend keer op onze webshop

Hilda beoordeelde op 2018-09-30

Duidelijke communicatie en snelle levering

Hanssen beoordeelde op 2018-09-29

Snelle levering! Goede kwaliteit!

Manja beoordeelde op 2018-09-23

Prima service, pakje was de volgende dag binnen en voldeed aan de verwachtingen:)

R VAN UNEN beoordeelde op 2018-09-15

Super snelle en correcte levering

Linda de Jong beoordeelde op 2018-09-14

problemen met zichtbaarheid betaling maar werd opgebeld en werd vertrouwd..pakketje werd opgestuurd
Dag later kreeg ik bevestiging dat betaling nu wel zichtbaar was.

Carlo Smit beoordeelde op 2018-09-10

Snel en makkelijk te bestellen en na persoonlijk contact van de Voetbalkraam is de bestelling ten positieve veranderd, dus prima winkel en netjes en snel verpakt en verzonden. Aanrader

Dennis beoordeelde op 2018-09-08

Super geregeld.

Wilma van Dieijen beoordeelde op 2018-09-07

Snel en goed verpakt. Mooie prijs

coppi beoordeelde op 2018-09-06

wij zijn heel erg tevreden.
snelle levering en prachtig vest.
Goed kontakt per telefoon gehad omdat ik twijfels had over de maat.

S. Mormon beoordeelde op 2018-08-27

Overzichtelijke site en prijs kwaliteit verhouding is ook naar behoren. Daarnaast is het product binnen de levertijd bezorgd.

Roel Boumans beoordeelde op 2018-08-25

Zeer snelle verzending en zeer goede en klantgerichte service.
Een echt aanrader!!

Patrick Roubos beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering shirt ziet er goed uit! Zou mooi zijn als er meer verschillende crossshirts beschikbaar komen!

Colinda M beoordeelde op 2018-08-18

Geweldige service. De bestelde rugzak was niet meer voorradig. Ik werd hierover gebeld en ik plaats van: jammer hier is je geld terug, werd een andere, duurdere, rugzak aangeboden voor dezelfde prijs! Keurig afgehandeld!

Elise Weegels beoordeelde op 2018-08-13

Zeer vriendelijk en snelle service.

Esther beoordeelde op 2018-07-30

Super service, zelfs op zondag reageren ze middels mail of telefonisch als je bijv. iets wil omruilen. Snelle levering.

Chantal beoordeelde op 2018-07-28

Goede service en snel de volgende dag thuisbezorgd.

Corne beoordeelde op 2018-07-26

Heel tevreden

Ben beoordeelde op 2018-07-23

Goed verpakt en shirt voldoet aan de verwachting

Nancy korver beoordeelde op 2018-07-22

Het broekje was uit de verpakking gehaald. Leeg zakje zat erbij.
Ik vind dat vreemd
Want de shirt zat wel in de verpakking

Reactie van www.devoetbalkraam.nl:
Geachte mevr Korver,

Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen een reactie te schrijven.
wat betreft u opmerking ivm het broekje het volgende.
wij halen bij elke klant het broekje uit de verpakking en zenden de lege verpakking mee.
zodat u als u het kado geeft wel weer kunt inpakken.
De reden om dit zo te verzenden is ,omdat de envelop dan door de brievenbus kan en dan maar € 3,95 kost ,anders wordt het een pakket moet u € 5,95 aan verzendkosten betalen.
Ook wij proberen de verzendkosten voor u als klant zo goedkoop mogelijk te houden.
Hopen zo u vraag voldoende te hebben toegelicht zijn er nog vragen horen wij dat graag van U.
U nog dank zeggend voor u bestelling en veel plezier met u producrten
Met vriendelijk Groet Fred Holland