Wassenberghstraat 3
8932 GM Leeuwarden

Henderica beoordeelde op 2019-07-10

Snelle afhandeling

Els Hamaekers beoordeelde op 2018-03-22

Zeer tevreden! Leuk contact via facebook, waarbij ik meteen werd geadviseerd over wat te doen, omdat mijn bestelling plaatsen niet lukte. Snelle levering. Netjes verpakt! Heel erg blij mee. Dank jullie wel

E.J. Matze beoordeelde op 2018-01-24

Fijne vriendin. Van mens tot mens.

Van der weijden beoordeelde op 2017-10-06

Bestelling vlug in huis avond besteld volgende dag in huis

Linker beoordeelde op 2017-10-02

Ik heb erg goede ervaringen met Elve Geluk, dit is de 3e keer dat ik hier bestel. De eigenaresse communiceert goed, is behulpzaam en de items worden goed verpakt & snel verstuurd! Zeer tevreden en zal zeker de winkel blijven bezoeken, zeker nu er steeds meer verschillende artikelen aan het assortiment toegevoegd worden.