Dorpstraat, 41
31(0)85- 0605280

Bol.com 104 8,0
The Feedback Company 424 9,3

Annette Eising beoordeelde op 2018-04-18

Ik had t pakketje vlug in huis (zaterdag) maar helaas waren 2 bestellingen door elkaar gehaald waardoor ik niet de juiste bestelling binnen had gekregen. Nu woensdag mijn bestelling binnen gehad maar er ontbreken 4 items. Ook een retourlabel ontvangen zodat ik het eerste pakketje retour kan sturen. Zo blijf je bezig en ben benieuwd wanneer de 4 ontbrekende items binnen komen.

Hasiybe Bulut Yilmaz beoordeelde op 2018-04-18

Heel tevreden. Product besteld en volgende dag in huis. Ook vragen waren snel beantwoord. Toppie!

Liliane Gitane beoordeelde op 2018-04-17

Heerlijke producten. Uitstekende service. Razendsnelle levering.

Jody beoordeelde op 2018-04-16

Binnen een dag in huis, leuke acties en aanbiedingen. Fijne site.

Jan Keinemans beoordeelde op 2018-04-16

Alles snel en correct geleverd

Linda Van der linde beoordeelde op 2018-04-15

Super!!

Pascalle Bes beoordeelde op 2018-04-15

Super tevreden, snel geleverd en helemaal fijn met de avond levering! Altijd mijn heerlijke geuren op voorraad!!

Joke van Os beoordeelde op 2018-04-14

Hier bestel ik heel graag.

s'ochtends besteld en dezelfde avond al geleverd!
De service is ook top.

Kimberly De Mecheler beoordeelde op 2018-04-14

'S avonds laat besteld en de 2de dag was het al geleverd. Topservice!

marijke van veen beoordeelde op 2018-04-13

Heerlijke geuren en een geweldige service je wordt ook goed op de hoogte gehouden van red je pakketje in 1 woord geweldig

Ingrid Claassen beoordeelde op 2018-04-13

Vrijdagmiddag een Yankee candle besteld. Deze aardige mevrouw heeft 'm nog even snel met DHL verzonden zodat ik hem morgen nog binnen heb. Dat is toch fantastisch!

Trudy Selen beoordeelde op 2018-04-11

Snel binnen. Bij uitverkocht alternatieven aanbieden. Beste prijs!!

Hennekam beoordeelde op 2018-04-11

Heel tevreden

Marian Molema beoordeelde op 2018-04-11

Goed en snel. Dus goede service.

K Tiehuis beoordeelde op 2018-04-11

Sommige producten zijn snel leverbaar sommige kun je niet in je winkelwagentje doen en men beloofd dat als je het product op 2de paasdag besteld dinsdag na Pasen thuis dus niet
En op WhatsApp berichten en mails worden niet gereageerd als je ze er aan spreekt erg jammer

Reactie van www.geurvoorjehuis.nl:
Jammer dat u het zo ervaren heeft echter de producten waar u in die app om vroeg waren er wel het was een andere geur die niet op voorraad was en die op 8 dagen levertijd stond

Samantha Groot beoordeelde op 2018-04-10

Helemaal super. Heel erg tevreden en alles mega snel in huis.

Dollysuus beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering en zeer tevreden

H.C. beoordeelde op 2018-02-27

Omdat een zending verdwenen was is er meerdere keren e-mail contact geweest en heeft het bijna een maand geduurd eer de bestelling binnen was.

M.Jacobus beoordeelde op 2018-02-27

Goed verpakt, levering is snel!! Top

Roxx beoordeelde op 2018-02-11

Super tevreden!! Heerlijke geuren!! Ga snel weer opnieuw bestellen!! En mega snelle levering!! Echt top!!