Galvanisstraat 1
7903 JP Hoogeveen
31(0)85- 0605280

The Feedback Company 426 9,3

marion hoek beoordeelde op 2019-08-23

Alles is bespreekbaar naar de klant zijn wens. Bedankt voor het mooie pakket

Henny Verwilligen beoordeelde op 2019-08-23

Heel tevreden

Heidi Leten beoordeelde op 2019-08-23

Berlinda de Graaf beoordeelde op 2019-08-22

alles is volgens afspraak goed ingepakt geleverd en ruikt heerlijk

Nancy Feirabend beoordeelde op 2019-08-22

Marga Moet beoordeelde op 2019-08-22

Heel tevreden grote collectie en snelle levering

brigitte waalderbos beoordeelde op 2019-08-22

Rick Groothausen beoordeelde op 2019-08-22

Ingrid Duistermaat beoordeelde op 2019-08-21

Heb de producten heel snel ontvangen , helaas was een product gebroken .
Heb n mail gestuurd maar nog geen reactie terug ontvangen .
Dat is n minpuntje !

Reactie van www.geurvoorjehuis.nl:
we hebben geen mail ontvangen heb je onze klachten pagina gezien hier staat precies omschreven wat te doen ivm vaak de grote formaten foto s die gemaild worden en dan niet bij ons aankomen

Annette Huisman beoordeelde op 2019-08-21

Heel tevreden. Snelle levering. Meerdere betaalmogelijkheden.

Els beoordeelde op 2019-08-21

Alles correct en snel geleverd.

Henriette Kuijken beoordeelde op 2019-08-21

Prima site goede koopjes en goede terugkoppeling en snelle levering. Top

Lien Buysse beoordeelde op 2019-08-21

saskia osseweijer beoordeelde op 2019-08-21

ik had geur wax gekocht van het merk bridge water maar ook van yankee candle, helaas zat er tussen de geur wax van yankee candle een paar tussen die echt te oud zijn geweest om door te verkopen. ik kreeg een reactie op mijn klacht waar ik dan niet zo blij van wordt. er zouden lichte geuren tussen de yankee candle zitten, er zou een groot verschil zitten tussen de beide merken kwa geur kracht( wat mij allang bekend was) er zaten excemplaren tussen de yankee candle geurwax die hun geur kracht waren verloren, ze brokkelde, en zweten in het plastic. ik weet uit eigen ervaring dat ze dan eigenlijk te oud zijn. en om nou een reactie terug te sturen beginnend met hallo..??? dat vind ik weer niet zo erg netjes. ik heb een reactie terug gestuurd inmiddels. overgens zijn de geur waxen van bridge water prima inorde daar was ik dan wel erg blij mee. erg jammer van de yankee candle want ik heb wel eens eerder besteld en die bestelling en ervaring was meer dan prima. met vriendelijke gr

Reactie van www.geurvoorjehuis.nl:
Jammer dat u onze kennis in twijfel trekt. In ons antwoord ( ik heb het van mijn collega even nagelezen ) stond duidelijk dat beide merken sterke en minder sterke geuren heeft. In de voordelige box zitten ook een aantal lichtere geuren, terwijl u van bridgewater juist de wat sterkere geuren heeft gekozen. Ik lees dat u spreekt over "zweten". U doelt dan waarschijnlijk op de sweet apple die is altijd al zo geweest net als bijvoorbeeld Chrismast memories, Christmas Cookie en Home sweet Home. Mijn collega heeft er alleen niet bijgezet dal als u Bridgewater wax bar een prettig produkt vindt de wax van Village Candle ook een heel fijn, vergelijkbaar en sterk aanwezige wax is. Toch heel veel plezier met de geuren!

Henk Egberts beoordeelde op 2019-08-21

Eenvoudig om je als klant te registreren en daarna te bestellen. Ruime keuze in betaal- en bezorgwijze. Vlotte afhandeling en bezorging van de bestelling met mails over de voortgang van de bezorging.

Astrid De Vos beoordeelde op 2019-08-21

Wendy van der Pol beoordeelde op 2019-08-20