Dorpstraat, 41

The Feedback Company 424 9,3

Remy Van Vliet beoordeelde op 2018-12-13

Heel tevreden. Kreeg nog korting ook . Blij mee

E Seuter beoordeelde op 2018-12-13

jammer ,dat toen ik het flesje kreeg ,zat er een deukje in de fles ,op de hoek ,met een heel klein gaatje ,daar liep de vloeistof uit
erg jammer ,hoop dat bij de volgende bestelling de fles heel is ,terug sturen heeft geen zin ,want als het bij jullie aankomt is de fles leeg .jammer ,vr gr
ellyseuter@live.nl

Thom Bormans beoordeelde op 2018-12-13

Top, snelle levering

stevelien romijn beoordeelde op 2018-12-13

,Heerlijke geuren.

S. K. beoordeelde op 2018-12-12

Ik ontdekte gisteravond jullie site en was erg blij iets te vinden waar Yankee Candle wordt verkocht. Iets voor middernacht had ik alle geuren uitgezocht en mijn bestelling geplaatst. Slechts 19 uur nadat ik besteld had, stond de bezorger al met het pakket voor de deur! Binnen een dag de bestelling in huis, ik ben echt aangenaam verrast door mijn eerste kennismaking met jullie en zal zeker vaker bestellen.

Katarzyna Fulara beoordeelde op 2018-12-12

C Bijleveld beoordeelde op 2018-12-12

Heel tevreden bestelling was keurig op tijd.1artikel was niet meer leverbaar,werd gelijk contact met mij opgenomen en in overleg met mij een andere geleverd.

Gerrie van Mast beoordeelde op 2018-12-12

Monique Van doorn beoordeelde op 2018-12-12

Snelle nette levering. Alles zat goed verpakt de geuren zijn heerlijk

Christel Moens beoordeelde op 2018-12-12

Fantastische aflevering

Debbie Kaspers beoordeelde op 2018-12-12

Joke Van Neerven beoordeelde op 2018-12-12

Vlotte levering, leuk met een kadootje erbij en het zit keurig/gedegen verpakt. Ik blijf terugkomen.. :)

Jingwen Li beoordeelde op 2018-12-12

Very nice experience. Looking forward to trying other scents.

Ilse Schaefer beoordeelde op 2018-12-11

L Pereira beoordeelde op 2018-12-11