it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Bol.com 23 8,7

Dennis van Welie beoordeelde op 2017-09-27

Bestellen ging makkelijk en soepel. Verzenden werd snel gedaan. Was zorgvuldig verpakt. Kortom, erg prettig om bij te bestellen!

Kim Booltink beoordeelde op 2017-09-27

Zeer snelle service. Correct behandelt. Hier ga ik zeker vaker bestellen en zal andere vertellen wat voor fijn bedrijf het is.

Jessy beoordeelde op 2017-09-07

Zeer snelle levering, correcte service en vriendelijk telefonische hulp gekregen ivm maten (opnemen). Van mij verdienden ze 10+

Silvia Lucassen beoordeelde op 2017-09-04

Heel fijn geholpen!
De regendeken die ik had besteld was er even niet in de kleur die ik wilde.
Gebeld en er werd een mooi alternatief gestuurd, de maat die ik had gevraagd was net iets te krap. Weer even gebeld, was helemaal geen probleem, de grotere werd direct gestuurd. Ik had verteld dat ons paard naar een paarden rusthuis ging op die datum en daar werd ook aan gedacht! De deken was mooi op tijd! Super dat er zo wordt mee gedacht!

Marianne Herzberger beoordeelde op 2017-08-15

Zeer tevreden: voor het eerst sinds jaren een goed-passende zomerdeken voor onze Fries! Hele snelle levering en een goede prijs. Zal mijn toekomstige dekens zeker hier bestellen.

van den Heuvel beoordeelde op 2017-06-29

Prima deken. Niet duur. Snel geleverd.

Froukje beoordeelde op 2017-05-02

Bedankt voor de snelle service en het vertrouwen, top!

Rigtje Schukken beoordeelde op 2017-04-20

Zeer snelle levering en goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs!

C.Verbruggen beoordeelde op 2017-04-07

helaas was 1 van de bestelde dekens niet meer op voorraad en ze kwamen met een heel mooi alternatief. Zelfs een deken wat duurder was, mocht als vervanging mee. Hierna was alles snel geleverd en netjes verpakT!

Klara Tijsma beoordeelde op 2017-04-06

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding; klantvriendelijkheid; assortiment en service. Blij met dit adres!!!!!

Marlies snijders beoordeelde op 2017-03-07

Super fijne deken! Snel geleverd. Bij plaatsen van order ging iets mis met online betalen. Kreeg snel reactie op mijn mail en kreeg een nieuwe link waar ik op kon betalen. Volgend dag was de deken binnen!

Peter beoordeelde op 2017-02-27

Prima geregeld

Y Son Stolk beoordeelde op 2017-02-17

Zeer goede service! Goed product dus, aanrader

j.m. niekel beoordeelde op 2017-02-09

goede service, had een te kleine maat staldeken besteld, maandag retour gezonden, woensdag de juiste maat staldeken afgeleverd. ben zeer tevreden !!

Annita beoordeelde op 2017-02-02

Ik gebruik nu ruim een jaar de algae vitalis en1 paard dat chronische mok had is volledig mokvrij, de ander hoestte en is hoestvrij. Beide zien er heel goed uit en zitten goed in hun vel.
Nazorg garantie is nvt geweest.

Marjette beoordeelde op 2017-01-18

Prima dekens, vlotte verzending. Waren de volgende dag al in huis. Kortom: een zeer tevreden klant ( paarden)

Karin Sijtsma beoordeelde op 2017-01-06

Super snelle service. En keurig terug gebeld over een deken die niet op voorraad was. Top

J.H. Scholtens beoordeelde op 2016-12-29

Goed product en snel geleverd, ook duidelijke communicatie per mail. Top!

H. Driessen beoordeelde op 2016-12-09

Goede en snelle levering.

Anneke beoordeelde op 2016-10-31

Top service en zeer snel geleverd super passende deken voor mijn paard en de pony