it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Roland beoordeelde op 2019-07-14

Prima eczeem deken met zebra print. Blijft goed zitten.

Maya te Lindert beoordeelde op 2019-07-08

Had de vliegendeken snel in huis, helaas paste het halsgedeelte niet op de deken, deken retour gedaan, binnen 2 dagen een nieuwe passende vliegendeken!

Tjitske beoordeelde op 2019-07-08

Prima zomerdeken , goede pasvorm en kwaliteit. Blijft goed liggen .

Klara Tijsma beoordeelde op 2019-06-26

Prima assortiment. Prima kwaliteit /prijsverhouding en uitstekende service

Dionne Speijer beoordeelde op 2019-06-17

GPD reageert snel, verzend snel, dus GPD is zeker aan te raden. Of een deken uiteindelijk goed zit weet je toch soms pas na een paar weken. Ik heb er 2 gekocht, 1 heeft ze stuk gemaakt en van de andere krijgt ze schuurplekken. Elk paard is weer anders.

Vera Antoinette de Vries beoordeelde op 2019-05-13

Mooie vliegendeken. Goede pasvorm. Sluitingen zijn top. Frisse kleur.

sophie beoordeelde op 2019-04-10

nu 2 keer besteld; altijd top!! top dekens voor een top prijs!

Mieke beoordeelde op 2019-04-02

Als rijvereniging dankbaar gebruik gemaakt van een super actie 1+1 !
Zweetdekens van prima kwaliteit, super snel geleverd en goed meegedacht.

evelien grooteman beoordeelde op 2019-03-28

ik heb laatst voor de eerste keer besteld, leuke actie 2 dekens voor de prijs van 1.
prima dekens, prima pasvorm en ook bestellen en leveren prima in orde.
Dit was eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik hier besteld heb!

For Ever Horses Europe beoordeelde op 2019-03-27

Vorige jaar 8 vliegendekens gekocht. De meeste waren binnen een week aan flarden. Heb hierover gebeld, en in no time kreeg ik nieuwe dekens van een ander merk. Geen gezeur verder. Uiteraard later zweetdekens besteld. 1 Kleur was niet voorradig, kreeg hiervoor een andere geweldige zweetdeken. Kortom, super service, snelle afhandeling!!! Ik blijf hier mijn dekens kopen!

Nicole beoordeelde op 2019-03-20

Al meerdere malen dekens besteld via deze site. Levering is prima, goede deken en de prijs is goed. Aanrader.

Monique beoordeelde op 2019-03-14

Ik was op zoek naar een regendeken. Deze tegen scherpe prijs gevonden bij goedkopepaardendekens.nl.
Er kwam even iets tussen voor ik ging bestellen na een uurtje de draad opgepakt en zou bestellen. Oeps de prijs was veranderd. Iets duurder geworden in een 2 voor 1... eigenlijk had ik er maar 1 nodig. Gebeld uitgelegd en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd me aangeboden dat de advertentie weer even aangepast zou worden zodat ik alsnog 1 deken kon bestellen, offfff ik mocht er nog een andere deken bij uitzoeken tot een bepaald bedrag. Daarvoor gekozen! Volgende dag alles al keurig binnen. Netjes verpakt en wat een topservice!!! Zo kom je het toch niet vaak meer tegen. Hier bestel ik absoluut weer mijn volgende dekens. Ga zo door!

Yvonne Stolk beoordeelde op 2019-03-05

Prima deken, goede en snelle levering

Kiki beoordeelde op 2019-02-14

Goede, mooie outdoordeken. Past perfect, fijne kwaliteit.

Marieke beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden! Het pakket was hier voor de deur weggehaald en kreeg direct een nieuw pakket toegestuurd, super service!

Sandra D. beoordeelde op 2019-02-07

Top dekens voor een top prijs.
Paard en baasje zijn helemaal happy. Hele fijne winkel en zeer snelle, super keurige verzending!
Ik koop enkel nog hier de dekens.

Ramona beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden. Deken met de kerstdagen besteld, maar nog steeds supersnel opgestuurd gekregen met een leuk presentje. Dik tevreden met de deken!

Marijke beoordeelde op 2019-01-08

Erg blij met mij aan koop op tijd geleverd

A.J.Janssen beoordeelde op 2019-01-03

Zeer snel het juiste geleverd en de friese cake als tractatie erbij was heerlijk

Diane beoordeelde op 2018-12-29

Bestelling was goed verpakt. Iets later bezorgd i.v.m. de kerstdagen. Verder prima service. Reageren snel op een bericht.