it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Bol.com 75 9,1

Nicole beoordeelde op 2019-03-20

Al meerdere malen dekens besteld via deze site. Levering is prima, goede deken en de prijs is goed. Aanrader.

Monique beoordeelde op 2019-03-14

Ik was op zoek naar een regendeken. Deze tegen scherpe prijs gevonden bij goedkopepaardendekens.nl.
Er kwam even iets tussen voor ik ging bestellen na een uurtje de draad opgepakt en zou bestellen. Oeps de prijs was veranderd. Iets duurder geworden in een 2 voor 1... eigenlijk had ik er maar 1 nodig. Gebeld uitgelegd en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd me aangeboden dat de advertentie weer even aangepast zou worden zodat ik alsnog 1 deken kon bestellen, offfff ik mocht er nog een andere deken bij uitzoeken tot een bepaald bedrag. Daarvoor gekozen! Volgende dag alles al keurig binnen. Netjes verpakt en wat een topservice!!! Zo kom je het toch niet vaak meer tegen. Hier bestel ik absoluut weer mijn volgende dekens. Ga zo door!

Yvonne Stolk beoordeelde op 2019-03-05

Prima deken, goede en snelle levering

Kiki beoordeelde op 2019-02-14

Goede, mooie outdoordeken. Past perfect, fijne kwaliteit.

Marieke beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden! Het pakket was hier voor de deur weggehaald en kreeg direct een nieuw pakket toegestuurd, super service!

Sandra D. beoordeelde op 2019-02-07

Top dekens voor een top prijs.
Paard en baasje zijn helemaal happy. Hele fijne winkel en zeer snelle, super keurige verzending!
Ik koop enkel nog hier de dekens.

Ramona beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden. Deken met de kerstdagen besteld, maar nog steeds supersnel opgestuurd gekregen met een leuk presentje. Dik tevreden met de deken!

Marijke beoordeelde op 2019-01-08

Erg blij met mij aan koop op tijd geleverd

A.J.Janssen beoordeelde op 2019-01-03

Zeer snel het juiste geleverd en de friese cake als tractatie erbij was heerlijk

Diane beoordeelde op 2018-12-29

Bestelling was goed verpakt. Iets later bezorgd i.v.m. de kerstdagen. Verder prima service. Reageren snel op een bericht.

Marije beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering (incl chocoladeletter, was met Sinterklaas), fijne deken tegen een scherpe prijs!

Ilona numan beoordeelde op 2018-12-14

Zeer goede service.

hAENTJENS beoordeelde op 2018-12-12

Perfect materiaal zoals beschreven. Goede kwaliteit. Heel schappelijke prijs.
Iets stevigere verpakking zou nog mogen. Verder niets aan te merken.
UITSTEKEND

Jessy beoordeelde op 2018-12-12

goede snelle levering (België) en kwaliteitsdekens ! Heb reeds 5 dekens besteld waarvan 1 te klein was, retour terugbetaling en nieuwe levering verliep vlekkeloos. Zeer correcte service en afhandeling.

Marjon Macaré beoordeelde op 2018-12-05

Mooie deken goede kwaliteit past perfect en erg snelle levering

Mevr.T.Nolden beoordeelde op 2018-11-28

Deken is zeker van goede kwaliteit,alleen jammer genoeg krijg ik hem op geen enkele manier goed passend op mijn friese merrie. De voorkant op wel 5 verschillende manieren vastgegespt maar dat hielp helaas niet.

Marsha beoordeelde op 2018-11-27

Heel tevreden, binnen 1 dag bezorgd, deken was van goede kwaliteit en erg mooi.

Dyon beoordeelde op 2018-11-26

Ja super fijn en mooie dekens voor een goede prijs. De paarden bites vinden ze heerlijk! Ik ben heel blij mes deze site. Snelle communicatie !

Natasja faasse beoordeelde op 2018-11-21

Mooi en sterk deken en de prijs is super. Kwaliteit ook super en dan de levering.... top volgende dag al in huis . Koop vaker bij jullie . Top service

Irene van Roekel beoordeelde op 2018-11-19

Zeer tevreden! Fijne paardendeken. Goedkoop en toch in een kleur wat ik mooi vind.
Hij past ook perfect, duidelijke maat aanduiding.