it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Froukje beoordeelde op 2017-05-02

Bedankt voor de snelle service en het vertrouwen, top!

Rigtje Schukken beoordeelde op 2017-04-20

Zeer snelle levering en goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs!

C.Verbruggen beoordeelde op 2017-04-07

helaas was 1 van de bestelde dekens niet meer op voorraad en ze kwamen met een heel mooi alternatief. Zelfs een deken wat duurder was, mocht als vervanging mee. Hierna was alles snel geleverd en netjes verpakT!

Klara Tijsma beoordeelde op 2017-04-06

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding; klantvriendelijkheid; assortiment en service. Blij met dit adres!!!!!

Marlies snijders beoordeelde op 2017-03-07

Super fijne deken! Snel geleverd. Bij plaatsen van order ging iets mis met online betalen. Kreeg snel reactie op mijn mail en kreeg een nieuwe link waar ik op kon betalen. Volgend dag was de deken binnen!

Peter beoordeelde op 2017-02-27

Prima geregeld

Y Son Stolk beoordeelde op 2017-02-17

Zeer goede service! Goed product dus, aanrader

j.m. niekel beoordeelde op 2017-02-09

goede service, had een te kleine maat staldeken besteld, maandag retour gezonden, woensdag de juiste maat staldeken afgeleverd. ben zeer tevreden !!

Annita beoordeelde op 2017-02-02

Ik gebruik nu ruim een jaar de algae vitalis en1 paard dat chronische mok had is volledig mokvrij, de ander hoestte en is hoestvrij. Beide zien er heel goed uit en zitten goed in hun vel.
Nazorg garantie is nvt geweest.

Marjette beoordeelde op 2017-01-18

Prima dekens, vlotte verzending. Waren de volgende dag al in huis. Kortom: een zeer tevreden klant ( paarden)

Karin Sijtsma beoordeelde op 2017-01-06

Super snelle service. En keurig terug gebeld over een deken die niet op voorraad was. Top

J.H. Scholtens beoordeelde op 2016-12-29

Goed product en snel geleverd, ook duidelijke communicatie per mail. Top!

H. Driessen beoordeelde op 2016-12-09

Goede en snelle levering.

Anneke beoordeelde op 2016-10-31

Top service en zeer snel geleverd super passende deken voor mijn paard en de pony

Miranda beoordeelde op 2016-10-31

De deken wasmachine gemakkelijk aan te bestellen en snel geleverd. Helaas had ik de deken te groot bestelt, maar wasmachine makelijk om geruild voor een kleinere maat. Kortom ik ben erg tevreden

Klara Tijsma beoordeelde op 2016-10-27

Gewoon geweldig! Ik was in eerste instantie sceptisch vanwege de lage prijzen. ( Kost niks dus is ook niks ) Wat ik mij daarin vergiste; topkwaliteit uit ruim assortiment. De klantvriendelijkheid en service is " ouderwets ". En dat is een GROOT compliment.

Van der lee beoordeelde op 2016-10-10

Bestelling snel geleverd van mijn 0-grams deken. Deken is van goede kwaliteit, ligt goed en schuift niet. Snelle levering. Geen ervaring met nazorg

joram beoordeelde op 2016-09-16

Heel tevreden

Steffanie beoordeelde op 2016-08-12

Ik ben heel erg tevreden en nog nooit zo netjes geholpen
Als bij deze webwinkel!
De vliegendeken die ik besteld had was te klein,
Na daar over gebeld te hebben kreeg ik meteen
Een grotere maat opgestuurd.
Echt heel netjes geholpen en super blij met de deken
Zeker 5 sterren verdiend !

Nicole Cox beoordeelde op 2016-07-22

Fijne dekens, goede kwaliteit en prijsgunstig.