it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Bol.com 60 8,7

Mirjam beoordeelde op 2018-10-28

Ik heb een reflecterende deken gekocht van QHP. Eerste keer passen bleek dat ik beter een maatje meer had moeten nemen vanwege de zadeluitsparing. Normaal heeft ze 195 nu een 205. Prima pasvorm, degelijk product en vlotte service

Nynke beoordeelde op 2018-10-24

Super goeie service en voor het eerst een deken die direct goed op mijn friese merrie past.... kennis van zaken!!

Debby Hewitt beoordeelde op 2018-10-20

3 dekens besteld voor ons eerste paard, passen precies. goede kwaliteit en snelle levering. Zeker de moeite waard ook voor de prijs.

K.Vink beoordeelde op 2018-10-20

Deken besteld voor mn Fellpony die elders gestald staat. Per abuis mn eigen postcode erbij geschreven. Werd keurig gebeld wat nu aan te houden, postcode of adres. Volgende dag deken geleverd. Top service

Marian beoordeelde op 2018-10-15

Super fijne deken, snelle levering

Ria de Bruijckere beoordeelde op 2018-10-15

Mijn ervaring is uitstekend.
Had eind september een licht regen dekentje besteld, doordat mijn pony de volgende week s'nachts moest buiten slapen en dit niet gewend was.
Regendeken besteld en na 5 dagen had ik nog niks. Gebeld dat ik hem echt vrijdag nodig had en dat we al vroeg vertrokken. De medewerker zou het nakijken waar hij onderweg gebleven was. Gelijk de andere dag hebben ze terug gebeld dat de deken bij de post verloren was gegaan.
Opsturen naar huis adres was geen optie meer. Wat nu?
Mede werker zei spontaan, zal ik hem naar het adres sturen waar je naar toe ga dan moet je hem toch zeker ophebben tijd.

Zo gezegd zo gedaan, en voor ik op het nieuwe adres was aan gekomen lag mijn deken al klaar. Dit noem ik echt super service.! alleen al dat ze zelf terug contact opnamen en met een prima oplossing kwamen. Dit vind ik zeker een pluim waard.

Francien van de Venne beoordeelde op 2018-10-04

Supersnelle levering, goede kwaliteit en een mooie deken. Erg blij mee!

Zoë beoordeelde op 2018-08-23

Meerdere male dekens besteld en altijd tevreden! Maten passen ook precies alsof ze op maat gemaakt zijn.
Ik ben zeer tevreden en mijn paarden ook😊

Tanya Stastra beoordeelde op 2018-07-28

Ik heb een vliegendeken besteld. Deze zou de woensdag meteen geleverd worden. Helaas geen deken. Woensdag avond meteen gemaild, geen reactie. Donderdag nogmaals gemaild naar het andere mail adres weer geen reactie. Vrijdag gebeld. Ik zou wat horen maar niks te horen gekregen. Nu zijn we zaterdag en nog steeds geen deken of reactie! Heel erg slecht want heb wel van te voren moeten betalen. Maandags lagen er 2 dekens voor de deur, welke ik niet besteld had. Beide dekens terug gebracht. Bleek dat de deken die ik besteld had er niet meer was, een andere ook niet. Die komen beide pas volgend jaar. Ik kreeg een fleecedeken ter compensatie gratis en uiteindelijk mijn geld terug gekregen

a bor beoordeelde op 2018-07-18

helaas mijn paard kreeg er kale plekken van over heel zijn lijf

Reactie van www.goedkopepaardendekens.nl:
Hallo we zien net het bericht dat u paard kale plekken krijgt dit is natuurlijk erg vervelend.
Hellaas komt dit vaker voor bij elke type en merk deken de oorzaak is vaak dat het deken iets te klein is en omdat ze paarden met dit warme weer maar weinig haar hebben het haar wat er zit er met een klein beetje lopen afgaat dit wordt dan een kale plek. er is nog geen 1 paardendeken wat hier optimaal voor beschermt. een borst beschermer werkt goed bij winter dekens maar dit komt omdat het deken dan niet heen en weer gaat op het haar en huid. dit is hellaas iets aan de warme kant in de zomer.

Daniel Hanssens beoordeelde op 2018-07-03

Heel tevreden.
In twee dagen was de deken er van NL naar Medina Sidonia (Cadiz)Spanje.
Ik heb de maat berekent volgens jullie uitleg en de maat is perfect.
Dank u voor de zeer goede service kwaliteit.
Daniel

j.m.niekel beoordeelde op 2018-06-26

Een vliegendeken besteld, na een week gebeld waar de deken bleef, was blijven hangen in het distributiecentrum met een beschadigd etiket, werd dezelfde dag nog een nieuwe deken naar mij gestuurd, helaas, de hals was te klein, geen probleem, grotere maat besteld, 2 dagen later in huis. Klasse, wat een service !!!! En met de vliegendeken is mijn paard heel blij !!

Elke Coolen beoordeelde op 2018-06-24

Voor de tweede keer een deken besteld, volgende dag in huis en mooie kwaliteit voor weinig geld. Bij de eerste levering had ik zelf de maat fout ingeschat, advies gekregen en ruilen was kosteloos binnen 2 dagen geregeld. Fijne webwinkel.

Lia Valkenburg korstanje beoordeelde op 2018-05-15

Super mooi deken tegen vliegen en regen.
De volgende dag al binnen.
Was iets te klein en heb direct een maat groter ontvangen. Top service. Ik bestel mijn volgende deken ook bij hun.

Cynthia Aartsma beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden nette regendeken met zebraprint voor een mooie prijs. Deken past prima. Hij was ook snel in huis. Top.

Petra van der Vliet beoordeelde op 2018-04-26

Goede service, snelle levering en fijne producten! Kortom uitstekende webwinkel!

Karin de Wilde beoordeelde op 2018-04-24

Na bestellen had ik de deken de volgende dag al in huis. De deken past helemaal goed. Ik ben zeer tevreden.

Marije beoordeelde op 2018-03-20

Supersnel geleverd, prima pasvorm! We look really profi!🐴😊

Laura beoordeelde op 2018-03-09

Super service, snel geleverd, en directe omwisseling na een mix up van de dekens. Zeer tevreden!

Aida beoordeelde op 2018-02-02

Bij een competitie in de buurt had ik een deken gewonnen, maar helaas hadden ze niet de juiste maat voor mijn paard. De deken kwam bij goedkopepaardendekens.nl vandaan. Nadat ik de situatie uitgelegd heb, mocht ik mijn deken omruilen voor dezelfde variant in de juiste maat. Super service!