it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

8,9

Bol.com 50 7,5

j.m.niekel beoordeelde op 2018-06-26

Een vliegendeken besteld, na een week gebeld waar de deken bleef, was blijven hangen in het distributiecentrum met een beschadigd etiket, werd dezelfde dag nog een nieuwe deken naar mij gestuurd, helaas, de hals was te klein, geen probleem, grotere maat besteld, 2 dagen later in huis. Klasse, wat een service !!!! En met de vliegendeken is mijn paard heel blij !!

Elke Coolen beoordeelde op 2018-06-24

Voor de tweede keer een deken besteld, volgende dag in huis en mooie kwaliteit voor weinig geld. Bij de eerste levering had ik zelf de maat fout ingeschat, advies gekregen en ruilen was kosteloos binnen 2 dagen geregeld. Fijne webwinkel.

Lia Valkenburg korstanje beoordeelde op 2018-05-15

Super mooi deken tegen vliegen en regen.
De volgende dag al binnen.
Was iets te klein en heb direct een maat groter ontvangen. Top service. Ik bestel mijn volgende deken ook bij hun.

Cynthia Aartsma beoordeelde op 2018-05-07

Heel tevreden nette regendeken met zebraprint voor een mooie prijs. Deken past prima. Hij was ook snel in huis. Top.

Petra van der Vliet beoordeelde op 2018-04-26

Goede service, snelle levering en fijne producten! Kortom uitstekende webwinkel!

Karin de Wilde beoordeelde op 2018-04-24

Na bestellen had ik de deken de volgende dag al in huis. De deken past helemaal goed. Ik ben zeer tevreden.

Marije beoordeelde op 2018-03-20

Supersnel geleverd, prima pasvorm! We look really profi!🐴😊

Laura beoordeelde op 2018-03-09

Super service, snel geleverd, en directe omwisseling na een mix up van de dekens. Zeer tevreden!

Aida beoordeelde op 2018-02-02

Bij een competitie in de buurt had ik een deken gewonnen, maar helaas hadden ze niet de juiste maat voor mijn paard. De deken kwam bij goedkopepaardendekens.nl vandaan. Nadat ik de situatie uitgelegd heb, mocht ik mijn deken omruilen voor dezelfde variant in de juiste maat. Super service!

Ronald Brugman beoordeelde op 2018-01-05

Snelle levering, producten die aan de verwachtingen voldoen, prima prijs!

Tamara Jansen beoordeelde op 2017-12-28

Super snelle bezorging en de deken pas echt perfect!!!

Kim Haarlem beoordeelde op 2017-12-21

Snelle levering! Mooie dekens tegen een goede prijs!

s. de Boer beoordeelde op 2017-12-12

In een woord super snelle afhandeling en wat een mooie deken vandaag besteld en morgen in huis. En wat veel soorten. Door het opgeven van een verkeerde maat moest hij weer geruild worden dit werd ook zeer correct gedaan. Bedankt hiervoor.
Een echte aanrader.

Kees van der werf beoordeelde op 2017-12-12

Mooie dekens voor scherpe prijs.

Elbrich bakker beoordeelde op 2017-12-12

Mooie duidelijke site deken die ik zocht kon ik snel vinden door het filter!
Had deken pas 16.20 besteld maar toch nog de volgende dag geleverd!
Heb vele vrienden ook al verteld over deze shop.
Voor mij zeker weer een 2 de keer hier bestellen.

Deken beoordeelde op 2017-12-07

Dinsdag besteld en woensdag was ik mijn paard aan het poetsen en kwamen ze de deken brengen en kon die er meteen op, geweldig!

Marien sabine beoordeelde op 2017-12-07

Eerste maal toen ik besteld had goede service. Nu heb ik onlangs een fleece zweetdeken gekocht groen. Maar helaas heb ik de kleur die ik besteld had niet gekregen was een anders soort groen dan dat ik op foto te zien kreeg. En wou eigenlijk die kleur van op foto.

Reactie van www.goedkopepaardendekens.nl:
Hallo we zien u reactie op webwinkel keur.
Wat is er aan de hand heeft u het verkeerde deken gekregen?
Wij proberen altijd het deken toe te sturen wat besteld is.
Hellaas gaat dit ook wel eens fout door dat we het wel best wel druk hebben en ook met stagelopers en los persoonneel werken.
Ook wordt soms de nieuwe verbeterde deken soms de kleur iets aangepast door leverancier. hier gaat soms een paar weken overheen tot oudervoorraad op is en nieuwe foto's geplaatst zijn.
we kunnen dit probleem op afstand niet zien en zouden het ook fijn vinden om met u tot een oplossing te komen in een persoonlijke mail of telefonich
we horen graag nog wat van u.
met vriendelijke groeten Augustinus hoekstra

N.S. beoordeelde op 2017-11-26

Een Paardendeken gekocht, zeer snelle levering ! Wij hadden helaas de deken stuk, en dit was snel en goed afgehandeld !
Kortom prijs kwaliteit zeer goed, klantenservice is ook dik in orde!

Kim beoordeelde op 2017-11-24

Ik had een deken besteld voor mijn paard in 200gram en volgens mij heb ik een 300gram gekregen. Dat kon ik zien aan de kleurencombinatie. Op de site staat blauw grijs als 200 en de grijs blauwe als 300.
Ik heb daar contact over gezocht via de mail maar geen reactie op gehad. Ook had ik gebeld en ik zou terug gebeld worden. Dat is al eind oktober geweest en nog steeds niks gehoord. Een beetje jammer dat ik nu nog niet weer of de goede deken geleverd is.
Ik bestel geen 2e keer meer.

D.P beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering, deken paste goed. fijne deken voor die prijs!