it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Bol.com 71 9,2

Ramona beoordeelde op 2019-01-14

Heel tevreden. Deken met de kerstdagen besteld, maar nog steeds supersnel opgestuurd gekregen met een leuk presentje. Dik tevreden met de deken!

Marijke beoordeelde op 2019-01-08

Erg blij met mij aan koop op tijd geleverd

A.J.Janssen beoordeelde op 2019-01-03

Zeer snel het juiste geleverd en de friese cake als tractatie erbij was heerlijk

Diane beoordeelde op 2018-12-29

Bestelling was goed verpakt. Iets later bezorgd i.v.m. de kerstdagen. Verder prima service. Reageren snel op een bericht.

Marije beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering (incl chocoladeletter, was met Sinterklaas), fijne deken tegen een scherpe prijs!

Ilona numan beoordeelde op 2018-12-14

Zeer goede service.

hAENTJENS beoordeelde op 2018-12-12

Perfect materiaal zoals beschreven. Goede kwaliteit. Heel schappelijke prijs.
Iets stevigere verpakking zou nog mogen. Verder niets aan te merken.
UITSTEKEND

Marjon Macaré beoordeelde op 2018-12-05

Mooie deken goede kwaliteit past perfect en erg snelle levering

Mevr.T.Nolden beoordeelde op 2018-11-28

Deken is zeker van goede kwaliteit,alleen jammer genoeg krijg ik hem op geen enkele manier goed passend op mijn friese merrie. De voorkant op wel 5 verschillende manieren vastgegespt maar dat hielp helaas niet.

Marsha beoordeelde op 2018-11-27

Heel tevreden, binnen 1 dag bezorgd, deken was van goede kwaliteit en erg mooi.

Dyon beoordeelde op 2018-11-26

Ja super fijn en mooie dekens voor een goede prijs. De paarden bites vinden ze heerlijk! Ik ben heel blij mes deze site. Snelle communicatie !

Natasja faasse beoordeelde op 2018-11-21

Mooi en sterk deken en de prijs is super. Kwaliteit ook super en dan de levering.... top volgende dag al in huis . Koop vaker bij jullie . Top service

Irene van Roekel beoordeelde op 2018-11-19

Zeer tevreden! Fijne paardendeken. Goedkoop en toch in een kleur wat ik mooi vind.
Hij past ook perfect, duidelijke maat aanduiding.

Mirjam beoordeelde op 2018-10-28

Ik heb een reflecterende deken gekocht van QHP. Eerste keer passen bleek dat ik beter een maatje meer had moeten nemen vanwege de zadeluitsparing. Normaal heeft ze 195 nu een 205. Prima pasvorm, degelijk product en vlotte service

Nynke beoordeelde op 2018-10-24

Super goeie service en voor het eerst een deken die direct goed op mijn friese merrie past.... kennis van zaken!!

Debby Hewitt beoordeelde op 2018-10-20

3 dekens besteld voor ons eerste paard, passen precies. goede kwaliteit en snelle levering. Zeker de moeite waard ook voor de prijs.

K.Vink beoordeelde op 2018-10-20

Deken besteld voor mn Fellpony die elders gestald staat. Per abuis mn eigen postcode erbij geschreven. Werd keurig gebeld wat nu aan te houden, postcode of adres. Volgende dag deken geleverd. Top service

Marian beoordeelde op 2018-10-15

Super fijne deken, snelle levering

Ria de Bruijckere beoordeelde op 2018-10-15

Mijn ervaring is uitstekend.
Had eind september een licht regen dekentje besteld, doordat mijn pony de volgende week s'nachts moest buiten slapen en dit niet gewend was.
Regendeken besteld en na 5 dagen had ik nog niks. Gebeld dat ik hem echt vrijdag nodig had en dat we al vroeg vertrokken. De medewerker zou het nakijken waar hij onderweg gebleven was. Gelijk de andere dag hebben ze terug gebeld dat de deken bij de post verloren was gegaan.
Opsturen naar huis adres was geen optie meer. Wat nu?
Mede werker zei spontaan, zal ik hem naar het adres sturen waar je naar toe ga dan moet je hem toch zeker ophebben tijd.

Zo gezegd zo gedaan, en voor ik op het nieuwe adres was aan gekomen lag mijn deken al klaar. Dit noem ik echt super service.! alleen al dat ze zelf terug contact opnamen en met een prima oplossing kwamen. Dit vind ik zeker een pluim waard.

Francien van de Venne beoordeelde op 2018-10-04

Supersnelle levering, goede kwaliteit en een mooie deken. Erg blij mee!