it lange ein 7
8647SB sibrandbuorren

Bol.com 33 8,8

s. de Boer beoordeelde op 2017-12-12

In een woord super snelle afhandeling en wat een mooie deken vandaag besteld en morgen in huis. En wat veel soorten. Door het opgeven van een verkeerde maat moest hij weer geruild worden dit werd ook zeer correct gedaan. Bedankt hiervoor.
Een echte aanrader.

Kees van der werf beoordeelde op 2017-12-12

Mooie dekens voor scherpe prijs.

Elbrich bakker beoordeelde op 2017-12-12

Mooie duidelijke site deken die ik zocht kon ik snel vinden door het filter!
Had deken pas 16.20 besteld maar toch nog de volgende dag geleverd!
Heb vele vrienden ook al verteld over deze shop.
Voor mij zeker weer een 2 de keer hier bestellen.

Deken beoordeelde op 2017-12-07

Dinsdag besteld en woensdag was ik mijn paard aan het poetsen en kwamen ze de deken brengen en kon die er meteen op, geweldig!

Marien sabine beoordeelde op 2017-12-07

Eerste maal toen ik besteld had goede service. Nu heb ik onlangs een fleece zweetdeken gekocht groen. Maar helaas heb ik de kleur die ik besteld had niet gekregen was een anders soort groen dan dat ik op foto te zien kreeg. En wou eigenlijk die kleur van op foto.

Reactie van www.goedkopepaardendekens.nl:
Hallo we zien u reactie op webwinkel keur.
Wat is er aan de hand heeft u het verkeerde deken gekregen?
Wij proberen altijd het deken toe te sturen wat besteld is.
Hellaas gaat dit ook wel eens fout door dat we het wel best wel druk hebben en ook met stagelopers en los persoonneel werken.
Ook wordt soms de nieuwe verbeterde deken soms de kleur iets aangepast door leverancier. hier gaat soms een paar weken overheen tot oudervoorraad op is en nieuwe foto's geplaatst zijn.
we kunnen dit probleem op afstand niet zien en zouden het ook fijn vinden om met u tot een oplossing te komen in een persoonlijke mail of telefonich
we horen graag nog wat van u.
met vriendelijke groeten Augustinus hoekstra

N.S. beoordeelde op 2017-11-26

Een Paardendeken gekocht, zeer snelle levering ! Wij hadden helaas de deken stuk, en dit was snel en goed afgehandeld !
Kortom prijs kwaliteit zeer goed, klantenservice is ook dik in orde!

Kim beoordeelde op 2017-11-24

Ik had een deken besteld voor mijn paard in 200gram en volgens mij heb ik een 300gram gekregen. Dat kon ik zien aan de kleurencombinatie. Op de site staat blauw grijs als 200 en de grijs blauwe als 300.
Ik heb daar contact over gezocht via de mail maar geen reactie op gehad. Ook had ik gebeld en ik zou terug gebeld worden. Dat is al eind oktober geweest en nog steeds niks gehoord. Een beetje jammer dat ik nu nog niet weer of de goede deken geleverd is.
Ik bestel geen 2e keer meer.

D.P beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering, deken paste goed. fijne deken voor die prijs!

Mvd beoordeelde op 2017-10-31

Super service . Ik had telkens de verkeerde deken deken besteld konden retour en kreeg mijn geld terug
Uiteindelijk wel de goede gevonden .

Cindy beoordeelde op 2017-10-24

Helaas had ik de pech dat alles wat fout kon gaan ook fout ging. Maar ze hielden contact met mij en de nazorg was erg goed. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en hebben ze het uitstekend opgelost

Reactie van www.goedkopepaardendekens.nl:
Hallo we lezen net dat u een negatieve ervaring met ons heeft dit vinden wij erg jammer!
We willen u daarom een tegoed bon van 20 euro aanbieden.
We hebben ook even uitgezocht wat er allemaal fout is gegaan! helaas konden we hier zelf weinig aan doen het pakket is blijven steken bij de transporteur omdat de adres sticker beschadigt was. ze hebben voor ons een onderzoek ingesteld en hier bij is het pakket weer boven water gekomen. en bij u bezorgd. Wij zijn wel in gebreken gebleven om dit niet even door te spelen naar u onze excuses hier voor.

Dennis van Welie beoordeelde op 2017-09-27

Bestellen ging makkelijk en soepel. Verzenden werd snel gedaan. Was zorgvuldig verpakt. Kortom, erg prettig om bij te bestellen!

Kim Booltink beoordeelde op 2017-09-27

Zeer snelle service. Correct behandelt. Hier ga ik zeker vaker bestellen en zal andere vertellen wat voor fijn bedrijf het is.

Jessy beoordeelde op 2017-09-07

Zeer snelle levering, correcte service en vriendelijk telefonische hulp gekregen ivm maten (opnemen). Van mij verdienden ze 10+

Silvia Lucassen beoordeelde op 2017-09-04

Heel fijn geholpen!
De regendeken die ik had besteld was er even niet in de kleur die ik wilde.
Gebeld en er werd een mooi alternatief gestuurd, de maat die ik had gevraagd was net iets te krap. Weer even gebeld, was helemaal geen probleem, de grotere werd direct gestuurd. Ik had verteld dat ons paard naar een paarden rusthuis ging op die datum en daar werd ook aan gedacht! De deken was mooi op tijd! Super dat er zo wordt mee gedacht!

Marianne Herzberger beoordeelde op 2017-08-15

Zeer tevreden: voor het eerst sinds jaren een goed-passende zomerdeken voor onze Fries! Hele snelle levering en een goede prijs. Zal mijn toekomstige dekens zeker hier bestellen.

van den Heuvel beoordeelde op 2017-06-29

Prima deken. Niet duur. Snel geleverd.

Froukje beoordeelde op 2017-05-02

Bedankt voor de snelle service en het vertrouwen, top!

Rigtje Schukken beoordeelde op 2017-04-20

Zeer snelle levering en goede kwaliteit voor een zeer scherpe prijs!

C.Verbruggen beoordeelde op 2017-04-07

helaas was 1 van de bestelde dekens niet meer op voorraad en ze kwamen met een heel mooi alternatief. Zelfs een deken wat duurder was, mocht als vervanging mee. Hierna was alles snel geleverd en netjes verpakT!

Klara Tijsma beoordeelde op 2017-04-06

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding; klantvriendelijkheid; assortiment en service. Blij met dit adres!!!!!