Cantecleer 67

Mystery shopper

Lees
waarom

Insulani beoordeelde op 2018-07-16

Snelle levering, goede prijs, goed product

Jan de Rooij beoordeelde op 2018-07-16

Prima webshop. Ruim assortiment . Binnen 24 uur bestelling binnen. Top.

Pascal Wijnen beoordeelde op 2018-07-16

correct, ook telefonisch informatie is goed

Rick Westerveld beoordeelde op 2018-07-16

Heel tevreden. En snelle levering. En dat handgeschreven kaartje erbij.....top

Boomsma beoordeelde op 2018-07-13

Fijne webwinkel, ook goed geregeld qua retourzenden.
De status van de order wordt ook duidelijk doorgegeven inclusief de track en trace.
Top!

Natascha Milani beoordeelde op 2018-07-11

Heel tevreden snelle en goede levering.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

jac vervuurt beoordeelde op 2018-07-10

goed advies,, snelle levering,in totaal hardstikke goed

Berry van Rijswijk beoordeelde op 2018-07-10

Prima assortiment, ook in grotere maten. Makkelijk bestellen en snel geleverd

Langendam beoordeelde op 2018-07-10

Heel tevreden, snel in huis als brievenbus-pakketje.

van der Wulp beoordeelde op 2018-07-09

Goede kwaliteit, snelle levering

Hans beoordeelde op 2018-07-09

Bestelde zwembroek bleek niet op voorraad. Ze hebben keurig met mij overlegd wat te doen (wachten of annuleren). Liever even wachten en vervolgens ben ik prima op de hoogte gehouden van het naleveringsproces. Helemaal goed!

Manuela Roode beoordeelde op 2018-07-08

Heel te vreden over en snelle levering ook topp

peter liesse beoordeelde op 2018-07-07

Snelle levering en zeer tevreden over waterschoenen, bedankt

F Sleijser beoordeelde op 2018-07-07

prima kwaliteit en bezorging

Verweij beoordeelde op 2018-07-07

Bestelling geplaatst voor een zwembroek een paar dagen voor mijn vakantie, helaas verkeerde bestelling ontvangen van een ander persoon. Enkel een keer gebeld direct iemand aan de telefoon gekregen en de dag erna de juiste bestelling ontvangen met een presentje erbij voor het ongemak. Het persoonlijke geschreven kaartje maakte het af. Zeer klantvriendelijk een echte aanrader, ik heb het wel eens anders gezien!

Herco Roelofs beoordeelde op 2018-07-07

Zeer snelle levering en afhandeling van de retourzending.

Guido Strijdonk beoordeelde op 2018-07-06

Het assortiment biedt een ruime keuze aan fraaie zwemslips van een prima kwaliteit met uitstekende afwerking en dat tegen uiterst scherpe prijzen. De bestelling wordt vlot, verzorgd in de brievenbus (slim en handig) afgeleverd met ook nog eens lage verzendkkosten als voordeel.
Twee jaar geleden kocht ook al tot volle tevredenheid bij dit bedrijf dat gelukkig niet aan irritante merchandising doet maar zich concentreert op werkelijk klantbelang. Een witte raaf onder de webwinkels!

Yvonne Karrenbeld beoordeelde op 2018-07-06

Na bestellen is alles goed en snel gegaan.

Nicol Pothoff beoordeelde op 2018-07-06

Goede service!

Muller beoordeelde op 2018-07-06

1 vd zwembroeken die we besteld hadden bleek een kapot koord te hebben. Na gemaild te hebben kregen we de mededeling dat we de broek niet retour hoegden te sturen en als we dat wilden we direct een nieuwe toegestuurd zouden krijgen. Daarbij nog eens excuses voor het ongemak dus prima opgelost!! Een negatief begin maar zó goed opgelost dat we toch super tevreden zijn!