Rijksstraatweg 42 42

8,8

Arnold Venema beoordeelde op 2018-12-02

Goede kwaliteit, snelle levering

Corrie vanVliet beoordeelde op 2018-12-01

Prima service De maaltijden zijn bijzonder goed . Niets mis mee. Zo makkelijk als je zelf niet meer kunt koken. Fijn dat ik deze site gevonden heb. Hartelijk dank

A bERG V D beoordeelde op 2018-12-01

Ik vind de jus niet lekker van smaak, verder is alles prima.

Jopie Eijkenduijn beoordeelde op 2018-11-30

Na

Hendrik Hofstra beoordeelde op 2018-11-30

Kost meer tijd in de magnetron dan aangegeven
18. Minuten op 600 watt en is dan nog niet helemaal door en door warmp

MED Dekker-van Ooste beoordeelde op 2018-11-30

Heel tevreden, goede kwaliteit eten en altijd op tijd. Als er iets fout gaat wordt het snel opgelost.

Christ Smulders beoordeelde op 2018-11-30

Snelle en vriendelijk afleveren van de uitstekende maaltijden

Job van Arcken beoordeelde op 2018-11-30

De maaltijden zijn heel smakelijk ook de zoutarme.
Er is een grote variatie in menu's en de bezorging is ook perfect.

O de Vroedt beoordeelde op 2018-11-30

Maaltijden zijn gewoon echt lekker. Niet zoals uit supermarkt. Zeker de buitenlandse gerechten zijn erg lekker. Bezorging altijd keurig op tijd. Helemaal top !!!

Wil Hooijmaijers beoordeelde op 2018-11-30

Het enige is soms toch te kleine maaltijd

Niek Warmoltz beoordeelde op 2018-11-30

Ik had 2x een16 maaltijdenpakket natriumarm besteld. De levering hiervan ging prima en werd keurig op de genoemde tijd geleverd.
Het zijn smakelijke maaltijden en van de meeste geniet ik dan ook. Natuurlijk heeft iedereen een eigen smaak, zo ook ik, dus zitten er een paar maaltijden tussen die mij wat minder smaken. Bij een volgende bestelling zal ik dan ook niet meer zo'n pakket bestellen, maar een aantal losse maaltijden, waar ik zeker van ben dat ze mij zullen smaken.
Dat er vervolgbestelling komen is iig zeker, want het bevalt mij prima!

Eva de Bot beoordeelde op 2018-11-30

Zeer goed maaltijden keurig geleverd op afgesproken tijd

Anna Van Dam beoordeelde op 2018-11-30

Bij de vis maaltijden zit erg weinig vis

H.M Ticheler beoordeelde op 2018-11-30

Dacht dat het verse maaltijden waren . Helaas vers ingevroren
Dit gaat ten koste van smaak en kwaliteit .
Voor mij geen bestellingen meer bij deze instelling .

Wilma Plass beoordeelde op 2018-11-30

goede combinaties ,,vers ,,en voldoende variaties,, lekker

ineke langerveld-poels beoordeelde op 2018-11-30

De bezorging is mooi op tijd dankjewell

Sebyha Parham beoordeelde op 2018-11-30

De maaltijden zijn zeer goed van smaak. De maaltijden worden soms door Post.nl niet op de afgesproken tijd geleverd. Soms te vroeg (terwijl ik nog niet thuis ben). Verder zou het een mooie verbetering zijn, indien je bij je bestelling kunt aangeven binnen welk tijdvak je de bestelling geleverd wilt hebben. Bijvoorbeeld tussen 17:00-19:00 en 19:00-22:00 uur. Nu is er maar 1 keuze mogelijkheid, tussen 17;00-22:00 uur.

Paul Tas beoordeelde op 2018-11-29

Betalling voor vast klanten kan per. maand inplaatst dat het iedere keer op bestelling. Aar verder is het een top bedrijf en de smaak van ‘t voedsel is wel top

Dick de Kievit beoordeelde op 2018-11-29

Beste mensen van kant en klaarmaaltijden ik ben zeer tevreden over jullie maaltijden en ook dat ik een mailtje krijg over de tijd van de bezorging er is een keer een storring geweest bij het bezorgen maar daar wert ik via de mail van de bezorging netjes van op hoogte gehouden prima service met viendelijke groet Dick de Kievit

Ineke pijl beoordeelde op 2018-11-29

Goede site om te bestellen. Levering altijd goed. Bij telefonisch contact goede afhandeling.