Smederijstraat 4
2671BV Naaldwijk

Nienke van Zanten beoordeelde op 2018-12-09

Mooie magnum fles wijn besteld voor de 21e verjaardag van onze dochter. Snelle levering en en prima contact.

Wouter Ursem beoordeelde op 2018-12-04

Super snelle levering, zelfs in de Sinterklaastijd!! Prachtige fles, met dito doosje. Helemaal super!

Ingrid Ouwehand beoordeelde op 2018-10-22

Supersnel in huis en netjes verpakt.

Mike beoordeelde op 2018-10-15

Snelle en nette levering. Hoewel dit vanzelfsprekend dient te zijn is dat zeker niet altijd het geval. Daarom simpelweg uitstekend!

www.kelderwijnen.nl

Ingrid - Stijn - Paul Van de Vloet - Aenspeck - Sinsinian beoordeelde op 2018-10-05

Klantvriendelijk, goede uitleg, ook telefonisch is men zeer informatief, men houdt rekening met levertijden die de klant past. Een aanrader

Wil van Bloemendal beoordeelde op 2018-10-03

Goede service! Snelle reactie per mail en via de telefoon.

Frank Marks beoordeelde op 2018-09-09

Woensdag besteld, donderdag (zoals beloofd) ontvangen !

Joost beoordeelde op 2018-09-09

Zoals beloofd op de website, vandaag besteld, de volgende dag in huis. Keurig in bijbestelde kistje. Nu nog hopen dat de wijn ook lekker is :)

Onbekend beoordeelde op 2018-09-05

Snelle goede service

Gino Altorf beoordeelde op 2018-09-04

Heel tevreden..
Snelle bezorging,uiterst vriendelijk contact.

Tevreden klant beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering, goede communicatie en goede verpakking

Ilse Den hollander beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering. Netjes verpakt

Jempi Van Hoegaerden beoordeelde op 2018-08-10

Snelle verzorgde levering , uitstekende wijnen.

Giselle Ras beoordeelde op 2018-07-31

Wijn werd inderdaad de volgende dag bezorgd. Goed en veilig verpakt!

Marja Roelofsen beoordeelde op 2018-07-28

Snelle en correcte levering!
Had per abuis een verkeerd flesje wijn besteld, een telefoontje en alles opgelost! Top!

Bianca Kuijper beoordeelde op 2018-07-27

Met 1 druk op de knop, gelijk de gewenste wijn + jaartal gevonden . Nu al het tweede jaar op rij!

Willem van der Meer beoordeelde op 2018-07-07

Gisteren via whatsapp conract gehad met kelderwijnen.nl om advies in te winnen. Werd snel en uitstekend geholpen! Bestelling geplaatst en vandaag al binnen. Super service. Bedankt!

Jackelien Goddijn beoordeelde op 2018-07-06

De fles wijn siet er mooi uit. We natuurlijk,nog,niet hoe hij smaakt

Reinier van der Linde beoordeelde op 2018-07-03

Super wijnwinkel! Mooie selectie wijnen, en zeer snelle en prompte levering aan huis!

Karen Scicluna beoordeelde op 2018-07-01

Very good selection and very fast delivery.