Henry Hudsonhof 9
5554 PC Valkenswaard
KvK NL142866192B01

DvdW beoordeelde op 2019-06-01

Verkopen heerlijke koffies in diverse varianten en lekkere koekjes. Bestellen gaat erg snel, de website is praktisch en duidelijk. Nu al meerdere bestellingen gedaan echt een aanrader. Hele vriendelijke mensen. Ik ben fan.

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Bedankt voor deze positieve reactie. Is voor ons fijn om te horen.

Ruud Rijkers beoordeelde op 2019-04-19

Super snelle afhandeling van de order, volgende dag keurig geleverd en meteen genoten van de lekkere koffie! Zeker een aanrader

Saskia van Kempen beoordeelde op 2019-04-17

Werd netjes geinformeerd over de verwachte leverdatum

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
bedankt voor de 5 sterren. We blijven ons best doen.

Peter Kronberger beoordeelde op 2019-04-08

Was unsure whether it is possible to use more than one Cadeaukaart, but worked. The webshop looks very clean and good.

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Thank you for your positive review 😃

Linda Hummel beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden, bestelling snel in huis en goede kwaliteit producten!

Bedankt voor je positieve reactie. Geniet van de Keikoffie ☕️🍀

Tinneke beoordeelde op 2019-03-26

Betrouwbare webshop met veel keuze. Ook de koekjes zijn een heerlijke ontdekking!

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Bedankt voor je positieve reactie. Gelukkig zijn er meer liefhebbers van koekjes.

Patricia van Diessen beoordeelde op 2019-01-08

Lekkere koffie en snel geleverd.

Brigitte Vermeulen beoordeelde op 2018-12-29

Overzichtelijk site ! De bestelling verliep vlot . Kreeg snel een track & trace code en 2 dagen later keurig verpakt bezorgd aan huis.

Tom Hoekstra beoordeelde op 2018-12-14

Lekkere koffie! En keurig op tijd bezorgd.

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Bedankt voor je positieve feedback.