Henry Hudsonhof 9
5554 PC Valkenswaard
KvK NL142866192B01

Ruud Rijkers beoordeelde op 2019-04-19

Super snelle afhandeling van de order, volgende dag keurig geleverd en meteen genoten van de lekkere koffie! Zeker een aanrader

Saskia van Kempen beoordeelde op 2019-04-17

Werd netjes geinformeerd over de verwachte leverdatum

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
bedankt voor de 5 sterren. We blijven ons best doen.

Peter Kronberger beoordeelde op 2019-04-08

Was unsure whether it is possible to use more than one Cadeaukaart, but worked. The webshop looks very clean and good.

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Thank you for your positive review 😃

Linda Hummel beoordeelde op 2019-03-27

Heel tevreden, bestelling snel in huis en goede kwaliteit producten!

Bedankt voor je positieve reactie. Geniet van de Keikoffie ☕️🍀

Tinneke beoordeelde op 2019-03-26

Betrouwbare webshop met veel keuze. Ook de koekjes zijn een heerlijke ontdekking!

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Bedankt voor je positieve reactie. Gelukkig zijn er meer liefhebbers van koekjes.

Patricia van Diessen beoordeelde op 2019-01-08

Lekkere koffie en snel geleverd.

Brigitte Vermeulen beoordeelde op 2018-12-29

Overzichtelijk site ! De bestelling verliep vlot . Kreeg snel een track & trace code en 2 dagen later keurig verpakt bezorgd aan huis.

Tom Hoekstra beoordeelde op 2018-12-14

Lekkere koffie! En keurig op tijd bezorgd.

Reactie van www.koffiegeluk.nl:
Bedankt voor je positieve feedback.