Spoorlaan 80
3739KG Hollandsche Rading
+31623123336

Bol.com 576 9,2

Kagchelland beoordeelde op 2019-09-15

Product keurig en op tijd bezorgd!

Rauhakoski beoordeelde op 2019-09-15

Snel in huis, mooie schootdienbladen.

Bakker beoordeelde op 2019-09-12

Goed geleverd en goede communicatie

Eijgenraam beoordeelde op 2019-09-09

Geweldig product. Het is onze tweede ipadkussen omdat ons hele gezin er gebruik van maakt. Mooie kwaliteit en hele snelle levering!

Staal beoordeelde op 2019-09-07

Bestelling kwam volgens berichtgeving op de juiste tijd

Marien beoordeelde op 2019-09-02

Snelle en goede levering. Product beantwoordt volledig aan mijn verwachtingen

Janita beoordeelde op 2019-08-28

Duidelijke communicatie over de levering, mooie laptray van goede kwaliteit.

Klaassen beoordeelde op 2019-08-26

Bestellen ging gemakkelijk, levering was snel en het product (eigenlijk: 2 producten) naar volle tevredenheid. Ik wil nog een laptopkussen hebben, die volgt over een maandje wel.

Peters beoordeelde op 2019-08-26

Mooi product snelle levering

Diepmaat beoordeelde op 2019-08-26

We moesten even wachten tot er geleverd werd, maar dat was van te voren al duidelijk. Het product voldoet zeker aan de verwachting.

Dwars beoordeelde op 2019-08-18

geweldig, vandaag besteld, morgen in huis
geen klachten, prima product prijs verhouding .

sylvia beoordeelde op 2019-08-17

snelle levertijd en mooi produkt

Duquesnoy beoordeelde op 2019-08-16

Betrouwbare webwinkel die snel levert tegen redelijke prijzen.

Smeets-Heemels beoordeelde op 2019-07-28

Makkelijk te bestellen, snelle levering en goed verpakt.

Breem beoordeelde op 2019-07-25

Heel handig kussen. Kan in diverse standen, zodat ook tablet of e-reader makkelijk te lezen zijn.

Idema beoordeelde op 2019-07-24

Geen problemen bij bestelling en levering

Verschuure beoordeelde op 2019-07-22

Heel tevreden

RGA beoordeelde op 2019-07-20

Levering conform afspraak!

Harrems beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, degelijk gemaakt, maar vind ze eigenlijk wel prijzig. Daarnaast wijkt de kleur vd zak iets af van de kleur van de bovenkant.

Joelle beoordeelde op 2019-07-17

Snelle en correcte levering.
Een heel tevreden terugkerende klant !