Spoorlaan 80
3739KG Hollandsche Rading
+31623123336

Bol.com 550 9,6

Harrems beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, degelijk gemaakt, maar vind ze eigenlijk wel prijzig. Daarnaast wijkt de kleur vd zak iets af van de kleur van de bovenkant.

Joelle beoordeelde op 2019-07-17

Snelle en correcte levering.
Een heel tevreden terugkerende klant !

lamberts beoordeelde op 2019-07-16

Snel en correct.

Meijerink beoordeelde op 2019-07-01

De bestelling (2 schootkussens, zien er prachtig uit)) voldoet aan onze verwachting en werd op de afgesproken dag geleverd.

Sturrus beoordeelde op 2019-06-25

Tevreden, foto is mooi erop en sneller dan gedacht

Engels beoordeelde op 2019-06-25

Super service en mooi resultaat

Dijkstra beoordeelde op 2019-06-23

Verrassend mooie en goed gevuld schootkussen.

Hogema beoordeelde op 2019-06-22

Prima afhandeling van de bestelling!

Mierlo beoordeelde op 2019-06-14

Snel geleverd en product volledig conform presentatie en verwachting.

Wolf beoordeelde op 2019-06-10

Een labtray besteld met vogeltjes! Helaas na het uitpakken zag ik dat deze beschadigd was, er zat een kras door het midden!
Contact opgenomen en we werden het eens, voor de helft van de prijs heb ik mijn labtray nu op schoot!

Monique beoordeelde op 2019-06-03

Korte levertijd en prima product

Korsten beoordeelde op 2019-05-26

Snelle levering, goed verpakt

Dongen beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en prima kwaliteit.

Pauline beoordeelde op 2019-05-13

Het gemak van een webshop gecombineerd met de persoonlijkheid van een winkel. Mooie product, wel pech met verzending maar dit lag Post.nl. Mede hierom, dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en alles oerfect oplossen, ben ik heel tevreden. Ze reageren snel en lossen het op! Ik kom zeker terug!

stratenus-droste beoordeelde op 2019-05-09

Snelle goede levering en veel keus

Michel beoordeelde op 2019-05-08

Geweldige ervaring! Met extra effort toch nog op tijd geleverd voor de verjaardag, terwijl de levertijd langer was. Super service!!!

Ben Pater beoordeelde op 2019-05-02

Zeer snel en goed verpakt geleverd. Ben

hulst beoordeelde op 2019-04-27

Goed verpakt. Mooi op tijd geleverd.

Marina de Jong beoordeelde op 2019-04-26

Prima product. Dat wist ik al door een eerdere bestelling maar dat het pakje gelijk bij een afhaalpunt van Post Nl kan worden opgehaald geeft extra punten. Ik ervaar het "dreigement" van Post NL dat, bij niet thuis, het pakketje bij de buren kan worden aangeboden onwenselijk. Met mijn internet bestel gemak hoeven mijn buren niet lastig gevallen te worden.

Witsen beoordeelde op 2019-04-23

Snel bezorgd en blij met de mooie trays