Spoorlaan 80
+31623123336

9,0

Bol.com 522 9,0

Spoorenberg beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, echter de kleur van de laptray, blauw suède is totaal anders nl veel donkerder dan op de site, jammer

Reactie van www.laptray.nl:
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is best een uitdaging om een kleur goed te treffen op een foto. De kleur van de suedine die de stoffenleverancier levert kan ook nog wel eens varieren. Wij gaan de foto en de huidige partij blauwe laptrays vergelijken en zullen indien nodig nieuwe foto's maken. Dank voor uw alerte melding. Wilt u de laptray retourneren dan is dat uiteraard geen enkel probleem. Met vriendelijke groet, Laptray.nl

Wijngaard beoordeelde op 2019-03-18

snelle levering en netjes bezorgd. De laptray bevalt prima en ziet er leuk uit. Handig hulpmiddel voor mij

M.A.P. Mouwen-de Boer beoordeelde op 2019-03-17

Mooie en makkelijke site. Het laptop-kussen is bijzonder handig en praktisch.

Kock beoordeelde op 2019-03-17

prima

Gemert beoordeelde op 2019-03-10

Kon niet beter!

Eijs beoordeelde op 2019-03-03

Duidelijke website en vlotte levering.

Sonja de Waal-Snijder beoordeelde op 2019-02-28

Goed produkt, snelle en correcte levering.

Kraakman beoordeelde op 2019-02-11

Snelle bezorging en p roduckt ziet er ook zo uit als op het plaatje

Bruining beoordeelde op 2019-02-10

Prima producten, en een prima service. Snelle levering. Eén minpuntje, teveel plastic voor de verpakking.

Deijkers beoordeelde op 2019-02-04

Mijn ervaring met us bedrijf is uitmuntend te noemen!
uw magazijn werd verhuisd precies toen Ik mijn bestelling bij u deed en Ik kreeg omdat de bezorging hierdoor iets langer duurde €7,50 terug van jullie.
Dat was een enorm leuk gebaar.
Ik zal us bedrijf zéker ook bij Andersen aanbevelen.

Groenen beoordeelde op 2019-01-16

Bestelling goed en vlot afgewikkeld.

Schuurman beoordeelde op 2019-01-09

Goede service, vlotte levering. Mooi product.

Schreurs beoordeelde op 2019-01-09

Super snelle levering. Prachtige en zeer praktische laptray's !! Zeer tevreden!

GOOSSENS beoordeelde op 2019-01-04

Ik had een fout gemaakt tijdens de bestelling en dit werd na mijn mailtje onmiddellijk gecorrigeerd.
Een heel goede en heel snelle service en ook een mooi product dat is zoals de afbeelding en de beschrijving!
Ik ben supercontent!!

Simone beoordeelde op 2018-12-27

Snelle correcte levering!

Deprez beoordeelde op 2018-12-26

Ondanks de drukke kerstperiode, levering binnen de 24 uur! Goed ingepakt ook. 10/10

Engelen beoordeelde op 2018-12-24

Ik vind het erg gemakkelijk ik vind het erg jammer dat er zo weinig van die witte korretjes in zitten hij schuift steeds weg

vonk-lindhout beoordeelde op 2018-12-24

's Avonds besteld, de volgende dag rond 12 uur in huis, en precies wat ik bedoelde.

De Loecker beoordeelde op 2018-12-23

Zeer tevreden met de laptrays. Mooi afgewerkt en goede fotokwaliteit. Vlotte en vriendelijke service door Jiska!