Spoorlaan 80
3739KG Hollandsche Rading
+31623123336

Bol.com 537 9,4

Dongen beoordeelde op 2019-05-21

Snelle levering en prima kwaliteit.

Pauline beoordeelde op 2019-05-13

Het gemak van een webshop gecombineerd met de persoonlijkheid van een winkel. Mooie product, wel pech met verzending maar dit lag Post.nl. Mede hierom, dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en alles oerfect oplossen, ben ik heel tevreden. Ze reageren snel en lossen het op! Ik kom zeker terug!

stratenus-droste beoordeelde op 2019-05-09

Snelle goede levering en veel keus

Michel beoordeelde op 2019-05-08

Geweldige ervaring! Met extra effort toch nog op tijd geleverd voor de verjaardag, terwijl de levertijd langer was. Super service!!!

Ben Pater beoordeelde op 2019-05-02

Zeer snel en goed verpakt geleverd. Ben

hulst beoordeelde op 2019-04-27

Goed verpakt. Mooi op tijd geleverd.

Marina de Jong beoordeelde op 2019-04-26

Prima product. Dat wist ik al door een eerdere bestelling maar dat het pakje gelijk bij een afhaalpunt van Post Nl kan worden opgehaald geeft extra punten. Ik ervaar het "dreigement" van Post NL dat, bij niet thuis, het pakketje bij de buren kan worden aangeboden onwenselijk. Met mijn internet bestel gemak hoeven mijn buren niet lastig gevallen te worden.

Witsen beoordeelde op 2019-04-23

Snel bezorgd en blij met de mooie trays

Veni Van der kisten beoordeelde op 2019-04-22

Ik was teleurgesteld omdat op de website stond voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis
Dat was helemaal niet zo.

Reactie van www.laptray.nl:
Beste mw van der Kisten.

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Besteld voor 17.00 uur is weldegelijk dezelfde werkdag verzonden en als de PostNL meewerkt de volgende dag in huis. U heeft besteld op woensdag 17 april en op het bestelformulier aangegeven dat u uw bestelling vrijdag 19 april bij de CIGO in Haarlem wilde afhalen. Afgelopen donderdag gaf u mij telefonisch aan dat u dit dan waarschijnijk verkeerd had ingevuld op het bestelformulier. Dat kan natuurlijk gebeuren. Veel plezier van uw laptrays! Hartelijke groet, Laptray.nl

Tuijtjens beoordeelde op 2019-04-15

Fijn snel geleverd

Bos-Olymulder beoordeelde op 2019-04-10

Prima snelle levering. goed verzorgd.

Schouten beoordeelde op 2019-04-08

Snelle levering en prachtige kwaliteit van product

Westeinde beoordeelde op 2019-04-07

Mijn bestelling, twee hele mooie laptray's, had ik al na 1 dag in huis. Met een van de bestelde producten was iets niet in orde. Het oplossen daarvan verliep snel en probleemloos: prima service!

Versteeg beoordeelde op 2019-03-26

Correcte levering

Spoorenberg beoordeelde op 2019-03-18

Snelle levering, echter de kleur van de laptray, blauw suède is totaal anders nl veel donkerder dan op de site, jammer

Reactie van www.laptray.nl:
Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is best een uitdaging om een kleur goed te treffen op een foto. De kleur van de suedine die de stoffenleverancier levert kan ook nog wel eens varieren. Wij gaan de foto en de huidige partij blauwe laptrays vergelijken en zullen indien nodig nieuwe foto's maken. Dank voor uw alerte melding. Wilt u de laptray retourneren dan is dat uiteraard geen enkel probleem. Met vriendelijke groet, Laptray.nl

Wijngaard beoordeelde op 2019-03-18

snelle levering en netjes bezorgd. De laptray bevalt prima en ziet er leuk uit. Handig hulpmiddel voor mij

M.A.P. Mouwen-de Boer beoordeelde op 2019-03-17

Mooie en makkelijke site. Het laptop-kussen is bijzonder handig en praktisch.

Kock beoordeelde op 2019-03-17

Zeer correct afgehandeld