Buizerd 15
7731 KH Ommen
0640651986

G Verlare beoordeelde op 2019-05-24

Snelle levering. Leuk inpakpapier bij de bestelling en een stickerboek met een leuk geschreven kaartje erbij!!

Fabienne Wisman beoordeelde op 2019-05-19

Altijd snel geleverd, mooi ingepakt met een extraatje en een persoonlijk briefje erbij. Absoluut top!

Patricia van der Lee beoordeelde op 2019-05-19

snelle reactie en verzending
sympathieke briefje erbij
ga zeker vaker bestellen

Ilona Vrauwdeunt beoordeelde op 2019-05-13

Het bestelde artikel werd gratis verzonden en binnen één dag bezorgd. Er zat een klein cadeautje, een persoonlijk, handgeschreven bedankbriefje en cadeaupapier bij de bestelling. Wat een service! Leukvoomeiden.nl is echt een aanrader.

Marleen Vanempten beoordeelde op 2019-05-13

Ik kreeg bij deze webwinkel een persoonlijke, erg vriendelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling. Een aangename ervaring.

Laura Wilms beoordeelde op 2019-05-12

Goede snelle service, leuk dat er een persoonlijk briefje bij zat met een extra cadeau. Netjes

Femke Bakker beoordeelde op 2019-05-12

Keurig verpakt, met extra pakpapier en een extraatje. Had er nog nooit wat bestel, ik ben blij verrast.

M Liefting beoordeelde op 2019-05-11

Prima, snel geleverd

Monique beoordeelde op 2019-05-09

Super leuke oorbellen besteld voor onze dochter en wat een verrassing toen we het bezorgd kregen. Ontzettend leuk verpakt en zelfs nog een kleine verrassing erbij gekregen. En de oorbellen zijn prachtig! Onze dochter dolgelukkig. We gaan zeker nog eens bestellen!
Een persoonlijk geschreven briefje erbij in echt top!

M. Zieck beoordeelde op 2019-05-09

Snelle verwerking en zelfs een mooi pakpapier erbij! Top!

chantal mulder beoordeelde op 2019-05-06

echt een super lekere parfum

Noor Houtman beoordeelde op 2019-05-06

Prima verzending. Leuk ingepakt en zelfs een persoonlijk briefje erbij. Erg attent en goede service!

Rob Janssen beoordeelde op 2019-05-06

snel geleverd, leuk ingepakt en een persoonlijk bedankbriefje erbij. Klasse!

A van Zalk beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering,goede service,en mooi pakket!

Andrea Galli beoordeelde op 2019-04-29

Fijn bedrijfsproces, duidelijke bevestiging en track&trace ontvangen.
Het allerleukst was het openen van de doos! Netjes verpakt, kadopapier aangepast op de meidenkadootjes en als extra 2 stickervelletjes.
Het gezellige briefje maakte het af,
Ik ga hier zeker nog eens bestellen.

Mirjam van Steensel beoordeelde op 2019-04-28

Heel tevreden.. netjes en leuk opgestuurd!! Met producten die ik in de winkel niet meer kan vinden.

NPM Nuij beoordeelde op 2019-04-26

Heel leuk, ingepakt met handgeschreven briefje en extra stickers erbij ingesloten en (tijdelijk) geen verzendkosten

Katja Van den Heuvel beoordeelde op 2019-04-15

๐Ÿ‘๐Ÿ‘

P.J. Hoek beoordeelde op 2019-04-15

Snel geleverd met een persoonlijk briefje erbij ๐Ÿ‘Œ

MW Van der Helm beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering, gratis verzending, leuk verpakt met persoonlijk briefje erbij. Heel blij mee!