Buizerd 15
7731 KH Ommen
0640651986

Saskia Haverkate beoordeelde op 2019-07-15

Snel en gratis geleverd. En er zat een leuk persoonlijk kaartje bij! Altijd leuk!

Caitlyn Van Oort beoordeelde op 2019-07-14

Helemaal tevreden over de levering. Het handgeschreven kaartje dat erbij zat was erg leuk.

J. Loen beoordeelde op 2019-07-14

Snelle levering, zeer leuk verpakt. Een compliment waard.

Eefke van der Drift beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden, product snel in huis en heel persoonlijk kaartje erbij, erg leuk!

Isabella Mos beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden en de volgende dag in huis

Mariëlle van Gorp beoordeelde op 2019-07-13

Cadeautje snel in huis. Leuk ingepakt en een lief kaartje erbij.

Marloes de Weerdt beoordeelde op 2019-07-12

GOEIE WEBWINKEL, SNELLE SERVICE EN LEUKE PERSOONLIJKE ATENTIE

Vivian beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering, netjes opgestuurd! Goede prijs kwaliteit verhouding. Super winkel!

Michael Hendrickx beoordeelde op 2019-07-12

Heel tevreden en vlotte levering

Janita De Groot beoordeelde op 2019-07-10

Geweldig wat een snelle levering

Myrna Becker beoordeelde op 2019-07-10

Snelle levering en leuk verpakt. Een tevreden klant!

Wendy beoordeelde op 2019-07-09

Zaterdag voor de eerste keer iets besteld bij deze website. Vandaag al ontvangen. Er zat zelfs leuk inpakpapier, een handgeschreven kaartje en een cadeautje bij. Mocht ik nog iets nodig hebben, dan zal ik hier zeker weer kijken!!

Linda Klut-de Goede beoordeelde op 2019-07-08

Dit product was nergens meer verkrijgbaar. Zo blij mee! Goed verpakt, leuk kadopapier erbij en een persoonlijk kaartje. Uniek dit :-)

Carola De Beer beoordeelde op 2019-07-08

Het zag er verzorgd uit. Complimenten.

Groetjes, Carola

Michelle Keijser beoordeelde op 2019-07-08

De bestelling was snel binnen en zij waren erg attent met het inpakken. Mijn meisje kreeg zelfs schattige stickers erbij! Geweldig!

steven van manen beoordeelde op 2019-07-07

snel geleverd, mooi ingepakt en een leuk stickervelletje erbij.

super service

Sabrina Roseboom beoordeelde op 2019-07-05

Snelle levering, zelfs inpakpapier erbij geleverd en als kadootje nog een stickervel. Helemaal super, aanrader!!!

Pearl Janssen beoordeelde op 2019-07-05

Heel erg leuk dagboek met code ontvangen! Er zaten zelfs stickers bij. Ook een heel lief briefje. Toppie!

Jeannette Verheijen beoordeelde op 2019-07-04

Netjes ingepakt, inpakpapier erbij en een persoonlijk kaartje met veel plezier met de aanschaf.

Magla van Loo beoordeelde op 2019-07-01

Super service! Het persoonlijke briefje maakt het persoonlijk! Attent