Waldfeuchterbaan 88
+31658847160

8,8

Bol.com 167 8,6

FWD beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering, vriendelijke prijs van het artikel en goed verpakt! Verzendkosten zijn wel vrij hoog!
Opmerking hierbij:
Op de pakketinformatie van GLS stond het gewicht van het pakket vermeld als 1,05kg, maar volgens de informatie op de verpakking was dit echter slechts 0.67kg

Anita beoordeelde op 2019-08-05

De luchtbevochtiger die ik heb gekocht was op andere websites een stuk duurder. Hij werkt perfect en hij ziet er kwalitatief en mooi uit! Ik ben er heel blij mee.

Isabelle Blankers beoordeelde op 2019-08-04

Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en snelle levering.

jaap kok beoordeelde op 2019-08-01

goede kwaliteit en snel bezorgt en n goed mail contact met roel

Remy Kremer-Hakvoort beoordeelde op 2019-07-19

Echt heel snel verzonden. (Nog geen 24 uur later bezorgd.)
Keurige beschrijving van het product bijgevoegd.

Van der Waal beoordeelde op 2019-07-14

Gewoon top

Gilles beoordeelde op 2019-07-10

Super!

Mallory beoordeelde op 2019-06-21

Zeer tevreden mooi product snelle levering

Tamara Bracke beoordeelde op 2019-06-17

Vrijdag vroeg genoeg besteld, moest zaterdag geleverd worden maar pas dinsdag gekregen. Heel erg ontevreden dus. Als het niet haalbaar is om de dag nadien te leveren dan moet je ook geen beloftes doen. Volgende keer bestel ik terug bij bol.com, die zijn tenminste wel op tijd.

Reactie van www.lucht-bevochtigers.nl:
Bedankt voor uw bericht. We betalen op iedere bestelling een verzend-toeslag om het de dag navolgend bij de klant te krijgen, of dit nu direct bij ons, of indirect bij ons via bol.com is besteld! Gelukkig gaat dit haast altijd goed! Hoe dan ook; het is dan altijd extra zuur te horen als het niet is gelukt en zeker omdat er nu ook nog een weekend tussen viel! In ieder geval onze welgemeende excuses voor uw te late levering; we hebben u een kleinigheidje als excuus toegestuurd! We hopen dat dit de te late levering enigszins kan goedmaken!

Anja Titulaer beoordeelde op 2019-06-16

Snelle levering en goed product

P. van Amelsvoort beoordeelde op 2019-06-14

Ben erg tevreden en blij met mijn Aroma diffuser!! Helemaal Toppie!!

Adrienne Torremans beoordeelde op 2019-06-10

Tevreden

Ann Jonckheere beoordeelde op 2019-06-06

Heel tevreden

Stefan Reurink beoordeelde op 2019-06-06

Goede en snelle levering. Duidelijke communicatie over de staat van pakket. Goed geregeld!

Vivian beoordeelde op 2019-06-03

Goede en snelle levering. Besteld, volgende dag al in huis! Goede kwaliteit diffuser en werk goed. Zeer tevreden!

GBR beoordeelde op 2019-05-30

Mooie diffusers voor een scherpe prijs.

Snelle verzending. Alleen de vervoerder werkte niet helemaal mee, maar daar kon de verkoper niets aan doen. Op vragen omtrent de verzending werd snel en adequaat gereageerd.

henk van nunen beoordeelde op 2019-05-26

heel tevreden snelle serviced en afspraken nagekomen

Limor Reshef beoordeelde op 2019-05-14

Snelle verzending en mooi product!

L. van Ommen beoordeelde op 2019-04-28

Zeer snelle levering, prijs kwaliteit prima.

R Furrer beoordeelde op 2019-04-12

Producten snel en goed ontvangen. De prijzen van lucht-bevochtigers.nl liggen een stuk lager dan bij de overige aanbieders!!