De Tip 1
7849TD De KIEL

8,7

audrey beoordeelde op 2017-10-20

heel tevreden, maandag besteld, woensdag in huis (België).
vlotte communicatie

Bakker beoordeelde op 2017-10-16

snel geleverd

Linda Bosman beoordeelde op 2017-10-13

Bestelling is in eerste instantie niet geleverd door PostNL. Makkelijk feestje maakte hier geen probleem van en heeft kosteloos nogmaals de bestelling gestuurd! Top service!

Chax beoordeelde op 2017-10-11

Product was snel geleverd, maar de levering was niet correct. Er stond op de pakbon dat het gecommuniceerd was per e-mail, maar dat was niet het geval. Ipv 10 groene ballonnen kreeg ik 6 groene en 6 paarse wat prima in het thema paste, maar het is wel netjes als je de keuze krijgt.
En hoe kan een feestwinkel nou zonder ballonnen zitten?!

Denice Weterings beoordeelde op 2017-10-09

Goeden service en je spullen snel in huis en ook goed geholpen mvg denice

harriet zuur beoordeelde op 2017-09-24

Netjes in de brievenbus

Eddie Jorwerda beoordeelde op 2017-09-16

Zeer goede service

Katia Cruz beoordeelde op 2017-09-10

Heel tevreden

Roxanne Brons beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering en goede/leuke producten voor een betaalbare prijs!

Chantal van den Heuvel beoordeelde op 2017-09-02

Tevreden,snelle levering

Bibi Pedro beoordeelde op 2017-08-31

Zeer goede service gehad en mijn bestelling is zeer snel aangekomen. Bestellen bij Makkelijkfeestje.nl DOE IK ZEKER NOG EENS ! Bedankt !!

Kelly beoordeelde op 2017-08-28

Heel tevreden,Had het product donderdagavond laat besteld en zaterdag had ik het al binnen

M. van Os beoordeelde op 2017-08-26

Uitstekend geholpen via de Whatsapp!!. Gelijk de volgende dag al binnen.
Super tevreden klant.

Roos Hermans beoordeelde op 2017-08-26

Ik ben heel tevreden over de levering alles verliep snel en netjes. Dit was voor mij de 1e x dat ik hier bestelde dus was ff afwachten hoe het zou gaan.... Maar ben tevreden dus de volgende x zou ik hier weer bestellen

Aggie cremers beoordeelde op 2017-08-25

Het pakket is goed aangekomen helaas zonder pakbon en niet compleet.
Nadat ik telefonisch contact heb gehad zou het te kort opgestuurd worden en zou ik dan donderdag 24-08 in ontvangst kunnen nemen.
Helaas heb ik dit tot nu toe nog niet mogen ontvangen

mj ewaart beoordeelde op 2017-08-24

Super snel en netjes geleverd alles zat er in en precies zoals gehoopt

Patricia Vink beoordeelde op 2017-08-21

Leuk assortiment snelle levering en precies wat ik er van verwacht had

Tineke Haazen beoordeelde op 2017-08-13

Snelle levering goede producten

Rianne Bos beoordeelde op 2017-08-06

Prima service

N. Wellens beoordeelde op 2017-07-31

Pakket was bedoeld om thuis te bezorgen maar was direct naar dependance gestuurd, gelukkig door track and trace kon ik nog achterhalen waar het was, uiteindelijk zou het donderdag geleverd worden en had ik het op maandag. Buiten dat was alles ok.