De Tip 1
7849TD De KIEL

8,7

Natasja van Gameren beoordeelde op 2017-12-16

Heel te tevreden ballon was na lek gaan toen waren ze op gauw een andere gemaakt en nog voor de 15de geleverd ze vond 'm erg leuk

Wilma van Hemert beoordeelde op 2017-12-01

Goede terugkoppeling op mijn vraag via WhatsApp. Toen de bezorging wat tegen zat wegens de Sinterklaas drukte werd ik daar gelijk over geïnformeerd.

Zaurinda Ribeiro beoordeelde op 2017-11-25

Snel, goede kwaliteit en kleinigheidje extra gekregen.

Miranda Rog beoordeelde op 2017-11-24

Snel geleverd goede service zat zelfs een kadootje bij

D beoordeelde op 2017-11-22

Zeer slecht pakketpost betalen geleverd veel te laat had nm woensdag besteld werdt pas maandag geleverd door de BRIEVENBUS DAAR heb ik niet voor betaald
Zit nu met artikelen die ik niet meer kan gebruiken en op de chat berichten wordt niet gereageerd
Vreselijk teleurgesteld je besteld tegenwoordig en vaak al geleverd na 1 of 2 dagen
Nooit meer bahhh wat slecht

Marie-Louise Veldkamp beoordeelde op 2017-11-15

Artikelen waren prima in orde. De levering vond ik echter slecht geregeld. Brievenbus pakket aangevraagd dit lukte echter niet waardoor mijn pakket op een pick up was afgeleverd, geen probleem uiteraard, echter zou het fijn zijn als er naar de klant wordt toe gecommuniceerd bij welke pick up het opgehaald kon worden. Nu mijn bestelling hierdoor te laat in huis gehad.

Martin Kurvink beoordeelde op 2017-11-13

prima

L.J. van Opzeeland beoordeelde op 2017-11-05

Alles keurig volgens afspraak.

marleen hartjes beoordeelde op 2017-11-03

Na wat opstart problemen ,die met een telefoontje op gelost werden .....erg tevreden.

charissa heijmans beoordeelde op 2017-10-30

snelle levering maar veel uitverkocht helaas.

Michael Reinders beoordeelde op 2017-10-26

Ruim assortiment, snelle service en snelle levering. Ideaal voor elk kinderfeestje.

audrey beoordeelde op 2017-10-20

heel tevreden, maandag besteld, woensdag in huis (België).
vlotte communicatie

Bakker beoordeelde op 2017-10-16

snel geleverd

Linda Bosman beoordeelde op 2017-10-13

Bestelling is in eerste instantie niet geleverd door PostNL. Makkelijk feestje maakte hier geen probleem van en heeft kosteloos nogmaals de bestelling gestuurd! Top service!

Chax beoordeelde op 2017-10-11

Product was snel geleverd, maar de levering was niet correct. Er stond op de pakbon dat het gecommuniceerd was per e-mail, maar dat was niet het geval. Ipv 10 groene ballonnen kreeg ik 6 groene en 6 paarse wat prima in het thema paste, maar het is wel netjes als je de keuze krijgt.
En hoe kan een feestwinkel nou zonder ballonnen zitten?!

Denice Weterings beoordeelde op 2017-10-09

Goeden service en je spullen snel in huis en ook goed geholpen mvg denice

harriet zuur beoordeelde op 2017-09-24

Netjes in de brievenbus

Eddie Jorwerda beoordeelde op 2017-09-16

Zeer goede service

Katia Cruz beoordeelde op 2017-09-10

Heel tevreden

Roxanne Brons beoordeelde op 2017-09-04

Snelle levering en goede/leuke producten voor een betaalbare prijs!