Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

De Tip 1
7849TD De KIEL

8,8

Marieke Van brussel beoordeelde op 2018-07-02

Goede service.

Melanie Oosterbaan beoordeelde op 2018-06-17

Snelle en goeie levering

Buijs beoordeelde op 2018-05-31

Duidelijke communicatie. Snelle levering. Netjes verpakt. Dikke 10 voor het totaal plaatje

T. Rochester beoordeelde op 2018-05-28

Heel snelle levering. Makkelijk te bestellen en producten van qualieit. Mijn Dochter zal blij zijn voor haar bv verjaardag.

Vriesema beoordeelde op 2018-05-19

13 mei artikelen besteld. De ideal optie lukte niet. Geen probleem ik kreeg meteen een mail met als status in afwachting van betaling en de verdere gegevens hoe ik dit kon doen. 15 mei was de betaling gedaan. Twee dagen later kreeg ik nog steeds een mail met de status in afwachting van uw betaling. Heb twee mails gestuurd om te vragen hoe het met de bestelling op dit moment is en om nog aan te geven dat ik al betaald heb. Geen reacties dus heb ik maar telefonisch contact opgenomen.
Er werd aangegeven dat omdat ik verkeerd betaald heb de bestelling er nog niet is. Toen ik vroeg na de 0 respons werd er aangegeven dat ze ziek zijn geweest. Dat kan natuurlijk. Het probleem werd in ieder geval bij de klant gelegd. Ze gaven aan het "probleem??" zo snel mogelijk te op te lossen dus daar hebben we maar vertrouwen in. Ben in ieder geval optijd niet last minute de versiering voor de verjaardag van mijn zoontje te hebben besteld want die 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling zoals op de website vernoemd zijn sowieso al voorbij.

Reactie van www.makkelijkfeestje.nl:
Goedemiddag,
Helaas zijn er een aantal zaken anders gelopen bij je bestelling dan normaal gaat. Je wilde betalen met IDeal maar dat lukte je niet. Helaas was je bestelling wel zo bij ons binnen gekomen. Betalen met IDeal is inderdaad de garantie dat het de volgende dag bij je thuis is. Vervolgens heb je het bedrag over gemaakt, dat is natuurlijk heel fijn alleen daar gaat altijd een dag overheen met de bank. Maar omdat je bestelling op Ideal stond kon het webwinkel systeem je betaling niet verwerken en bleef het op onbetaald staan. Helaas door de griep en een operatie van mijn zoon hebben we je mails niet direct kunnen beantwoorden.

Zoals telefonisch afgesproken hebben we de eerst volgende moment dat mogelijk was je bestelling verzonden. Deze heb je vandaag ontvangen, ik hoop dat je tevreden bent met de inhoud. Mocht dit niet zo zijn mag je het gratis naar ons terug sturen en ontvang je je aankoop bedrag en verzendkosten van ons terug. Mvg Lenny

Sanne Lammers beoordeelde op 2018-05-17

Goede service, had het snel in huis

L Van voorst beoordeelde op 2018-05-14

Op tijd en keurig verpakt ontvangen.

Dewi Casavola beoordeelde op 2018-05-06

Eenvoudig bestellen, genoeg keuze in het assortiment, snelle levering.

Jurgen mulder / Muco machines beoordeelde op 2018-04-30

Netjes ingepakt en super snelle levering

Jerry Jasper beoordeelde op 2018-03-29

Duidelijk, snel en keurig verpakt!

Suzy Schildwacht-martina beoordeelde op 2018-03-16

Heel erg tevreden. Eerste keer ontbraken er 2 spullen, na telefonische contact alles geregeld. Heel erg meewerkend en nu heb ik voor de tweede keer besteld en is mijn bestelling compleet thuis bezorgd. Dank je wel

Jurgen mulder / Muco machines beoordeelde op 2018-03-13

snel in huis

francina beoordeelde op 2018-03-10

Heel tevreden! Snelle behandeling en levering! SuperšŸ‘šŸ¼

Caroline van Poorten beoordeelde op 2018-03-09

De schildpad ballonnen zijn bedrukt maar zoals je altijd de ballonnen ophangt komt de schildpad ondersteboven dat vinden we wel echt super jammer.

Ingrid Van de Belt beoordeelde op 2018-02-20

Tevreden.

Stefany Payano beoordeelde op 2018-02-15

Heel erg tevreden

Mihrap Uludag beoordeelde op 2018-01-21

Snelle levering en goed kwaliteut

Sabrina Feldkamp beoordeelde op 2018-01-19

Duidelijke website, weinig verzendkosten en makkelijk in gebruik. Het pakketje is ook snel geleverd. Vandaar de beoordeling goed, ik mis alleen een artikel wat ik er gratis bij zou krijgen en heb al twee keer een bericht hierover achtergelaten maar ik heb nog niks vernomen. Jammer"

Maren van den Bulck-Posthumus beoordeelde op 2017-12-30

Zelfs na de bestelling nog iets toe kunnen voegen aan de verzending. Heel Fijn want ik was wat vergeten. Hele fijne afhandeling. En goede producten. Prima verpakking die de producten goed heeft beschermd

Natasja van Gameren beoordeelde op 2017-12-16

Heel te tevreden ballon was na lek gaan toen waren ze op gauw een andere gemaakt en nog voor de 15de geleverd ze vond 'm erg leuk