Inthiemasingel 5
8711 BN Workum

Abel Huisman beoordeelde op 2019-03-30

Leuk om te zien dat mensen plezier in hun werk hebben. Mijn bakfiets werd s’avonds gebracht en er werd uitgebreid de tijd genomen voor uitleg. Zeker een aanrader.

Mvg, Abel

W Drost beoordeelde op 2017-11-03

Prima

Pieter Dijkman beoordeelde op 2017-10-29

Besteld via marktplaats .Keurige afhandeling en op tijd afgeleverd/Prima!

Durk Van der Ploeg beoordeelde op 2017-10-20

Prima geleverd, maar mail met track en tracé is erg onduidelijk

Reactie van www.marktwille.nl:
Bedankt voor uw reactie en uw verbeter punt.
We zullen dit meenemen.
Tot ziens op marktwille of fietswille

s van den berg beoordeelde op 2017-10-19

Uiterst correct en betrouwbaar alles is te checken , bezorging was perfect en kosteloos een voorbeeld hoe een webwinkel moeten zijn
Kijk naar hun webwinkel naam adres kvk telefoon nr alles klopt. enne ze zijn vaak goedkoper met hun producten chapeau !!!

Reactie van www.marktwille.nl:
Bedankt voor u reactie .
Wij streven wat u omschrijf ook elke dag na 24 uur .
Wij staan ook voor ons producten 100% in en streven dat het leuk en betaalbaar is.
Bedankt en graag tot ziens op marktwille of Fietswille.

t bijker beoordeelde op 2017-09-17

benthe verstraaten beoordeelde op 2017-09-10

we zijn wat huiverig om vooraf te betalen vooral na een nare ervaring
maar dit is helemaal goed gegaan

Erik Jager beoordeelde op 2017-09-08

Joop Smit beoordeelde op 2017-07-19

Hans List beoordeelde op 2017-07-19

Rinske Wiersma beoordeelde op 2017-07-14

Ali Ahmed Ahmadi beoordeelde op 2017-07-13

Ik heb bestelen over een dag onvangen maar onderdelen was niet passen

Ramona Zwaan beoordeelde op 2017-07-05

Zeer snelle service. Bij onduidelijkheden snel antwoord op mail!!
En niet te vergeten, goede prijs 👍🏻

Jasper beoordeelde op 2017-07-04

Aanrader, ik zou hier zo weer kopen. Communicatie was erg snel, ik had nog een aantal vragen en die werden snel, geduldig en goed beantwoord. Bij de levering bleek er een defect aan de fiets, hier werd snel en accuraat op gehandeld. Juist in dit soort situaties merk je het verschil tussen shops, maar we werden direct geholpen. Er werd direct een omruil met een nieuwe aangeboden en de nieuwe fiets was er nog voor de ander werd afgehaald. Top service!

Sergio Carbonara beoordeelde op 2017-06-30

Perfect

Fokke Boomsma beoordeelde op 2017-06-28

Vlotte service incl communicatie over bestelling en verwachte aankomstdatum. Dus positief advies en/of voor herhaling vatbaar.

Ron van de Laar beoordeelde op 2017-06-25

Snelle verzending, pakket keurig ontvangen en goede communicatie.