Beldsweg 29
7495PH Ambt Delden

9,1

Fons Nijssen beoordeelde op 2019-06-10

Duidelijke informatie, gemakkelijk besteld, snel geleverd, prima verpakt. Top!

Vincent van der Meer beoordeelde op 2019-05-11

Prima webshop; online bestellen en snel in huis zoals het hoort.

Xxx beoordeelde op 2019-05-04

Xxxx

i de wit beoordeelde op 2019-04-21

na bestellen,snel binnen en netjes verpakt

Konket beoordeelde op 2019-04-03

Was makkelijk te doen 💪🏿

marijke beoordeelde op 2019-04-01

wel snel bezorgt middel helpt niet word niet van gegeten

Reactie van www.ongediertemiddelen.nl:
Zoals telefonisch besproken is het bestelde middel niet te gebruiken als muizenvergif. Het is slechts een lokmiddel voor op muizenklemmetjes. Afgesproken dat er een nieuwe bestelling wordt gedaan waarbij daadwerking muizenvergif geleverd gaat worden dat toegepast mag worden door consumenten/particulieren

Rob beoordeelde op 2019-03-20

Het bestelde product was niet meer leverbaar en ik werd daar persoonlijk over gebeld ipv een mail. Daardoor kon een uitstekende oplossing vwb een vervangend product worden besproken waarbij ook nog wat korting werd gegeven! Hele goeie service dus!

Jacq beoordeelde op 2019-03-06

Heel tevreden

Herman beoordeelde op 2019-02-04

anvankelijk een kleine vergissing bij levering (korrels in plaats van pasta, verpakking verder gelijk dus begrijpelijk).
Na contact zonder problemen prima opgelost.
Ik ben zeer tevreden.

Neet de leukste thoes beoordeelde op 2019-02-04

Lol

Joop Wieriks beoordeelde op 2019-02-03

Snel, goed verzorgd.

j.h. aartsen beoordeelde op 2019-01-28

goed, alleen faktuur niet ontvangen

Ties beoordeelde op 2019-01-21

Snelle service, overzichtelijke werkwijze. Werkt prima

B politiek beoordeelde op 2019-01-20

Prima gegaan en goede controle van mijn licentie.

SD beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering, vriendelijke dienstverlening.

Jacobus beoordeelde op 2018-11-27

Supersnelle uitvoering. Prima.

M. Koopman beoordeelde op 2018-11-11

Lastige site als je iets wil corrigeren, de correctie laat zich moeilijk invoeren en als dat eindelijk gelukt is moet je weer helemaal opnieuw alle gegevens invoeren.
Hierbij moet ik wel benadrukken dat ik slecht ben met computers. Computers lijken bij mij anders te reageren dan wanneer een ander exact dezelfde opdracht invoert op exact dezelfde wijze.
Wel een snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over wanneer je het product ontvangt.

Reactie van www.ongediertemiddelen.nl:
Jammer dat het niet in één keer goed lukte. Ons advies is om toch een eigen account aan te maken met een wachtwoord. Die kan je gewoon weer "oproepen" en dan hoef je niet alles opnieuw in te voeren. Mocht je toch nog problemen ervaren, neem dan gelijk even telefonisch contact op. Daar zijn wij voor!
Hopelijk weerhoud je deze ervaring niet om nog een volgende keer te bestellen.

Paul Bruijns beoordeelde op 2018-11-06

Snelle en correcte bezorging

Marina beoordeelde op 2018-09-09

Hallo Marina,
Erg vervelend zoals je het beschrijft. Wij hebben eea toch nog even nagekeken. De zending is 4-9 verstuurd maar is pas 6-9 bij jullie bezorgd. Dat is een oponthoud bij POSTNL geweest. Hierop hebben wij zelf niet direct invloed op. Zie hier de notaties in de verzendgeschiedenis van POSTNL:

Ontvanger

Gewicht:

5,06 kg
Afmeting:

58 x 39.5 x 20.5cm

Track & Trace: 3SMYPA393822886 (bekijk op PostNL)
06-09-2018 12:26 uur Zending bezorgd
06-09-2018 10:34 uur Bezorger is onderweg