Nieuwmarkt 15
KvK 62093886

Fred Mes beoordeelde op 2018-12-06

Prima verzorgd en snel.

Carlos beoordeelde op 2018-12-06

Ben tevreden met mijn pendel. Ben vooral blij dat er veel keuze is tussen pendels

Jan beoordeelde op 2018-10-30

Keurig op tijd en verpakt geleverd

jolanda van dalen beoordeelde op 2018-10-29

Gewoon prima! Bedankt!

Marian vd Voort beoordeelde op 2018-10-08

Correcte en snelle levering

Sven Biebuyck beoordeelde op 2018-09-14

Fijne ervaring: duidelijke & vlotte communicatie, snelle verzending, mooi product.

Cooske Alberda beoordeelde op 2018-07-03

Snel geleverd. Mooie pendel

Madelon Van Hoorn beoordeelde op 2018-05-22

Ontving vrij vlot mijn pendeltje, die al direct klaar voor gebruik bleek te zijn. Dus: blij verrast!

LEO DE CLERCQ beoordeelde op 2018-04-07

de levering was iets later dan gepland, maar niet erg. voor het overige ging alles prima

Koen Vanderlinden beoordeelde op 2018-03-30

Vlotte levering, tevreden met de produkten.

Willem Boon beoordeelde op 2018-03-28

Gewoon goed

Joost Alders beoordeelde op 2018-03-20

De levertijd was wat langer dan verwacht

Glenn Goossens beoordeelde op 2018-03-03

Netjes besteld via de website en alles netjes op tijd mooi geleverd.
Prima service en tevreden van het product

lizette smeets beoordeelde op 2018-03-03

zeer mooie pendel de dag erna geleverd kon niet beter

M. van Bommel beoordeelde op 2018-03-03

Gekregen wat besteld was, onbeschadigd, vlot en ..tja, alles oké dus.

GUILBERT FRANK beoordeelde op 2018-02-27

ENORM TEVREDEN PAS VRIJDAG MIDDAG BESTLED EN ZATERMIDDAG GELEVERD SUPER

Koen Demeyer beoordeelde op 2017-07-31

Snelle verzending. Kosten verzending aan de hoge kant.
Webinterface betaling crasht .
Bij tweede poging lukte het wel, maar het systeem genereerde twee facturen, waardoor het leek dat ik tweemaal besteld had. Heb dan per e-mail aangegeven dat ik slechts 1 product hebt besteld. Er is effectief ook maar één prodcuct verstuurd.

Jolande beoordeelde op 2017-07-20

Fantastische service en what you see is what you get!

Natasja beoordeelde op 2017-03-10

Helemaal blij met mijn pendel..

Stuij beoordeelde op 2017-02-28

Helaas geen positieve beoordeling.De shop was een week dicht. Het was een verjaardags kado .dus u begrijpt het kwam veel te laat binnen

Reactie van www.pendels.info:
Helaas had de klant niet gezien bij het afronden van de bestelling dat wij gesloten waren ondanks dat wij hadden aangegevens vanaf welke datum wij weer gingen versturen. Maar dank voor de beoordeling. We zullen de volgende keer het nog duidelijker vermelden om teleurstellingen te voorkomen.